Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нове будівництво аптеки на території в/м №10, ВМКЦ ЦР, м. Вінниця, код за ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель
Очікувана вартість
41 829 823,00 UAH
UA-2023-12-21-020551-a ● cb6a632bceef4261be2105e715ed8260
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Південне управління замовника робіт |
Код ЄДРПОУ: | 26637930 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Щербина Руслан Олександрович +380961130960 uo_puzr_gukv@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2023 17:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 січня 2024 07:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2024 13:14 |
Початок аукціону: | 02 січня 2024 13:14 |
Очікувана вартість: | 41 829 823,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 209 149,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції (форма забезпечення тендерної пропозиції наведена у Додатку 7 до тендерної документації). Розмір забезпечення тендерної пропозиції 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі робіт – 209 149 (двісті дев’ять тисяч сто сорок дев’ять) гривень 12 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 120 календарних днів, починаючи із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні. Реквізити Замовника: Південне управління замовника робіт, код за ЄДРПОУ 26637930, IBAN: UA628201720355159004022022635, Державна казначейська служба України в м. Києві, МФО 820172 Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 209149.12 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник (Бенефіціар) вимагає від учасника-переможця надання ним до підписання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 33 Закону, забезпечення виконання такого договору. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору для забезпечує виконання своїх зобов’язань за Договором у розмірі 3 % від суми Договору, згідно вимог наведених у Додатку 8 до цієї документації. Реквізити Замовника: Південне управління замовника робіт, код за ЄДРПОУ 26637930, IBAN UA628201720355159004022022635, Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво аптеки на території в/м №10, ВМКЦ ЦР, м. Вінниця, код за ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2025
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи з будівництва Об’єкту проводяться на підставі “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою № КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою № КБ-3, протягом 30 (тридцяти) календарних днів після їх підписання (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника) та надання Генпідрядником проміжного пакету документів, наведених в пункті 10.2 Договору | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2023 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2023 14:58 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
27 грудня 2023 14:58 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
27 грудня 2023 14:58 |
ДОДАТОК 9.docx | |
25 грудня 2023 22:09 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx |
27 грудня 2023 15:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 грудня 2023 14:58 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
||||||
27 грудня 2023 14:58 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
|
||||||
27 грудня 2023 14:58 |
ДОДАТОК 9.docx
|
||||||
25 грудня 2023 22:09 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Перелік матеріалів та обладнання
Дата подання: 22 грудня 2023 20:09
Дата відповіді: 25 грудня 2023 22:19
Шановний Замовнику!
Згідно п. 5.1 Розділ V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (із врахування змін №№ 1, 2, 3) передбачено: «Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію».
У зв’язку з цим, просимо Вас надати перелік матеріалів та обладнання необхідних для виконання робіт передбачених тендерною документацією.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на запитання:
Замовником внесено зміни до Тендерної документації.
Перелік матеріалів та обладнання, необхідних для виконання робіт, визначено у Додатку 9 до Тендерної документації “Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв”.
Замовником внесено зміни до Тендерної документації.
Перелік матеріалів та обладнання, необхідних для виконання робіт, визначено у Додатку 9 до Тендерної документації “Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв”.
Обладнання
Дата подання: 22 грудня 2023 20:21
Дата відповіді: 25 грудня 2023 22:21
Шановний Замовнику!
Згідно п.п 7.5. пункту 7 Додатку 6 до Тендерної документації передбачено: «Генеральний підрядник зобов'язаний забезпечувати будівництво Об'єкту необхідними матеріально-технічними (зокрема – будівельними матеріалами, обладнанням, устаткуванням, виробами і конструкціями тощо) та енергетичними ресурсами».
Та згідно п.п 12.9. пункту 12 Додатку 6 до Тендерної документації передбачено: «Розрахунки за обладнання, що поставляється Генеральним підрядником на Об’єкт капітального будівництва проводяться «Замовником» після поставки обладнання на Об’єкт, та передачі устаткування до монтажу, на підставі Акту приймання-передачі устаткування до монтажу (форма М-15а).
Обладнання, що передається Генпідряднику до монтажу на Об’єкті капітального будівництва засвідчується Актом приймання-передачі устаткування до монтажу (форма М-15а), після випробування обладнання, Генпідрядником складається відповідний Акт про передачу обладнання Замовнику в експлуатацію».
