Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київмедспецтранс |
Код ЄДРПОУ: | 01993807 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дегтярівська, 25 |
Контактна особа: |
Квітко Артем Олександрович +380445360403 kyivmst@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Тендерна документація
20 грудня 2023 15:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2023 15:27 |
Протокол 24ос.pdf | |
20 грудня 2023 15:27 |
Рішення Господарського суду міста Києва від 16.10.2023 року по справі 910/9872/23.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-12-000055 ● 06d1c0a9b351428c8386bbcb95a41307
- Статус: завершено ● Дата: 08 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2024 13:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.02.2024 № 22
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2023-12-20-016416-a 20.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-14 12:08:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV): 34110000-1
Легкові автомобілі (Автомобілі швидкої медичної допомоги типу В з
обладнанням і автомобілі швидкої медичної допомоги типу С «Реанімобіль» з
обладнанням) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за
номером ID: UA-2023-12-20-016416-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10
Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового
контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну
аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень
(інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами
здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та
якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи щодо виконання умов договору про
закупівлю товарів за бюджетні кошти від 14.12.2023 № 473к (далі – Договір) та
документи, що підтверджують здійснення розрахунків за Договором.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через
електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема,
за невиконання службовою особою законних вимог представників органу
державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній
роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна
відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-16 15:36:38
Надання інформації та документів на запит
Комунальна організація «Київмедспецтранс» у відповідь на запит про надання пояснень та документів в межах моніторингу по закупівлі ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV): 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобілі швидкої медичної допомоги типу В з обладнанням і автомобілі швидкої медичної допомоги типу С "Реанімобіль" з обладнанням), ідентифікатор закупівлі № UA-2023-12-20-016416-a надає пояснення, інформацію та відповідні документи.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-27 08:41:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV): 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобілі швидкої медичної допомоги типу В з обладнанням і автомобілі швидкої медичної допомоги типу С «Реанімобіль» з обладнанням) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-20-016416-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань,
1. Надати інформацію та документи, з яких причин не скасовано рішення про відміну запиту (ціни) пропозицій, оформленого протоколом № 165 від 20.06.2023 (UA-2023-06-01-013676-a).
2. Просимо пояснити з наданням відповідних документів (у разі їх наявності) чому інформацію про укладений договір про закупівлю товарів за бюджетні кошти від 14.12.2023 № 473к оприлюднено як окремий звіт про договір про закупівлю за номером UA-2023-12-20-016416-a, а не як результат проведеного запиту (ціни) пропозицій у закупівлі за номером UA-2023-06-01-013676-a?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-28 14:33:05
Про надання пояснень (інформації та документів)
Комунальна організація «Київмедспецтранс» у відповідь на запит від 27.02.2024 року про надання пояснень та документів в межах моніторингу по закупівлі ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV): 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобілі швидкої медичної допомоги типу В з обладнанням і автомобілі швидкої медичної допомоги типу С "Реанімобіль" з обладнанням), ідентифікатор закупівлі № UA-2023-12-20-016416-a надає пояснення, інформацію та відповідні документи.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОСПЕЦПРОМ" #38183310 |
Переможець |
92 800 000,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2023 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2024 09:26
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 13:11
|
ДУ 2 до Договору 473к.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 16:10
|
Обгрунтування (пп. 4 п. 13 Особливостей).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 16:09
|
ДУ 1 до Договору 473к.pdf | укладений |
20 грудня 2023 15:40
|
Договір 473к від 14.12.2023.pdf | укладений |
20 грудня 2023 15:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додано Обгрунтування (пп. 4 п. 13 Особливостей) |
Номер договору про закупівлю: | 473к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди зменшити обсяг закупівлі автомобілів швидкої медичної допомоги типу В з обладнанням на 5 (п'ять) одиниць з 30 (тридцяти) одиниць до 25 (двадцяти п'яти) одиниць |
Номер договору про закупівлю: | 473к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |