Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Професійно - технічне училище № 42 |
Код ЄДРПОУ: | 02546097 |
Місцезнаходження: | 56101, Україна , Миколаївська обл., Баштанський район, селище Андріївка, вул. Перемоги, буд.17 |
Контактна особа: |
Бенюх Юрій Іванович +380515820087 apty42@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Тендерна документація
21 грудня 2023 19:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-23-000022 ● cc9efd3c7ca8426ca601fdbf90c73beb
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2024 12:10 |
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2024 № 8
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2023-12-21-022734-a 21.12.2023 Професійно - технічне училище № 42 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-29 12:46:45
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару тверде паливо (Вугілля), код за ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-21-022734-a ), яку проведено Професійно - технічним училищем № 42 (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
За результатом аналізу інформації та документів оприлюднених в електронній системі встановлено, що закупівлю за номером ID: UA-2023-11-06-015654-a відмінено, закупівлю за номерами ID: UA-2023-12-21-022734-a Замовник застосував закупівлю без використання електронної системи підстави підпункту 4 пункту 13 Особливостей, зокрема : «існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником».
Також за результатами аналізу інформації та документів оприлюднених в електронній системі закупівель встановлено, що по закупівлі за номером ID: UA-2023-11-06-015654-a на рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.12.2023 №21079-р/пк-пз коментар замовника щодо усунення порушення: Професійно-технічне училище №42, як замовник закупівлі, неухильно виконав рішення №21079-р/пк-пз від 28.12.2023 року Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації за процедурою закупівлі-"Тверде паливо (Вугілля кам'яне), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб порталі Уповноваженого органу за №UA-2023-11-06-015654-а, та усунув порушення, зазначені у мотивованій частині цього рішення.
При цьому, оприлюднена нова редакція тендерної документації затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від «22» січня 2024 року.
Водночас, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженої особи Замовника від 22.01.2024 № 18 прийняте рішення керуючись підпунктом 3 пункту 50 Особливостей відмінити закупівлю «Тверде паливо (Вугілля кам'яне)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-06-015654-a у зв’язку з скороченням обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг та оприлюднена 22.01.2024 інформація про відміну торгів з причини скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Відповідно до річного плану на 2023 UA-P-2023-11-06-005409-c по закупівлі ID: UA-2023-11-06-015654-a орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2023 р. Отже, закупівля була спланована та передбачена на листопад 2023 р.
За результатами аналізу інформації та документів оприлюднених в електронній системі встановлено, що Замовником проведена закупівлю без використання електронної системи відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей за номером ID: UA-2023-12-21-022734-a, зокрема: «існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Враховуючи вищезазначене, закупівля за номером ID: UA-2023-11-06-015654-a відкриті торги з особливостями була запланована, проте відмінена 22.01.2024 та проведена закупівля без використання електронної системи за номером UA-2023-12-21-022734-a.
Слід звернути увагу, що підстава застосування проведення закупівлі відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей замовник має підтвердити, що потреба дійсно нагальна, виникла внаслідок об’єктивних обставин (тобто замовник не міг передбачити, що така потреба з’явиться), дотриматися строків для проведення закупівлі згідно Особливостей немає можливості. Існування всіх зазначених обставин має бути документально підтверджене замовником.
Зважаючи на зазначене, просимо надати пояснення (інформацію, документи) документальне підтвердження саме нагальної потреби проведеної закупівлі за номером ID: UA-2023-12-21-022734-a.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питання, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-01 14:01:02
Про розгляд запиту
Про розгляд запиту на надання пояснень
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-02-01 14:02:05
Пояснення з власної ініціативи
Про розгляд запиту на надання пояснень
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2024-02-07 11:17:25
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару тверде паливо (Вугілля), код за ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-21-022734-a ), яку проведено Професійно - технічним училищем № 42 (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Розрахунок по потребі товару Тверде паливо (Вугілля) на 2023 рік та 2024 рік в розрізі місяців.
2. Оборотно-сальдову відомість по рахунку 203 "Паливо" (нафтопродукти, тверде паливо, мастильні матеріали) за 2023 та 2024 роки.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питання, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-02-12 21:18:33
Пояснення з власної ініціативи
Відповідь на запит
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-02-12 21:23:19
Пояснення з власної ініціативи
лист на запит
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ МИКОЛАЇВОБЛПАЛИВО" #41105515 |
Переможець |
1 217 099,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2023 19:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 13:41
|
обгрунтування (2).pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 13:40
|
Протокол укладання договору без застосування відкритих торгів та електронного каталогу.doc | укладений |
21 грудня 2023 19:38
|
наказ _98 від 20.12.2023 року.pdf | укладений |
21 грудня 2023 19:38
|
2023-12-21_18-51-42_winscan_to_pdf.pdf | укладений |
21 грудня 2023 19:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Обгрунтування |
Номер договору про закупівлю: | 12/21-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |