Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 43288621 |
Місцезнаходження: | 58001, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, ВУЛИЦЯ ГОЛОВНА будинок 137 |
Контактна особа: |
Тетяна Боднар +380372514753 hosp.cv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Тендерна документація
21 грудня 2023 15:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-19-000001 ● f6633783245e464cbaec434786c54b26
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 січня 2024 11:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.01.2024 № 3-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 19.01.2024 №3-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-12-21-015004-a 21.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Нальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-01-19 13:15:02
Лист-заперечення
28 грудня 2019 року обласна комунальна установа "Чернівецька обласна клінічна лікарня" в результаті реорганізації перейшла в статус обласного некомерційного підприємства "Чернівецька обласна клінічна лікарня"
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2024-01-23 15:01:47
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Легковий автомобіль на базі SKODA Octavia A8 Style 2,0 TDI/110kW 7DSG» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-21-015004-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
2. Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для його поставки саме Товариство з обмеженою відповідальністю «Альянс-ІФ» (код ЄДРПОУ 32360637), з яким укладений договір купівлі-продажу/поставки автомобіля від 12.12.2023 №1601 (1111) без використання електронної системи закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-23 15:06:16
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Легковий автомобіль на базі SKODA Octavia A8 Style 2,0 TDI/110kW 7DSG» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-21-015004-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
2. Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для його поставки саме Товариство з обмеженою відповідальністю «Альянс-ІФ» (код ЄДРПОУ 32360637), з яким укладений договір купівлі-продажу/поставки автомобіля від 12.12.2023 №1601 (1111) без використання електронної системи закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-26 12:21:28
На ваш запит UA-M-2024-01-19-000001 від «23» січня 2024 року ОКНП «Чернівецька обласна клінічна лікарня» надає інформацію (пояснення):
На ваш запит UA-M-2024-01-19-000001 від «23» січня 2024 року ОКНП «Чернівецька обласна клінічна лікарня» надає інформацію (пояснення):
Щодо 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо):
Кошти які отримують медичні заклади за договорами НСЗУ у межах програми медичних гарантій не є бюджетними. НСЗУ є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми. Очікувана вартість визначалась через електрону систему Clarity Project (вільний доступ) та надані комерційні пропозиції (додаються).
Щодо 2. Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для його поставки саме Товариство з обмеженою відповідальністю «Альянс-ІФ» (код ЄДРПОУ 32360637), з яким укладений договір купівлі-продажу/поставки автомобіля від 12.12.2023 №1601 (1111) без використання електронної системи закупівель?
Шляхом переговорів було домовлено прийнятні для нас умови: найнижча цінова пропозиція, розстрочка по платежам.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС-ІФ" #32360637 |
Переможець |
1 215 995,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2023 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
UA-2023-11-21-002140-a-report.pdf | укладений |
21 грудня 2023 15:15
|
1111dog.pdf | укладений |
21 грудня 2023 15:15
|
обгрунтування авто.pdf | укладений |
21 грудня 2023 15:12
|