Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39606435 |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Челябінська, будинок 9-Г |
Контактна особа: |
Смарусь Юрій Олександрович 380687299055, 380445174827 zakupivli_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2023 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 грудня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 7 264 667,16 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 646,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2023 14:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2023 14:48 |
А.Тендерна документація.docx | |
21 грудня 2023 14:48 |
Додаток 1 крітерії та вимоги.docx | |
21 грудня 2023 14:48 |
Додаток 3 проект договору.docx | |
21 грудня 2023 14:48 |
Оголошення.pdf | |
21 грудня 2023 14:48 |
Додаток 2 Техничні умови.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-02-000011 ● 30a2092d1d914160b19f0f2eb65c89be
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2024 14:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.05.2024 № 11-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 01.05.2024 № 11-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-12-21-014073-a 21.12.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-02 14:30:23
надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури ДК 021:2015 (CPV) : 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-12-21-014073-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-06 15:53:39
Пояснення
У відповідь на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Північно-східний офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служба України під час здійснення моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями оголошення № UA-2023-12-21-014073-a на закупівлю послуг за ДК 021:2015 (CPV) : 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем), Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району місті Києва» (надалі - КК Керуюча компанія Дніпровського району або Замовник або Підприємство) повідомляє наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
У своїй діяльності КК Керуюча компанія Дніпровського району керуються чинним законодавство України, Статутом Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району місті Києва», затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 06.01.2015 № , тощо.
Відповідно до п. 2.2.1. Статуту предметом діяльності КК Керуюча компанія Дніпровського району є утримання житлового і нежитлового фонду, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва та закріплений за Підприємством на праві господарського відання, а також обслуговування житлового та нежитлового фонду, що не належить до комунальної власності міста Києва, на договірних засадах у встановленому порядку.
Однією послуг, які КК Керуюча компанія Дніпровського району надає мешканцям будинків Дніпровського району, які перебувають на обслуговуванні - є послуга операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем будинків Дніпровського району міста Києва. Дана послуга повинна надаватись із дотриманням Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства № 76 від 17.05.2005 р. «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій».
Послуга операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем будинків Дніпровського району міста Києва включає в себе:
- приймання інформації об'єднаною диспетчерською службою про аварійні ситуації в ліфтах, системі опалення і гарячого водопостачання, каналізації, системі холодного водопостачання, системі газопостачання, системі електропостачання та неполадок інженерного обладнання, які визначені наказом № 76 від 17.05.2005 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» та інші питання щодо утримання жилих будинків та прибудинкових територій за допомогою системи обміну миттєвими повідомленнями та бездротових модулів GSM зв'язку або іншими засобами зв’язку від споживачів - мешканців будинків, цілодобово та відображення даної інформації в електронному журналі звернень відповідної комп’ютерної програми;
- забезпечення захищеності обміну даними між мешканцями будинків та об'єднаною диспетчерською службою при передачі заявок через телефонію, систему обміну миттєвих повідомлень, бездротові модулі GSM зв'язку або інші засоби зв’язку;
- фіксацію заявок мешканців будинків в електронному журналі звернень відповідної комп’ютерної програми, а також внесення звернень, отриманих від аварійних служб Замовника до нього;
- обробку та передавання прийнятих заявок мешканців будинків щодо усунення несправностей і пошкоджень будинкового обладнання аварійній службі Замовника, а також Службам оперативного реагування (суб’єктам господарювання, які здійснюють ремонтні роботи, а також технічне обслуговування ліфтів, газового, водопровідно-каналізаційного й іншого обладнання житлових будинків);
- інформування за зверненням мешканців будинків про стан виконання заявок через телефонію або іншими засобами зв’язку про існуючі у їх будинках поточні несправності і пошкодження, а також строки їх усунення;
- надання Замовнику доступу до статистичної інформації щодо заявок Споживачів, несправностей та аварій, строки їх усунення та інших необхідних Замовнику даних, що були зафіксовані Виконавцем в процесі виконання даного Договору;
- забезпечення Замовника доступом до формування аналітичних звітів з ефективності роботи підпорядкованих та підрядних організацій.
- забезпечення Замовника інформацією про планові й аварійні відключення зовнішніх систем центрального опалення, гарячого та холодного водопостачання, систем газопостачання, систем електропостачання та іншого інженерного обладнання, у будинках комунальної власності визначених Додатком №1 до даного Договору.
Враховуючи, що у КК Керуюча компанія Дніпровського району відсутня можливість самостійно надавати дану послугу (відсутній необхідний кваліфікований персонал, програмне забезпечення, обладнання, тощо) була проведена відповідна процедура закупівлі, оголошення № UA-2023-12-21-014073-a.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства № 76 від 17.05.2005 р. «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» для забезпечення безперебійного процесу надання послуг мешканцям будинків Дніпровського району міста Києва з операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем.
Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), опрацювавши розрахункові матеріали щодо вартості операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаної диспетчерської служби та листом від 21.11.2016 № 130/20-9674 «Про послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем» повідомив керівництво Київської міської державної адміністрації з подальшим інформуванням районних державних адміністрацій про застосування при проведенні розрахунків на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій вартості послуг операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаної диспетчерської служби в розмірі 0,12 грн (нуль гривень 12 копійок) в т. ч. ПДВ за 1 квадратний метр загальної площі квартир та нежитлових приміщень житлових будинків.
Крім того, розрахунок вартості закупівлі, виконано відповідно до вартості складових на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), від 06.06.2017 № 668 «Про встановлення тарифів та структури тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та внесення змін до деяких розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», як добуток загальної площі квартир, що передаються на обслуговування та вартості послуги в розмірі 0,12 грн (нуль гривень 12 копійок) в т. ч. ПДВ за 1 квадратний метр загальної площі квартир, яка була врахована при формуванні вартості складових зазначеного розпорядження.
Згідно з п. 31. Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (надалі – Закон) договори про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, укладені до введення в дію норм цього Закону, що регулюють надання послуг з управління багатоквартирним будинком, зберігають чинність на умовах, визначених такими договорами, до дати набрання чинності договорами про надання послуг з управління багатоквартирним будинком, що укладені за правилами, визначеними цим Законом. У разі, якщо згідно з такими договорами передбачено більш ранній строк їх припинення, такі договори вважаються продовженими на той самий строк і на тих самих умовах.
Так як співвласниками будинків Дніпровського району, що на праві повного господарського відання обслуговуються КК Керуюча компанія Дніпровського району, не прийнято рішення про форму управління багатоквартирним будинком, а виконавчим органом Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) конкурс щодо призначення управителів відповідними будинками не проводився, тому, керуючись вимогами ч. 4 та 5 ст. 13 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» до проведення конкурсу і моменту визначення його переможцем та зважаючи на положення п. 31. Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про житлово-комунальні послуги» КК Керуюча компанія Дніпровського району продовжує надавати послуги на умовах вже існуючих договорів.
Крім того, відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме розрахунком очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін за допомогою сервісу електронної системи закупівель «ProZorro», було проведено моніторинг закупівель на Послуги операційно-диспетчерського обслуговування особових рахунків об’єднаних диспетчерських систем будинків комунальної власності за закупівлями: № UA-2023-03-30-007750-a, UA-2023-04-04-005107-a, UA-2022-12-17-001533-a. При проведенні моніторингу закупівель та укладених договорів було встановлено, що вартість даних послуг визначається на рівні 0,12 грн (нуль гривень 12 копійок) в т. ч. ПДВ за 1 квадратний метр загальної площі квартир.
Враховуючи зазначене вище, очікувана вартість закупівлі послуг за ДК 021:2015 (CPV) : 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем) з врахуванням ПДВ визначалась наступним чином:
- за 1 місяць 2024 року: 5 044 907,71 м² *0,12 грн = 605 288,93 грн.
- за 12 місяців 2024 року: 605 288,93 грн.* 12 місяців = 7 264 667,16 грн.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Закупівля відкритих торгів з особливостями оголошення № UA-2023-12-21-014073-a на закупівлю послуг за ДК 021:2015 (CPV) : 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем) проводиться не за бюджетні кошти, а за кошти, які отримані від господарської діяльності КК Керуюча компанія Дніпровського району.
Керуючись положеннями п.18, п. 47 ч. 1 ст. 2 та ст. 22 Бюджетного кодексу України, КК Керуюча компанія Дніпровського району відповідно до Бюджетного кодексу України не є головним розпорядником бюджетних коштів та не є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
Відповідно до п. 38 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу КК Керуюча компанія Дніпровського району є одержувачем бюджетних коштів.
Крім того, вимоги п. 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (надалі – Постанова № 710) адресовано до виконання головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки. Виходячи зі змісту п. 41 Постанови № 710, вимоги щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів за умови, якщо такі підприємства не є розпорядниками бюджетних коштів, оскільки їх немає у переліку цього пункту Постанови № 710.
Як уже було зазначено вище, з наведенням законодавчих норм та необхідних посилань, Замовник – Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Постанова КМУ від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» визначає коло суб’єктів на яких поширюються обов’язок розміщати інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті замовника або головного розпорядника бюджетних коштів та умови при яких вони застосовується, а саме це стосується головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Закупівля відкритих торгів з особливостями оголошення № UA-2023-12-21-014073-a на закупівлю послуг за ДК 021:2015 (CPV) : 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем) проводиться не за бюджетні кошти, а за кошти, які отримані від господарської діяльності КК Керуюча компанія Дніпровського району. Дана інформація зазначена в оголошенні електронної системи закупівель «ProZorro». Таким чином вимоги законодавства щодо оприлюднення обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не стосуються Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва».
Проте, відповідно до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 р. N 1036 комунальне підприємство, як підприємство, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг вносить інформацію до інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» (https://kyivaudit.gov.ua/). Таким чином, обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщені за посиланням:
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/D90F252B4FB612BEC2258A8C00483994
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 грудня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ЮГ-ЦЕНТР» |
7 264 667,16
UAH з ПДВ
|
7 264 667,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ЮГ-ЦЕНТР» #31778897 |
Переможець |
7 264 667,16
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2023 13:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 08:31
|
Договір № 01.pdf | укладений |
04 січня 2024 08:30
|