Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з проведення експертного обстеження (технічного діагностування) підйомних споруд (вантажопідйомних кранів, машин, автомобільних підйомників, ліфтів) їх технічний огляд)
Очікувана вартість
1 343 023,75 UAH
UA-2023-12-22-001124-a ● 45c35339469942b28af9e1350361ec2c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Публічне акціонерне товариство «Центренерго» Зміївська теплова електрична станція |
Код ЄДРПОУ: | 05471247 |
Місцезнаходження: | 63460, Україна , Харківська обл., смт Слобожанське, Чугуївський р-н, Балаклійське шосе, 2 |
Контактна особа: |
Темнохуд Андрій Іванович 380504479384 temnokhud@zmtes.centrenergo.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2023 09:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 01 січня 2024 14:42 |
Початок аукціону: | 01 січня 2024 14:42 |
Очікувана вартість: | 1 343 023,75 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 430,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Строк надання послуг: на протязі дії договору до 31.05.2024 року після отримання виконавцем письмової заявки замовника. Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю, при укладанні договору з переможцем - не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1%. Тендерна пропозиція учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів буде відхилена
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проведення експертного обстеження (технічного діагностування) підйомних споруд (вантажопідйомних кранів, машин, автомобільних підйомників, ліфтів) їх технічний огляд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63460, Україна, Харківська область, смт Слобожанське, Чугуївський р-н, Балаклійське шосе, 2, територія Зміївської ТЕС та територія Виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 71631100-1 — Послуги з технічного огляду обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки з Виконавцем за даним Договором здійснюються Замовником в наступному порядку: в національній валюті України шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця протягом 30 календарних днів з моменту підписання сторонами Акту прийому-передачі послуг. Строк надання послуг: на протязі дії договору до 31.05.2024 року після отримання виконавцем письмової заявки замовника. Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю, при укладанні договору з переможцем - не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1%. Тендерна пропозиція учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів буде відхилена | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2023 09:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2023 09:05 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.pdf | |
22 грудня 2023 09:05 |
Додаток 5 Письмова згода учасника.doc | |
22 грудня 2023 09:05 |
Додаток 1 Довідка про відповідність пропозиції.doc | |
22 грудня 2023 09:05 |
Додаток 7 Перелік документів що подається переможцем.doc | |
22 грудня 2023 09:05 |
Додаток 3 Технічні вимоги.pdf | |
22 грудня 2023 09:05 |
Тендерна документація.doc | |
22 грудня 2023 09:05 |
Додаток 4 Проект договору.pdf | |
22 грудня 2023 09:05 |
Додаток 6 Довідка про відсутність підстав для відмови.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Техічні вимоги
Дата подання: 25 грудня 2023 16:03
Дата відповіді: 27 грудня 2023 14:49
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до ТД, а саме до Додатку № 3 "Технічні вимоги". У відповідності до п 9 та п 24 "вантажопідіймальн машини" чітко не виначено кількість вантажопідіймальних машин відповідної вантажоспроможності, за такого не можливо провести розрахунок вартості запропонованих послуг.
Відповідь: Надаємо відповідь віділу ініціатора закупівлі.
В Додатку № 3 «Технічних вимог» наведена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в обсязі достатньому для точного та повного визначення опису характеристик предмета закупівлі, зазначена вся важлива і необхідна інформація. В таблиці Додатку №3 «Технічні вимоги» наведений повний перелік обладнання у відповідності з технічними характеристиками, що впливають на ціноутворення послуг, а також наведена його кількість та вантажопідйомність за конкретними видами. Зазначений вичерпаний перелік послуг щодо технічного огляду та експертного обстеження відповідного обладнання. Всі данні предмета закупівлі конкретизовані в Тендерній документації Замовником, що і має забезпечити повне розуміння предмету закупівлі та формування кошторисів вартості послуг.
На підставі викладеного, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається
В Додатку № 3 «Технічних вимог» наведена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в обсязі достатньому для точного та повного визначення опису характеристик предмета закупівлі, зазначена вся важлива і необхідна інформація. В таблиці Додатку №3 «Технічні вимоги» наведений повний перелік обладнання у відповідності з технічними характеристиками, що впливають на ціноутворення послуг, а також наведена його кількість та вантажопідйомність за конкретними видами. Зазначений вичерпаний перелік послуг щодо технічного огляду та експертного обстеження відповідного обладнання. Всі данні предмета закупівлі конкретизовані в Тендерній документації Замовником, що і має забезпечити повне розуміння предмету закупівлі та формування кошторисів вартості послуг.
На підставі викладеного, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-22-001124-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ", Код ЄДРПОУ:24908201
Дата подання: 26 грудня 2023 22:12
дискримінаційні вимоги до учасників
Шановний Замовнику, вимоги Тендерної документації на закупівлю послуг: 71630000-3 Послуги з технічного огляду га випробовувань «Послуги з проведення експертного обстеження (технічного діагностування) підйомних споруд (вантажопідйомних кранів, машин, автомобільних підйомників, ліфтів) їх технічний огляд» (відповідний код- 71631100-1), що зазначені нижче, є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ і звужують коло конкуренції та такими, що не відповідають пункту 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником».
1. В пункті 1.4 додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників (об'єднання учасників)» до Тендерної документації зазначено:
1.4. На підтвердження наявності випробувальної лабораторії надати «Атестат про акредитацію» випробувальної лабораторії відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/ІЕС 17025:2019
Чиним законодавством з питань охорони праці та промислової безпеки, а саме проведення експертного обстеження (технічного діагностування), технічного огляду устатковання підвищеної небезпеки для підтвердження компетентності на право надання зазначених послуг не передбачено отримання Атестату про акредитацію.
На цей час кваліфікацію до експертних організацій, що проводять експертне обстеження (технічне діагностування) технічний огляд устатковання підвищеної небезпеки визначено:
«Порядком проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженим Постановою КМУ №687 від 26.05.2004.
«Вимоги до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687», затверджені наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 03.09.2007 № 195, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.11.2007 за № 1247/14514 (далі – наказ № 195).
Звертаємо увагу, що саме ці нормативні акти є ВИЗНАЧНИМИ ЩОДО КОМПЕТЕНЦІЇ ЕКСПЕРТНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ, які проводять експертне обстеження та технічний огляд устатковання підвищеної небезпеки
2. В пункті 2.3 додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників (об'єднання учасників)» до Тендерної документації зазначено:
2.3. Не менше 2-х копій сертифікатів фахівців з неруйнівного контролю, зазначених в довідці п.2.1, які мають право контролювати виробничий сектор - «Вантажопідіймальні споруди».
На цей час проведення сертифікації фахівців неруйнівного контролю визначено такими документами:
ДСТУ EN ISO 9712:2014 НЕРУЙНІВНИЙ КОНТРОЛЬ. КВАЛІФІКАЦІЯ ТА СЕРТИФІКАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ НЕРУЙНІВНОГО КОНТРОЛЮ
НПАОП 0.00-1.63-13 Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю
За статусом вони майже рівнозначні, але враховуючи, що Україна йде до Європи, перевага надається ДСТУ EN ISO 9712:2014, а також Державна регуляторна служба України неодноразово зауважувала Держпраці щодо скасування НПАОП 0.00-1.63-13, про що зазначалося в:
пункті 23 «Плану заходів щодо дерегуляції господарської діяльності, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2016 р. № 615-р.» Державної регуляторної служби України
пункті 25 Розпорядження КМУ від 4 грудня 2019 р. N 1413-р «Про затвердження плану заходів щодо дерегуляції господарської діяльності та покращення бізнес-клімату, плану дій щодо покращення умов ведення бізнесу в Україні та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України».
3. В пункті 3 додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників (об'єднання учасників)» до Тендерної документації зазначено:
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічною (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що підтверджується наданням:
3.1 Довідки Учасника в довільній формі про укладення аналогічного договору/договорів із зазначенням інформації про номер та дату укладання, назви контрагенту та предмету закупівлі в період 2019-2023 р.р.
Аналогічним договором /договорами будуть вважатися договори, в яких зазначено надання послуг з проведення експертного обстеження підйомних споруд, їх технічного огляду і виконання експертного обстеження кранів методами коерцитиметрії і товщинометрії.
Також, в пункті 4 додатку 1 Тендерної документації визначено:
4. Виконання проектних розрахунків остаточної спроможності несучих металоконструкцій вантажопідіймальних кранів обл.№ 455 в/п 30т., №456 в/п 32т., № 465, в/п 125/20т., з виконанням експертного обстеження кранів методами коерцитиметрії і товщинометрії.
Тобто ці види неруйнівного контролю будуть застосовні тільки для вантажопідіймальних кранів обл.№ 455 в/п 30т., №456 в/п 32т., № 465 в/п 125/20т.? Шановний Замовнику, навіщо вимагати у учасника надання ТІЛЬКИ аналогічні договори з проведення «експертного обстеження кранів методами коерцитиметрії і товщинометрії» і саме в період 2019-2023 роки, коли к раїні відбувалися та відбуваються певні події?
Звертаємо увагу, що зазначені методи неруйнівного контролю є складовими експертного обстеження, про що зазначено в організаційно-методичних документах на проведення експертного обстеження устатковання підвищеної небезпеки. Рішення щодо необхідності застосування метод та обсяги неруйнівного контролю конкретного елемента конструкції приймає експертна організація (пункт 11.2.17 ОМД 00120253.001-2005 Методика проведення експертного обстеження (технічного діагностування) кранів мостового типу).
Зазвичай, якщо експертна організація давно працює на ринку експертних послуг вона має певний досвід, зокрема із проведення цих методів неруйнівного контролю із застосуванням відповідних засобів вимірювальної техніки, який не обмежується чотирма роками «2019-2023», а може складати і більше, але враховуючи:
певні події 2019-2023;
те, що замовники закупівель, визначаючі предмет закупівлі, зазвичай вказують в предметі закупівлі і, таким чином, в предметі договору: «експертне обстеження (технічне діагностування) та/або технічний огляд устатковання підвищеної небезпеки»,
тому не завжди, те, що вказується у висновку експертизи про прведення експертного обстеження устатковання підвищеної небезпеки, відбивається у предметі договору і в самому договорі.
Таким чином, враховуючи викладене вище, Керуючись вимогами ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси всіх учасників, які бажають прийняти участь у процедурі зазначеної закупівлі, та принципами недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО привести Тендерну документацію у відповідність із чинним законодавством та вилучити вимоги, які не відповідають Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Виключити пункт 1.4 додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників (об'єднання учасників)» до Тендерної документації.
2. Пункт 2.3 додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників (об'єднання учасників)» викласти у такий спосіб:
2.3. Не менше 2-х копій сертифікатів фахівців з неруйнівного контролю, зазначених в довідці п.2.1, які атестовані відповідно до ДСТУ EN ISO 9712:2014 АБО НПАОП 0.00-1.63-13.
3. Вилучити обмеження періоду аналогічних договорів «2019-2023рр.». Пункт 3.1 додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників (об'єднання учасників)» до Тендерної документації викласти у такий спосіб:
3.1. Довідки Учасника в довільній формі про укладення аналогічного договору/договорів із зазначенням інформації про номер та дату укладання, назви контрагенту та предмету закупівлі.
Аналогічним договором /договорами будуть вважатися договори, в яких зазначено надання послуг з проведення експертного обстеження підйомних споруд, їх технічного огляду, зокрема, виконання експертного обстеження кранів із застосуванням методів вимірювання коерцитивної сили і товщинометрії.
Розгорнути
Згорнути
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником».
1. В пункті 1.4 додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників (об'єднання учасників)» до Тендерної документації зазначено:
1.4. На підтвердження наявності випробувальної лабораторії надати «Атестат про акредитацію» випробувальної лабораторії відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/ІЕС 17025:2019
Чиним законодавством з питань охорони праці та промислової безпеки, а саме проведення експертного обстеження (технічного діагностування), технічного огляду устатковання підвищеної небезпеки для підтвердження компетентності на право надання зазначених послуг не передбачено отримання Атестату про акредитацію.
На цей час кваліфікацію до експертних організацій, що проводять експертне обстеження (технічне діагностування) технічний огляд устатковання підвищеної небезпеки визначено:
«Порядком проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженим Постановою КМУ №687 від 26.05.2004.
«Вимоги до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687», затверджені наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 03.09.2007 № 195, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.11.2007 за № 1247/14514 (далі – наказ № 195).
Звертаємо увагу, що саме ці нормативні акти є ВИЗНАЧНИМИ ЩОДО КОМПЕТЕНЦІЇ ЕКСПЕРТНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ, які проводять експертне обстеження та технічний огляд устатковання підвищеної небезпеки
2. В пункті 2.3 додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників (об'єднання учасників)» до Тендерної документації зазначено:
2.3. Не менше 2-х копій сертифікатів фахівців з неруйнівного контролю, зазначених в довідці п.2.1, які мають право контролювати виробничий сектор - «Вантажопідіймальні споруди».
На цей час проведення сертифікації фахівців неруйнівного контролю визначено такими документами:
ДСТУ EN ISO 9712:2014 НЕРУЙНІВНИЙ КОНТРОЛЬ. КВАЛІФІКАЦІЯ ТА СЕРТИФІКАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ НЕРУЙНІВНОГО КОНТРОЛЮ
НПАОП 0.00-1.63-13 Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю
За статусом вони майже рівнозначні, але враховуючи, що Україна йде до Європи, перевага надається ДСТУ EN ISO 9712:2014, а також Державна регуляторна служба України неодноразово зауважувала Держпраці щодо скасування НПАОП 0.00-1.63-13, про що зазначалося в:
пункті 23 «Плану заходів щодо дерегуляції господарської діяльності, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2016 р. № 615-р.» Державної регуляторної служби України
пункті 25 Розпорядження КМУ від 4 грудня 2019 р. N 1413-р «Про затвердження плану заходів щодо дерегуляції господарської діяльності та покращення бізнес-клімату, плану дій щодо покращення умов ведення бізнесу в Україні та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України».
3. В пункті 3 додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників (об'єднання учасників)» до Тендерної документації зазначено:
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічною (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що підтверджується наданням:
3.1 Довідки Учасника в довільній формі про укладення аналогічного договору/договорів із зазначенням інформації про номер та дату укладання, назви контрагенту та предмету закупівлі в період 2019-2023 р.р.
Аналогічним договором /договорами будуть вважатися договори, в яких зазначено надання послуг з проведення експертного обстеження підйомних споруд, їх технічного огляду і виконання експертного обстеження кранів методами коерцитиметрії і товщинометрії.
Також, в пункті 4 додатку 1 Тендерної документації визначено:
4. Виконання проектних розрахунків остаточної спроможності несучих металоконструкцій вантажопідіймальних кранів обл.№ 455 в/п 30т., №456 в/п 32т., № 465, в/п 125/20т., з виконанням експертного обстеження кранів методами коерцитиметрії і товщинометрії.
Тобто ці види неруйнівного контролю будуть застосовні тільки для вантажопідіймальних кранів обл.№ 455 в/п 30т., №456 в/п 32т., № 465 в/п 125/20т.? Шановний Замовнику, навіщо вимагати у учасника надання ТІЛЬКИ аналогічні договори з проведення «експертного обстеження кранів методами коерцитиметрії і товщинометрії» і саме в період 2019-2023 роки, коли к раїні відбувалися та відбуваються певні події?
Звертаємо увагу, що зазначені методи неруйнівного контролю є складовими експертного обстеження, про що зазначено в організаційно-методичних документах на проведення експертного обстеження устатковання підвищеної небезпеки. Рішення щодо необхідності застосування метод та обсяги неруйнівного контролю конкретного елемента конструкції приймає експертна організація (пункт 11.2.17 ОМД 00120253.001-2005 Методика проведення експертного обстеження (технічного діагностування) кранів мостового типу).
Зазвичай, якщо експертна організація давно працює на ринку експертних послуг вона має певний досвід, зокрема із проведення цих методів неруйнівного контролю із застосуванням відповідних засобів вимірювальної техніки, який не обмежується чотирма роками «2019-2023», а може складати і більше, але враховуючи:
певні події 2019-2023;
те, що замовники закупівель, визначаючі предмет закупівлі, зазвичай вказують в предметі закупівлі і, таким чином, в предметі договору: «експертне обстеження (технічне діагностування) та/або технічний огляд устатковання підвищеної небезпеки»,
тому не завжди, те, що вказується у висновку експертизи про прведення експертного обстеження устатковання підвищеної небезпеки, відбивається у предметі договору і в самому договорі.
Таким чином, враховуючи викладене вище, Керуючись вимогами ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси всіх учасників, які бажають прийняти участь у процедурі зазначеної закупівлі, та принципами недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО привести Тендерну документацію у відповідність із чинним законодавством та вилучити вимоги, які не відповідають Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Виключити пункт 1.4 додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників (об'єднання учасників)» до Тендерної документації.
2. Пункт 2.3 додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників (об'єднання учасників)» викласти у такий спосіб:
2.3. Не менше 2-х копій сертифікатів фахівців з неруйнівного контролю, зазначених в довідці п.2.1, які атестовані відповідно до ДСТУ EN ISO 9712:2014 АБО НПАОП 0.00-1.63-13.
3. Вилучити обмеження періоду аналогічних договорів «2019-2023рр.». Пункт 3.1 додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників (об'єднання учасників)» до Тендерної документації викласти у такий спосіб:
3.1. Довідки Учасника в довільній формі про укладення аналогічного договору/договорів із зазначенням інформації про номер та дату укладання, назви контрагенту та предмету закупівлі.
Аналогічним договором /договорами будуть вважатися договори, в яких зазначено надання послуг з проведення експертного обстеження підйомних споруд, їх технічного огляду, зокрема, виконання експертного обстеження кранів із застосуванням методів вимірювання коерцитивної сили і товщинометрії.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 грудня 2023 16:40
Відповідь ініціатора закупівлі
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії та спосіб їх документального підтвердження.
Вимоги підтвердження кваліфікації зазначені в Тендерній документації (Додатку №2 «Кваліфікаційні критерії до учасників») є обгрунтованими і законними.
Прохання звузити перелік підтверджуючих документів суперечить суті добросовісної конкуренції. Визначальним при оцінці документів буде їх законність, достовірність, і достатність.
На підставі викладеного, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії та спосіб їх документального підтвердження.
Вимоги підтвердження кваліфікації зазначені в Тендерній документації (Додатку №2 «Кваліфікаційні критерії до учасників») є обгрунтованими і законними.
Прохання звузити перелік підтверджуючих документів суперечить суті добросовісної конкуренції. Визначальним при оцінці документів буде їх законність, достовірність, і достатність.
На підставі викладеного, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 січня 2024 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДАСТРІАЛ СЕЙФТІ УКРАЇНА" |
653 266,67
UAH
|
653 266,67
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП Донецький експертно-технічний центр Держпраці |
1 149 217,87
UAH
|
1 086 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНБАСЬКИЙ ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР" |
1 290 000,00
UAH
|
1 100 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДАСТРІАЛ СЕЙФТІ УКРАЇНА" #38158847 |
Відхилено |
653 266,67
UAH
|
11 січня 2024 16:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 січня 2024 16:25
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 січня 2024 00:00
|
ДП Донецький експертно-технічний центр Держпраці #23182908 |
Відхилено |
1 086 000,00
UAH
|
18 січня 2024 11:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 січня 2024 14:47
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНБАСЬКИЙ ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР" #37968144 |
Переможець |
1 100 000,00
UAH
|
22 січня 2024 10:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 січня 2024 09:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2024 10:03
|
Додаток №3 до дог овору.pdf | укладений |
08 лютого 2024 10:03
|
Додаток №2 до договору.pdf | укладений |
08 лютого 2024 10:03
|
Договір № 15- 47 від 06.02.2024 року з Додатком №1.pdf | укладений |
08 лютого 2024 10:03
|