Просимо Вас надати перелік обладнання поставки Замовника та перелік обладнання поставки Генпідрядника з його технічними характеристиками.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на запитання:
Замовником внесено зміни до Тендерної документації.
Перелік матеріалів та обладнання, необхідних для виконання робіт, визначено у Додатку 9 до Тендерної документації “Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв”.
Замовником внесено зміни до Тендерної документації.
Перелік матеріалів та обладнання, необхідних для виконання робіт, визначено у Додатку 9 до Тендерної документації “Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв”.
Заробітна плата
Дата подання: 22 грудня 2023 20:37
Дата відповіді: 25 грудня 2023 22:26
Шановний Замовнику!
Згідно п.п 2.7. пункту 2 Додатку 6 до Тендерної документації передбачено: «Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості Об’єкта та рівень заробітної плати працівників (яка враховується в загальновиробничих витратах) для середнього розряду складності у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах (з урахуванням всіх доплат) не повинен перевищувати 12101,81 грн. і складає згідно цінової пропозиції Генерального підрядника _________________грн. та встановлюються незмінними на весь період будівництва Об’єкта».
Згідно пункту 5.3. Розділ V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (із врахування змін №№ 1, 2, 3) передбачено, що: «Заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів. Середній нормативний розряд по видах робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників приймається за КНУ РЕКН, а для ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, — за КНУ РКНЕМ.
Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу»
та згідно пункту 5 «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20.10.2016р. № 281 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 27 липня 2018 року № 196), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 р. за № 1469/29599 передбачено: «Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва».
У зв’язку з цим просимо прибрати вищезазначену вимогу з технічного завдання, оскільки вона порушує «Настанову з визначення вартості будівництва», затверджену наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (із врахування змін №№ 1, 2, 3) та «Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» затверджений Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 27 липня 2018 року № 196), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 р. за № 1469/29599.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на запитання:
Підстави для внесення змін відсутні. Відповідно до рішення заступника Міністра оборони України від 20.05.2022 року №8687/з/8-2017, органам військового управління, територіальним управлінням капітального будівництва, військовим частинам, закладам, установам та організаціям Збройних Сил України, які виконують функції замовників з будівництва, реконструкції та капітального ремонту військових об’єктів згідно Плану на 2022 рік при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації) необхідно встановлювати кошторисну заробітну плату у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8 у розмірі 12101,81 грн.
Підстави для внесення змін відсутні. Відповідно до рішення заступника Міністра оборони України від 20.05.2022 року №8687/з/8-2017, органам військового управління, територіальним управлінням капітального будівництва, військовим частинам, закладам, установам та організаціям Збройних Сил України, які виконують функції замовників з будівництва, реконструкції та капітального ремонту військових об’єктів згідно Плану на 2022 рік при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації) необхідно встановлювати кошторисну заробітну плату у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8 у розмірі 12101,81 грн.
Стосовно вартості матеріальних ресурсів
Дата подання: 22 грудня 2023 21:04
Дата відповіді: 25 грудня 2023 22:28
Шановний Замовнику!
Згідно п.п 2.7. пункту 2 Додатку 6 до Тендерної документації передбачено: «Вартість матеріальних ресурсів приймаються на підставі застосування середньо-регіональних цін, за звітний період, які склалися в регіоні».
Згідно пункту 5.10. Розділ V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (із врахування змін №№ 1, 2, 3) передбачено: «Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні».
У Збірнику №9 2023р. (стор. 67) «Ціноутворення в будівництві» наведено усереднені ціни в регіоні та зазначено, що «Інформація щодо цін на основні будівельні матеріали та вироби, яка надається ТОВ «НВФ «Інпроект», є довідковою і не може слугувати підставою для визначення вартості матеріальних ресурсів при визначенні вартості будівництва на всіх стадіях будівництва та контролю правильності визначення вартості виконаних робіт при взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт».
У зв’язку з цим просимо прибрати вищезазначену вимогу з технічного завдання, оскільки вона порушує «Настанову з визначення вартості будівництва», затверджену наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (із врахування змін №№ 1, 2, 3).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на запитання:
Замовником внесено відповідні зміни до Тендерної документації.
Замовником внесено відповідні зміни до Тендерної документації.
Охорона об'єкту
Дата подання: 22 грудня 2023 22:13
Дата відповіді: 25 грудня 2023 22:30
Шановний Замовнику!
