Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Покровське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" |
Код ЄДРПОУ: | 03341351 |
Місцезнаходження: | 53303, Україна , Дніпропетровська обл., Нікопольський район місто Покров, вулиця Заводська, 2 |
Контактна особа: |
Мотрончук Андрій Петрович +380566761998 pvk.motronchuk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
21 грудня 2023 14:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2023 14:01 |
ТОВ Євроальп 15.12.2023.pdf | |
21 грудня 2023 14:01 |
КП від ТОВ АВАНГАРД БУД ПРОЕКТ 15.12.23.pdf | |
21 грудня 2023 14:01 |
КП ТОВ ВКФ Механомонтаж.pdf | |
21 грудня 2023 14:01 |
Експертний звіт 05-335-23 від 08 грудня 2023.pdf | |
21 грудня 2023 14:01 |
Протоколи.pdf | |
21 грудня 2023 14:01 |
Розпорядження-обгрунтування.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-15-000056 ● 9368c9cf230e40aa812d62293a453bd6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 16:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.01.2024 № 4-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 12.01.2024 № 4-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-12-21-012129-a 21.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-16 11:50:49
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт без використання електронної системи «Роботи по об`єкту: “Капітальний ремонт аварійної резервної нитки водозабірної споруди МКП «Покровводоканал» м. Покров Дніпропетровської області». Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-21-012129-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі розміщення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-16 14:53:08
Пояснення
Управлінню Східного офісу держаудитслужби в Кіровоградській області Державної аудиторської служби України
ПОЯСНЕННЯ
15.01.2024 року в електронній системі закупівель створено моніторинг і оголошено рішення органу державного фінансового контролю (наказ Управління Східного офісу держаудитслужби в Кіровоградській області від 12.01.2024 № 4-з) про початок моніторингу процедури закупівлі робіт без використання електронної системи «Роботи по об`єкту: “Капітальний ремонт аварійної резервної нитки водозабірної споруди МКП «Покровводоканал» м. Покров Дніпропетровської області». Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-21-012129-a).
На вимогу органу державного фінансового контролю надаємо наступні пояснення.
І. Щодо підстав і обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі МКП "Покровводоканал" користується рекомендаціями, які надані в наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, у тому числі:
1.Відповідно до п.4 Розділу ІІІ рекомендацій Примірної методики №275 були визначені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість, а саме:
1.1.технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено на підставі робочого проекту “Капітальний ремонт аварійної резервної нитки водозабірної споруди МКП “Покровводоканал” м.Покров Дніпропетровської області". Коригування (реєстр.№ проектної документації EX01:8006-2496-6035-2242), який було затверджено експертним звітом (позитивним) №05-335-23, виданим 08.12.2023 ТОВ "ДН-Консалтинг" (35114747).
1.2.Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась замовником на підставі робочого проекту та експертного звіту №05-335-23 від 08.12.2023, який додано до річного плану закупівель UA-P-2023-12-21-004512-c, оголошення у закупівлі UA-2023-12-21-012129-a, а також додається до цього пояснення.
При цьому, загальна вартість робіт, визначена робочим проектом та експертним звітом №05-335-23 від 08.12.2023, складала 60 458 748,00 грн., але при оголошенні річного плану закупівель UA-P-2023-12-21-004512-c та закупівлі UA-2023-12-21-012129-a очікувана вартість предмета закупівлі була зменшена замовником на 29 674 797,48 грн. з урахуванням фактичного виконання частини з передбачених робочим проектом робіт в ході виконання договору №139 від 11.07.2023 (ID закупівлі UA-2023-07-11-007830-a).
Таким чином, очікувана вартість закупівлі робіт для завершення виконання робочого проекту була визначена у сумі 30 783 950,52 грн. (60458748,00-29674797,48=30783950,52).
2.Відповідно до абз.11, 12 п.1 Розділу ІІІ рекомендацій Примірної методики №275 замовником були направлені письмові запити цінових пропозицій (електронною поштою) підприємствам, що виконують роботи, необхідні для завершення реалізації робочого проекту “Капітальний ремонт аварійної резервної нитки водозабірної споруди МКП “Покровводоканал” м.Покров Дніпропетровської області". Коригування, на які було отримано відповіді від:
-ТОВ “Євроальп” (34067707) з ціновою пропозицією: 28 127 368,23 грн. (з ПДВ);
-ТОВ ВКФ «Механомонтаж» (31596006): 28 763 480,65 грн. (з ПДВ);
-ТОВ «АВАНГАРД БУД ПРОЕКТ» (42007789): 26 306 634,05 грн. (з ПДВ);
Копії цінових (комерційних) пропозицій додаються до пояснення.
Отже, відповідно до отриманої замовником інформації найменшу цінову пропозицію (26 306 634,05 грн. з ПДВ) було запропоновано ТОВ «АВАНГАРД БУД ПРОЕКТ» (42007789), з яким було укладено договір №258 від 20.12.2023 року. Економія коштів склала: 30 783 950,52 грн. - 26 306 634,05 грн. = 4 477 316,47 грн.
ІІ. Щодо посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі розміщення).
Відповідно до Розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 08.06.2023 №204/0/527-23 “Про розподіл коштів, виділених з резервного фонду державного бюджету для здійснення заходів щодо забезпечення транспортування питної води для потреб регіону” (копія розпорядження додається) МКП "Покровводоканал" визначено як одержувач коштів та замовник робіт; розпорядником коштів нижчого рівня визначено департамент житлово-комунального господарства та будівництва обласної державної адміністрації.
Отже, МКП "Покровводоканал" не має зобов’язань по виконанню вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 щодо забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі під час оприлюднення закупівлі UA-2023-12-21-012129-a.
В той же час, вся інформація про технічні і якісні характеристики предмета закупівлі та очікувану вартість предмета закупівлі була оприлюднена замовником в електронній системі закупівель в якості додатків до річного плану закупівель UA-P-2023-12-21-004512-c та до оголошення про закупівлю UA-2023-12-21-012129-a.
Просимо врахувати ці пояснення при проведенні моніторингу.
Уповноважена особа
МКП "Покровводоканал" Андрій МОТРОНЧУК
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВАНГАРД БУД ПРОЕКТ" #42007789 |
Переможець |
26 306 634,05
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2023 14:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 14:38
|
Додатки до договору | укладений |
21 грудня 2023 14:08
|
Договір | укладений |
21 грудня 2023 14:08
|