Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) КЗ "Слатинський ліцей" Дергачівської міської ради, за адресою: Харківська область, Харківський район, смт Слатине, вул. Центральна, 17 Л (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
355 542 211,00 UAH
UA-2023-12-21-010258-a 03e011b4bb094cefb4a4ecaa9c458ac9
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

0573367555 kukhar.rm@restoration.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Ахсарова, 2
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
0573367555
kukhar.rm@restoration.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2023 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 січня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2024 12:00
Очікувана вартість: 355 542 211,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 777 711,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі електронної банківської гарантії (далі - гарантія) з накладанням кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за Гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» (далі – Наказ). Повноваження особи, яка підписує Гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Гарантія повинна бути надана разом із копією Витягу з Державного реєстру банків. Гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП авізуючого банку. Датою початку строку дії Гарантії зазначається дата видачі Гарантії або дата набрання нею чинності. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії Гарантії) повинен бути не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Текст Гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1777711 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 % від ціни договору. Переможець надає забезпечення виконання договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника або Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу ("Прозорро") по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в даній тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку; - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Спосіб подання банківської гарантії зазначено у тендерній документації.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) КЗ "Слатинський ліцей" Дергачівської міської ради, за адресою: Харківська область, Харківський район, смт Слатине, вул. Центральна, 17 Л (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник має право здійснювати попередню оплату з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), в розмірі та на строк визначених в належним чином оформленному рішенні Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Грошові кошти перераховуються в Національній валюті України при наявності коштів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості договірної ціни. Пiсляоплата 20 Робочі 65
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Грошові кошти перераховуються в Національній валюті України при наявності коштів. Кінцеві розрахунки здійснюються після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та введення Об’єкту в експлуатацію. Кінцеві розрахунки здійснюються в строки, встановлені нормами чинного законодавства України на момент здійснення кінцевих розрахунків. Пiсляоплата 20 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 13:03
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 13:03
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 13:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 13:03
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 13:03
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 13:03
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 13:03
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 13:03
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 13:03
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 13:03
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 13:03
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 13:03
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 13:03
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 13:03
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 13:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 13:03
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 13:03
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 13:03
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 13:03
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 13:03
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 13:03
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 13:03
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 13:03
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2023 13:03

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі електронної банківської гарантії (далі - гарантія) з накладанням кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за Гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» (далі – Наказ). Повноваження особи, яка підписує Гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Гарантія повинна бути надана разом із копією Витягу з Державного реєстру банків. Гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП авізуючого банку. Датою початку строку дії Гарантії зазначається дата видачі Гарантії або дата набрання нею чинності. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії Гарантії) повинен бути не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Текст Гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку.

Сума забезпечення: 1777711 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 % від ціни договору. Переможець надає забезпечення виконання договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника або Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу ("Прозорро") по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в даній тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку; - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Спосіб подання банківської гарантії зазначено у тендерній документації.
10 січня 2024 14:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 січня 2024 14:44
Тендерна документація зі змінами.PDF
10 січня 2024 14:44
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ зі змінами.docx
10 січня 2024 14:44
Зміни до ТД.PDF
27 грудня 2023 16:05
Тендерна документація.docx
21 грудня 2023 13:03
ADVERTISEMENT.docx
21 грудня 2023 13:03
22.Робочий проэкт Том 22 Кошторисна_документація.pdf
21 грудня 2023 13:03
Тендерна документація.PDF
21 грудня 2023 13:03
12.Робочий проєкт Том 12 БЗ.pdf
21 грудня 2023 13:03
18.Робочий проєкт Том 18 ЕЕ.pdf
21 грудня 2023 13:03
11.Робочий проєкт Том 11 ЕТР.pdf
21 грудня 2023 13:03
2.Робочий проєкт Том 2 ОВНС.pdf
21 грудня 2023 13:03
21.Робочий проєкт Том 21 АБ.1.pdf
21 грудня 2023 13:03
17.Робочий проєкт Том 17 АДКГ.pdf
21 грудня 2023 13:03
29.3106 Аварійно відновлювальні роботи реконструкція КЗ Слатинc.sts8i
21 грудня 2023 13:03
19.Робочий проєкт Том 19 ПОБ.pdf
21 грудня 2023 13:03
8.Робочий проєкт Том 8 КР.pdf
21 грудня 2023 13:03
5.Робочий проєкт Том 5 ТХ.pdf
21 грудня 2023 13:03
14.Робочий проєкт Том 14 СОТ.pdf
21 грудня 2023 13:03
13.Робочий проєкт Том 13 ПС.pdf
21 грудня 2023 13:03
9.Робочий проєкт Том 9 ОВ.pdf
21 грудня 2023 13:03
16.Робочий проєкт Том 16 АЕКС.pdf
21 грудня 2023 13:03
30.Цінова довідка Харківської торгово-промислової палати №624-2-23.pdf
21 грудня 2023 13:03
20.Робочий проєкт Том 20 ПЗО.pdf
21 грудня 2023 13:03
25.1076_зкр Аварійно відновлювальні роботи реконструкція КЗ Сл.xlsx
21 грудня 2023 13:03
15.Робочий проєкт Том 15 СКС.pdf
21 грудня 2023 13:03
7.Робочий проєкт Том 7 ЕЗ.pdf
21 грудня 2023 13:03
28.Витяг з Реєстру будівельної діяльності.pdf
21 грудня 2023 13:03
10.Робочий проєкт Том 10 ВК.pdf
21 грудня 2023 13:03
3.Робочий проєкт Том 3 ГП.pdf
21 грудня 2023 13:03
26.Ресурси КЗ-2 .xlsx
21 грудня 2023 13:03
1.Робочий проєкт Том 1 ПЗ.pdf
21 грудня 2023 13:03
24.1076_BP Аварійно відновлювальні роботи реконструкція КЗ Слатинcький.XLS
21 грудня 2023 13:03
23.Робочий проєкт Том 23 ІТЗ ЦЗ.pdf
21 грудня 2023 13:03
6.Робочий проєкт Том 6 ЗВК.pdf
21 грудня 2023 13:03
27.Устаткування КЗ-2 .xlsx
21 грудня 2023 13:03
4.Робочий проєкт Том 4 АР.pdf
21 грудня 2023 13:03
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
10 січня 2024 14:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2023 16:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2023 13:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 січня 2024 14:44
Тендерна документація зі змінами.PDF
10 січня 2024 14:44
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ зі змінами.docx
10 січня 2024 14:44
Зміни до ТД.PDF
27 грудня 2023 16:05
Тендерна документація.docx
21 грудня 2023 13:03
ADVERTISEMENT.docx
21 грудня 2023 13:03
22.Робочий проэкт Том 22 Кошторисна_документація.pdf
21 грудня 2023 13:03
Тендерна документація.PDF
21 грудня 2023 13:03
12.Робочий проєкт Том 12 БЗ.pdf
21 грудня 2023 13:03
18.Робочий проєкт Том 18 ЕЕ.pdf
21 грудня 2023 13:03
11.Робочий проєкт Том 11 ЕТР.pdf
21 грудня 2023 13:03
2.Робочий проєкт Том 2 ОВНС.pdf
21 грудня 2023 13:03
21.Робочий проєкт Том 21 АБ.1.pdf
21 грудня 2023 13:03
17.Робочий проєкт Том 17 АДКГ.pdf
21 грудня 2023 13:03
29.3106 Аварійно відновлювальні роботи реконструкція КЗ Слатинc.sts8i
21 грудня 2023 13:03
19.Робочий проєкт Том 19 ПОБ.pdf
21 грудня 2023 13:03
8.Робочий проєкт Том 8 КР.pdf
21 грудня 2023 13:03
5.Робочий проєкт Том 5 ТХ.pdf
21 грудня 2023 13:03
14.Робочий проєкт Том 14 СОТ.pdf
21 грудня 2023 13:03
13.Робочий проєкт Том 13 ПС.pdf
21 грудня 2023 13:03
9.Робочий проєкт Том 9 ОВ.pdf
21 грудня 2023 13:03
16.Робочий проєкт Том 16 АЕКС.pdf
21 грудня 2023 13:03
30.Цінова довідка Харківської торгово-промислової палати №624-2-23.pdf
21 грудня 2023 13:03
20.Робочий проєкт Том 20 ПЗО.pdf
21 грудня 2023 13:03
25.1076_зкр Аварійно відновлювальні роботи реконструкція КЗ Сл.xlsx
21 грудня 2023 13:03
15.Робочий проєкт Том 15 СКС.pdf
21 грудня 2023 13:03
7.Робочий проєкт Том 7 ЕЗ.pdf
21 грудня 2023 13:03
28.Витяг з Реєстру будівельної діяльності.pdf
21 грудня 2023 13:03
10.Робочий проєкт Том 10 ВК.pdf
21 грудня 2023 13:03
3.Робочий проєкт Том 3 ГП.pdf
21 грудня 2023 13:03
26.Ресурси КЗ-2 .xlsx
21 грудня 2023 13:03
1.Робочий проєкт Том 1 ПЗ.pdf
21 грудня 2023 13:03
24.1076_BP Аварійно відновлювальні роботи реконструкція КЗ Слатинcький.XLS
21 грудня 2023 13:03
23.Робочий проєкт Том 23 ІТЗ ЦЗ.pdf
21 грудня 2023 13:03
6.Робочий проєкт Том 6 ЗВК.pdf
21 грудня 2023 13:03
27.Устаткування КЗ-2 .xlsx
21 грудня 2023 13:03
4.Робочий проєкт Том 4 АР.pdf
21 грудня 2023 13:03
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Не на часі!
Дата подання: 22 грудня 2023 11:07
Дата відповіді: 22 грудня 2023 15:32
Чи вважаєте ви що є доречним відновлювати ліцей, який знаходиться за 15 км від лінії фронту. В Харкові, якій постійно знаходиться під ракетними обстрілами? І скільки дітей зараз знаходиться в цьому селі. що є потреба витратити 10 млн долл на цей проект?
Відповідь: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області, з усією повагою ставиться до занепокоєнь громадськості щодо нераціонального використання бюджетних коштів та «скандалів», пов’язаних з проведенням тендерних закупівель.
Однак, слід зазначити, що Служба відновлення, відповідно до Положення «Про Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області» здійснює забезпечення виконання в межах повноважень програм, виконавцем яких визначено безпосередньо Уповноважений орган управління – Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України, а отже не приймає самостійний рішень щодо відновлення того чи іншого об’єкту інфраструктури у Харківській області.
Таким чином, Служба відновлення виступає розпорядником бюджетних коштів, за рахунок яких здійснює реалізацію державних програм, виступаючи замовником проведення будівництва, ремонту, модернізації об'єктів інфраструктури, в тому числі щодо відновлення пошкодженої інфраструктури у Харківській області, що і є безпосередньою метою діяльності Служби відновлення.
Постановою Кабінету України від 25.07.2023 № 770 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії», відповідно до статті 29 Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» виділено Державному агентству відновлення та розвитку інфраструктури з фонду ліквідації наслідків збройної агресії за рахунок джерела, визначеного пунктом 9 статті 11 зазначеного Закону, на безповоротній основі 3596170,04 тис. гривень (видатки розвитку) на нову бюджетну програму для будівництва та відновлення об’єктів інфраструктури, житлового та громадського призначення, громадських будинків та споруд.
Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури є головним розпорядником та відповідальним виконавцем нової бюджетної програми.
Так, вищезазначеною постановою КМУ затверджено «Перелік проектів (об’єктів, заходів), які фінансуються за рахунок коштів фонду ліквідації наслідків збройної агресії, та обсяги бюджетних коштів для їх фінансового забезпечення», до переліку якого, як об’єкт реконструкціє, включено також і КЗ «Слатинcький ліцей» Дергачівської міської ради, за адресою: Харківська область, Харківський район, смт Слатине, вул. Центральна, 17 Л.
Замовником аварійно-відновлювальниої роботи (реконструкція) КЗ «Слатинський ліцей» Дергачівської міської ради, за адресою: Харківська область, Харківський район, смт Слатине, вул. Центральна, 17 Л (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) є Департамент капітального будівництва Харківської обласної державної адміністрації. Суттю виконання проєктної документації є відновлення будівлі після руйнації, в результаті якої частина будівлі зруйнована, в будівлі постраждали всі внутрішні комунікації, повністю пошкоджене внутрішнє та зовнішнє опорядження.
Слід зазначити, що усвідомлюючи не тільки об’єми виконуваних робіт, а і обставини триваючого воєнного стану, кінцевий строк робіт визначено – 31.12.2025.
Попри війну, триває реформа освіти, а тому навіть в таких складних умовах триваючої збройної агресії російської федерації, коли по всій території України пошкоджень зазначили тисячі закладів освіти, вважаємо за необхідне здійснювати відновлення належного стану освітньої сфери та виконання державної політики відновлення доступу до освіти.
підтвердження фінансової спроможності
Дата подання: 25 грудня 2023 16:57
Дата відповіді: 27 грудня 2023 16:06
Шановний Замовнику! Наша компанія має багаторічний досвід у виконання робіт з будівництва, реконструкції об’єктів, капітального ремонту інженерних споруд та іншого, в тому числі найвищого рівня складності. Ми маємо бажання прийняти участь у цій закупівлі та запропонувати конкурентну ціну на наші послуги та роботи. В той же час, при вивченні тендерної документації, було встановлено вимогу про наявність кваліфікаційного критерія «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», а саме Учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю та повинен підтвердити обсяг доходу (рядок звітності 2000) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі ( відповідно бо закупівля буде проводитися з урахуванням ПДВ) за будь-який з останніх 3 календарних років чи за менший період поточного року ( на вибір Учасника). На підтвердження надати копію звіту про фінансові результати Учасника (форма №2 ) за відповідний період або копію фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма №2) за відповідний період. В той же час, у 2022-2023 році розпочалась і продовжується активна фаза агресії рф проти України і більшість українських компаній не мали можливості працювати у звичайному режимі і, відповідно, мали незначні доходи. Враховуючи викладене, пропонуємо змінити критерій підтвердження обсягу догоду (рядок 2000) за 2020, 2021 та 2022 роки у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмету закупівлі, або встановити такий критерій сумарно за 3 останні календарні роки, що надасть можливість прийняти в торгах значно більшій кількості учасників та надасть можливість забезпечити Замовнику конкуренту пропозицію з оптимізацією бюджетних коштів. Також, звертаємо Вашу увагу, що Вами як Замовником вже був прийнятий позитивний досвід перегляду підтвердження критерія фінансової спроможності, зокрема у тендерних закупівлях UA-2023-08-09-004745-a, UA-2023-08-09-001693-a. Дякуємо за Ваш розгляд.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до статті 16 Закону замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв на власний розсуд. При встановленні кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник має права вимагати надання підтвердження обсягу тільки річного доходу (виручки). Тому вимога, яка зазначена в тендерній документації, цілком відповідає законодавству.
не на часі!
Дата подання: 26 грудня 2023 19:46
Дата відповіді: 27 грудня 2023 16:24
Жоден з ваших аргументів не є пристойним, Ви сподіваєтесь витратити 352 млн грн на об'єк, який буде закінчено в 2026 році, При тому що є великим питанням як Україна переживе наступний 2024 рік. Сьогодні ми втратили Мар'янку, Херсон під кількачасовим обстрілом, Залужний потребує 500 тис мобілізованих тільки в цьому році. І в цей час ви хочете відбудовувати ліцей за 15 км від лінії фронту? зеленський сказав, щоб забезпечити 500 тис мобілізованих потрібно 500 млрд грошей. І він не знає де взяти ци гроші. Скільки дітей залишилось в цьому селі? І скільки дітей навіть після війни повернуться в це село після закінчення війни на прийнятних для нас умовах, що ви волієте витратити гроші на які можна повністю забезпечити 352 бійця. А замість цього ви будуєте нікому не потрібну школу, і вкрадете там половину грошей. тож загибель по причині неукомплектації 352 бійців буде на вашій совісті, хоча у васїї вже, мабуть, не залишилось.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області (далі – Служба відновлення) з усією повагою ставиться до занепокоєнь громадськості щодо нераціонального використання бюджетних коштів та скандалів, пов’язаних з проведенням тендерних закупівель.
У свою чергу повідомляємо, що Службою відновлення раніше, а саме 22.12.2023 надано аргументовану відповідь з аналогічного питання щодо посиланням на відповідні норми законодавства та роз’яснено необхідність оголошення процедури закупівлі «Аварійно-відновлювальної роботи (реконструкція) КЗ "Слатинський ліцей" Дергачівської міської ради, за адресою: Харківська область, Харківський район, смт Слатине, вул. Центральна, 17 Л (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» та вкотре звертаємо Вашу увагу, що вона виступає виключно замовником робіт з будівництва, ремонту, модернізації об'єктів інфраструктури, в тому числі щодо відновлення пошкодженої інфраструктури у Харківській області.
Повторно наголошуємо, що безпосередньо Служба відновлення не приймає самостійний рішень щодо відновлення того чи іншого об’єкту інфраструктури у Харківській області, адже Постановою Кабінету України від 25.07.2023 № 770 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії» затверджено «Перелік проектів (об’єктів, заходів), які фінансуються за рахунок коштів фонду ліквідації наслідків збройної агресії, та обсяги бюджетних коштів для їх фінансового забезпечення».
Додатково повідомляємо, що відповідно до п. 1.19. Антикорупційної програми Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області, затвердженої наказом Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області від 25.08.2023 №232, Служба не здійснює благодійну та спонсорську діяльність. Тобто, Служба відновлення, навіть при наявності бажання передачі даних коштів на забезпечення військ, які боронять Харківську область не має законодавчо встановленої можливості спрямувати такі кошти на посилення обороноздатності країни.
Крім того, Ваше звернення висвітлено в розділі запитань безпосередньо щодо процедури закупівлі, однак як вбачається взагалі стосується інших питань.
Таким чином, Ваші обвинувачення щодо дій Служби відновлення є безпідставними, надуманими, такими, що не відповідають дійсності
Тендерна документація
Дата подання: 27 грудня 2023 13:28
Дата відповіді: 27 грудня 2023 16:06
Доброго дня! З метою вдалої підготовки до тендеру, просимо Замовника додати файл "Тендерна документація" у форматі Word. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Добрий день. На Ваше прохання тендерна документація у форматі Word опублікована в електронній системі закупівель
Щодо уточнення технічного завдання
Дата подання: 28 грудня 2023 11:44
Дата відповіді: 29 грудня 2023 08:53
Доброго дня. Згідно ТЗ по тендеру "Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) КЗ "Слатинський ліцей" передбачено перевезення сміття в обсязі-825,9614 тн на 30 км. Із них : асфальтобетон, мінвата, рулонні матеріали, асбоцементні листи, які підлягають утилізаціі. Передбачається утилізація сміття Замовником по даному проєкту? Якщо - так, то на яке сміттєзвалище?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно проєктної документації передбачено демонтажні роботи з навантаженням та перевезенням на відстань до 30 км. Утилізацію будівельного сміття – не передбачено проєктною документацією. Також повідомляємо, що Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області не є замовником проєктної документації.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-12-21-010258-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:38622372
Дата подання: 27 грудня 2023 17:26
створення штучної конкуренції шлягом обмеження доступу до участі за рахунок встановлення максимальної межі підвтердження фінансової спроможності як кваліфікаційного критерія
Шановний Замовнику,
Просимо Вас врахувати, що встановлюючи крайню верхню межу кваліфікаційного критерія відповідності фінансовій спроможності відповідності обсяг доходу (рядок звітності 2000) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі, штучно обмежується доступ потенційних постачальників до участі у оголошеній закупівлі. Ми розуміємо і враховуємо те, що відповідно до Закону України "Про Публічні Закупівлі» та Постанови КМУ №1178, Замовник має право встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників тендера. Зокрема, Вами в тендерній документації вказані всі чотири кваліфікаційні критерії, які можуть застосовуватися до Учасників. На даний час враховуючи діючий військовий стан, є велика вірогідність того, що Учасники одночасно можуть не надати на підтвердження інформацію одразу по всім чотирьом критеріям. Також, просимо врахувати, що Вами встановлено дискримінаційну вимогу, щодо сумарного підтвердження наявності досвіду аналогічних договорів у розмірі 180 млн. (Аналогічний договір (аналогічні договори сумарно) має бути виконаний не менше ніж на 180 млн. грн.). Тому, враховуючи що 2022-2023 році розпочалась і продовжується активна фаза агресії рф проти України і більшість українських компаній не мали можливості