Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

розроблення робочого проекту по обєкту: "Нове будівництво сімейної амбулаторії в місті Пирятин за адресою вул.Медична, 2, м.Пирятин Лубенського району Полтавської області" згідно з кодом Єдиного закупівельного словника код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - Код 71320000-7 (Послуги з інженерного проектування)."
Очікувана вартість
1 419 999,60 UAH
UA-2023-12-20-019538-a e2bd02493a4e4d309d78f652bd908142
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Сенчило

+380950559376 senchilo1990@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Пирятинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04057296
Вебсайт: http://pyriatyn.org.ua/
Місцезнаходження: 37000, Україна , Полтавська обл., м. Пирятин, вул. Соборна, буд. 42
Контактна особа: Наталія Сенчило
+380950559376
senchilo1990@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
розроблення робочого проекту по обєкту: "Нове будівництво сімейної амбулаторії в місті Пирятин за адресою вул.Медична, 2, м.Пирятин Лубенського району Полтавської області" згідно з кодом Єдиного закупівельного словника код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - Код 71320000-7 (Послуги з інженерного проектування)."
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37000, Україна, Полтавська область, м.Пирятин, вул.Медична,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

20 грудня 2023 16:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІКДОМ"
#41228906
Переможець 1 419 999,60
UAH з ПДВ
20 грудня 2023 16:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2024 10:55
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 13:49
дод.уг №2.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 13:48
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 10:29
Дод.уг.1 до дог. № 196 від 18.12.23.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 10:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли згоди зменшити загальну вартість робіт на 32967,60 грн. в тому числі ПДВ, в звязку із чим викласти окремі пункти Договору в новій редакції а саме: 1.5.Результатом Робіт, визначених в п.п.1 Договору є - робочий проєкт.Проходження Проектантом державної будівельної експертизи проекту цим Договором не передбачено. 1.8.Підрядник бере на себе зобовязання щодо усунення експертизи, що в подальшому буде проведена стосовно проєктної документації, яка була розроблена Підрядником, за виключенням всіх та будь-яких зауважень щодо Функцій Замовника (юридичних, майнових, земельних тощо). 3.1.Ціна цього Договору становить 1 387 032,00 грн. в тому числі ПДВ 20%- 231172,00грн. 3.9.Ціна за цим Договором не включає в себе витрати на проходження Державної будівельної експертизи. 4.3. Виконавець надає Замовнику Акт приймання-передачі робочого проекту. До Актів Виконавець додає: -робочий проект у 4 примірниках на паперових носіях та в електронному вигляді; -копії документів на оплату за отримання необхідних погоджень".
Номер договору про закупівлю: 196
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Додаткову угоду №1 від 25.12.2022 року до Договору № 196 від 18.12.2023р. про розроблення робочого проекту скасувати та вважати не дійсним в зв’язку з невірним оформленням та технічною помилкою. 2. Зменшити загальну вартість робіт на 32 967,60 грн.(тридцять дві тисячі дев’ятсот шістдесят сім грн. 60 коп.) в тч.ПДВ-5494,60грн. 3. Викласти окремі пункти Договору в новій редакції а саме: «1.5. Результатом Робіт, визначених в п.1.1. Договору є – робочий проект. Проходження Проектантом державної будівельної експертизи Проекту цим Договором не передбачено. 1.8. Підрядник бере на себе зобов’язання щодо усунення зауважень експертизи, що в подальшому буде проведена стосовно проєктної документації, яка була розроблена Підрядником, за виключенням всіх та будь-яких зауважень щодо Функцій Замовника (юридичних, майнових, земельних тощо) 3.1. Ціна цього Договору становить 1 387 032.00 грн. (Один мільйон триста вісімдесят сім тисяч тридцять дві гривні 00 коп.) в тому числі ПДВ 20% 231 172.00 грн. 3.9. Ціна за цим Договором не включає в себе витрати на проходження Державної будівельної експертизи. 4.3. Виконавець надає Замовнику Акт приймання-передачі робочого проекту. До Актів Виконавець додає: - робочий проект у 4 (чотирьох) примірниках на паперових носіях та в електронному вигляді; - копії документів на оплату за отримання необхідних погоджень»
Номер договору про закупівлю: 196
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 387 032,00
UAH (в тому числі ПДВ 231 172,00 UAH)