Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легковий автомобіль на базі SKODA Octavia A8 Style 2,0 TDI/110kW 7DSG
Очікувана вартість
1 215 995,00 UAH
UA-2023-12-21-015004-a 96772f018b804e64a3dedb389afacf6d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Боднар

+380372514753 hosp.cv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 43288621
Місцезнаходження: 58001, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, ВУЛИЦЯ ГОЛОВНА будинок 137
Контактна особа: Тетяна Боднар
+380372514753
hosp.cv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Легковий автомобіль на базі SKODA Octavia A8 Style 2,0 TDI/110kW 7DSG
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58001, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Головна, 137
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Тендерна документація

21 грудня 2023 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-19-000001 ● f6633783245e464cbaec434786c54b26
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 січня 2024 11:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
19.01.2024 № 3-з

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 19.01.2024 №3-з

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-12-21-015004-a 21.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Нальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-01-19 13:15:02

Лист-заперечення

28 грудня 2019 року обласна комунальна установа "Чернівецька обласна клінічна лікарня" в результаті реорганізації перейшла в статус обласного некомерційного підприємства "Чернівецька обласна клінічна лікарня"

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2024-01-23 15:01:47

Запит Замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Легковий автомобіль на базі SKODA Octavia A8 Style 2,0 TDI/110kW 7DSG» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-21-015004-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
2. Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для його поставки саме Товариство з обмеженою відповідальністю «Альянс-ІФ» (код ЄДРПОУ 32360637), з яким укладений договір купівлі-продажу/поставки автомобіля від 12.12.2023 №1601 (1111) без використання електронної системи закупівель?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-23 15:06:16

Запит Замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Легковий автомобіль на базі SKODA Octavia A8 Style 2,0 TDI/110kW 7DSG» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-21-015004-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
2. Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для його поставки саме Товариство з обмеженою відповідальністю «Альянс-ІФ» (код ЄДРПОУ 32360637), з яким укладений договір купівлі-продажу/поставки автомобіля від 12.12.2023 №1601 (1111) без використання електронної системи закупівель?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-26 12:21:28

На ваш запит UA-M-2024-01-19-000001 від «23» січня 2024 року ОКНП «Чернівецька обласна клінічна лікарня» надає інформацію (пояснення):

На ваш запит UA-M-2024-01-19-000001 від «23» січня 2024 року ОКНП «Чернівецька обласна клінічна лікарня» надає інформацію (пояснення):
Щодо 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо):
Кошти які отримують медичні заклади за договорами НСЗУ у межах програми медичних гарантій не є бюджетними. НСЗУ є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми. Очікувана вартість визначалась через електрону систему Clarity Project (вільний доступ) та надані комерційні пропозиції (додаються).
Щодо 2. Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для його поставки саме Товариство з обмеженою відповідальністю «Альянс-ІФ» (код ЄДРПОУ 32360637), з яким укладений договір купівлі-продажу/поставки автомобіля від 12.12.2023 №1601 (1111) без використання електронної системи закупівель?
Шляхом переговорів було домовлено прийнятні для нас умови: найнижча цінова пропозиція, розстрочка по платежам.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 02 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС-ІФ"
#32360637
Переможець 1 215 995,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2023 15:10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
UA-2023-11-21-002140-a-report.pdf укладений
21 грудня 2023 15:15
1111dog.pdf укладений
21 грудня 2023 15:15
обгрунтування авто.pdf укладений
21 грудня 2023 15:12