працювати у звичайному режимі і, відповідно не можуть підтвердити обсяг доходу, який Ви вимагаєте, а саме у розмірі 355 542 211,00 грн. з ПДВ, пропонуємо Вам змінити критерій підтвердження обсягу догоду (рядок 2000) за 2020, 2021 та 2022 роки у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмету закупівлі, або встановити такий критерій сумарно за 3 останні календарні роки, що надасть можливість прийняти в торгах значно більшій кількості учасників та надасть можливість забезпечити Замовнику конкуренту пропозицію з оптимізацією бюджетних коштів. Також, просимо прибрати дискримінаційний критерій стосовно штучного обмеження по суммі виконаних договорів у розмірі 180 млн. грн. Додатково, звертаємо Вашу увагу, що Вами як Замовником вже був прийнятий позитивний досвід перегляду підтвердження критерія фінансової спроможності при проведенні аналогічних закупівель, зокрема у тендерних закупівлях UA-2023-08-09-004745-a, UA-2023-08-09-001693-a., що підтверджує те, що Ви, як Замовник готовий провести тендер з дотриманням чинного законодавства, тобто максимально відкрито та без дискримінації всіх інших учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 грудня 2023 08:56
Тендерна документація складена Замовником відповідно до вимог чинного законодавства. Зазначені в тендерній документації кваліфікаційні вимоги необхідні для підтвердження фактичної спроможності Учасника виконати технічне завдання з відповідною якістю та в обумовлені терміни.
Закупівлі, на які є посилання у вимозі, є з надання послуг з технічного нагляду, а не з ремонтно-будівельних робіт, що є суттєвою різницею в обсягах та видах робіт/ послуг.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-12-000057 ● e89e0592172d466688982892ff2adf13
  • Статус: завершено ● Дата: 08 травня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2024 13:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


09.02.2024 № 22

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
50 UA-2023-12-21-010258-a 21.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-14 12:12:01

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі
аварійно-відновлювальних робіт (реконструкція) КЗ «Слатинський ліцей»
Дергачівської міської ради, за адресою: Харківська область, Харківський район,
смт Слатине, вул. Центральна, 17 Л (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний
ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі
закупівель за номером ID: UA-2023-12-21-010258-a) та відповідно до пунктів 6
та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного
фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про
публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про
Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні
пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами
(проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні
акти, експертні звіти, тощо), щодо обґрунтування розміру бюджетного
призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання
переможцем процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ «БІЛДІНГ ГРУП»
умов пункту 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про
закупівлю», а саме забезпечення виконання договору у вигляді
безумовної та безвідкличної банківської гарантії не пізніше дати
укладання договору про закупівлю у розмір 1% від ціни договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через
електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема,
за невиконання службовою особою законних вимог представників органу
державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній
роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна
відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-16 09:18:31

Відповідь на запит

Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області надає інформацію та документи на Ваш запит від 14.02.2024р. щодо процедури закупівлі "Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) КЗ "Слатинський ліцей" Дергачівської міської ради, за адресою: Харківська область, Харківський район, смт Слатине, вул. Центральна, 17 Л (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-21-010258-a)


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 09 березня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2024 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КОНСОРЦІУМ "БІЛДІНГ ГРУП" 355 401 000,00
UAH з ПДВ
355 401 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 березня 2024 16:51
Електронний підпис
22 березня 2024 16:50
Лист-згода 095.pdf.p7s.p7s
22 березня 2024 16:50
Лист-згода 095 (1).pdf
22 березня 2024 16:35
Електронний підпис
22 березня 2024 16:34
Гарант я 095.pdf
22 березня 2024 16:11
Гарантія 095.rar
22 березня 2024 16:11
Документи КЕП.rar
07 лютого 2024 12:16
Електронний підпис
29 січня 2024 01:57
Електронний підпис
29 січня 2024 01:55
vytiah_pro_nesudymist_2024-01-26.pdf
29 січня 2024 01:55
Довідка 2.zip
29 січня 2024 01:55
Довідка(2).zip
25 січня 2024 15:44
Електронний підпис
25 січня 2024 15:38
Виправлення.zip
22 січня 2024 11:42
Електронний підпис
22 січня 2024 11:41
Працівники.rar
22 січня 2024 11:36
Фін.звітність.rar
22 січня 2024 11:36
Співпраця.rar
22 січня 2024 11:36
Інші документи.rar
22 січня 2024 11:36
Довідки п. 47.rar
22 січня 2024 11:36
Гарантія Слатіне.rar
22 січня 2024 11:36
Аналогічні договори.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОНСОРЦІУМ "БІЛДІНГ ГРУП"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
КОНСОРЦІУМ "БІЛДІНГ ГРУП"
#44050417
Переможець 355 401 000,00
UAH з ПДВ
26 січня 2024 10:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 січня 2024 16:14

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Не надана інформація щодо моделі екскаватора-навантажувача ТОТА, який зазначений в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 19-01-23/6 від 19.01.2024р. Тому відсутня можливість перевірки на відповідність мінімальному переліку необхідної техніки, відповідно до вимог Замовника. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Додатку № 2 тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлену Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій буде зазначено модель екскаватора-навантажувача ТОТА, та яка буде відповідати мінімальному переліку необхідної техніки, відповідно до вимог Замовника. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Зварювальний інвертор Hugong inverdelta 630, який зазначений в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 19-01-23/6 від 19.01.2024р., не відповідає зазначеному критерію (потужність не менше 33 кВт) стосовно зварювальних апаратів в мінімальному переліку необхідної техніки, відповідно до вимог Замовника. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Додатку № 2 тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлену Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій інформація щодо зварювальних інверторів буде відповідати зазначеному критерію стосовно зварювальних апаратів в мінімальному переліку необхідної техніки, відповідно до вимог Замовника. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: В довідці з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації № 19-01-23/12 від 19.01.2024р. зазначена посада на працівника № з/п 11 не відповідає посаді, що зазначена в наданому підтверджуючому документі. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1 Додатку № 2 тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність надану інформацію та підтверджуючі документи. 4.1. Перелік виявлених невідповідностей: До аналогічного договору № 450 від 20.08.2019р., який зазначено в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору № 19-01-23/5 від 19.01.2024р. не надано Додаток № 3, Додаток № 5 до Додаткової угоди № 5, Додатки № 3 та 5 до Додаткової угоди № 8. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3 Додатку № 2 тендерної документації. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Додаток № 3, Додаток № 5 до Додаткової угоди № 5, Додатки № 3 та 5 до Додаткової угоди № 8 до аналогічного договору № 450 від 20.08.2019р. 5.1. Перелік виявлених невідповідностей: До аналогічного договору № 19-23 від 11.07.2023р., який зазначено в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору № 19-01-23/5 від 19.01.2024р. не надано Додаток № 1 до Додаткової угоди № 5 та Додатки № 1 до Додаткової угоди № 6. 5.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 3 Додатку № 2 тендерної документації. 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Додаток № 1 до Додаткової угоди № 5 та Додатки № 1 до Додаткової угоди № 6 до аналогічного договору № 19-23 від 11.07.2023р. 6.1. Перелік виявлених невідповідностей: Не надано інформації, щодо устаткування яке підпадає під локалізацію відповідно до п.1.8 Додатку № 6. 6.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.8 Додатку № 6 тендерної документації. 6.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати інформацію, щодо устаткування яке підпадає під локалізацію відповідно до п.1.8 Додатку № 6.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2024 10:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОНСОРЦІУМ "БІЛДІНГ ГРУП"
#44050417
355 401 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 березня 2024 14:23
Т48-ЦБ5-24 ДУ 1.PDF укладений
28 березня 2024 14:23
Електронний підпис укладений
25 березня 2024 10:31
Т48-ЦБ5-24.PDF укладений
25 березня 2024 10:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2024 — 26 березня 2024
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку із відсутністю коштів для фінансування Об'єкту, керуючись п.4.1.7, п.18.4.1 Договору, Сторони дійшли згоди розірвати Договір