Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 30885376 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Ахсарова, 2 |
Контактна особа: |
Кухар Роман Миколайович 0573367555 kukhar.rm@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2023 13:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 355 542 211,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 777 711,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі електронної банківської гарантії (далі - гарантія) з накладанням кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за Гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» (далі – Наказ). Повноваження особи, яка підписує Гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Гарантія повинна бути надана разом із копією Витягу з Державного реєстру банків. Гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП авізуючого банку. Датою початку строку дії Гарантії зазначається дата видачі Гарантії або дата набрання нею чинності. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії Гарантії) повинен бути не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Текст Гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1777711 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 % від ціни договору. Переможець надає забезпечення виконання договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника або Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу ("Прозорро") по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в даній тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку; - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Спосіб подання банківської гарантії зазначено у тендерній документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник має право здійснювати попередню оплату з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), в розмірі та на строк визначених в належним чином оформленному рішенні Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Грошові кошти перераховуються в Національній валюті України при наявності коштів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості договірної ціни. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 65 |
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Грошові кошти перераховуються в Національній валюті України при наявності коштів. Кінцеві розрахунки здійснюються після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та введення Об’єкту в експлуатацію. Кінцеві розрахунки здійснюються в строки, встановлені нормами чинного законодавства України на момент здійснення кінцевих розрахунків. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Однак, слід зазначити, що Служба відновлення, відповідно до Положення «Про Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області» здійснює забезпечення виконання в межах повноважень програм, виконавцем яких визначено безпосередньо Уповноважений орган управління – Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України, а отже не приймає самостійний рішень щодо відновлення того чи іншого об’єкту інфраструктури у Харківській області.
Таким чином, Служба відновлення виступає розпорядником бюджетних коштів, за рахунок яких здійснює реалізацію державних програм, виступаючи замовником проведення будівництва, ремонту, модернізації об'єктів інфраструктури, в тому числі щодо відновлення пошкодженої інфраструктури у Харківській області, що і є безпосередньою метою діяльності Служби відновлення.
Постановою Кабінету України від 25.07.2023 № 770 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії», відповідно до статті 29 Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» виділено Державному агентству відновлення та розвитку інфраструктури з фонду ліквідації наслідків збройної агресії за рахунок джерела, визначеного пунктом 9 статті 11 зазначеного Закону, на безповоротній основі 3596170,04 тис. гривень (видатки розвитку) на нову бюджетну програму для будівництва та відновлення об’єктів інфраструктури, житлового та громадського призначення, громадських будинків та споруд.
Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури є головним розпорядником та відповідальним виконавцем нової бюджетної програми.
Так, вищезазначеною постановою КМУ затверджено «Перелік проектів (об’єктів, заходів), які фінансуються за рахунок коштів фонду ліквідації наслідків збройної агресії, та обсяги бюджетних коштів для їх фінансового забезпечення», до переліку якого, як об’єкт реконструкціє, включено також і КЗ «Слатинcький ліцей» Дергачівської міської ради, за адресою: Харківська область, Харківський район, смт Слатине, вул. Центральна, 17 Л.
Замовником аварійно-відновлювальниої роботи (реконструкція) КЗ «Слатинський ліцей» Дергачівської міської ради, за адресою: Харківська область, Харківський район, смт Слатине, вул. Центральна, 17 Л (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) є Департамент капітального будівництва Харківської обласної державної адміністрації. Суттю виконання проєктної документації є відновлення будівлі після руйнації, в результаті якої частина будівлі зруйнована, в будівлі постраждали всі внутрішні комунікації, повністю пошкоджене внутрішнє та зовнішнє опорядження.
Слід зазначити, що усвідомлюючи не тільки об’єми виконуваних робіт, а і обставини триваючого воєнного стану, кінцевий строк робіт визначено – 31.12.2025.
Попри війну, триває реформа освіти, а тому навіть в таких складних умовах триваючої збройної агресії російської федерації, коли по всій території України пошкоджень зазначили тисячі закладів освіти, вважаємо за необхідне здійснювати відновлення належного стану освітньої сфери та виконання державної політики відновлення доступу до освіти.
У свою чергу повідомляємо, що Службою відновлення раніше, а саме 22.12.2023 надано аргументовану відповідь з аналогічного питання щодо посиланням на відповідні норми законодавства та роз’яснено необхідність оголошення процедури закупівлі «Аварійно-відновлювальної роботи (реконструкція) КЗ "Слатинський ліцей" Дергачівської міської ради, за адресою: Харківська область, Харківський район, смт Слатине, вул. Центральна, 17 Л (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» та вкотре звертаємо Вашу увагу, що вона виступає виключно замовником робіт з будівництва, ремонту, модернізації об'єктів інфраструктури, в тому числі щодо відновлення пошкодженої інфраструктури у Харківській області.
Повторно наголошуємо, що безпосередньо Служба відновлення не приймає самостійний рішень щодо відновлення того чи іншого об’єкту інфраструктури у Харківській області, адже Постановою Кабінету України від 25.07.2023 № 770 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії» затверджено «Перелік проектів (об’єктів, заходів), які фінансуються за рахунок коштів фонду ліквідації наслідків збройної агресії, та обсяги бюджетних коштів для їх фінансового забезпечення».
Додатково повідомляємо, що відповідно до п. 1.19. Антикорупційної програми Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області, затвердженої наказом Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області від 25.08.2023 №232, Служба не здійснює благодійну та спонсорську діяльність. Тобто, Служба відновлення, навіть при наявності бажання передачі даних коштів на забезпечення військ, які боронять Харківську область не має законодавчо встановленої можливості спрямувати такі кошти на посилення обороноздатності країни.
Крім того, Ваше звернення висвітлено в розділі запитань безпосередньо щодо процедури закупівлі, однак як вбачається взагалі стосується інших питань.
Таким чином, Ваші обвинувачення щодо дій Служби відновлення є безпідставними, надуманими, такими, що не відповідають дійсності
Вимоги про усунення порушення
Просимо Вас врахувати, що встановлюючи крайню верхню межу кваліфікаційного критерія відповідності фінансовій спроможності відповідності обсяг доходу (рядок звітності 2000) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі, штучно обмежується доступ потенційних постачальників до участі у оголошеній закупівлі. Ми розуміємо і враховуємо те, що відповідно до Закону України "Про Публічні Закупівлі» та Постанови КМУ №1178, Замовник має право встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників тендера. Зокрема, Вами в тендерній документації вказані всі чотири кваліфікаційні критерії, які можуть застосовуватися до Учасників. На даний час враховуючи діючий військовий стан, є велика вірогідність того, що Учасники одночасно можуть не надати на підтвердження інформацію одразу по всім чотирьом критеріям. Також, просимо врахувати, що Вами встановлено дискримінаційну вимогу, щодо сумарного підтвердження наявності досвіду аналогічних договорів у розмірі 180 млн. (Аналогічний договір (аналогічні договори сумарно) має бути виконаний не менше ніж на 180 млн. грн.). Тому, враховуючи що 2022-2023 році розпочалась і продовжується активна фаза агресії рф проти України і більшість українських компаній не мали можливості працювати у звичайному режимі і, відповідно не можуть підтвердити обсяг доходу, який Ви вимагаєте, а саме у розмірі 355 542 211,00 грн. з ПДВ, пропонуємо Вам змінити критерій підтвердження обсягу догоду (рядок 2000) за 2020, 2021 та 2022 роки у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмету закупівлі, або встановити такий критерій сумарно за 3 останні календарні роки, що надасть можливість прийняти в торгах значно більшій кількості учасників та надасть можливість забезпечити Замовнику конкуренту пропозицію з оптимізацією бюджетних коштів. Також, просимо прибрати дискримінаційний критерій стосовно штучного обмеження по суммі виконаних договорів у розмірі 180 млн. грн. Додатково, звертаємо Вашу увагу, що Вами як Замовником вже був прийнятий позитивний досвід перегляду підтвердження критерія фінансової спроможності при проведенні аналогічних закупівель, зокрема у тендерних закупівлях UA-2023-08-09-004745-a, UA-2023-08-09-001693-a., що підтверджує те, що Ви, як Замовник готовий провести тендер з дотриманням чинного законодавства, тобто максимально відкрито та без дискримінації всіх інших учасників.
Закупівлі, на які є посилання у вимозі, є з надання послуг з технічного нагляду, а не з ремонтно-будівельних робіт, що є суттєвою різницею в обсягах та видах робіт/ послуг.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-12-000057 ● e89e0592172d466688982892ff2adf13
- Статус: завершено ● Дата: 08 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2024 13:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.02.2024 № 22
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
50 UA-2023-12-21-010258-a 21.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-14 12:12:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі
аварійно-відновлювальних робіт (реконструкція) КЗ «Слатинський ліцей»
Дергачівської міської ради, за адресою: Харківська область, Харківський район,
смт Слатине, вул. Центральна, 17 Л (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний
ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі
закупівель за номером ID: UA-2023-12-21-010258-a) та відповідно до пунктів 6
та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного
фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про
публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про
Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні
пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами
(проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні
акти, експертні звіти, тощо), щодо обґрунтування розміру бюджетного
призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання
переможцем процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ «БІЛДІНГ ГРУП»
умов пункту 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про
закупівлю», а саме забезпечення виконання договору у вигляді
безумовної та безвідкличної банківської гарантії не пізніше дати
укладання договору про закупівлю у розмір 1% від ціни договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через
електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема,
за невиконання службовою особою законних вимог представників органу
державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній
роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна
відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-16 09:18:31
Відповідь на запит
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області надає інформацію та документи на Ваш запит від 14.02.2024р. щодо процедури закупівлі "Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) КЗ "Слатинський ліцей" Дергачівської міської ради, за адресою: Харківська область, Харківський район, смт Слатине, вул. Центральна, 17 Л (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-21-010258-a)
- 1.Робочий проєкт Том 1 ПЗ.pdf
- 10.Робочий проєкт Том 10 ВК.pdf
- 11.Робочий проєкт Том 11 ЕТР.pdf
- 12.Робочий проєкт Том 12 БЗ.pdf
- 13.Робочий проєкт Том 13 ПС.pdf
- 14.Робочий проєкт Том 14 СОТ.pdf
- 15.Робочий проєкт Том 15 СКС.pdf
- 16.Робочий проєкт Том 16 АЕКС.pdf
- 17.Робочий проєкт Том 17 АДКГ.pdf
- 18.Робочий проєкт Том 18 ЕЕ.pdf
- 19.Робочий проєкт Том 19 ПОБ.pdf
- 2.Робочий проєкт Том 2 ОВНС.pdf
- 20.Робочий проєкт Том 20 ПЗО.pdf
- 21.Робочий проєкт Том 21 АБ.1.pdf
- 22.Робочий проэкт Том 22 Кошторисна_документація.pdf
- 23.Робочий проєкт Том 23 ІТЗ ЦЗ.pdf
- 24.1076_BP Аварійно відновлювальні роботи реконструкція КЗ Слатинcький.XLS
- 25.1076_зкр Аварійно відновлювальні роботи реконструкція КЗ Сл.xlsx
- 26.Ресурси КЗ-2 .xlsx
- 27.Устаткування КЗ-2 .xlsx
- 28.Витяг з Реєстру будівельної діяльності.pdf
- 29.3106 Аварійно відновлювальні роботи реконструкція КЗ Слатинc.sts8i
- 3.Робочий проєкт Том 3 ГП.pdf
- 30.Цінова довідка Харківської торгово-промислової палати №624-2-23.pdf
- 31.Позитивний експертний звіт з додатком.pdf
- 32.Копії листів з тендерної документації на які є посилання у відповіді.PDF
- 4.Робочий проєкт Том 4 АР.pdf
- 5.Робочий проєкт Том 5 ТХ.pdf
- 6.Робочий проєкт Том 6 ЗВК.pdf
- 7.Робочий проєкт Том 7 ЕЗ.pdf
- 8.Робочий проєкт Том 8 КР.pdf
- 9.Робочий проєкт Том 9 ОВ.pdf
- Відповідь на запит.PDF
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "БІЛДІНГ ГРУП" |
355 401 000,00
UAH з ПДВ
|
355 401 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "БІЛДІНГ ГРУП" #44050417 |
Переможець |
355 401 000,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2024 10:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 січня 2024 16:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2024 14:23
|
Т48-ЦБ5-24 ДУ 1.PDF | укладений |
28 березня 2024 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2024 10:31
|
Т48-ЦБ5-24.PDF | укладений |
25 березня 2024 10:31
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 березня 2024 — 26 березня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку із відсутністю коштів для фінансування Об'єкту, керуючись п.4.1.7, п.18.4.1 Договору, Сторони дійшли згоди розірвати Договір |