Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (послуги із збирання, навантаження, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження небезпечних медичних відходів категорій «В», «С», інших небезпечних та фармацевтичних відходів, з наданням відповідного паковання)
Очікувана вартість
2 700 000,00 UAH
UA-2023-12-20-019235-a f1320615d1544bc89fe2a407a6268242
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Едуард Оскольський

+380506421030 eduard.oskolskyy@unci.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне некомерційне підприємство "Національний інститут раку"
Код ЄДРПОУ: 02011976
Вебсайт: https://unci.org.ua/
Місцезнаходження: 03032, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Контактна особа: Едуард Оскольський
+380506421030
eduard.oskolskyy@unci.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2023 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2023 09:00
Початок аукціону: 29 грудня 2023 13:48
Початок аукціону: 29 грудня 2023 13:48
Очікувана вартість: 2 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 кілограм
Відходи Категорії В* (операційне відділення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/4342102033
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90524400-0 — Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень
22000 кілограм
Відходи Категорії В* (всі підрозділи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/4342102033
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90524400-0 — Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень
3500 кілограм
Відходи Категорії В** (гострі предмети)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/4342102033
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90524400-0 — Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень
4000 кілограм
Відходи Категорії В* (органні відходи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/4342102033
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90524400-0 — Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень
5000 кілограм
Відходи Категорії В* (органні відходи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/4342102033
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90524400-0 — Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень
12000 кілограм
Відходи Категорії С*** (відходи забруднені цитостатиками і генотоксичними лікарськими та діагностичними засобами, первинна упаковка отруйних лікарських засобів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/4342102033
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90524400-0 — Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень
500 кілограм
Інші небезпечні відходи: - лампи люмінесцентні, що містять ртуть*; - несортовані батареї*
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/4342102033
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90524400-0 — Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень
10000 кілограм
Фармацевтичні відходи: - некондиційні фармацевтичні препарати (за винятком прекурсорів)*
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/4342102033
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90524400-0 — Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється на підставі актів приймання-передачі наданих послуг не пізніше ніж протягом 14 календарних днів після підписання актів сторонами, або моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 16:24
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 16:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 16:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 16:24
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 16:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 16:24
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 16:24
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 16:24
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 16:24
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 16:24
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 16:24
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 16:24
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 16:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 16:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 16:24
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 16:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 16:24
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 16:24
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 16:24
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 16:24
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 16:24
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 16:24
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 16:24
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 16:24
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 16:24
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 20 грудня 2023 16:24

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

20 грудня 2023 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2023 16:24
Tендерна_документація_-_послуги_УТИЛІЗАЦІЯ 12.2023 р..docx
20 грудня 2023 16:24
Додаток 5 - Договір мед.відходи 2024.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-12-20-019235-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 21 грудня 2023 16:29
Вимога
Шановний Замовник!
Законодавче регулювання щодо обладнання для високотемпературного спалювання небезпечних відходів містяться у Постанові Кабінету міністрів України «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 3 лютого 2021 р. № 77 (далі – Постанова № 77). Звертаємо Вашу увагу, що у Постанові № 77 відсутнє жодне посилання на методи та форми перевірки обладнання, у тому числі на протоколи дослідження/випробування.
В свою чергу, відповідно до п. 50 Модуль D (відповідність типу на основі забезпечення якості виробничого процесу) Додатку 3 до Технічного регламенту Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском» від 16 січня 2019 р. № 27, за результатами нагляду під відповідальністю призначеного органу, метою якого є перевірка виконання виробником обов’язків, пов’язаних із забезпеченням функціонування схваленої системи управління якістю, призначений орган надає виробнику звіт про відвідування, а в разі проведення випробувань продукції - також протокол випробувань. Окрім цього, відповідно до п. 3 Модуль В (експертиза типу) Додатку 3 до Технічного регламенту Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Технічного регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах» від 28 грудня 2016 р. № 1055 виробник подає заявку на експертизу типу лише одному призначеному органу за своїм вибором, до якої додається необхідний перелік документів, у тому числі протоколи випробувань. Таким чином, протокол випробувань видається саме виробнику виробу, у даному випадку - обладнання для високотемпературного спалювання небезпечних відходів.
Водночас, відповідно до ч. 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Враховуючи зазначене, суб’єкт господарювання, який добросовісно здійснює надання послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, але при цьому не є виробником обладнання для високотемпературного спалювання небезпечних відходів та не має можливості для здійснення запиту внутрішніх документів виробника (протоколу випробувань), заздалегідь обмежений вимогами тендерної документації через суттєве звуження кола осіб, які матимуть можливість приймати участь у даній процедуру закупівлі.
Оскільки зазначена вище вимога Замовника є дискримінаційною, необґрунтованою та незаконною, просимо зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства шляхом видалення вимоги стосовно надання протоколів дослідження/випробування, які зазначені в сертифікаті, якщо є посилання на дані документи, та викласти у наступній редакції: « - сертифікат відповідності та/або технічний паспорт вказаного в довідці обладнання для високотемпературного спалювання небезпечних відходів».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 грудня 2023 13:12
«Шановний Учаснику !
Предметом закупівлі є «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, навантаження, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження небезпечних медичних відходів категорій «В»,«С», інших небезпечних та фармацевтичних відходів, з наданням відповідного паковання)».
Тендерна документація не містить, зазначеної Вами вимоги надання у складі пропозиції «Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника (відходи повинні відповідати предмету закупівлі)».
Відсутні підстави для задоволення вимоги.».
Номер вимоги: UA-2023-12-20-019235-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 21 грудня 2023 16:29
Вимога
Шановний Замовник!
Відповідно до вимог тендерної документації вимагається: Довідка про наявність транспортних засобів (не менше 2-х)(самоскиди, вантажні автомобілі з відкритим кузовом та цистерни не допускаються));
На підтвердження інформації стосовно наявності транспортних засобів, вказаних в довідці:
- надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння; договір(и) оренди, у разі користування на підставі оренди
- надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та діючі протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів, договір обов'язкового страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання
негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, згідно умов тендерної документації.
Згідно ст. 1 Закону України «Про автомобільний транспорт» транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, осіб з інвалідністю, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо). В свою чергу, оскільки предметом даної закупівлі є надання послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, транспортний засіб повинен відповідати вимогам Наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів» № 656 від 04.08.2018 (далі - Наказ № 656), відповідно до п. 5 якого, небезпечні вантажі дозволено перевозити автомобільним транспортом тільки в разі, якщо вони згідно з вимогами частини 2 таблиці А глави 3.2 та глави 3.3 додатка А до ДОПНВ та цих Правил допущені до перевезення та якщо всі вимоги щодо перевезення таких вантажів виконані. Звертаємо Вашу увагу, що у Наказі № 656 відсутні жодні посилання на обмеження стосовно типу автотранспорту. Таким чином, здійснювати перевезення небезпечних вантажів можуть транспортні засоби, які відповідають вимогам Наказу № 656 та отримали Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів (Свідоцтво ДОПНВ). Таким чином, Замовник звужує вимоги щодо транспортних засобів до вказаних ним характеристик, всупереч чинному законодавству України.
Оскільки вимога Замовника є дискримінаційною, необґрунтованою та незаконною, просимо зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства шляхом видалення вимоги стосовно звуження типів транспортних засобів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються), та викласти у наступній редакції: « 1.2. Надати довідку про наявність спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу)».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 грудня 2023 13:18
Шановний Учаснику !
Наказом МОЗ №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», у тому числі, визначено порядок перевезення медичних відходів.
Наказ МОЗ №325 містить наступні вимоги до транспортних засобів для перевезення медичних відходів – «(кабіна водія ізольована, вантажний кузов забезпечує ізоляцію від навколишнього середовища, а внутрішнє оздоблення стійке до очищення і дезінфекції)».
Автомобіль самоскид — спеціалізована транспортна машина з перекидним кузовом, що базується на шасі вантажного автомобіля. Призначений для перевезення сипких (гравій, пісок, щебінь, глина, ґрунт), брилоподібних (бутовий камінь, скельний ґрунт) і напіврідких (розчин, товарний бетон) вантажів. Вивантажування може здійснюватися механічно (за рахунок використання маси вантажу) або примусово (скидання вантажу).
( «Словник основних транспортних та суміжних термінів», Державний економіко-технологічний університет транспорту, Б.І. Торопов)
Автоцистерна — цистерна, резервуар для перевезення рідких, сипких матеріалів, скраплених газів тощо, встановлена на шасі автомобіля або причепа.
Вказані види автомобільного транспорту не відповідають вимогам до транспортних засобів для перевезення медичних відходів, визначених Наказом МОЗ №325.
Використання таких видів транспортних засобів для перевезення медичних відходів може призвести до потрапляння епідемічно-небезпечних відходів у навколишнє середовище, що є неприпустимим. Додатково хочемо звернути Вашу увагу на те, що відповідно до ЗУ "Про перевезення небезпечних вантажів" - суб'єкт перевезення небезпечних вантажів - підприємство, установа, організація або фізична особа, які відправляють, перевозять або одержують небезпечні вантажі (відправники, перевізники та одержувачі). За порушення законодавства про перевезення небезпечних вантажів юридичні та фізичні особи несуть відповідальність згідно з законом.
Тендерна документація не містить обмежень щодо використання учасниками під час перевезення медичних відходів транспортних засобів, які призначені та відповідають вимогам до перевезення таких вантажів.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для задоволення вимоги.»
Номер вимоги: UA-2023-12-20-019235-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 21 грудня 2023 16:30
Вимога
Шановний Замовник!
Вами вимагається:
Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент з високотемпературного термічного оброблення та знешкодження небезпечних відходів;
Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент на виконання робіт по обробленню та знешкодженню відпрацьованих люмінесцентних ламп з ртутним наповненням;
Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент на виконання робіт з оброблення, знешкодження, утилізації акумуляторних батарей».
Враховуючи, що предметом закупівлі є Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В», категорії «С» та інших токсикологічно небезпечних відходів), Замовник вже вимагає - Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), навіщо тоді інші Висновки СЕС які жодним чином не стосуються предмета закупівлі?
Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи зазначене, вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, та викласти у наступній редакції : «Вимагається надати у складі пропозиції:
Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника (відходи повинні відповідати предмету закупівлі)».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 грудня 2023 13:14
Шановний Учаснику!
Тендерна документація не містить вимог щодо надання учасниками у складі пропозицій підтвердження наявності : обладнання, що працює під тиском; обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах.
Відповідно до абз.2 п.5 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством».
Вимоги тендерної документації складені у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тендерна документація містить вимогу надання протоколів лише у разі наявності посилання на них в сертифікаті відповідності.
Додатково хочемо звернути Вашу увагу на те, що тендерна документація містить інформацію щодо надання учасниками у складі пропозицій технічного паспорту на обладнання.
Відсутні підстави для задоволення вимоги.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-20-000038 ● ae69db2d16d94a148dfe5e13a721d9cf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2024 15:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.03.2024 № 67
Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2023-12-20-019235-a 20.12.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-22 15:59:59

Запит замовнику на пояснення

Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-25 09:09:49

Відповіді на питання

Питання: «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?»
Відповідь: Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб'єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та були погоджені на засіданні Робочої групи з питань підготовки та супроводу процедур закупівлі товарів, робіт та послуг господарського забезпечення (додаються - Службова записка старшої медичної сестри стерилізаційного відділення, начальника відділу обслуговування інженерних мереж та систем опалення, енергозбереження, водопостачання та водовідведення, завідуючого аптеки від 27.11.2024р. та Протокол № 14 від 05.12.2023р.)
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
«Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275. (додаються: листи щодо ЗЦП та отримані комерційні пропозиції)
Питання: «надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.»
Відповідь: Щодо інформації про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі - то така інформація розміщена на власному веб-сайті: https://unci.org.ua/obgruntuvannya-harakterystyk-predmeta-zakupivli/ - (ОБГРУНТУВАННЯ утилізація )

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-27 17:38:30

Запит замовнику на пояснення

Враховуючи що, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» від 05.12.2023 № 1278, втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 № 446 та згідно з ч. 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX суб'єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, постала потреба в отриманні пояснень/інформації/документів.
1. Чому Замовником, в супереч вимогам законодавства, підпунктом 1 пункту 4 Додатку тендерної документації зазначено вимоги до учасників, які передбачають надання ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, небезпечних відходів, які на момент Оголошення торгів, втратили чинність.
2. Яким чином Замовником здійснено перевірку наявності діючої ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами у Переможця.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-01 13:11:29

Відповідь на запит від 27 бер 17:38

1. Запитання від 27 бер 17:38 – «Чому Замовником, в супереч вимогам законодавства, підпунктом 1 пункту 4 Додатку тендерної документації зазначено вимоги до учасників, які передбачають надання ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, небезпечних відходів, які на момент Оголошення торгів, втратили чинність?».
Відповідь.
Процедуру закупівлі «Послуги за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (послуги із збирання, навантаження, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження небезпечних медичних відходів категорій «В», «С», інших небезпечних та фармацевтичних відходів, з наданням відповідного паковання)», ідентифікатор закупівлі
UA-2023-12-20-019235-a було оголошено Замовником 20.12.2023 року. Тендерну документацію для проведення цієї процедури закупівлі було розроблено та затверджено Рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 19.12.2023 р. №322 у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Постанова), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Замовником визначено предмет цієї закупівлі згідно Єдиного закупівельного словника (затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 23.12.2015 р. № 1749 (зі змінами) (далі - Єдиний закупівельний словник)за ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Також доводимо до вашого відома, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно (відповідно до своїх потреб). Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів право альтернативного вибору, визначати чи не визначати частини предмета закупівлі.
На виконання вимог, які на момент Оголошення торгів здійснювалось відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Закону України Про ліцензування видів господарської діяльності та Закону України Про управління відходами Замовником, правомірно, встановлені вимоги до учасників, які передбачають надання ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, небезпечних відходів та Наказу МОЗ від 08.06.2015 №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», у тому числі, визначено порядок перевезення медичних відходів.
Згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Наказ №708), розроблено «Порядок визначення предмета закупівлі», відповідно до якого встановлені правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр Єдиного закупівельного словника, а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг, були чинними і діючими, що в свою чергу відповідає предмету закупівлі, потребі Замовника та діючому законодавству.
Зауважуємо, що посилання у запиті на те, що на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» від 05.12.2023 № 1278 (далі – Постанова 1278), втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 № 446 (далі – Постанова 466) є хибним, оскільки Постанова 1278 набрала чинності лише 12.12.2023 року, в той час як Постанова 446 втратила чинність 09.01.2024 року.
2. Запитання від 27 бер 17:38– «Яким чином Замовником здійснено перевірку наявності діючої ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами у Переможця?»
Відповідь.
У тендерній пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано копію ліцензії серії АЕ №287089, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України на операції в сфері поводження з небезпечними відходами від 03.12.2013 №496 з терміном дії з 03.12.2013 по 03.12.2018 та лист роз’яснення в якому зазначено посилання на сайт, що в ліцензійному реєстрі поводження з небезпечними відходами міститься інформація стосовно того, що ліцензія ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» серії АЕ №287089 має необмежений термін дії, що повністю відповідає вимогам тендерної документації. Перевірка наявності діючої ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами у переможця, яка вимагалася умовами тендерної документації, Замовником було перевірено на єдиному державному веб-порталі відкритих даних Міністерства цифрової трансформації України https://data.gov.ua/dataset/0ccdf4ca-4e78-4a12-9fa8-1953b45728e2. Крім того, Замовник не уповноважений здійснювати перевірку наявності будь-яких документів, окрім як передбачати їх надання учасниками у складі тендерних пропозиції згідно з умовами тендерної документації.
Тож, пропозиція Учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» переможця - повністю відповідає усім вимогам тендерної документації.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-27 17:39:28

Запит замовнику на пояснення

Враховуючи що, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» від 05.12.2023 № 1278, втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 № 446 та згідно з ч. 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX суб'єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, постала потреба в отриманні пояснень/інформації/документів.
1. Чому Замовником, в супереч вимогам законодавства, підпунктом 1 пункту 4 Додатку тендерної документації зазначено вимоги до учасників, які передбачають надання ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, небезпечних відходів, які на момент Оголошення торгів, втратили чинність.
2. Яким чином Замовником здійснено перевірку наявності діючої ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами у Переможця.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-01 13:21:14

Відповідь на вимоги від 27 бер 17:39

Враховуючи що, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» від 05.12.2023 № 1278, втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 № 446 та згідно з ч. 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX суб'єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, постала потреба в отриманні пояснень/інформації/документів.
1. Запитання від 27 бер 17:39 – «Чому Замовником, в супереч вимогам законодавства, підпунктом 1 пункту 4 Додатку тендерної документації зазначено вимоги до учасників, які передбачають надання ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, небезпечних відходів, які на момент Оголошення торгів, втратили чинність?».

Відповідь.
Процедуру закупівлі «Послуги за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (послуги із збирання, навантаження, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження небезпечних медичних відходів категорій «В», «С», інших небезпечних та фармацевтичних відходів, з наданням відповідного паковання)», ідентифікатор закупівлі
UA-2023-12-20-019235-a було оголошено Замовником 20.12.2023 року. Тендерну документацію для проведення цієї процедури закупівлі було розроблено та затверджено Рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 19.12.2023 р. №322 у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Постанова), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Замовником визначено предмет цієї закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника (затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 23.12.2015 р. № 1749 (зі змінами) (далі - Єдиний закупівельний словник)за ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Також доводимо до вашого відома, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно (відповідно до своїх потреб). Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів право альтернативного вибору, визначати чи не визначати частини предмета закупівлі.
На виконання вимог, які на момент Оголошення торгів здійснювались відповідно до діючого законодавства, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Закону України Про ліцензування видів господарської діяльності та Закону України Про управління відходами Замовником, правомірно, встановлені вимоги до учасників, які передбачають надання ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, небезпечних відходів також враховано відповідність вимогам Наказу МОЗ від 08.06.2015 №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», у тому числі, визначено порядок перевезення медичних відходів.
Згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Наказ №708), розроблено «Порядок визначення предмета закупівлі», відповідно до якого встановлені правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр Єдиного закупівельного словника, а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг, були чинними і діючими, що в свою чергу відповідає предмету закупівлі, потребі Замовника та діючому законодавству.
Зауважуємо, що посилання у запиті на те, що на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» від 05.12.2023 № 1278 (далі – Постанова 1278), втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 № 446 (далі – Постанова 466) є хибним, оскільки Постанова 1278 набрала чинності лише 12.12.2023 року, в той час як Постанова 446 втратила чинність 09.01.2024 року.
2. Запитання від 27 бер 17:39– «Яким чином Замовником здійснено перевірку наявності діючої ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами у Переможця?»
Відповідь.
У тендерній пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано копію ліцензії серії АЕ №287089, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України на операції в сфері поводження з небезпечними відходами від 03.12.2013 №496 з терміном дії з 03.12.2013 по 03.12.2018 та лист роз’яснення в якому зазначено посилання на сайт, що в ліцензійному реєстрі поводження з небезпечними відходами міститься інформація стосовно того, що ліцензія ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» серії АЕ №287089 має необмежений термін дії, що повністю відповідає вимогам тендерної документації. Перевірка наявності діючої ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами у переможця, яка вимагалася умовами тендерної документації, Замовником було перевірено на єдиному державному веб-порталі відкритих даних Міністерства цифрової трансформації України https://data.gov.ua/dataset/0ccdf4ca-4e78-4a12-9fa8-1953b45728e2. Крім того, Замовник не уповноважений здійснювати перевірку наявності будь-яких документів, окрім як передбачати їх надання учасниками у складі тендерних пропозиції згідно з умовами тендерної документації.
Тож, пропозиція Учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» переможця - повністю відповідає усім вимогам тендерної документації.
Додатки:
• Реєстр ліцензіатів,
• Скріншот перевірки ліцензії