Згідно п.п 7.5. розділу 7 Додатку 6 до Тендерної документації передбачено: «Генеральний підрядник зобов'язаний забезпечувати будівництво Об'єкту необхідними матеріально-технічними (зокрема – будівельними матеріалами, обладнанням, устаткуванням, виробами і конструкціями тощо) та енергетичними ресурсами. При цьому Генеральний підрядник відповідає за їх якість і відповідність вимогам, установленим нормативними документами та проєктною документацією, а також за охорону об’єкта незавершеного будівництва та будівельного майданчика до їх передачі Замовнику»
та згідно п.п 9.3. розділу 9 Додатку 6 до Тендерної документації передбачено: «До закінчення будівництва та введення Об'єкта в експлуатацію Генеральний підрядник забезпечує охорону будівельного майданчика, об'єкта незавершеного будівництва та будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, придбаних для виконання зобов'язань за Договором».
Просимо Вас передбачити тендерною документацією механізм передачі будівельного майданчика від Генпідрядника до Замовника у разі відсутності фінансування (терміном більше ніж на 3 місяці).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на запитання:
Підстави для внесення змін відсутні. Замовником подана заявка для виділення бюджетних асигнувань у 2024 році.
Підстави для внесення змін відсутні. Замовником подана заявка для виділення бюджетних асигнувань у 2024 році.
Загальновиробничі витрати
Дата подання: 22 грудня 2023 23:48
Дата відповіді: 25 грудня 2023 22:32
Шановний Замовнику!
Згідно п.п 2.7. пункту 2 Додатку 6 до Тендерної документації передбачено:
«У складі Договірної ціни застосовані усереднені показники загальновиробничих витрат, які визначені у відповідності до вимог п.5.15. “Настанови з визначення вартості будівництва”, а саме: розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітній період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
За умови вищих показників загальновиробничих витрат, які визначені розрахунково-аналітичним методом Підрядника, при розрахунках у Актах приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в, приймаються усереднені показники загальновиробничих витрат згідно Додатків 18 та 19 до Настанови з визначення вартості будівництва».
Та згідно п.п 12.7.2. пункту 12 Додатку 6 до Тендерної документації передбачено: «Загальновиробничі та адміністративні витрати визначаються розрахунково-аналітичним методом згідно пунктів 5.14-5.18 Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами) Кошторисних норм України за попередній звітний період (рік), але не більше рекомендованих показників, виражених у гривнях в розрахунку на одну людино-годину загальної кошторисної трудомісткості».
Згідно пункту 5.15. Розділ V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (із врахування змін №№ 1, 2, 3) передбачено, що:
«У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) загальновиробничі витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат)».
У Зміні №1 затвердженої Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ від 30.04.2022 р. № 67 до «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» передбачено зміни та доповнення: «слова «включаються» та «(зокрема у відсотках від прямих витрат)» замінити словами «обчислюються» та «(зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатках 18 та 19 цієї Настанови» відповідно; доповнити новим абзацом такого змісту: «При обчисленні загальновиробничих витрат за показниками, наведеними в Додатках 18 та 19 цієї Настанови, пункт 5.16 не застосовується.»».
У зв’язку з цим просимо привести у відповідність тендерну документацію до «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (із врахування змін №№ 1, 2, 3).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на запитання:
Замовником внесено відповідні зміни до Тендерної документації.
Замовником внесено відповідні зміни до Тендерної документації.
Інформація про субпідрядника/співвиконавця
Дата подання: 26 грудня 2023 22:58
Дата відповіді: 27 грудня 2023 15:58
Прошу роз'яснити, яку саме інформацію учасник має надати шляхом заповнення окремого текстового поля електронної форми, де зазначається інформація про субпідрядників (згідно п.7.2. розділу 3 ТД) - щодо усіх субпідрядників, чи лише тих, яких учасник планує залучити у обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору?
Відповідь: Відповідь на запитання:
Під час подання тендерної пропозиції обов’язковим є заповнення окремого текстового поля електронної форми, де зазначається інформація про субпідрядників. В цьому полі зазначається інформація про повне найменування та місцезнаходження кожного субпідрядника, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (п. 7 Розділу 3 Тендерної документації).
Під час подання тендерної пропозиції обов’язковим є заповнення окремого текстового поля електронної форми, де зазначається інформація про субпідрядників. В цьому полі зазначається інформація про повне найменування та місцезнаходження кожного субпідрядника, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (п. 7 Розділу 3 Тендерної документації).
Форма тендерної (цінової) пропозиції
Дата подання: 26 грудня 2023 23:02
Дата відповіді: 27 грудня 2023 16:00
Прошу внести зміни в п.7 додатку 1 до ТД (тендерна (цінова) пропозиція) та привести у відповідність до діючого на даний момент законодавства України щодо термінів укладення договору про закупівлю
Відповідь: Відповідь на запитання:
Замовником внесено відповідні зміни до Тендерної документації.
Замовником внесено відповідні зміни до Тендерної документації.
Кваліфікаційний критерій - підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 26 грудня 2023 23:16
Дата відповіді: 27 грудня 2023 16:16
Прошу уточнити, яким чином учасник має підтвердити інформацію про ПОВНЕ виконання аналогічного договору?
Прошу конкретизувати, які саме договора в контексті даної закупівлі вважаються агалогічними, як зазначено в тендерній документації - "відповідно до яких учасником виконувались будівельні роботи", тобто усі договора з капітального та поточного ремонту, реконструкції та нового будівництва?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на запитання:
Згідно із Додатком 2 до Тендерної документації учасник на підтвердження виконання аналогічного договору повинен надати оригінал (-и) або належним чином завірену копію (-ї) принаймні одного акту (-ів) приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) і однієї довідки (-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма КБ-3) або принаймні одного акту (-ів) виконаних будівельних робіт до аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці.
Під аналогічними договорами в контексті даної закупівлі необхідно розуміти договори відповідно до яких учасником (одним з учасників об’єднання учасників) виконувались будівельні роботи (будівельні роботи – це роботи з нового будівництва об'єкта будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту прийнятого в експлуатацію об'єкта будівництва). Договори з поточного ремонту не вважаються аналогічними договорами в контексті даної закупівлі.
Згідно із Додатком 2 до Тендерної документації учасник на підтвердження виконання аналогічного договору повинен надати оригінал (-и) або належним чином завірену копію (-ї) принаймні одного акту (-ів) приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) і однієї довідки (-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма КБ-3) або принаймні одного акту (-ів) виконаних будівельних робіт до аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці.
Під аналогічними договорами в контексті даної закупівлі необхідно розуміти договори відповідно до яких учасником (одним з учасників об’єднання учасників) виконувались будівельні роботи (будівельні роботи – це роботи з нового будівництва об'єкта будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту прийнятого в експлуатацію об'єкта будівництва). Договори з поточного ремонту не вважаються аналогічними договорами в контексті даної закупівлі.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-12-22-000001 • dd5d65894157405896d02ed1cc098623
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-12-22
•
10:56
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Грошуна ЗСУ! Не на часі.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2024 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК СТАМ" |
38 906 214,26
UAH з ПДВ
|
38 210 655,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАРАНТБУДІНВЕСТ" |
39 419 905,44
UAH з ПДВ
|
38 210 756,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК СТАМ" #38953893 |
Очікує рішення |
38 210 655,20
UAH з ПДВ
|
02 січня 2024 13:37
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 03 січня 2024 17:55 |
Кінець періоду оскарження: | 14 січня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 14 січня 2024 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Згідно із підпунктом 1 абзацу першого пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі - Особливості), замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. У відповідності до пункту 5 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року № 560, перед схваленням та затвердженням проектів будівництва у випадках, визначених статтею 31 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”, проводиться експертиза проектів будівництва, а у випадках, визначених Законом України “Про інвестиційну діяльність”, - державна експертиза інвестиційного проекту, складовою якого є проект будівництва. Замовником отримана від Державного підприємства “Державного науково-дослідницького та проектно-вишукувального інституту «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ»” негативна експертна оцінка від 27 грудня 2023 року №1420/е/23 щодо виявлення помилок та недотримання нормативних вимог у проектній документації на будівництво за робочим проектом «Нове будівництво аптеки на території в/м №10, ВМКЦ ЦР, м. Вінниця», що унеможливлює проведення будівельно-монтажних робіт на зазначеному об’єкті. У зв’язку із цим від начальника відділу загальновійськового будівництва надійшла доповідна записка щодо відсутності подальшої потреби в закупівлі робіт та необхідності відміни Закупівлі. Таким чином, відсутня подальша потреба в закупівлі робіт. |
Документи:
03 січня 2024 17:55
|
Електронний підпис |
03 січня 2024 17:49
|
Протокол |