Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ" ТИВРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44100483 |
Місцезнаходження: | 23300, Україна , Вінницька обл., смт Тиврів, вул.Тиверська, будинок 30 |
Контактна особа: |
Олександр Погорілий 380633793750 tsozu_tyvriv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2023 11:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 січня 2024 14:18 |
Початок аукціону: | 22 січня 2024 14:18 |
Очікувана вартість: | 2 207 328,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 036,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 80% |
Гарантійний термін на виконані роботи: | 12% |
Гарантійний термін від 36 і більше місяців: | 12% |
Гарантійний термін від 24 до 36 місяців включно: | 8% |
Гарантійний термін від 12 до 24 місяців включно: | 4% |
Гарантійний термін до 12 місяців включно: | 2% |
Відсутність гарантійного терміну: | 0% |
Наявність сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або аналогічного: | 1% |
Наявність сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або аналогічного: | 1% |
Відсутність сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або аналогічного: | 0% |
Наявність сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров՚я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування») або аналогічного: | 3% |
Наявність сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров՚я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування») або аналогічного: | 3% |
Відсутність сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров՚я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування») або аналогічного: | 0% |
Наявність сертифікату 9001:2018 (EN ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги) або аналогічного : | 4% |
Наявність сертифікату 9001:2018 (EN ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги) або аналогічного: | 4% |
Відсутність сертифікату 9001:2018 (EN ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги) або аналогічного: | 0% |
17 січня 2024 14:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2024 14:51 |
Перелік змін до ТД 2.docx | |
17 січня 2024 14:51 |
Нова редакція ТД 2 з додатками за Особливостями Пожежна сигналізація.docx | |
16 січня 2024 12:10 |
Інформація про задоволення скарг потенційних учасників закупівлі.docx | |
15 січня 2024 16:16 |
Перелік змін до ТД.docx | |
15 січня 2024 16:16 |
Нова редакція ТД з додатками за Особливостями Пожежна сигналізація.docx | |
21 грудня 2023 11:06 |
ТД з додатками за Особливостями Пожежна сигналізація.docx | |
21 грудня 2023 11:06 |
Специфікація СПС СО Тиврів.pdf |
17 січня 2024 14:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
17 січня 2024 14:51 |
Перелік змін до ТД 2.docx
|
||||||||||||||||||
17 січня 2024 14:51 |
Нова редакція ТД 2 з додатками за Особливостями Пожежна сигналізація.docx
|
||||||||||||||||||
16 січня 2024 12:10 |
Інформація про задоволення скарг потенційних учасників закупівлі.docx
|
||||||||||||||||||
15 січня 2024 16:16 |
Перелік змін до ТД.docx
|
||||||||||||||||||
15 січня 2024 16:16 |
Нова редакція ТД з додатками за Особливостями Пожежна сигналізація.docx
|
||||||||||||||||||
21 грудня 2023 11:06 |
ТД з додатками за Особливостями Пожежна сигналізація.docx
|
||||||||||||||||||
21 грудня 2023 11:06 |
Специфікація СПС СО Тиврів.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовник може надати лише ту інформацію, яка зазначена у специфікації і не має технічної можливості надати проектно-кошторисну документацію у повному обсязі.
У специфікації зазначений конкретний код приладу, розширювача та інших пристроїв, у тому числі пристроїв БРВУ та сповіщувачів з зазначенням кількості.
Але, якщо ви вважаєте що цієї інформації недостатньо, у пункті 2.8. Додатку №3 до тендерної документації («Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі») зазначено що Учасник має право ознайомитись з наявною проектно-кошторисною документацією у Замовника за адресою вул. Тиверська, 20 в смт Тиврів Вінницького району Вінницької області та за необхідності відвідати об'єкт робіт з метою визначення обсягів робіт та інших матеріальних витрат щодо предмету закупівлі.
Таке право надане в першу чергу в інтересах самих Учасників, щоб вони мали змогу ознайомитись з повною проектно-кошторисною документацією і об’єктом та оцінили можливості виконання робіт, у тому числі могли правильно обрахувати їх загальну вартість.
Скористатись цим правом може будь-який суб’єкт господарювання, який прагне прийняти участь у закупівлі.
Такі види договірної ціни як «тверда чи динамічна» не передбачувані жодними законодавчими актами з питань публічних закупівель.
За необхідності поясніть суть питання тому, що у оголошенні про проведення відкритих торгів конкретно зазначена очікувана вартість предмету закупівлі і у тендерній документації не передбачене прийняття пропозицій за ціною, що перевищує цю очікувану вартість. Після укладення договору подальша зміна ціни можлива тільки у напрямку зменшення за умови виконання всіх умов договору.
Вимога надання у складі тендерної пропозиції копії форми 1-ДФ встановлена виключно для підтвердження реальної наявності у Учасника штатних працівників відповідної кваліфікації а не тимчасово залучених осіб для виконання робіт.
Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також нарахованого єдиного внеску є об'єднаною (узагальненою) формою із ПДФО, військового збору та ЄСВ. В той же час, Додаток 4 ДФ "Відомості про суми нарахованого доходу...." є невід'ємним Додатком вищезазначеної форми.
Відповідно до рішень Антимонопольного комітету України № 488-р/пк-пз та №493-р/пк-пз від 09.01.2024 замовник оприлюднив нову редакцію тендерної документації у якій усунув зазначені у скаргах дискримінаційні вимоги, а саме:
- з п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації та з додатку №5 Документації видалена вимога про те, що сертифікати ДСТУ ISO мають бути видані «органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права». При цьому наявність таких сертифікатів не є обов'язковою вимогою а лише одним з нецінових критеріїв;
- у п.2 додатку №1 «Кваліфікаційні критерії» виправлена помилка щодо надання копії форми 1-ДФ Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також нарахованого єдиного внеску. Замість неї відповідно до вимог скаржників вимагається надання копії форми 4-ДФ Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору за останній звітний період;
- у п.2 додатку №1 «Кваліфікаційні критерії» до вимог щодо кваліфікації керівника робіт крім відповідної освіти додані вимоги про стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю «Пожежна безпека») не менше п’яти років. Також виключена інформація про те, що керівник може бути одночасно виконавцем робіт;
- з п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації виключена вимога про надання учасниками «декларації про провадження господарської діяльності (на період дії постанови Кабінету міністрів України від 18.03.2022 № 314), в якій вказано, що Учасник має дозвіл на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, зокрема робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей».
Даю витяг з мотивуючої частини свого протоколу
15.01.2024 року відповідно до рішень АМКУ були внесені зміни до тендерної документації на виконання робіт з встановлення системи пожежної сигналізації у будівлі ліцею смт. Тиврів, у тому числі на вимогу ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» з п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» була виключена можливість надання учасником не ліцензії а відповідної декларації.
Первинна редакція тендерної документації:
«копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії щодо надання послуг протипожежного призначення, виданих ДСНС України, декларації про провадження господарської діяльності (на період дії постанови Кабінету міністрів України від 18.03.2022 № 314), в якій вказано, що Учасник має дозвіл на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, зокрема робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей.»
Відкоригована на вимогу ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» редакція тендерної документації:
«копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії щодо надання послуг протипожежного призначення, виданих ДСНС України.»
Свою вимогу скаржник мотивував тим, що маючи ліцензію не може надати такої декларації (дійсно за наявності ліцензії декларація не потрібна). При цьому ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» у своїй скарзі зазначає наступне: «Крім того, згідно Додатку 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 серед переліку видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану НЕ МАЄ дозволу на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, зокрема робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей».
Дійсно у цьому додатку немає згадки про документ на провадження такої господарської діяльності, але сам Додаток 2 називається так: «Перелік видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану». Таким чином провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, зокрема робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на підставі декларації узгоджується з чинним законодавством.
З цього приводу надійшли запитання від інших потенційних учасників закупівлі, зокрема ТОВ «ФАЄР», щодо виключення такої декларації з числа необхідних дозвільних документів як дискримінаційної вимоги з посиланням на чинне законодавство і практику прийняття рішень Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ.
Зауваження повністю обгрунтоване.
ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» подав скаргу вважаючи, що знак коми у тексті цього пункту тендерної документації означає необхідність подання копій обох документів. Для скасування дискримінаційної вимоги і уникнення розбіжностей щодо необхідності надання одного з документів чи обох разом потрібно внести зміни до тендерної документації знову додавши можливість учасникам закупівлі надати відповідну ліцензію або декларацію на провадження такої господарської діяльності.
Скарги до процедури
Дата подання: 28 грудня 2023 10:43
Дата подання: 28 грудня 2023 15:41
Дата подання: 17 січня 2024 18:56
Дата подання: 01 лютого 2024 17:05
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-21-000025 ● 96d848e21249400b8113c64d092b7e65
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 14:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.03.2024 № 22-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 18.03.2024 № 003100-18/3653-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 21 березня 2024 року № 22-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2023-12-21-005663-a від 21.12.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-22 12:16:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Монтаж системи пожежної сигналізації та пожежного спостерігання, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання), автономної системи пожежогасіння в будівлі ліцею за адресою: вул. Тиверська, 20 в смт Тиврів Вінницького району Вінницької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-21-005663-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-26 15:51:59
Надаємо відповідь на запит щодо обгунтування розміру бюджетного признаяення та оприлюднення інформації про закупівлю на веб-сайті
Надаємо зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва та пояснення щодо оприлюднення інформації на веб-сайті
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-04 14:31:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Монтаж системи пожежної сигналізації та пожежного спостерігання, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання), автономної системи пожежогасіння в будівлі ліцею за адресою: вул. Тиверська, 20 в смт Тиврів Вінницького району Вінницької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-21-005663-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Чому Вами разом із договором від 11.03.2024 № 1-А (далі – Договір № 1-А) не оприлюднено додатки (Кошторисну документацію: Договірну ціну, Локальний кошторис) до Договору № 1-А, які відповідно до пункту 21.2 є його невід’ємними частинами? Надайте такі додатки до Договору № 1-А.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-08 12:52:45
Пояснення щодо неоприлюднення додатків до договору
Додатки до договору № 1-А (Договірна ціна, Локальний кошторис) були отримані разом з договором але не оприлюднені через непорозуміння – співробітник якому було доручено відсканувати цей договір зрозумів отримане завдання чисто буквально – відсканував лише договір без названих додатків, а я не перевірив їх наявність у PDF-файлі який передав на Прозорро.
Відповідно до запиту ДАСУ додатки надані.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Неоприлюднені додатки до договору № 1-А, який у системі Прозорро позначений як «Завершений», додатково оприлюднити в електронній системі закупівель разом з договором технічно неможливо. Система дозволяє проводити лише нові додаткові угоди, які укладаються лише під час виконання договору і, відповідно, тільки до обмеженого кола законодавчо визначених підстав, а не до неоприлюднених додатків до укладеного договору, що були його частиною. Разом з тим (після отримання запиту ДАСУ) фактично ці додатки оприлюднені і загальнодоступні на Прозорро на сторінці цього тендеру UA-2023-12-21-005663-a у розділі «Інформація про моніторинг» Для недопущення в подальшому таких порушень та у зв'язку з відсутністю власного сайту, до Тиврівської селищної ради направлене звернення про створення на сайті селищної ради відповідної сторінки, на якій комунальні установи та організації могли б розміщувати інформацію про закупівлі. Уповноважена особа з питань публічних закупівель за допущені порушення законодавства частково позбавлена премії за квітень.
2024-04-16 20:47:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлені порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710, пункту 4 частини другої статті 4 Закону.)
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2024 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ |
1 597 007,63
UAH з ПДВ
|
1 446 900,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 1 157 520 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" |
1 600 111,00
UAH з ПДВ
|
1 456 250,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 1 165 000 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОП ФАЄР" |
1 712 231,42
UAH з ПДВ
|
1 687 500,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 1 350 000 | Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖИЗНЬ» |
1 919 245,63
UAH з ПДВ
|
1 688 097,18
UAH з ПДВ
|
1.25 | 1 350 477.74 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" |
1 459 560,60
UAH з ПДВ
|
929 000,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 743 200 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФЛОРІАН-Т" |
1 619 669,87
UAH з ПДВ
|
930 000,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 744 000 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" #45068069 |
Відхилено |
929 000,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2024 11:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 січня 2024 10:05
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 січня 2024 00:00
|
ТОВ "ФЛОРІАН-Т" #33623240 |
Рішення скасоване |
930 000,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2024 14:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 січня 2024 11:11
Обґрунтування аномально низької ціни
до 30 січня 2024 00:00
|
ТОВ "ФЛОРІАН-Т" #33623240 |
Відхилено |
930 000,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2024 12:56
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 березня 2024 00:00
|
ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ #43622421 |
Переможець |
1 446 900,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2024 12:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2024 13:16
|
Підписаний договір Тиврів.pdf | укладений |
13 березня 2024 13:15
|