Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОБЛАСНОЇ РАДИ З МАЙНОВИХ ВІДНОСИН |
Код ЄДРПОУ: | 23212638 |
Вебсайт: | http://property.odessa.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65032, Україна , Одеська обл., Одеса, м. Одеса, просп. Шевченка, буд. 4 |
Контактна особа: |
Алхімова Світлана Олександрівна 380963897433 uorzmv7@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
21 грудня 2023 16:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-10-000012 ● d0167088c1ed478ca704898624128f9a
- Статус: завершено ● Дата: 18 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2024 15:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.01.2024 № 4-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09 січня 2024 року № 003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 10.01.2024 № 4-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-21-019995-a, 21.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-11 15:47:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-21-019995-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість закупівлі;
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛАВСТРОЙ ПРОЕКТ» з яким укладений договір від 19.12.2023 № 25 без використання електронної системи закупівель?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-15 13:45:53
Надання пояснень на запит Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 11.01.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 45453000 -7 - Капітальний ремонт та реставрація (ID номер у Prozorro UA -2023-12-21-019995-a)
Дякуємо за звернення та повідомляємо наступне:
Щодо першого питання, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість закупівлі повідомляємо, що обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів Україні від 01 серпня 2005 року № 668, «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Експертного звіту (позитивний) № ЕК -5196/08-23 від 01.11.2023 (реєстраційний номер ЕХ01: 6376-3142-4823-4570 Редакція №2) за робочим проектом: Ремонтно – реставраційні роботи……. Коригування.
Щодо другого питання, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі та вибрано для їх виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛАВСТРОЙ ПРОЕКТ», з яким укладено Договір від 19.12.2023 № 25 без використання електронної системи закупівель, повідомляємо, що оскільки ТОВ «ГЛАВСТРОЙ ПРОЕКТ» здійснювались роботи на зазначеному об’єкті за Договором № 22 від 07.11.2022 (строк дії до 31.12.2023), укладеному на підставі підпункту 1 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель, товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) в редакції, діючої на дату проведення закупівлі та інформація про місце проведення робіт на об’єкті є інформацією з обмеженим доступом, розголошення якої може нести загрозу національній безпеці відповідно до листів начальника Регіонального управління сил Територіальної оборони «Південь» від 24 жовтня 2022 року №3037 щодо нерозголошування інформації про місце проведення робіт під час дії правового режиму воєнного стану та від 20 жовтня 2022 року № 2998 щодо можливості проведення ремонтно- реставраційних робіт, враховуючи, що роботи, що є предметом закупівлі на тому ж об’єкті за Договором від 19.12.2023 № 25, здійснюються в режимі неразголошування інформації про місце їх проведення під час дії правового режиму воєнного стану, було вибрано саме ТОВ «ГЛАВСТРОЙ ПРОЕКТ». Крім того, при виборі виконавця робіт враховувалась необхідність продовження безперервності повного циклу робіт, розпочатих підрядником - ТОВ «ГЛАВСТРОЙ ПРОЕКТ» за договором № 22 від 07.11.2022 (ID номер у Prozorro UA-2022-11-14-003707-a).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛАВСТРОЙ ПРОЕКТ" #33217402 |
Переможець |
50 367 061,64
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2023 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2024 11:42
|
додаткова угода № 8 до дог № 25 від 19.12.2023.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2024 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2024 16:59
|
додатк угода № 7 до договору № 25 від 19.12.2023.pdf | зміни до договору |
24 липня 2024 16:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2024 12:34
|
Додаткова угода 6 від 29.05.2024.pdf | зміни до договору |
29 травня 2024 12:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2024 16:34
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
28 травня 2024 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2024 18:14
|
додатк угода № 4 до договору № 25 від 19.12.2023.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2024 18:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2024 10:38
|
додаткова угода № 3 до договору № 25 від 19.12.2023.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2024 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2024 10:51
|
додат угода № 2 до дог № 25 від 19.12.2023 року.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2024 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 16:15
|
додаткова уг № 1 до дог № 25 від 19.12.2023.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 16:15
|
Обгрунтування підстави.pdf | укладений |
21 грудня 2023 16:51
|
договір № 25 від 19.12.2023.pdf | укладений |
21 грудня 2023 16:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення відомостей у договорі |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення відомостей у п 2.1. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення щодо ціни договору; продовження строку виконання робіт через документально підтверджені об'єктивні обставини |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | при виконані робіт здійснити уточнення фактично виконаних робіт |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення п. 2.1. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення в пункт 2.1 договору, уточнення відомостей з фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, уточнення відомостей з фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |