Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02012740 |
Вебсайт: | http://kam.gov.ua/viddili/upravlinnya_okhoroni_zdorovya |
Місцезнаходження: | 51931, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. Галини Романової, 4 |
Контактна особа: |
Світлана Парнета +380967162728 parneta1905@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Тендерна документація
20 грудня 2023 23:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2023 23:33 |
протокол № 39-12 від 20.12.2023.docx | |
20 грудня 2023 23:33 |
Звіт про укладений договір 29-12-2023 від 20.12.2023.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-15-000147 ● 69834ff606c3489b92a014c6edf0943b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 16:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.01.2024 № 4-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 12.01.2024 № 4-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-12-20-024708-a 20.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-17 15:19:24
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015 «33140000-3 – Медичні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-20-024708-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-22 22:20:44
Відповідь на запит від 17.01.2024 року
Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради у відповідь на Ваш Запит про надання пояснень від 17.01.2024 року, повідомляє наступне.
При здійсненні закупівлі без використання електронної системи закупівлі предмету ДК 021:2015 «33140000-3 – Медичні матеріали» (голка стоматологічна; лателюкс системний комплект; Endomethasone N, матеріал для постійного пломбування кореневих каналів; Tempolat, цемент пломбувальний тимчасовий; девілат; М-акссесс інструмент для кореневих каналів К-файли; бори діамантові дентальні; дуцерам Кісс дентин DA; дуцерам Кісс порошкоподібний; дуцерам Кісс маса; дуцера рідина; дуцерам Кісс пастоподібний) (НК 024:2023 - 12740-Разова голка на стоматологічний шприц; 62477-Набір зі стоматологічним композитом; 62200-Цемент стоматологічний на основі оксиду цинку з евгенолом; 60510 - Цемент стоматологічний з гігроскопічними властивостями; 35870-Дентальна композитна смола; 31875-Розширювач ендодонтичний; 16670-Стоматологічний алмазний бор багаторазового застосування; 38594 - Коронка стоматологічна керамічна) за № ID: UA-2023-12-20-024708-a уповноваженою особою було дотримано положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням нормативних вимог п. 28 Особливостей, статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», та положень «Примірної тендерної документації», затвердженої Мінекономіки наказом №680 від 13.04.2016.
Окрім того, Замовником було проведено ринкові консультації. Ми, як Замовник направили учасникам ринку повідомлення з описом необхідних вимог до предмета закупівлі. За результатами ринкових консультацій було отримано 3 письмові цінові пропозиції від учасників ринку – активних постачальників.
Згідно річного плану, джерелом фінансування закупівлі є місцевий бюджет у сумі 1 321 043,00 грн. Також, повідомляємо, що відповідну інформацію про обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено на офіційному вебсайті Кам’янської міської ради https://kam.gov.ua/ua/osxfile/pg/200521992688108_p38_33o/.
Також, звертаємо Вашу увагу, на те що Замовником було включено закупівлю до річного плану UA-P-2023-12-20-008983-a в якому є обґрунтування, щодо підстав застосовання закупівлі без використання електронної системи та укладення прямого договору, а саме: «Закупівля здійснюється відповідно до пункту 13 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, придбання замовниками товарів, вартість яких становить або перевищує 100 тисяч гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тисяч гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 мільйона гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, якщо, зокрема, відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації».
Так відповідно до № ID: UA-2023-12-20-024708-a ДК 021:2015 «33140000-3 – Медичні матеріали» (голка стоматологічна; лателюкс системний комплект; Endomethasone N, матеріал для постійного пломбування кореневих каналів; Tempolat, цемент пломбувальний тимчасовий; девілат; М-акссесс інструмент для кореневих каналів К-файли; бори діамантові дентальні; дуцерам Кісс дентин DA; дуцерам Кісс порошкоподібний; дуцерам Кісс маса; дуцера рідина; дуцерам Кісс пастоподібний) (НК 024:2023 - 12740-Разова голка на стоматологічний шприц; 62477-Набір зі стоматологічним композитом; 62200-Цемент стоматологічний на основі оксиду цинку з евгенолом; 60510 - Цемент стоматологічний з гігроскопічними властивостями; 35870-Дентальна композитна смола; 31875-Розширювач ендодонтичний; 16670-Стоматологічний алмазний бор багаторазового застосування; 38594 - Коронка стоматологічна керамічна), закупівля не відбулася через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. Відповідно Замовником було прийнято рішення про застосування закупівлі без використання електронної системи та укладено прямий договір відповідно до пункту 13 «ОСОБЛИВОСТЕЙ».
Також хочемо зауважити, що Замовник діє відповідно до Постанови «ОСОБЛИВОСТЕЙ» та Закону «Про публічні закупівлі». Так, відповідно до Постанови «ОСОБЛИВОСТЕЙ» п. 13 підп.6 «відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-17 15:28:10
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015 «33140000-3 – Медичні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-20-024708-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні (інформації та документів):
яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ФОП Кушнір Ольгу Ігорівну (код 3121500585), з якою укладений договір?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-22 22:22:14
Відповідь на запит від 17.01.2024 року
Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради у відповідь на Ваш Запит про надання пояснень від 17.01.2024 року, повідомляє наступне.
При здійсненні закупівлі без використання електронної системи закупівлі предмету ДК 021:2015 «33140000-3 – Медичні матеріали» (голка стоматологічна; лателюкс системний комплект; Endomethasone N, матеріал для постійного пломбування кореневих каналів; Tempolat, цемент пломбувальний тимчасовий; девілат; М-акссесс інструмент для кореневих каналів К-файли; бори діамантові дентальні; дуцерам Кісс дентин DA; дуцерам Кісс порошкоподібний; дуцерам Кісс маса; дуцера рідина; дуцерам Кісс пастоподібний) (НК 024:2023 - 12740-Разова голка на стоматологічний шприц; 62477-Набір зі стоматологічним композитом; 62200-Цемент стоматологічний на основі оксиду цинку з евгенолом; 60510 - Цемент стоматологічний з гігроскопічними властивостями; 35870-Дентальна композитна смола; 31875-Розширювач ендодонтичний; 16670-Стоматологічний алмазний бор багаторазового застосування; 38594 - Коронка стоматологічна керамічна) за № ID: UA-2023-12-20-024708-a уповноваженою особою було дотримано положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням нормативних вимог п. 28 Особливостей, статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», та положень «Примірної тендерної документації», затвердженої Мінекономіки наказом №680 від 13.04.2016.
Окрім того, Замовником було проведено ринкові консультації. Ми, як Замовник направили учасникам ринку повідомлення з описом необхідних вимог до предмета закупівлі. За результатами ринкових консультацій було отримано 3 письмові цінові пропозиції від учасників ринку – активних постачальників.
Згідно річного плану, джерелом фінансування закупівлі є місцевий бюджет у сумі 1 321 043,00 грн. Також, повідомляємо, що відповідну інформацію про обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено на офіційному вебсайті Кам’янської міської ради https://kam.gov.ua/ua/osxfile/pg/200521992688108_p38_33o/.
Також, звертаємо Вашу увагу, на те що Замовником було включено закупівлю до річного плану UA-P-2023-12-20-008983-a в якому є обґрунтування, щодо підстав застосовання закупівлі без використання електронної системи та укладення прямого договору, а саме: «Закупівля здійснюється відповідно до пункту 13 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, придбання замовниками товарів, вартість яких становить або перевищує 100 тисяч гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тисяч гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 мільйона гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, якщо, зокрема, відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації».
Так відповідно до № ID: UA-2023-12-20-024708-a ДК 021:2015 «33140000-3 – Медичні матеріали» (голка стоматологічна; лателюкс системний комплект; Endomethasone N, матеріал для постійного пломбування кореневих каналів; Tempolat, цемент пломбувальний тимчасовий; девілат; М-акссесс інструмент для кореневих каналів К-файли; бори діамантові дентальні; дуцерам Кісс дентин DA; дуцерам Кісс порошкоподібний; дуцерам Кісс маса; дуцера рідина; дуцерам Кісс пастоподібний) (НК 024:2023 - 12740-Разова голка на стоматологічний шприц; 62477-Набір зі стоматологічним композитом; 62200-Цемент стоматологічний на основі оксиду цинку з евгенолом; 60510 - Цемент стоматологічний з гігроскопічними властивостями; 35870-Дентальна композитна смола; 31875-Розширювач ендодонтичний; 16670-Стоматологічний алмазний бор багаторазового застосування; 38594 - Коронка стоматологічна керамічна), закупівля не відбулася через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. Відповідно Замовником було прийнято рішення про застосування закупівлі без використання електронної системи та укладено прямий договір відповідно до пункту 13 «ОСОБЛИВОСТЕЙ».
Також хочемо зауважити, що Замовник діє відповідно до Постанови «ОСОБЛИВОСТЕЙ» та Закону «Про публічні закупівлі». Так, відповідно до Постанови «ОСОБЛИВОСТЕЙ» п. 13 підп.6 «відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КУШНІР ОЛЬГА ІГОРІВНА #3121500585 |
Переможець |
1 203 748,00
UAH
|
20 грудня 2023 23:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір № 29-12-2023 від 20.12.2023.pdf | укладений |
20 грудня 2023 23:35
|