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2024-04-19 14:51:02

Щодо Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-20-019235-a

Готується ПОЗОВНА ЗАЯВА "Про визнання протиправним та скасування висновку Північного офісу
Держаудитслужби від 11.04.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-20-019235-a",
відповідні документи будуть оприлюднені додатково.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 11 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 26 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Керуючись частиною 10 статті 8 Закону "Про публічні закупівлі", 22 квітня 2024 подана "Позовна заява" до Київського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 23 квітня 2024
Номер відкриття провадження: 320/18198/24
Дата відкриття провадження: 03 травня 2024

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2023 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" 2 592 000,00
UAH з ПДВ
2 319 840,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 2 377 500,00
UAH з ПДВ
2 320 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 січня 2024 11:47
Електронний підпис
03 січня 2024 13:35
Електронний підпис
03 січня 2024 13:34
Свідоцтва ГОУ.pdf.p7s
03 січня 2024 13:34
Довідка НАЗК Юр.zip.p7s
03 січня 2024 13:34
Довідка НАЗК Фіз.zip.p7s
03 січня 2024 13:34
ВИТЯГ ЄДРПОУ.pdf.p7s
03 січня 2024 13:34
Свідоцтво ДОПНВ Біда.pdf
03 січня 2024 13:34
Свідоцтва ГОУ.pdf
03 січня 2024 13:34
Довідка НАЗК Юр.zip
03 січня 2024 13:34
Довідка НАЗК Фіз.zip
03 січня 2024 13:34
Довідка абзац 14 п. 47.pdf
03 січня 2024 13:34
ВИТЯГ ЄДРПОУ.pdf
27 грудня 2023 22:37
Електронний підпис
27 грудня 2023 22:37
Електронний підпис
27 грудня 2023 22:29
Електронний підпис
27 грудня 2023 22:29
Електронний підпис
27 грудня 2023 22:27
Електронний підпис
27 грудня 2023 22:27
Електронний підпис
27 грудня 2023 22:27
ISO 45001_.pdf
27 грудня 2023 22:27
Диплом еколог, наказ.pdf
27 грудня 2023 22:27
Витяг ПДВ.pdf.p7s
27 грудня 2023 22:27
Довідка бенефіціар.pdf.p7s
27 грудня 2023 22:27
Довідка абзац 14 п. 47.pdf
27 грудня 2023 22:27
Довідка бенефіціар.pdf
27 грудня 2023 22:27
ISO 45001_.pdf.p7s
27 грудня 2023 22:27
Витяг ПДВ.pdf
27 грудня 2023 22:27
Довідка абзац 14 п. 47.pdf.p7s
27 грудня 2023 22:27
Пропозиція.pdf.p7s
27 грудня 2023 22:27
ВИТЯГ ЄДРПОУ.pdf
27 грудня 2023 22:27
Пропозиція.pdf
27 грудня 2023 22:27
Свідоцтва ГОУ.pdf
27 грудня 2023 22:27
ISO 14001_.pdf
27 грудня 2023 22:27
ВИТЯГ ЄДРПОУ.pdf.p7s
27 грудня 2023 22:27
Довідка субпідрядник.pdf
27 грудня 2023 22:27
Диплом еколог, наказ.pdf.p7s
27 грудня 2023 22:27
Свідоцтво ПДВ.pdf
27 грудня 2023 22:27
ISO 14001_.pdf.p7s
27 грудня 2023 22:27
Свідоцтва ГОУ.pdf.p7s
27 грудня 2023 22:27
Свідоцтво ДОПНВ Біда.pdf
27 грудня 2023 22:27
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s

Публічні документи

27 грудня 2023 15:35
Електронний підпис
27 грудня 2023 15:35
Електронний підпис
27 грудня 2023 15:35
13.9 Накази Чорний В.І..pdf
27 грудня 2023 15:35
33.2 наказ від 02.11.2020 р..pdf
27 грудня 2023 15:35
28.12 Сп групп екотром (1).pdf
27 грудня 2023 15:35
ОПП-Даниель СТШ 2023-1 (3).pdf
27 грудня 2023 15:35
фото мешки.jpeg
27 грудня 2023 15:35
24. ISO 14001.pdf
27 грудня 2023 15:35
Накладна.PDF
27 грудня 2023 15:35
Витяг ПДВ.pdf
27 грудня 2023 15:35
13.5 Наказ Руднєв.PDF
27 грудня 2023 15:35
Витяг 20.12.2023.pdf
27 грудня 2023 15:35
13.6 Наказ Максименко.pdf
27 грудня 2023 15:35
13.16 наказ Катишев.pdf
27 грудня 2023 15:35
протокол №30 від 04.04.2018.pdf
27 грудня 2023 15:35
28.11 ДОПНВ + ЗИЛ.pdf
27 грудня 2023 15:35
25. ISO 45001.pdf
27 грудня 2023 15:35
13.11 протоколы обучения.pdf
27 грудня 2023 15:35
Статут + опис 27.01.2023.pdf
27 грудня 2023 15:35
О-СТ21 - ОПП СТШ 2023 (1).pdf
27 грудня 2023 15:35
13.8 навчання водіїв.PDF
27 грудня 2023 15:35
33.1 Вантажники.pdf
27 грудня 2023 15:35
Наказ № 436.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
#38469527
Переможець 2 319 840,00
UAH з ПДВ
01 січня 2024 08:53

Документи

01 січня 2024 08:53
Довідка НАЗК
01 січня 2024 08:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 січня 2024 08:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
#38469527
2 319 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 січня 2024 08:53
Довідка НАЗК
01 січня 2024 08:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 08:49
4 2024 дог.pdf укладений
15 січня 2024 17:09

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Відходи Категорії В* (операційне відділення) 15000 кілограм 32,22
UAH з ПДВ
Відходи Категорії В* (всі підрозділи) 22000 кілограм 32,22
UAH з ПДВ
Відходи Категорії В** (гострі предмети) 3500 кілограм 32,22
UAH з ПДВ
Відходи Категорії В* (органні відходи) 4000 кілограм 32,22
UAH з ПДВ
Відходи Категорії В* (органні відходи) 5000 кілограм 32,22
UAH з ПДВ
Відходи Категорії С*** (відходи забруднені цитостатиками і генотоксичними лікарськими та діагностичними засобами, первинна упаковка отруйних лікарських засобів) 12000 кілограм 32,22
UAH з ПДВ
Інші небезпечні відходи: - лампи люмінесцентні, що містять ртуть*; - несортовані батареї* 500 кілограм 32,22
UAH з ПДВ
Фармацевтичні відходи: - некондиційні фармацевтичні препарати (за винятком прекурсорів)* 10000 кілограм 32,22
UAH з ПДВ