Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Насосний агрегат в комплекті з перетворювачем частоти 37 кВт та датчиками тиску 0-16 Бар
Очікувана вартість
1 181 960,00 UAH
UA-2023-12-20-012528-a ● 80a78fb67c094eab9799908551c89e41
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Теплоенерго" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 31700972 |
Місцезнаходження: | 39617, Україна , Полтавська обл., Кременчук, вул. Софіївська, буд. 68 |
Контактна особа: |
Мамон Катерина Володимирівна +380536758731 mamon.katya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2023 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2023 13:00 |
Початок аукціону: | 29 грудня 2023 13:27 |
Початок аукціону: | 29 грудня 2023 13:27 |
Очікувана вартість: | 1 181 960,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 909,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Насосний агрегат в комплекті з перетворювачем частоти 37 кВт та датчиками тиску 0-16 Бар
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39600, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, проспект Свободи,130-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 42122430-3 — Відцентрові насоси
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений товар здійснюється після підписання Сторонами видаткової накладної у строк, що не перевищує 120 (сто двадцять) робочих днів з дати поставки товару належної якості. Покупець має право перерахувати Постачальнику попередню оплату. Здійснення попередньої оплати є правом Покупця, а не його обов’язком. Покупець вправі відмовитися від перерахування попередньої оплати Постачальнику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такої оплати. | Пiсляоплата | 120 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2023 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2023 15:09 |
Перелік змін.docx | |
22 грудня 2023 15:09 |
ТД відкриті торги за особливостями насосний агрегат в комплекті (зі змінами).docx |
22 грудня 2023 15:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 грудня 2023 15:09 |
Перелік змін.docx
|
|||
22 грудня 2023 15:09 |
ТД відкриті торги за особливостями насосний агрегат в комплекті (зі змінами).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне питання
Дата подання: 21 грудня 2023 10:34
Дата відповіді: 22 грудня 2023 13:10
Просимо змінити вимогу щодо швидкості обертання з 2955 об/хв до "не більше 2900 об/хв." так калькість обертів не впливає жодним чином на продуктивність та натиск а тим паче насосний агрегат працюватиме в парі з частотним перетворювачем де кількість обертів буде коливатися кожної секунди.
В випадку відхилення нашої вимоги надати обгрунтовану відповідь щодо швидкості обертання з 2955 об/хв .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за ваше звернення.Частота обертання дійсно не впливає на продуктивність (витрата/напір), але впливає на значення
NPSHr та КПД насосного агрегату (як правило чим вище частота обертання,тим вище КПД). Тому при використанні насосного обладнання з частотою
обертання нижче 2955 об.\хв обов'язково необхідно враховувати NPSHr та КПД, як потенційно гірші.
NPSHr та КПД насосного агрегату (як правило чим вище частота обертання,тим вище КПД). Тому при використанні насосного обладнання з частотою
обертання нижче 2955 об.\хв обов'язково необхідно враховувати NPSHr та КПД, як потенційно гірші.
Щодо року виготовлення товару.
Дата подання: 21 грудня 2023 10:38
Дата відповіді: 22 грудня 2023 13:14
Рік виготовлення товару – не пізніше 2023.
Це абсурдна вимога оскільки рік виготовлення товару може бути 2024 року що не буде суперечити вимозі по терміну поставки "3 (три) місяці з дня отримання Постачальником заявки від Замовника."
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за ваше звернення. В тендерній документації та додатках йде мова про товар який може бути виготовленний
2023 та 2024 році. Відповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
2023 та 2024 році. Відповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
Щодо датчиків тиску
Дата подання: 21 грудня 2023 10:41
Дата відповіді: 22 грудня 2023 13:17
Комплект датчиків тиску (4 шт):
діапазоном тиску 0-6 бар та 0-10 бар;
Просимо вказати конкретну кількість датчиків з конкретним діапазоном оскільки один датчик не може працювати в даних діапазонах.
Це два різні датчики тиску.
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за ваше звернення. Так, це 2 різні датчики тиску. Два датчики 0-6 бар та два датчики 0-10 бар. Також уточнюємо, що один датчики 0-6 бар та один датчики 0-10 бар на кожен насосний агрегат. Відповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
Предмет закупівлі
Дата подання: 22 грудня 2023 13:31
Дата відповіді: 25 грудня 2023 09:31
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі повинен відповідати критеріям мінімум двох незалежних один від одного виробників. Прохання вказати мінімум двох виробників, які відповідають вимогам данній тендерній закупівлі
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за ваше звернення.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
А також - Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи
послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти,типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Також хотіли би зазначити, що працівниками КП "Теплоенерго" було аналізовано ринок даного товару та сформовані чіткі критерії та вимоги до обладнання, яке потрібно закупити.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
А також - Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи
послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти,типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Також хотіли би зазначити, що працівниками КП "Теплоенерго" було аналізовано ринок даного товару та сформовані чіткі критерії та вимоги до обладнання, яке потрібно закупити.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-20-012528-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФАРТ ПРОМ", Код ЄДРПОУ:40949451
Дата подання: 12 січня 2024 13:59
Вимога
про скасування протокольного рішення №1.6-В від 09.01.2024 року затвердженого уповноваженою особою Замовника торгів Мамон Катериною.
ТОВ «ФАРТ ПРОМ», ознайомившись з протокольним рішенням№1.6-В від 09.01.2024 року (далі-протокольне рішення) щодо визнання тендерної пропозиції переможцем ТОВ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" по закупівлі UA-2023-12-20-012528-a (далі-Закупівля), виявив грубі порушення уповноваженою особою Замовника торгів вимог ЗУ «Про публічні закупівлі та вимог Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року (далі-Постанова КМУ) та не кваліфікованість чи перевищення посадового становища уповноваженої особи замовника торгів – Мамон Катерини (далі - уповноважена особа), що підпадає під порушення статті 365 Кримінального кодексу України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 січня 2024 09:01
Вивчивши зміст вимоги повідомляю наступне.
ТОВ «ФАРТ ПРОМ» не погоджується з рішенням уповноваженої особи від 09.01.2024 № 1.6-В щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-20-012528-a) та вимагає скасувати рішення з огляду на наступне:
1) На думку ТОВ «ФАРТ ПРОМ» учасником закупівлі ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» не виконано вимогу п. 2 додатку 5 до тендерної документації, а саме: ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» було надано висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на насос № 602-123-20-3/6562 від 01.04.2019, який видано на виробника обладнання GRUNDFOS Pumpenfabrik GmbH та сертифікат відповідності № UA.OC-01.0831-23, де виробником продукції являється Концерн «GRUNDFOS A/S». Наданий ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» висновок санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікат відповідності жодним чином не відноситься до виробника запропонованого обладнання ТОВ «СК ГРУПС».
Не погоджуюся з даним запереченням ТОВ «ФАРТ ПРОМ» у зв’язку із наступним: до складу насосного агрегату, що є предметом закупівлі, входять: насос, частотний перетворювач та датчики тиску. Пунктом 2 додатку 5 до тендерної документації визначено, що учасник має надати копію діючого сертифікату відповідності та копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на насос. ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» у складі тендерної пропозиції було надано довідку про локалізований товар, де зазначено, що виробником насосного агрегату є ТОВ «СК ГРУПС», а виробником насосу, що входить до складу насосного агрегату, є GRUNDFOS. Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» надані документи, що вимагалися умовами тендерної документації для підтвердження технічних характеристик насосу, де виробником насосу визначено GRUNDFOS.
Виходячи з вищевикладеного виробником насосу є GRUNDFOS, а виробником насосного агрегату є ТОВ «СК ГРУПС». Таким чином, надані ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» у складі своєї тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності та висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на насос від GRUNDFOS повністю відповідають умовам тендерної документації.
В тендерній документації відсутня вимога щодо надання сертифікату відповідності та висновоку санітарно-епідеміологічної експертизи на насосний агрегат, а, отже вимогу ТОВ «ФАРТ ПРОМ» вважаю необґрунтованою та безпідставною.
2) ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» було надано міжнародний сертифікат ISO 9001:2015 на виробничі потужності ТОВ «СК ГРУПС», а всі інші сертифікати ISO видано на виробника обладнання GRUNDFOS, що, на думку ТОВ «ФАРТ ПРОМ», є не виконанням вимог п. 3 додатку 5 до тендерної документації.
В свою чергу звертаю Вашу увагу, що п. 3 додатку 5 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання міжнародних сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 та ISO 45001:2018 на виробничі потужності, на яких виготовляються насоси. Як зазначено мною вище та виходячи з наданих ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» документів, виробником запропонованого насосу, що входить до складу насосного агрегату, є GRUNDFOS, а, отже, і міжнародні сертифікати, видані на виробника обладнання GRUNDFOS повністю відповідають вимогам тендерної документації.
Також ТОВ «ФАРТ ПРОМ» у своїй вимозі зазначає про не кваліфікованість чи перевищення посадового становища уповноваженою особою замовника – Мамон Катериною, та, на думку ТОВ «ФАРТ ПРОМ», Уповноважена особа порушує статтю 365 Кримінального кодексу України.
Зазначаю, що уповноважена особа не є працівником правоохоронного органу, а, отже, стаття Кримінального кодексу України застосована Вами не коректно. Не коректними є і Ваші припущення щодо не кваліфікованості та перевищення посадового становища, оскільки при проведенні процедури закупівлі уповноваженою особою не було порушено жодних норм Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості), в тому числі і пунктів 1, 42, 43, 44 та 47 Особливостей.
Вимоги, які висуває ТОВ «ФАРТ ПРОМ», вважаю неправомірними та такими, що не мають законного підґрунтя. В свою чергу пропоную ТОВ «ФАРТ ПРОМ» ознайомитися з порядком оскарження відкритих торгів, які здійснюються відповідно до пунктів 55-67 Особливостей та статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
ТОВ «ФАРТ ПРОМ» не погоджується з рішенням уповноваженої особи від 09.01.2024 № 1.6-В щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-20-012528-a) та вимагає скасувати рішення з огляду на наступне:
1) На думку ТОВ «ФАРТ ПРОМ» учасником закупівлі ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» не виконано вимогу п. 2 додатку 5 до тендерної документації, а саме: ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» було надано висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на насос № 602-123-20-3/6562 від 01.04.2019, який видано на виробника обладнання GRUNDFOS Pumpenfabrik GmbH та сертифікат відповідності № UA.OC-01.0831-23, де виробником продукції являється Концерн «GRUNDFOS A/S». Наданий ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» висновок санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікат відповідності жодним чином не відноситься до виробника запропонованого обладнання ТОВ «СК ГРУПС».
Не погоджуюся з даним запереченням ТОВ «ФАРТ ПРОМ» у зв’язку із наступним: до складу насосного агрегату, що є предметом закупівлі, входять: насос, частотний перетворювач та датчики тиску. Пунктом 2 додатку 5 до тендерної документації визначено, що учасник має надати копію діючого сертифікату відповідності та копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на насос. ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» у складі тендерної пропозиції було надано довідку про локалізований товар, де зазначено, що виробником насосного агрегату є ТОВ «СК ГРУПС», а виробником насосу, що входить до складу насосного агрегату, є GRUNDFOS. Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» надані документи, що вимагалися умовами тендерної документації для підтвердження технічних характеристик насосу, де виробником насосу визначено GRUNDFOS.
Виходячи з вищевикладеного виробником насосу є GRUNDFOS, а виробником насосного агрегату є ТОВ «СК ГРУПС». Таким чином, надані ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» у складі своєї тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності та висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на насос від GRUNDFOS повністю відповідають умовам тендерної документації.
В тендерній документації відсутня вимога щодо надання сертифікату відповідності та висновоку санітарно-епідеміологічної експертизи на насосний агрегат, а, отже вимогу ТОВ «ФАРТ ПРОМ» вважаю необґрунтованою та безпідставною.
2) ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» було надано міжнародний сертифікат ISO 9001:2015 на виробничі потужності ТОВ «СК ГРУПС», а всі інші сертифікати ISO видано на виробника обладнання GRUNDFOS, що, на думку ТОВ «ФАРТ ПРОМ», є не виконанням вимог п. 3 додатку 5 до тендерної документації.
В свою чергу звертаю Вашу увагу, що п. 3 додатку 5 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання міжнародних сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 та ISO 45001:2018 на виробничі потужності, на яких виготовляються насоси. Як зазначено мною вище та виходячи з наданих ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» документів, виробником запропонованого насосу, що входить до складу насосного агрегату, є GRUNDFOS, а, отже, і міжнародні сертифікати, видані на виробника обладнання GRUNDFOS повністю відповідають вимогам тендерної документації.
Також ТОВ «ФАРТ ПРОМ» у своїй вимозі зазначає про не кваліфікованість чи перевищення посадового становища уповноваженою особою замовника – Мамон Катериною, та, на думку ТОВ «ФАРТ ПРОМ», Уповноважена особа порушує статтю 365 Кримінального кодексу України.
Зазначаю, що уповноважена особа не є працівником правоохоронного органу, а, отже, стаття Кримінального кодексу України застосована Вами не коректно. Не коректними є і Ваші припущення щодо не кваліфікованості та перевищення посадового становища, оскільки при проведенні процедури закупівлі уповноваженою особою не було порушено жодних норм Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості), в тому числі і пунктів 1, 42, 43, 44 та 47 Особливостей.
Вимоги, які висуває ТОВ «ФАРТ ПРОМ», вважаю неправомірними та такими, що не мають законного підґрунтя. В свою чергу пропоную ТОВ «ФАРТ ПРОМ» ознайомитися з порядком оскарження відкритих торгів, які здійснюються відповідно до пунктів 55-67 Особливостей та статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 грудня 2023 13:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАРТ ПРОМ" |
1 046 718,00
UAH з ПДВ
|
1 046 718,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
1 170 000,00
UAH з ПДВ
|
1 170 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАРТ ПРОМ" #40949451 |
Відхилено |
1 046 718,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2024 16:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" #31862999 |
Переможець |
1 170 000,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2024 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 16:08
|
Калькуляція собівартості | укладений |
01 квітня 2024 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 16:03
|
Додаткова угода _ 1 від 01.04.2024 до Договору _ 3832 з ТОВ Енергозберігаючі технології.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2024 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 16:23
|
Договір | укладений |
22 січня 2024 16:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взвємної згоди зменшити обсяги закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 3832 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |