Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонтно - реставраційні роботи.......Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і рестраврація)
Очікувана вартість
50 367 061,64 UAH
UA-2023-12-21-019995-a fccfe2f554d24d908d70a2d7439f14d2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алхімова Світлана Олександрівна

380963897433 uorzmv7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОБЛАСНОЇ РАДИ З МАЙНОВИХ ВІДНОСИН
Код ЄДРПОУ: 23212638
Вебсайт: http://property.odessa.gov.ua/
Місцезнаходження: 65032, Україна , Одеська обл., Одеса, м. Одеса, просп. Шевченка, буд. 4
Контактна особа: Алхімова Світлана Олександрівна
380963897433
uorzmv7@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ремонтно - реставраційні роботи.......Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

21 грудня 2023 16:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-12-22-000002 • 39a91c4d52274298aa8875edbafd77f6
Автор звернення: Грищенко Ольга Олександрівна
Дата створення звернення: 2023-12-22 10:58
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Гроші на ЗСУ!
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-10-000012 ● d0167088c1ed478ca704898624128f9a
  • Статус: завершено ● Дата: 18 липня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 січня 2024 15:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ


НАКАЗ

10.01.2024 № 4-З
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09 січня 2024 року № 003100-18/303-2024,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 10.01.2024 № 4-З


Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-21-019995-a, 21.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-11 15:47:28

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-21-019995-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість закупівлі;
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛАВСТРОЙ ПРОЕКТ» з яким укладений договір від 19.12.2023 № 25 без використання електронної системи закупівель?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-15 13:45:53

Надання пояснень на запит Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 11.01.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 45453000 -7 - Капітальний ремонт та реставрація (ID номер у Prozorro UA -2023-12-21-019995-a)

Дякуємо за звернення та повідомляємо наступне:
Щодо першого питання, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість закупівлі повідомляємо, що обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів Україні від 01 серпня 2005 року № 668, «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Експертного звіту (позитивний) № ЕК -5196/08-23 від 01.11.2023 (реєстраційний номер ЕХ01: 6376-3142-4823-4570 Редакція №2) за робочим проектом: Ремонтно – реставраційні роботи……. Коригування.
Щодо другого питання, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі та вибрано для їх виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛАВСТРОЙ ПРОЕКТ», з яким укладено Договір від 19.12.2023 № 25 без використання електронної системи закупівель, повідомляємо, що оскільки ТОВ «ГЛАВСТРОЙ ПРОЕКТ» здійснювались роботи на зазначеному об’єкті за Договором № 22 від 07.11.2022 (строк дії до 31.12.2023), укладеному на підставі підпункту 1 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель, товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) в редакції, діючої на дату проведення закупівлі та інформація про місце проведення робіт на об’єкті є інформацією з обмеженим доступом, розголошення якої може нести загрозу національній безпеці відповідно до листів начальника Регіонального управління сил Територіальної оборони «Південь» від 24 жовтня 2022 року №3037 щодо нерозголошування інформації про місце проведення робіт під час дії правового режиму воєнного стану та від 20 жовтня 2022 року № 2998 щодо можливості проведення ремонтно- реставраційних робіт, враховуючи, що роботи, що є предметом закупівлі на тому ж об’єкті за Договором від 19.12.2023 № 25, здійснюються в режимі неразголошування інформації про місце їх проведення під час дії правового режиму воєнного стану, було вибрано саме ТОВ «ГЛАВСТРОЙ ПРОЕКТ». Крім того, при виборі виконавця робіт враховувалась необхідність продовження безперервності повного циклу робіт, розпочатих підрядником - ТОВ «ГЛАВСТРОЙ ПРОЕКТ» за договором № 22 від 07.11.2022 (ID номер у Prozorro UA-2022-11-14-003707-a).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 19 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 25 січня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛАВСТРОЙ ПРОЕКТ"
#33217402
Переможець 50 367 061,64
UAH з ПДВ
21 грудня 2023 16:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2024 11:42
додаткова угода № 8 до дог № 25 від 19.12.2023.pdf зміни до договору
05 листопада 2024 11:42
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2024 16:59
додатк угода № 7 до договору № 25 від 19.12.2023.pdf зміни до договору
24 липня 2024 16:54
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2024 12:34
Додаткова угода 6 від 29.05.2024.pdf зміни до договору
29 травня 2024 12:33
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2024 16:34
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
28 травня 2024 16:33
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2024 18:14
додатк угода № 4 до договору № 25 від 19.12.2023.pdf зміни до договору
26 квітня 2024 18:13
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2024 10:38
додаткова угода № 3 до договору № 25 від 19.12.2023.pdf зміни до договору
23 лютого 2024 10:38
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2024 10:51
додат угода № 2 до дог № 25 від 19.12.2023 року.pdf зміни до договору
22 лютого 2024 10:51
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2023 16:15
додаткова уг № 1 до дог № 25 від 19.12.2023.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 16:15
Обгрунтування підстави.pdf укладений
21 грудня 2023 16:51
договір № 25 від 19.12.2023.pdf укладений
21 грудня 2023 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення відомостей у договорі
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення відомостей у п 2.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення щодо ціни договору; продовження строку виконання робіт через документально підтверджені об'єктивні обставини
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): при виконані робіт здійснити уточнення фактично виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення п. 2.1.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення в пункт 2.1 договору, уточнення відомостей з фінансування
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, уточнення відомостей з фінансування
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML