Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обстеження ургентних хворих: спіральна комп'ютерна томографія без внутрішньовенного контрастування за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: 85150000-5 – «Послуги діагностичної візуалізації».
Очікувана вартість
2 160 000,00 UAH
UA-2023-12-21-006931-a 6b93ad3525ca4a18b365e43596d0cea8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щучкіна Ірина

380432507925 vokpl.zakupivli9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. АКАД. О.І. ЮЩЕНКА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01982264
Місцезнаходження: 21037, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА, будинок 109
Контактна особа: Щучкіна Ірина
380432507925
vokpl.zakupivli9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85150000-5: Послуги діагностичної візуалізації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2160 послуга
Послуги з обстеження ургентних хворих: спіральна комп'ютерна томографія без внутрішньовенного контрастування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА, будинок 109
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації

Тендерна документація

21 грудня 2023 11:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2023 11:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2023 11:33
UA-2023-12-08-009018-a-report.pdf
21 грудня 2023 11:33
Обгрунтування підстави для здійснення закупівлі за пп. 6 п. 13 Особливостей.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-28-000079 ● bc89f424b8e943fe9625b87243653739
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2024 12:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

28.02.2024 №43

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.02.2024 №43


Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 31. UA-2023-12-21-006931-a, 21.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-01 16:04:34

Запит про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-12-21-006931-a, яка проведена комунальним некомерційним підприємством «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної ради».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1, Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (з долученням відповідного документального підтвердження).
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для її надання саме ТОВ «Медичний центр комп’ютерної томографії», з яким укладений договір про закупівлю від 21.12.2023 № 4 (далі – Договір № 4) без використання електронної системи закупівель?
Замовником в оприлюдненому обґрунтуванні підстави для здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів вказано, що закупівля здійснена згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей №1178 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178).
Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом.
При цьому, предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням, щодо дотримання Замовником вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-06 12:12:51

Відповідь на запит

На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Комунальне некомерційне підприємство «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради» повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення закупівлі.
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено, з урахуванням вимог Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі — Методика).
Зокрема, при визначенні вартості однієї послуги застосовано метод порівняння ринкових цін. Для цього, уповноваженою особою здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціни, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах медичних центрів м. Вінниці, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках та отримано 1 Комерційну пропозицію (Нижче надано інформацію, яка використовувалась).
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-26-004704-a

Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-07-005087-a






Сайт медичного центру Альтамедика на 01.12.2023р.


Сайт медичного центру Нейромед на 01.12.2023р.




Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
Замовник здійснює контрактування в системі Національної служби здоров’я України за пакетами: «МЕДИЧНА ДОПОМОГА ПРИ ГОСТРОМУ МОЗКОВОМУ ІНСУЛЬТІ». Основними вимогами до послуг медичних гарантій на 2024 рік п.37 МЕДИЧНА ДОПОМОГА ПРИ ГОСТРОМУ МОЗКОВОМУ ІНСУЛЬТІ (розміщених на сайті НСЗУ за посиланням https://contracting.nszu.gov.ua/kontraktuvannya/kontraktuvannya-2024-1699952970/vimogi-pmg-2024) встановлено:
• Проведення нейровізуалізації всім пацієнтам/пацієнткам з підозрою на гострий мозковий інсульт, відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я (не пізніше 60 хвилин з моменту звернення пацієнта/пацієнтки з підозрою на гострий мозковий інсульт в заклад охорони здоров'я (ЗОЗ) або доставлення його/її бригадою екстреної (швидкої) медичної допомоги). Забезпечення анестезіологічного супроводу пацієнта/пацієнтки для проведення нейровізуалізації.
• Проведення інструментальних досліджень, зокрема: спіральна комп’ютерна томографія (СКТ) головного мозку включно з СКТ- ангіографією та/або МРТ головного мозку включно з неконтрастною МР-ангіографією у цілодобовому режимі.
• Забезпечення цілодобового доступу до нейровізуалізації СКТ головного мозку включно з СКТ-ангіографією та/або МРТ головного мозку включно з неконтрастною МР-ангіографією за місцем надання медичних послуг.

