Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ ХАДЖИБЕЙСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ" |
Код ЄДРПОУ: | 40702912 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, будинок 22 |
Контактна особа: |
Ірина Сафронова +380487069772 lisakmalin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2023 20:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 039 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 195,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а саме: послуги з вивезення та складування твердих побутових відходів, код ДК 021:2015 90510000-5 утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється за фактом надання послуг на протязі 15 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 грудня 2023 20:49 |
ТД 9051 . 2024.doc | |
19 грудня 2023 20:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-15-000130 ● 680efd6119e247d7bb4a53b0895ea51e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 16:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2024 Одеса № 10
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 15.01.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 15.01.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 15.01.2024 № 10
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
10 UA-2023-12-19-023466-a 19.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-18 14:31:36
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Кліар-Сіті» (далі – ТОВ «Кліар-Сіті») вимогам частини 1 розділу 2 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Кліар-Сіті» не надано гарантійний лист про згоду з інформацією, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-23 20:41:55
Відповідь Замовника на вимогу
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. З метою своєчасного та безперебійного надання послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а саме: послуги з вивезення та складування твердих побутових відходів в закладах освіти Хаджибейського району м. Одеси» розпочато процедуру закупівлі за ДК 021:2015 90510000-5 утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а саме: послуги з вивезення та складування твердих побутових відходів)
Послуги з вивезення та складування твердих побутових відходів включають: збирання ТПВ шляхом спорожнення контейнерів, перевезення, утилізацію /видалення/ знешкодження/ захоронення ТПВ.
Учасник здійснює спорожнення контейнерів і перевезення ТПВ за допомогою спеціальних транспортних засобів, типи та кількість яких визначається на власний розсуд відповідно з урахуванням щоденного вивозу ТПВ з території закладів освіти Хаджибейського району м.Одеси.
Учасник здійснює підвезення та встановлення контейнерів на території закладів освіти Хаджибейського району м.Одеси, а також зняття і вивіз контейнерів (у тому числі заміна контейнерів, непридатних для експлуатації) з території закладів освіти Хаджибейського району м.Одеси.
Учасник забезпечує належний технічний та санітарний стан транспортних засобів, якими буде здійснюватись вивезення ТПВ.
Учасник забезпечує прибирання відходів які розсипались при спорожненні контейнерів.
Учасник забезпечує миття контейнерів з внутрішньої сторони.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до проекту кошторису на 2024 рік
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Керуючись Положенням про уповноважену особу, на підставі аналізу ринку, отриманих комерційних пропозицій потенційних постачальників та відкритих джерел інформації було сформовано очікувану вартість предмета закупівлі по тендерній процедурі.
Посилання на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів:
https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/ctruktura/ku-tsentr-finansuvannia-ta-hospodarskoi-diialnosti-zakladiv-ta-ustanov-systemy-osvity/ku-cfgdzuso-od-malinovskiy/
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Кліар-Сіті» (далі – ТОВ «Кліар-Сіті») вимогам частини 1 розділу 2 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Кліар-Сіті» не надано гарантійний лист про згоду з інформацією, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі?
Щодо вашого питання підтвердження відповідності ТОВ «Кліар-Сіті» вимогам тендерної документації інформуємо, що учасником виконано всі вимоги тендерної документації в повному обсязі.
В Розділі 2. Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації «Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації» встановлено, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі – про згоду з даною інформацією надається гарантійний лист у складі тендерної пропозиції. Тобто цим пунктом тендерної документації визначено, що за відсутності вимог або уточнень стосовно змісту тендерної документації, при поданні тендерної пропозиції учасники автоматично вважаються такими, що усвідомлюють зміст тендерної документації. Крім цього, замовником визначено, що учасник має надати гарантійний лист про згоду з вказаною інформацією, яка викладена у Розділі 2. Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації Тендерної документації та, відповідно, є невід’ємною частиною тендерної документації. Форма або повний зміст цього гарантійного листа Замовником у тендерній документації не встановлено. Тобто замовником встановлено необхідність надання згоди з інформацією, викладеною в тендерній документації.
Формою «Тендерна пропозиція» (додаток 3 до тендерної документації), яку заповнено та надано Учасником в повному обсязі, передбачено підтвердження для учасника, що «він підтверджує повну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації».
Розділом 5. Оцінка тендерної пропозиції «Інша інформація» у пункті 9 тендерної документації встановлено, що якщо вимога в тендерній документації встановлена декілька разів, учасник/переможець може подати необхідний документ або інформацію один раз. Тобто відсутність необхідності дублювати документи/інформацію (в т.ч. на виконання вимог тендерної документації) встановлена умовами тендерної документації. Відтак, немає необхідності надавати однакову інформацію, що учасник погоджується з умовами тендерної документації два рази різними документами, оскільки це жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Учасник надав погодження з тендерної документацією в документі «Тендерна пропозиція» (що відповідає змісту вимоги). Відтак, з урахуванням умови, викладеній у пункті 9 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції «Інша інформація», замовником при розгляді його тендерної пропозиції повністю підтверджено ії відповідність вимогам тендерної документації, оскільки інформація, що учасник надає згоду з умовами тендерної документації надано у складі тендерної пропозиції.
Таким чином, у замовника були відсутні підстави як для відхилення тендерної пропозиції учасника, так і для застосування механізму виправлення невідповідностей – оскільки документи у складі тендерної пропозиції відповідають вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищевказане, вважаємо, що ТОВ «Кліар-Сіті» подано документи в повному обсязі та замовником визнано його переможцем у процедурі закупівлі обґрунтовано та правомірно.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що Замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору. Додаткова года № 1 від 01.02.2024 додається.
2024-02-01 20:23:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2024-02-02 14:22:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КЛІАР-СІТІ" |
1 939 800,00
UAH з ПДВ
|
1 939 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КЛІАР-СІТІ" #30586931 |
Переможець |
1 939 800,00
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2023 21:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2024 20:19
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 13:45
|
1-ОБР-24 від 02.01.2024.pdf | укладений |
05 січня 2024 13:45
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 січня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
160 383,30
UAH (в тому числі ПДВ 26 730,55 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди припинити дію Договору № 1/ОБР/24 від 02.01.2024 року. |