Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ТА СОЦІАЛЬНО - ГУМАНІТАРНОЇ РОБОТИ ВІЙТІВЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41438111 |
Місцезнаходження: | 22050, Україна , Вінницька обл., с. Війтівці, вул. Зої Космодем’янської, буд. 8 |
Контактна особа: |
Леся Мосендз +380962453718 osvita_zdanovka_s.r@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2023 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 29 грудня 2023 12:03 |
Початок аукціону: | 29 грудня 2023 12:03 |
Очікувана вартість: | 592 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 961,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок здійснюється Замовником за рахунок бюджетних коштів, у національній валюті України – гривні, в безготівковій формі на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України, шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично поставлений Товар, на підставі видаткової накладної, протягом 7 (семи) банківських днів з дати одержання Товару Замовником, у межах відповідного бюджетного асигнування. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2023 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2023 15:48 |
ТД ДЕРЕВИНА.docx | |
21 грудня 2023 15:48 |
ТД ДЕРЕВИНА.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-19-000088 ● f2fef59df9a04f8daebf3bc316f4cb7f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2024 17:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.02.2024 №17-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 19.02.2024 №17-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-12-21-017125-a 21.12.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-22 09:50:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі дров паливних з твердих порід 1, 2 група (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-21-017125-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-23 09:18:04
Пояснення на запит від Державної Аудиторської Служби України (Північний Офіс Держаудитслужби) УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ від 19 лютого 2024 року
Пояснення на запит від Державної Аудиторської Служби України
(Північний Офіс Держаудитслужби)
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ від 19 лютого 2024 року
На виконання запиту ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Вінницька обл.) від 19 лютого 2024 року надаємо наступне пояснення, щодо :
« Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?»
Розмір бюджетного призначення на закупівлю за предметом деревина визначений відповідно до кошторисних призначень на 2024 рік. В тому числі зважаючи на наявне фінансування.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався на підставі методу порівняння ринкових цін із використанням загальнодоступної відкритої інформації. А саме: замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників , в електронному каталозі, в електронній системі закупівель «ProZorro» щодо анологічних закупівель. Окрім того, при визначенні ціни за одиницю товару замовником враховувалось включення до очікуваної ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків і зборів, витрат на навантаження, розвантаження, а також доставки товару до закладів освіти.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, з урахуванням вимог чинного законодавства та відповідають базовим технічним вимогам. Для опалення навчальних закладів, що підпорядковані Відділу освіти Війтівецької сільської ради, з метою підтримання необхідного температурного режиму, потрібна деревина, яка буде давати максимальну теплоту згоряння, а тому проводилася закупівля деревини твердих порід яка має вищу теплоту згоряння порівняно з деревиною м’яких порід.
Також надаємо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://viitivtsi-gromada.gov.ua/news/1703843959/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 грудня 2023 12:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕРЧАНСЬКИЙ РОМАН СЕРГІЙОВИЧ |
569 828,00
UAH з ПДВ
|
532 651,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ДРАГАНЮК ВІТАЛІНА МИХАЙЛІВНА |
572 460,00
UAH з ПДВ
|
532 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Лабай Юрій Леонідович |
587 265,00
UAH з ПДВ
|
539 245,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕРЧАНСЬКИЙ РОМАН СЕРГІЙОВИЧ #2858806655 |
Переможець |
532 651,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2024 09:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2024 15:17
|
ДУ 1 дрова.PDF | укладений |
14 травня 2024 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 10:32
|
договір дрова.PDF | укладений |
11 січня 2024 10:30
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
03410000-7 Деревина (Дрова паливні з твердих порід 1, 2 група) | 329 | метри кубічні |
1 619,00
UAH
|