Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи опалення в адміністративному приміщенні селищної ради в с. Білі Ослави Делятинської селищної ради Надвірнянського району Івано-Франківської області з метою підготовки до опалювального сезону (в тому числі виготовлення ПКД).
Очікувана вартість
642 000,00 UAH
UA-2023-12-21-002555-a 937d40b65e3448608dd2d1af073fccf4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Йосипчук Марія Дмитрівна

380973329456 mariayosipchuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕЛЯТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04354539
Вебсайт: http://xn--d1acjll2a4g.in.ua/
Місцезнаходження: 78442, Україна , Івано-Франківська обл., смт Делятин, Надвірнянський район, ВУЛИЦЯ 16 ЛИПНЯ, будинок 273
Контактна особа: Йосипчук Марія Дмитрівна
380973329456
mariayosipchuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи опалення в адміністративному приміщенні селищної ради в с. Білі Ослави Делятинської селищної ради Надвірнянського району Івано-Франківської області з метою підготовки до опалювального сезону (в тому числі виготовлення ПКД).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78442, Україна, Івано-Франківська область, смт Делятин, Надвірнянський район, ВУЛИЦЯ 16 ЛИПНЯ, будинок 273
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2023  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

21 грудня 2023 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-08-000004 ● 101daa7aabf046fc90ea2c8acf4e6cc2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 січня 2024 11:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
08.01.2024 №1-з

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Богдан ГРИЦАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 08.01.2024 № 1-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-12-21-002555-a 21.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-08 14:25:37

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Капітальний ремонт системи опалення в адміністративному приміщенні селищної ради в с. Білі Ослави Делятинської селищної ради Надвірнянського району Івано-Франківської області з метою підготовки до опалювального сезону (в тому числі виготовлення ПКД)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-21-002555-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на діючу публічну сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (у разі такого розміщення).
2. Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ПП Турів П.В., з яким укладений договір підряду від 19.12.2023 № 455 (далі -Договір) без використання електронної системи закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-10 14:43:51

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (закупівля UA-2023-12-21-002555-a)

Відповідно до п.п. 1, 3 Загальних положень Особливостей ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 11 Особливостей встановлено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, а саме не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг).
Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, є можливість щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Делятинської селищної ради та норм чинного законодавства. Робочий проєкт на «Капітальний ремонт системи опалення в адміністративному приміщенні селищної ради в с. Білі Ослави Делятинської селищної ради Надвірнянського району Івано-Франківської області з метою підготовки до опалювального сезону (в тому числі виготовлення ПКД)» розроблений на підставі технічного обстеження будівельних конструкцій системи опалення в адміністративному приміщенні селищної ради в с. Білі Ослави. Передбачено виконання робіт з капітального ремонту в повному обсязі.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та з урахуванням розміру бюджетних призначень на підставі запиту ціни пропозиції від трьох учасників ринку (листи №1228/02-3.09, №1229/02-3.09, №1230/02-3.09 від 24.11.2023р.) по вище вказаному предмету закупівлі. Одержавши три цінові пропозиції - визначено очікувану вартіст предмета закупівлі, віддавши перевагу ПП Турів П. В., як найбільшекономічно вигідною. Посилання на сайт Делятинської селищної ради, де висвітлиний затверджений зведений кошторисний розрахунок: https://drive.google.com/file/d/10OGKfMcG1RWiIeED8Wvv85vz6lHtkZLM/view
Копії додаються.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-01-11 10:04:40

Посилання на веб-сайт Делятинської селищної ради

https://delyatynska-gromada.gov.ua/koshtorisi-10-59-07-10-06-2020/

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Додатковою угодою №1 від 15.01.2024 року внесено зміни до договору №455 від 19.12.2023 року, а саме збільшено термін експлуатації об'єкта з п'яти до десяти років.

2024-01-15 12:42:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 11 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 26 січня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 17 Постанови №1178.))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Турів П. В.
#3230107757
Переможець 642 000,00
UAH
21 грудня 2023 09:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2024 12:36
дод угода 1.pdf зміни до договору
15 січня 2024 12:36
Електронний підпис укладений
21 грудня 2023 10:03
договір опалення білі ослави_compressed.pdf укладений
21 грудня 2023 09:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення гарантійного строку експлуатації об'єкта.
Номер договору про закупівлю: 455
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML