Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі
Очікувана вартість
510 000,00 UAH
UA-2023-12-21-002701-a ● f78e131e76784f0c9452370f9609971d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 32835966 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Контактна особа: |
Дар'я Даниленко +30938544454 danylenko.czo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Комунальне підприємство "Дніпровський метрополітен" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 21927215 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2023 09:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 510 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штуки
Стіл робочий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Академіка Белелюбського, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 лютого 2024
ДК 021:2015: 39151000-5 — Меблі різні
13 штуки
Стіл письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Академіка Белелюбського, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 лютого 2024
ДК 021:2015: 39151000-5 — Меблі різні
13 штуки
Тумба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Академіка Белелюбського, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 лютого 2024
ДК 021:2015: 39151000-5 — Меблі різні
2 штуки
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Академіка Белелюбського, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 лютого 2024
ДК 021:2015: 39151000-5 — Меблі різні
3 штуки
Шафа для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Академіка Белелюбського, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 лютого 2024
ДК 021:2015: 39151000-5 — Меблі різні
100 штуки
Стілець офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Академіка Белелюбського, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 лютого 2024
ДК 021:2015: 39153000-9 — Меблі для конференц-зал
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2023 20:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2023 20:42 |
Тендерна документація_нова редакція.doc | |
28 грудня 2023 20:42 |
Перелік змін 28.12.2023.doc | |
21 грудня 2023 09:57 |
Додаток 6_проєкт договору.docx |
28 грудня 2023 20:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 грудня 2023 20:42 |
Тендерна документація_нова редакція.doc
|
|||
28 грудня 2023 20:42 |
Перелік змін 28.12.2023.doc
|
|||
21 грудня 2023 09:57 |
Додаток 6_проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ЗД зображення це дискримінаційна вимога
Дата подання: 21 грудня 2023 11:26
Дата відповіді: 21 грудня 2023 22:31
Ще раз доброго дня, це ми подивилися вашу нову закупівлю. А також ваші попередні закупівлі меблів. І в нас виникло питання, хто такі ТОВ «ПАТЕР КАН» і який у них з вами зв'язок, адже вони через підставних фопів виграли у вас наступні закупівлі: UA-2023-08-11-011045-a, UA-2023-12-01-015602-a, UA-2023-11-17-009093-a, UA-2023-11-06-010748-a, UA-2023-10-31-011697-a,UA-2023-10-31-011543-a, UA-2023-10-16-014306-a і це не повний список. Що саме цікаве, виграли без жодної!!! конкуренції та без зниження вартості пропозиції відносно початкової ціни закупівлі, надаючи при цьому елементарні креслення меблів, а не 3Д зображення!! Чи ця компанія просто "професіонал своєї справи"? Йдемо далі - UA-2023-08-10-004126-a, переможець надав те ж саме зображення лавки, яке було у вашій тендерній документації, хоча ви вимагали 3Д зображення. В закупівлі UA-2023-10-19-001129-a ви взагалі це 3Д зображення меблів не вимагали, єдиний учасник не надав взагалі ніякого зображення, проте це не завадило вам визнати Фізична особа-підприємець Данилевський Вадим Володимирович переможцем, якому дуже пощастило перемогти у закупівлі, не знизивши вартість і на гривню! То скажіть будь ласка, нахіба ви вимагаєте надання 3Д зображення, якщо ніхто, окрім вашої контори це не робить?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за інтерес до закупівлі. Централізована закупівельна організація здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства та проводить тендери в інтересах інших Замовників. Повідомляємо, що вимога щодо візуалізації не є дискримінаційною та не звужує коло учасників, оскільки дану вимогу має можливість виконати будь який учасник. Відповідно до потреби замовника- ініціатора закупівлі дана вимога є важливою для планування приміщення та подальшої експлуатації товару. Питання на майданчику які не стосуються закупівлі не розглядаються.
Висновки СЕС
Дата подання: 21 грудня 2023 11:39
Дата відповіді: 21 грудня 2023 22:35
Ми вже не кажемо про те, що ви вимагаєте купу незрозумілих і нелогічних висновків СЕС, хоча з 01.10.2023 втратив чинність закон України 1994 року, "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", а разом з ним зникла і потреба в оформленні такого висновку, по суті, цей висновок може зараз надавати будь-хто і це не більше ніж просто папірець. Але шо, хіба "професіонали своєї справи" дарма платили гроші за ці висновки? То треба ж впихнуть у тендерну документацію все, шо можна придумать, аби виграли потрібні люди, а там як вже буде. Нам згадується одна цитата: "Я громадянин суверенної держави, з відчуттям, ніби з мене тільки що поржали..."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у Вашому тексті відсутнє питання. Цитати пісень та інші тексти, які не стосуються закупівлі не розглядаються Замовником.
СТОСОВНО СЕС - втратив чинність 01.10.2023 на підставі ЗУ № 2573-IX від 06.09.2022
Дата подання: 25 грудня 2023 17:29
Дата відповіді: 28 грудня 2023 20:37
Доброго дня, просимо пояснити навіщо у Додатку 4 до ТД для підтвердження якісних характеристик організатор закупівлі просить надати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, якщо дані документи втратили чинність 01.10.2023 на підставі ЗУ № 2573-IX від 06.09.2022
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за інтерес до закупівлі. Закон України «Про систему громадського здоров’я» чітко не містить інформації стосовно відміни необхідності надання відповідних висновків. При цьому, відповідно п.п 3.2. чинного Наказу МОЗ України «Про затвердження Державних санітарних норм та правил "Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги" від 29.12.2012 № 1139 передбачено наступне: Полімерні та полімервмісні матеріали не повинні виділяти в повітря приміщень шкідливі речовини в концентраціях, які можуть негативно впливати на організм людини (з урахуванням усього комплексу речовин, що виділяються), також згідно п.п 3.10. чинного Наказу МОЗ України «Про затвердження Державних санітарних норм та правил "Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги" 29.12.2012 № 1139 передбачає: Для виробництва меблів не допускається використання деревостружкових і деревоволокнистих плит (далі - ДСП, ДВП), фанери класу Е2 за емісією формальдегіду. Під час здійснення державного санітарно-епідеміологічного нагляду з метою встановлення безпеки ДСП, ДВП, фанери, які не піддавались обробці іншими матеріалами (ламінатом, лаком, плівками тощо), застосовується допустимий рівень виділення формальдегіду 0,01мг/м-3; для готових конструкцій меблів, у яких використовувались ДСП, ДВП, фанера, які піддавались обробці, застосовується ГДКс.д. формальдегіду для атмосферного повітря - 0,003 мг/м-3 відповідно до Державних санітарних правил охорони атмосферного повітря населених місць (від забруднення хімічними та біологічними речовинами), затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 09 липня 1997 року № 201 (далі - ДСП 201-97), та згідно з п.п 4.1. чинного Наказу МОЗ України «Про затвердження Державних санітарних норм та правил "Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги" 29.12.2012 № 1139 Полімерні та полімервмісні матеріали допускаються до застосування у будівництві та виробництві меблів тільки за наявності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Просимо звернути увагу, що вимога стосовно надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи обумовлена необхідністю підтвердження , що товар є безпечним в експлуатації та немає негативного впливу на організм людини.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Олексунь Олександр Миколайович" |
509 900,00
UAH з ПДВ
|
509 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Олексунь Олександр Миколайович" #2585517098 |
Переможець |
509 900,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2024 11:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2024 14:12
|
ДУ1 НДВ-11 меблі.pdf | зміни до договору |
18 січня 2024 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 10:00
|
Договір.pdf | укладений |
11 січня 2024 09:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | НДВ-11/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |