Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) : 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем)
Очікувана вартість
7 264 667,16 UAH
UA-2023-12-21-014073-a 2af3586cd91c4d9596276d9ccfb7ba2d
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Смарусь Юрій Олександрович

380687299055
380445174827
zakupivli_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 39606435
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Челябінська, будинок 9-Г
Контактна особа: Смарусь Юрій Олександрович
380687299055, 380445174827
zakupivli_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2023 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 26 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2023 10:00
Очікувана вартість: 7 264 667,16 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 646,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації вживаються в значеннях, визначених Законом та Особливостями.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 (CPV) : 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 14:49
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 14:49
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 14:49
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 14:49
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 14:49
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 14:49
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 14:49
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 14:49
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 14:49
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 14:49
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 14:49
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 14:49
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 14:49
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 14:49
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 14:49
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 14:49
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 14:49
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 14:49
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 14:49
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 14:49
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 14:49
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 14:49

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

21 грудня 2023 14:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2023 14:48
А.Тендерна документація.docx
21 грудня 2023 14:48
Додаток 1 крітерії та вимоги.docx
21 грудня 2023 14:48
Додаток 3 проект договору.docx
21 грудня 2023 14:48
Оголошення.pdf
21 грудня 2023 14:48
Додаток 2 Техничні умови.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-02-000011 ● 30a2092d1d914160b19f0f2eb65c89be
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 травня 2024 14:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
01.05.2024 № 11-З

Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 01.05.2024 № 11-З

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-12-21-014073-a 21.12.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-02 14:30:23

надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури ДК 021:2015 (CPV) : 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-12-21-014073-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-06 15:53:39

Пояснення

У відповідь на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Північно-східний офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служба України під час здійснення моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями оголошення № UA-2023-12-21-014073-a на закупівлю послуг за ДК 021:2015 (CPV) : 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем), Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району місті Києва» (надалі - КК Керуюча компанія Дніпровського району або Замовник або Підприємство) повідомляє наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
У своїй діяльності КК Керуюча компанія Дніпровського району керуються чинним законодавство України, Статутом Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району місті Києва», затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 06.01.2015 № , тощо.
Відповідно до п. 2.2.1. Статуту предметом діяльності КК Керуюча компанія Дніпровського району є утримання житлового і нежитлового фонду, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва та закріплений за Підприємством на праві господарського відання, а також обслуговування житлового та нежитлового фонду, що не належить до комунальної власності міста Києва, на договірних засадах у встановленому порядку.
Однією послуг, які КК Керуюча компанія Дніпровського району надає мешканцям будинків Дніпровського району, які перебувають на обслуговуванні - є послуга операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем будинків Дніпровського району міста Києва. Дана послуга повинна надаватись із дотриманням Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства № 76 від 17.05.2005 р. «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій».
Послуга операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем будинків Дніпровського району міста Києва включає в себе:
- приймання інформації об'єднаною диспетчерською службою про аварійні ситуації в ліфтах, системі опалення і гарячого водопостачання, каналізації, системі холодного водопостачання, системі газопостачання, системі електропостачання та неполадок інженерного обладнання, які визначені наказом № 76 від 17.05.2005 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» та інші питання щодо утримання жилих будинків та прибудинкових територій за допомогою системи обміну миттєвими повідомленнями та бездротових модулів GSM зв'язку або іншими засобами зв’язку від споживачів - мешканців будинків, цілодобово та відображення даної інформації в електронному журналі звернень відповідної комп’ютерної програми;
- забезпечення захищеності обміну даними між мешканцями будинків та об'єднаною диспетчерською службою при передачі заявок через телефонію, систему обміну миттєвих повідомлень, бездротові модулі GSM зв'язку або інші засоби зв’язку;
- фіксацію заявок мешканців будинків в електронному журналі звернень відповідної комп’ютерної програми, а також внесення звернень, отриманих від аварійних служб Замовника до нього;
- обробку та передавання прийнятих заявок мешканців будинків щодо усунення несправностей і пошкоджень будинкового обладнання аварійній службі Замовника, а також Службам оперативного реагування (суб’єктам господарювання, які здійснюють ремонтні роботи, а також технічне обслуговування ліфтів, газового, водопровідно-каналізаційного й іншого обладнання житлових будинків);
- інформування за зверненням мешканців будинків про стан виконання заявок через телефонію або іншими засобами зв’язку про існуючі у їх будинках поточні несправності і пошкодження, а також строки їх усунення;
- надання Замовнику доступу до статистичної інформації щодо заявок Споживачів, несправностей та аварій, строки їх усунення та інших необхідних Замовнику даних, що були зафіксовані Виконавцем в процесі виконання даного Договору;
- забезпечення Замовника доступом до формування аналітичних звітів з ефективності роботи підпорядкованих та підрядних організацій.
- забезпечення Замовника інформацією про планові й аварійні відключення зовнішніх систем центрального опалення, гарячого та холодного водопостачання, систем газопостачання, систем електропостачання та іншого інженерного обладнання, у будинках комунальної власності визначених Додатком №1 до даного Договору.
Враховуючи, що у КК Керуюча компанія Дніпровського району відсутня можливість самостійно надавати дану послугу (відсутній необхідний кваліфікований персонал, програмне забезпечення, обладнання, тощо) була проведена відповідна процедура закупівлі, оголошення № UA-2023-12-21-014073-a.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства № 76 від 17.05.2005 р. «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» для забезпечення безперебійного процесу надання послуг мешканцям будинків Дніпровського району міста Києва з операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем.
Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), опрацювавши розрахункові матеріали щодо вартості операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаної диспетчерської служби та листом від 21.11.2016 № 130/20-9674 «Про послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем» повідомив керівництво Київської міської державної адміністрації з подальшим інформуванням районних державних адміністрацій про застосування при проведенні розрахунків на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій вартості послуг операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаної диспетчерської служби в розмірі 0,12 грн (нуль гривень 12 копійок) в т. ч. ПДВ за 1 квадратний метр загальної площі квартир та нежитлових приміщень житлових будинків.
Крім того, розрахунок вартості закупівлі, виконано відповідно до вартості складових на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), від 06.06.2017 № 668 «Про встановлення тарифів та структури тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та внесення змін до деяких розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», як добуток загальної площі квартир, що передаються на обслуговування та вартості послуги в розмірі 0,12 грн (нуль гривень 12 копійок) в т. ч. ПДВ за 1 квадратний метр загальної площі квартир, яка була врахована при формуванні вартості складових зазначеного розпорядження.
Згідно з п. 31. Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (надалі – Закон) договори про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, укладені до введення в дію норм цього Закону, що регулюють надання послуг з управління багатоквартирним будинком, зберігають чинність на умовах, визначених такими договорами, до дати набрання чинності договорами про надання послуг з управління багатоквартирним будинком, що укладені за правилами, визначеними цим Законом. У разі, якщо згідно з такими договорами передбачено більш ранній строк їх припинення, такі договори вважаються продовженими на той самий строк і на тих самих умовах.
Так як співвласниками будинків Дніпровського району, що на праві повного господарського відання обслуговуються КК Керуюча компанія Дніпровського району, не прийнято рішення про форму управління багатоквартирним будинком, а виконавчим органом Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) конкурс щодо призначення управителів відповідними будинками не проводився, тому, керуючись вимогами ч. 4 та 5 ст. 13 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» до проведення конкурсу і моменту визначення його переможцем та зважаючи на положення п. 31. Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про житлово-комунальні послуги» КК Керуюча компанія Дніпровського району продовжує надавати послуги на умовах вже існуючих договорів.
Крім того, відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме розрахунком очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін за допомогою сервісу електронної системи закупівель «ProZorro», було проведено моніторинг закупівель на Послуги операційно-диспетчерського обслуговування особових рахунків об’єднаних диспетчерських систем будинків комунальної власності за закупівлями: № UA-2023-03-30-007750-a, UA-2023-04-04-005107-a, UA-2022-12-17-001533-a. При проведенні моніторингу закупівель та укладених договорів було встановлено, що вартість даних послуг визначається на рівні 0,12 грн (нуль гривень 12 копійок) в т. ч. ПДВ за 1 квадратний метр загальної площі квартир.
Враховуючи зазначене вище, очікувана вартість закупівлі послуг за ДК 021:2015 (CPV) : 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем) з врахуванням ПДВ визначалась наступним чином:
- за 1 місяць 2024 року: 5 044 907,71 м² *0,12 грн = 605 288,93 грн.
- за 12 місяців 2024 року: 605 288,93 грн.* 12 місяців = 7 264 667,16 грн.

2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Закупівля відкритих торгів з особливостями оголошення № UA-2023-12-21-014073-a на закупівлю послуг за ДК 021:2015 (CPV) : 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем) проводиться не за бюджетні кошти, а за кошти, які отримані від господарської діяльності КК Керуюча компанія Дніпровського району.
Керуючись положеннями п.18, п. 47 ч. 1 ст. 2 та ст. 22 Бюджетного кодексу України, КК Керуюча компанія Дніпровського району відповідно до Бюджетного кодексу України не є головним розпорядником бюджетних коштів та не є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
Відповідно до п. 38 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу КК Керуюча компанія Дніпровського району є одержувачем бюджетних коштів.
Крім того, вимоги п. 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (надалі – Постанова № 710) адресовано до виконання головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки. Виходячи зі змісту п. 41 Постанови № 710, вимоги щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів за умови, якщо такі підприємства не є розпорядниками бюджетних коштів, оскільки їх немає у переліку цього пункту Постанови № 710.
Як уже було зазначено вище, з наведенням законодавчих норм та необхідних посилань, Замовник – Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Постанова КМУ від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» визначає коло суб’єктів на яких поширюються обов’язок розміщати інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті замовника або головного розпорядника бюджетних коштів та умови при яких вони застосовується, а саме це стосується головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Закупівля відкритих торгів з особливостями оголошення № UA-2023-12-21-014073-a на закупівлю послуг за ДК 021:2015 (CPV) : 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем) проводиться не за бюджетні кошти, а за кошти, які отримані від господарської діяльності КК Керуюча компанія Дніпровського району. Дана інформація зазначена в оголошенні електронної системи закупівель «ProZorro». Таким чином вимоги законодавства щодо оприлюднення обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не стосуються Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва».
Проте, відповідно до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 р. N 1036 комунальне підприємство, як підприємство, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг вносить інформацію до інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» (https://kyivaudit.gov.ua/). Таким чином, обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщені за посиланням:

https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/D90F252B4FB612BEC2258A8C00483994


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 14 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2023 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ «ЮГ-ЦЕНТР» 7 264 667,16
UAH з ПДВ
7 264 667,16
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 грудня 2023 16:49
Електронний підпис
30 грудня 2023 09:54
Документи переможця
26 грудня 2023 21:35
Електронний підпис
26 грудня 2023 21:14
лист-відгук.pdf
26 грудня 2023 21:14
Акти 2023.rar
26 грудня 2023 21:14
Акти 2022.rar
26 грудня 2023 21:14
Акти 2021.rar
26 грудня 2023 21:14
Виконаний договір.rar
26 грудня 2023 21:14
Директор.rar
26 грудня 2023 21:14
Витяг з ЄДР.pdf
26 грудня 2023 21:14
Статутні документи.rar
26 грудня 2023 21:14
Проект договору.pdf
26 грудня 2023 21:14
Рішення Учасника.pdf
26 грудня 2023 21:14
Договір ПАК.rar
26 грудня 2023 21:14
Технічні вимоги.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ЮГ-ЦЕНТР»

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ЮГ-ЦЕНТР»
#31778897
Переможець 7 264 667,16
UAH з ПДВ
29 грудня 2023 13:32

Документи

29 грудня 2023 13:33
Довідка НАЗК
29 грудня 2023 13:31
Електронний підпис
29 грудня 2023 13:25
Протокол №15.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2023 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ЮГ-ЦЕНТР»
#31778897
7 264 667,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 грудня 2023 13:33
Довідка НАЗК
29 грудня 2023 13:31
Електронний підпис
29 грудня 2023 13:25
Протокол №15.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 08:31
Договір № 01.pdf укладений
04 січня 2024 08:30