На виконання вищезазначених вимог Замовником розроблені Технічні вимоги до предмету закупівлі, а саме:
• При терміновому проведенні СКТ – результат повинен бути переданий черговому лікарю неврологу КНП «ВОКПЛ ім.акад.О.І.Ющенка ВОР» «Відділення неврологічного для хворих з гострим порушенням мозкового кровообігу (інсультне) інтенсивної терапії (адреса – м.Вінниця, вул.Пирогова, 109) - не пізніше 10-15хв.
• При проведенні пацієнтам тромболітичної терапії, нейровізуалізація виконується двічі – при вступі та повторно через 24 год.
• При повторному, контрольному обстеженні СКТ, транспортування не повинно зашкодити стану пацієнта.
2. З метою забезпечення своєчасного (Послуги надаються виконавцем щоденно, цілодобово – 24/7) якісного, проведення ангіографії, необхідної для ранньої діагностики захворювань на гострі інсульти (ургентного обстеження пацієнтів з гострим мозковим інсультом протягом перших 60 хвилин з визначенням необхідності проведення тромболітичної терапії (заклад займає 2 місце в Україні по наданню послуг з проведення тромболітичної терапії), проведення повторних (контрольних) досліджень при погіршенні стану та/або необхідністю проведення нейрохірургічних втручань), було обрано ТОВ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР КОМП'ЮТЕРНОЇ ТОМОГРАФІЇ" (41821420), адреса якого співпадає з адресою місця надання медичної послуги, режим роботи закладу – цілодобовий 24/7 та вартість 1 послуги – конкурентна серед цінових пропозицій на ринку аналогічних послуг.

3. КНП «ВОКПЛ ім. акад. О.І. Ющенка ВОР» була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2023-12-08-009018-a.
18.12.2023 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2023-12-08-009018-a).
З метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пп.6 п 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави».
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження):
1. Звіт про результати проведення закупівлі (UA-2023-12-08-009018-a).
21.12.2023 року між КНП «ВОКПЛ ім. акад. О.І. Ющенка ВОР» та ТОВ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР КОМП'ЮТЕРНОЇ ТОМОГРАФІЇ" (41821420), відповідно до підпунктом 6 пункту 13 Особливостей, було укладено договір №4 про надання медичних послуг.
ТОВ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР КОМП'ЮТЕРНОЇ ТОМОГРАФІЇ" (41821420), шляхом надання всіх необхідних документів згідно тендерної документації ID оголошення - UA-2023-12-08-009018-a, було підтверджено, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю не відрізняються від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації ID оголошення - UA-2023-12-08-009018-a (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей). А також, сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі зазначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-03-06 12:10:50

ВІдповідь на запит

На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Комунальне некомерційне підприємство «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради» повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення закупівлі.
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено, з урахуванням вимог Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі — Методика).
Зокрема, при визначенні вартості однієї послуги застосовано метод порівняння ринкових цін. Для цього, уповноваженою особою здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціни, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах медичних центрів м. Вінниці, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках та отримано 1 Комерційну пропозицію (Нижче надано інформацію, яка використовувалась).
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-26-004704-a

Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-07-005087-a






Сайт медичного центру Альтамедика на 01.12.2023р.


Сайт медичного центру Нейромед на 01.12.2023р.




Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
Замовник здійснює контрактування в системі Національної служби здоров’я України за пакетами: «МЕДИЧНА ДОПОМОГА ПРИ ГОСТРОМУ МОЗКОВОМУ ІНСУЛЬТІ». Основними вимогами до послуг медичних гарантій на 2024 рік п.37 МЕДИЧНА ДОПОМОГА ПРИ ГОСТРОМУ МОЗКОВОМУ ІНСУЛЬТІ (розміщених на сайті НСЗУ за посиланням https://contracting.nszu.gov.ua/kontraktuvannya/kontraktuvannya-2024-1699952970/vimogi-pmg-2024) встановлено:
• Проведення нейровізуалізації всім пацієнтам/пацієнткам з підозрою на гострий мозковий інсульт, відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я (не пізніше 60 хвилин з моменту звернення пацієнта/пацієнтки з підозрою на гострий мозковий інсульт в заклад охорони здоров'я (ЗОЗ) або доставлення його/її бригадою екстреної (швидкої) медичної допомоги). Забезпечення анестезіологічного супроводу пацієнта/пацієнтки для проведення нейровізуалізації.
• Проведення інструментальних досліджень, зокрема: спіральна комп’ютерна томографія (СКТ) головного мозку включно з СКТ- ангіографією та/або МРТ головного мозку включно з неконтрастною МР-ангіографією у цілодобовому режимі.
• Забезпечення цілодобового доступу до нейровізуалізації СКТ головного мозку включно з СКТ-ангіографією та/або МРТ головного мозку включно з неконтрастною МР-ангіографією за місцем надання медичних послуг.

На виконання вищезазначених вимог Замовником розроблені Технічні вимоги до предмету закупівлі, а саме:
• При терміновому проведенні СКТ – результат повинен бути переданий черговому лікарю неврологу КНП «ВОКПЛ ім.акад.О.І.Ющенка ВОР» «Відділення неврологічного для хворих з гострим порушенням мозкового кровообігу (інсультне) інтенсивної терапії (адреса – м.Вінниця, вул.Пирогова, 109) - не пізніше 10-15хв.
• При проведенні пацієнтам тромболітичної терапії, нейровізуалізація виконується двічі – при вступі та повторно через 24 год.
• При повторному, контрольному обстеженні СКТ, транспортування не повинно зашкодити стану пацієнта.
2. З метою забезпечення своєчасного (Послуги надаються виконавцем щоденно, цілодобово – 24/7) якісного, проведення ангіографії, необхідної для ранньої діагностики захворювань на гострі інсульти (ургентного обстеження пацієнтів з гострим мозковим інсультом протягом перших 60 хвилин з визначенням необхідності проведення тромболітичної терапії (заклад займає 2 місце в Україні по наданню послуг з проведення тромболітичної терапії), проведення повторних (контрольних) досліджень при погіршенні стану та/або необхідністю проведення нейрохірургічних втручань), було обрано ТОВ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР КОМП'ЮТЕРНОЇ ТОМОГРАФІЇ" (41821420), адреса якого співпадає з адресою місця надання медичної послуги, режим роботи закладу – цілодобовий 24/7 та вартість 1 послуги – конкурентна серед цінових пропозицій на ринку аналогічних послуг.

3. КНП «ВОКПЛ ім. акад. О.І. Ющенка ВОР» була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2023-12-08-009018-a.
18.12.2023 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2023-12-08-009018-a).
З метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пп.6 п 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави».
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження):
1. Звіт про результати проведення закупівлі (UA-2023-12-08-009018-a).
21.12.2023 року між КНП «ВОКПЛ ім. акад. О.І. Ющенка ВОР» та ТОВ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР КОМП'ЮТЕРНОЇ ТОМОГРАФІЇ" (41821420), відповідно до підпунктом 6 пункту 13 Особливостей, було укладено договір №4 про надання медичних послуг.
ТОВ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР КОМП'ЮТЕРНОЇ ТОМОГРАФІЇ" (41821420), шляхом надання всіх необхідних документів згідно тендерної документації ID оголошення - UA-2023-12-08-009018-a, було підтверджено, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю не відрізняються від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації ID оголошення - UA-2023-12-08-009018-a (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей). А також, сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі зазначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 22 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 28 березня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР КОМП'ЮТЕРНОЇ ТОМОГРАФІЇ"
#41821420
Переможець 2 160 000,00
UAH
21 грудня 2023 11:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2024 11:41
Дод.угода №1 до дог.№4.pdf укладений
30 липня 2024 11:40
Договір 4.pdf укладений
21 грудня 2023 11:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2023 — 30 липня 2024
Сума оплати за договором: 2 160 000,00
UAH
Причини розірвання договору: Відсутність подальшої потреби