Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Світловодська центральна районна лікарня" Світловодської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01995083 |
Місцезнаходження: | 27500, Україна , Кіровоградська обл., м. Світловодськ, вул. Павлова, 16 |
Контактна особа: |
Ірина Глабець +380503829598 svitlcrl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2023 19:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 грудня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 8 077 888,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 389,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2023 19:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2023 19:26 |
2024_Тендерна документація.docx | |
21 грудня 2023 19:26 |
2024_Додаток 3 Проект договору.docx | |
21 грудня 2023 19:26 |
2024_Додаток 1 Перелік документів.docx | |
21 грудня 2023 19:26 |
2024_Додаток 4 ФОРМА.docx | |
21 грудня 2023 19:26 |
2024_Додаток 2 технічні, якісні та кількісні характеристики.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-07-000002 ● d24188f6ca0b4c9ca6cf224eecc4151d
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2024 17:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.05.2024 № 34-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 06.05.2024 № 34-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-12-21-022712-a 21.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-13 16:52:36
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015:09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов`язана продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-21-022712-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-13 16:54:22
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015:09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов`язана продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-21-022712-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Відповідно до Додатка 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції має надати документи та інформацію на підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме, не менше одного аналогічного договору в повному обсязі. Аналогічним вважається договір, за яким учасник постачав/є електричну енергію незалежно від того чи включались послуги з передачі та/або розподілу.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВФ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС» надано аналогічний договір про постачання електричної енергії з/без її розподілу ?
2. Чому тендерна документація оформлена не у відповідність до вимог Особливостей, а саме, пункту 42, пункту 44, пункту 47 ?
3. Чому проект договору про закупівлю, викладений в Додатку 3 тендерної документації, та договір постачання теплової енергії від 03.01.2024 № 3012, укладений між Замовником та ТОВ «НВФ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС» (далі – Договір), оприлюднені без Додатка 2 до Договору, наявність якого передбачено пунктом 9.7 Розділу 9 «Дія договору» Договору ?
4. Чому договір постачання теплової енергії від 03.01.2024 № 3012 укладено з порушенням строків, передбачених пунктом 49 Особливостей, а саме, раніше ніж через п`ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, тобто, 03.01.2024 ?
Слід зазначити, що вимогами пункту 21 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі, зокрема, його укладення з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 49 Особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв`язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей.
5. Якими нормативно-правовими актами Замовник керувався при зазначенні в договорі про закупівлю строку поставки товару (з 01.01.2024) раніше дати укладеного договору про закупівлю (03.01.2024) ?
6. Чому додаткова угода від 15.01.2024 № 1 до Договору оприлюднена з порушенням строків, передбачених пунктом 11 частини 1 статті 10 Закону, а саме, на четвертий робочий день з дня внесення змін ?
Слід вказати, що згідно з вимогами пункту 11 частини 1 статті 10 Закону замовник оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
7. Чому Вами по вказаній закупівлі не вірно визначено предмет закупівлі, а саме, товар ?
Слід зауважити, що предметом вказаної закупівлі є постачання теплової енергії. Згідно із Законом України «Про житлово-комунальні послуги», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання послуги з постачання теплової енергії і типових договорів про надання послуги з постачання теплової енергії» від 21.08.2019 № 830, постачання теплової енергії є послугою, а не товаром.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 грудня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Науково-виробнича фірма "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" |
7 270 096,00
UAH з ПДВ
|
7 270 096,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Науково-виробнича фірма "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" #45013308 |
Переможець |
7 270 096,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2023 22:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2024 16:09
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
19 січня 2024 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 16:26
|
2024_ДоговірПІДПИСАНО.pdf | укладений |
05 січня 2024 16:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 3012 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |