Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне некомерційне підприємство "Національний інститут раку" |
Код ЄДРПОУ: | 02011976 |
Вебсайт: | https://unci.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 03032, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43 |
Контактна особа: |
Едуард Оскольський +380506421030 eduard.oskolskyy@unci.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2023 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 29 грудня 2023 13:48 |
Початок аукціону: | 29 грудня 2023 13:48 |
Очікувана вартість: | 2 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється на підставі актів приймання-передачі наданих послуг не пізніше ніж протягом 14 календарних днів після підписання актів сторонами, або моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2023 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2023 16:24 |
Tендерна_документація_-_послуги_УТИЛІЗАЦІЯ 12.2023 р..docx | |
20 грудня 2023 16:24 |
Додаток 5 - Договір мед.відходи 2024.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Законодавче регулювання щодо обладнання для високотемпературного спалювання небезпечних відходів містяться у Постанові Кабінету міністрів України «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 3 лютого 2021 р. № 77 (далі – Постанова № 77). Звертаємо Вашу увагу, що у Постанові № 77 відсутнє жодне посилання на методи та форми перевірки обладнання, у тому числі на протоколи дослідження/випробування.
В свою чергу, відповідно до п. 50 Модуль D (відповідність типу на основі забезпечення якості виробничого процесу) Додатку 3 до Технічного регламенту Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском» від 16 січня 2019 р. № 27, за результатами нагляду під відповідальністю призначеного органу, метою якого є перевірка виконання виробником обов’язків, пов’язаних із забезпеченням функціонування схваленої системи управління якістю, призначений орган надає виробнику звіт про відвідування, а в разі проведення випробувань продукції - також протокол випробувань. Окрім цього, відповідно до п. 3 Модуль В (експертиза типу) Додатку 3 до Технічного регламенту Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Технічного регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах» від 28 грудня 2016 р. № 1055 виробник подає заявку на експертизу типу лише одному призначеному органу за своїм вибором, до якої додається необхідний перелік документів, у тому числі протоколи випробувань. Таким чином, протокол випробувань видається саме виробнику виробу, у даному випадку - обладнання для високотемпературного спалювання небезпечних відходів.
Водночас, відповідно до ч. 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Враховуючи зазначене, суб’єкт господарювання, який добросовісно здійснює надання послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, але при цьому не є виробником обладнання для високотемпературного спалювання небезпечних відходів та не має можливості для здійснення запиту внутрішніх документів виробника (протоколу випробувань), заздалегідь обмежений вимогами тендерної документації через суттєве звуження кола осіб, які матимуть можливість приймати участь у даній процедуру закупівлі.
Оскільки зазначена вище вимога Замовника є дискримінаційною, необґрунтованою та незаконною, просимо зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства шляхом видалення вимоги стосовно надання протоколів дослідження/випробування, які зазначені в сертифікаті, якщо є посилання на дані документи, та викласти у наступній редакції: « - сертифікат відповідності та/або технічний паспорт вказаного в довідці обладнання для високотемпературного спалювання небезпечних відходів».
Предметом закупівлі є «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, навантаження, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження небезпечних медичних відходів категорій «В»,«С», інших небезпечних та фармацевтичних відходів, з наданням відповідного паковання)».
Тендерна документація не містить, зазначеної Вами вимоги надання у складі пропозиції «Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника (відходи повинні відповідати предмету закупівлі)».
Відсутні підстави для задоволення вимоги.».
Відповідно до вимог тендерної документації вимагається: Довідка про наявність транспортних засобів (не менше 2-х)(самоскиди, вантажні автомобілі з відкритим кузовом та цистерни не допускаються));
На підтвердження інформації стосовно наявності транспортних засобів, вказаних в довідці:
- надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння; договір(и) оренди, у разі користування на підставі оренди
- надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та діючі протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів, договір обов'язкового страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання
негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, згідно умов тендерної документації.
Згідно ст. 1 Закону України «Про автомобільний транспорт» транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, осіб з інвалідністю, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо). В свою чергу, оскільки предметом даної закупівлі є надання послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, транспортний засіб повинен відповідати вимогам Наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів» № 656 від 04.08.2018 (далі - Наказ № 656), відповідно до п. 5 якого, небезпечні вантажі дозволено перевозити автомобільним транспортом тільки в разі, якщо вони згідно з вимогами частини 2 таблиці А глави 3.2 та глави 3.3 додатка А до ДОПНВ та цих Правил допущені до перевезення та якщо всі вимоги щодо перевезення таких вантажів виконані. Звертаємо Вашу увагу, що у Наказі № 656 відсутні жодні посилання на обмеження стосовно типу автотранспорту. Таким чином, здійснювати перевезення небезпечних вантажів можуть транспортні засоби, які відповідають вимогам Наказу № 656 та отримали Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів (Свідоцтво ДОПНВ). Таким чином, Замовник звужує вимоги щодо транспортних засобів до вказаних ним характеристик, всупереч чинному законодавству України.
Оскільки вимога Замовника є дискримінаційною, необґрунтованою та незаконною, просимо зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства шляхом видалення вимоги стосовно звуження типів транспортних засобів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються), та викласти у наступній редакції: « 1.2. Надати довідку про наявність спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу)».
Наказом МОЗ №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», у тому числі, визначено порядок перевезення медичних відходів.
Наказ МОЗ №325 містить наступні вимоги до транспортних засобів для перевезення медичних відходів – «(кабіна водія ізольована, вантажний кузов забезпечує ізоляцію від навколишнього середовища, а внутрішнє оздоблення стійке до очищення і дезінфекції)».
Автомобіль самоскид — спеціалізована транспортна машина з перекидним кузовом, що базується на шасі вантажного автомобіля. Призначений для перевезення сипких (гравій, пісок, щебінь, глина, ґрунт), брилоподібних (бутовий камінь, скельний ґрунт) і напіврідких (розчин, товарний бетон) вантажів. Вивантажування може здійснюватися механічно (за рахунок використання маси вантажу) або примусово (скидання вантажу).
( «Словник основних транспортних та суміжних термінів», Державний економіко-технологічний університет транспорту, Б.І. Торопов)
Автоцистерна — цистерна, резервуар для перевезення рідких, сипких матеріалів, скраплених газів тощо, встановлена на шасі автомобіля або причепа.
Вказані види автомобільного транспорту не відповідають вимогам до транспортних засобів для перевезення медичних відходів, визначених Наказом МОЗ №325.
Використання таких видів транспортних засобів для перевезення медичних відходів може призвести до потрапляння епідемічно-небезпечних відходів у навколишнє середовище, що є неприпустимим. Додатково хочемо звернути Вашу увагу на те, що відповідно до ЗУ "Про перевезення небезпечних вантажів" - суб'єкт перевезення небезпечних вантажів - підприємство, установа, організація або фізична особа, які відправляють, перевозять або одержують небезпечні вантажі (відправники, перевізники та одержувачі). За порушення законодавства про перевезення небезпечних вантажів юридичні та фізичні особи несуть відповідальність згідно з законом.
Тендерна документація не містить обмежень щодо використання учасниками під час перевезення медичних відходів транспортних засобів, які призначені та відповідають вимогам до перевезення таких вантажів.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для задоволення вимоги.»
Вами вимагається:
Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент з високотемпературного термічного оброблення та знешкодження небезпечних відходів;
Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент на виконання робіт по обробленню та знешкодженню відпрацьованих люмінесцентних ламп з ртутним наповненням;
Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент на виконання робіт з оброблення, знешкодження, утилізації акумуляторних батарей».
Враховуючи, що предметом закупівлі є Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В», категорії «С» та інших токсикологічно небезпечних відходів), Замовник вже вимагає - Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), навіщо тоді інші Висновки СЕС які жодним чином не стосуються предмета закупівлі?
Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи зазначене, вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, та викласти у наступній редакції : «Вимагається надати у складі пропозиції:
Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника (відходи повинні відповідати предмету закупівлі)».
Тендерна документація не містить вимог щодо надання учасниками у складі пропозицій підтвердження наявності : обладнання, що працює під тиском; обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах.
Відповідно до абз.2 п.5 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством».
Вимоги тендерної документації складені у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тендерна документація містить вимогу надання протоколів лише у разі наявності посилання на них в сертифікаті відповідності.
Додатково хочемо звернути Вашу увагу на те, що тендерна документація містить інформацію щодо надання учасниками у складі пропозицій технічного паспорту на обладнання.
Відсутні підстави для задоволення вимоги.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-20-000038 ● ae69db2d16d94a148dfe5e13a721d9cf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2024 15:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2024 № 67
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2023-12-20-019235-a 20.12.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-22 15:59:59
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-25 09:09:49
Відповіді на питання
Питання: «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?»
Відповідь: Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб'єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та були погоджені на засіданні Робочої групи з питань підготовки та супроводу процедур закупівлі товарів, робіт та послуг господарського забезпечення (додаються - Службова записка старшої медичної сестри стерилізаційного відділення, начальника відділу обслуговування інженерних мереж та систем опалення, енергозбереження, водопостачання та водовідведення, завідуючого аптеки від 27.11.2024р. та Протокол № 14 від 05.12.2023р.)
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
«Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275. (додаються: листи щодо ЗЦП та отримані комерційні пропозиції)
Питання: «надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.»
Відповідь: Щодо інформації про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі - то така інформація розміщена на власному веб-сайті: https://unci.org.ua/obgruntuvannya-harakterystyk-predmeta-zakupivli/ - (ОБГРУНТУВАННЯ утилізація )
- Комерційний запит ІМАР.pdf
- Комерційний запит Олестас Еко.pdf
- Комерційний запит Укрекопроект.pdf
- КП ІМАР.pdf
- КП Олестас Еко.pdf
- КП Укрекопроект.pdf
- Моніторинг - утилізація.xlsx
- ОБГРУНТУВАННЯ утилізація 20.12.23.docx
- Пояснення на запит ДАСУ.doc
- Пояснення на запит ДАСУ.pdf
- Протокол 322 відкриті торги з Особл утилізація.pdf
- Протокол 328 -про надання відповіді на вимогу утилізація.pdf
- Протокол РГ 14.pdf
- Службова утилізація.pdf
- ТЗ Утилізація медичне сміття.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-27 17:38:30
Запит замовнику на пояснення
Враховуючи що, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» від 05.12.2023 № 1278, втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 № 446 та згідно з ч. 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX суб'єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, постала потреба в отриманні пояснень/інформації/документів.
1. Чому Замовником, в супереч вимогам законодавства, підпунктом 1 пункту 4 Додатку тендерної документації зазначено вимоги до учасників, які передбачають надання ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, небезпечних відходів, які на момент Оголошення торгів, втратили чинність.
2. Яким чином Замовником здійснено перевірку наявності діючої ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами у Переможця.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-01 13:11:29
Відповідь на запит від 27 бер 17:38
1. Запитання від 27 бер 17:38 – «Чому Замовником, в супереч вимогам законодавства, підпунктом 1 пункту 4 Додатку тендерної документації зазначено вимоги до учасників, які передбачають надання ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, небезпечних відходів, які на момент Оголошення торгів, втратили чинність?».
Відповідь.
Процедуру закупівлі «Послуги за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (послуги із збирання, навантаження, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження небезпечних медичних відходів категорій «В», «С», інших небезпечних та фармацевтичних відходів, з наданням відповідного паковання)», ідентифікатор закупівлі
UA-2023-12-20-019235-a було оголошено Замовником 20.12.2023 року. Тендерну документацію для проведення цієї процедури закупівлі було розроблено та затверджено Рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 19.12.2023 р. №322 у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Постанова), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Замовником визначено предмет цієї закупівлі згідно Єдиного закупівельного словника (затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 23.12.2015 р. № 1749 (зі змінами) (далі - Єдиний закупівельний словник)за ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Також доводимо до вашого відома, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно (відповідно до своїх потреб). Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів право альтернативного вибору, визначати чи не визначати частини предмета закупівлі.
На виконання вимог, які на момент Оголошення торгів здійснювалось відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Закону України Про ліцензування видів господарської діяльності та Закону України Про управління відходами Замовником, правомірно, встановлені вимоги до учасників, які передбачають надання ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, небезпечних відходів та Наказу МОЗ від 08.06.2015 №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», у тому числі, визначено порядок перевезення медичних відходів.
Згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Наказ №708), розроблено «Порядок визначення предмета закупівлі», відповідно до якого встановлені правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр Єдиного закупівельного словника, а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг, були чинними і діючими, що в свою чергу відповідає предмету закупівлі, потребі Замовника та діючому законодавству.
Зауважуємо, що посилання у запиті на те, що на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» від 05.12.2023 № 1278 (далі – Постанова 1278), втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 № 446 (далі – Постанова 466) є хибним, оскільки Постанова 1278 набрала чинності лише 12.12.2023 року, в той час як Постанова 446 втратила чинність 09.01.2024 року.
2. Запитання від 27 бер 17:38– «Яким чином Замовником здійснено перевірку наявності діючої ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами у Переможця?»
Відповідь.
У тендерній пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано копію ліцензії серії АЕ №287089, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України на операції в сфері поводження з небезпечними відходами від 03.12.2013 №496 з терміном дії з 03.12.2013 по 03.12.2018 та лист роз’яснення в якому зазначено посилання на сайт, що в ліцензійному реєстрі поводження з небезпечними відходами міститься інформація стосовно того, що ліцензія ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» серії АЕ №287089 має необмежений термін дії, що повністю відповідає вимогам тендерної документації. Перевірка наявності діючої ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами у переможця, яка вимагалася умовами тендерної документації, Замовником було перевірено на єдиному державному веб-порталі відкритих даних Міністерства цифрової трансформації України https://data.gov.ua/dataset/0ccdf4ca-4e78-4a12-9fa8-1953b45728e2. Крім того, Замовник не уповноважений здійснювати перевірку наявності будь-яких документів, окрім як передбачати їх надання учасниками у складі тендерних пропозиції згідно з умовами тендерної документації.
Тож, пропозиція Учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» переможця - повністю відповідає усім вимогам тендерної документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-27 17:39:28
Запит замовнику на пояснення
Враховуючи що, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» від 05.12.2023 № 1278, втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 № 446 та згідно з ч. 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX суб'єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, постала потреба в отриманні пояснень/інформації/документів.
1. Чому Замовником, в супереч вимогам законодавства, підпунктом 1 пункту 4 Додатку тендерної документації зазначено вимоги до учасників, які передбачають надання ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, небезпечних відходів, які на момент Оголошення торгів, втратили чинність.
2. Яким чином Замовником здійснено перевірку наявності діючої ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами у Переможця.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-01 13:21:14
Відповідь на вимоги від 27 бер 17:39
Враховуючи що, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» від 05.12.2023 № 1278, втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 № 446 та згідно з ч. 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX суб'єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, постала потреба в отриманні пояснень/інформації/документів.
1. Запитання від 27 бер 17:39 – «Чому Замовником, в супереч вимогам законодавства, підпунктом 1 пункту 4 Додатку тендерної документації зазначено вимоги до учасників, які передбачають надання ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, небезпечних відходів, які на момент Оголошення торгів, втратили чинність?».
Відповідь.
Процедуру закупівлі «Послуги за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (послуги із збирання, навантаження, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження небезпечних медичних відходів категорій «В», «С», інших небезпечних та фармацевтичних відходів, з наданням відповідного паковання)», ідентифікатор закупівлі
UA-2023-12-20-019235-a було оголошено Замовником 20.12.2023 року. Тендерну документацію для проведення цієї процедури закупівлі було розроблено та затверджено Рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 19.12.2023 р. №322 у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Постанова), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Замовником визначено предмет цієї закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника (затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 23.12.2015 р. № 1749 (зі змінами) (далі - Єдиний закупівельний словник)за ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Також доводимо до вашого відома, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно (відповідно до своїх потреб). Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів право альтернативного вибору, визначати чи не визначати частини предмета закупівлі.
На виконання вимог, які на момент Оголошення торгів здійснювались відповідно до діючого законодавства, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Закону України Про ліцензування видів господарської діяльності та Закону України Про управління відходами Замовником, правомірно, встановлені вимоги до учасників, які передбачають надання ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, небезпечних відходів також враховано відповідність вимогам Наказу МОЗ від 08.06.2015 №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», у тому числі, визначено порядок перевезення медичних відходів.
Згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Наказ №708), розроблено «Порядок визначення предмета закупівлі», відповідно до якого встановлені правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр Єдиного закупівельного словника, а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг, були чинними і діючими, що в свою чергу відповідає предмету закупівлі, потребі Замовника та діючому законодавству.
Зауважуємо, що посилання у запиті на те, що на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» від 05.12.2023 № 1278 (далі – Постанова 1278), втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 № 446 (далі – Постанова 466) є хибним, оскільки Постанова 1278 набрала чинності лише 12.12.2023 року, в той час як Постанова 446 втратила чинність 09.01.2024 року.
2. Запитання від 27 бер 17:39– «Яким чином Замовником здійснено перевірку наявності діючої ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами у Переможця?»
Відповідь.
У тендерній пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано копію ліцензії серії АЕ №287089, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України на операції в сфері поводження з небезпечними відходами від 03.12.2013 №496 з терміном дії з 03.12.2013 по 03.12.2018 та лист роз’яснення в якому зазначено посилання на сайт, що в ліцензійному реєстрі поводження з небезпечними відходами міститься інформація стосовно того, що ліцензія ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» серії АЕ №287089 має необмежений термін дії, що повністю відповідає вимогам тендерної документації. Перевірка наявності діючої ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами у переможця, яка вимагалася умовами тендерної документації, Замовником було перевірено на єдиному державному веб-порталі відкритих даних Міністерства цифрової трансформації України https://data.gov.ua/dataset/0ccdf4ca-4e78-4a12-9fa8-1953b45728e2. Крім того, Замовник не уповноважений здійснювати перевірку наявності будь-яких документів, окрім як передбачати їх надання учасниками у складі тендерних пропозиції згідно з умовами тендерної документації.
Тож, пропозиція Учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» переможця - повністю відповідає усім вимогам тендерної документації.
Додатки:
• Реєстр ліцензіатів,
• Скріншот перевірки ліцензії
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-04-19 14:51:02
Щодо Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-20-019235-a
Готується ПОЗОВНА ЗАЯВА "Про визнання протиправним та скасування висновку Північного офісу
Держаудитслужби від 11.04.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-20-019235-a",
відповідні документи будуть оприлюднені додатково.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Керуючись частиною 10 статті 8 Закону "Про публічні закупівлі", 22 квітня 2024 подана "Позовна заява" до Київського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 23 квітня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 320/18198/24 |
Дата відкриття провадження: | 03 травня 2024 |
Документи:
07 травня 2024 09:45
|
Електронний підпис |
07 травня 2024 09:42
|
Ухвала про відкриття впровадження від 03.05.2024.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 грудня 2023 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" |
2 592 000,00
UAH з ПДВ
|
2 319 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
2 377 500,00
UAH з ПДВ
|
2 320 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" #38469527 |
Переможець |
2 319 840,00
UAH з ПДВ
|
01 січня 2024 08:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 08:49
|
4 2024 дог.pdf | укладений |
15 січня 2024 17:09
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Відходи Категорії В* (операційне відділення) | 15000 | кілограм |
32,22
UAH з ПДВ
|
Відходи Категорії В* (всі підрозділи) | 22000 | кілограм |
32,22
UAH з ПДВ
|
Відходи Категорії В** (гострі предмети) | 3500 | кілограм |
32,22
UAH з ПДВ
|
Відходи Категорії В* (органні відходи) | 4000 | кілограм |
32,22
UAH з ПДВ
|
Відходи Категорії В* (органні відходи) | 5000 | кілограм |
32,22
UAH з ПДВ
|
Відходи Категорії С*** (відходи забруднені цитостатиками і генотоксичними лікарськими та діагностичними засобами, первинна упаковка отруйних лікарських засобів) | 12000 | кілограм |
32,22
UAH з ПДВ
|
Інші небезпечні відходи: - лампи люмінесцентні, що містять ртуть*; - несортовані батареї* | 500 | кілограм |
32,22
UAH з ПДВ
|
Фармацевтичні відходи: - некондиційні фармацевтичні препарати (за винятком прекурсорів)* | 10000 | кілограм |
32,22
UAH з ПДВ
|