Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Золочівська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01996272 |
Місцезнаходження: | 80700, Україна , Львівська обл., Золочів, Коновальця Є., 48 |
Контактна особа: |
Карпук Наталія Володимирівна +380969553073 zolcrl@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2023 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 грудня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 430 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24110000-8: Промислові гази
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту фактичного отримання Замовником Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо) на розрахунковий рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 грудня 2023 17:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 грудня 2023 17:03 |
Технічна специфікація.docx | |
19 грудня 2023 17:03 |
Тендерна документацiя).doc | |
19 грудня 2023 17:03 |
Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-17-000008 ● 6ad87f9220b642dc8bab3bb426936481
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 квітня 2024 15:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.04.2024 № 81
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.04.2024 № 81.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 8. UA-2023-12-19-020923-a, 19.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-22 11:45:12
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальному некомерційному підприємству «Золочівська центральна районна лікарня» Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-12-19-020923-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «Золочівська центральна районна лікарня» Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 15:59:43
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
1) Щодо обґрунтування очікуваної вартості закупівлі:
Замовником, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗОЛОЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» ЗОЛОЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗОЛОЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, здійснено розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до сформованої потреби спеціалістами Замовника, та за допомогою методу порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Метод порівняння ринкових цін базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару, запиті комерційних пропозицій у виробників та постачальників відповідної продукції та аналізі реальних угод купівлі-продажу відповідного товару, як власних так і інших суб’єктів господарювання.
На підтвердження здійснення Замовником моніторингу цін та аналізу ринку, додатково надаємо комерційні пропозиції, які було подано учасниками на запит замовника:
Комерційна пропозиція отримана від АТ «Львівський хімічний завод» ціна за балон 40 л становить 500, 76 грн.
Комерційна пропозиція отримана від ТзОВ «Львівкисень» ціна за балон 40 л становить 465 грн.
Комерційна пропозиція отримана від ТОВ «ДіПі Ейр Газ» ціна за балон 40 л становить 550 грн.
На підставі отриманих комерційних пропозицій трьох потенційних учасників, Замовником було визначено середньоарифметичне значення ціни балон 40 л, яке становить 505,25 грн, помноживши ціни на необхідну кількість визначено очікувану вартість у розмірі 430 000,00 гривень.
2) Щодо обґрунтування, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні, якісні характеристики предмету закупівлі було сформовано з врахуванням потреб лікарні та медичних завдань, для виконання яких здійснюється закупівля кисню медичного газоподібного та суміші газів, крім того, було взято до уваги досвід попередніх закупівель лікарні з аналогічним предметом закупівлі. Якість товару повинна відповідати вимогам медичного кисню згідно рішення про державну реєстрацію лікарського засобу, що затверджене наказом МОЗ України від 02.12.2020 №2772.
3) Щодо виконання щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178:
Переможцем процедури закупівлі, АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД" , під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу пункту 17 Особливостей №1178 щодо надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, а саме: надано копії документів про право підписання договору про закупівлю (Доручення, копія Статуту, копію наказу про призначення та витяг з протоколу річних загальних зборів акціонерів, копії яких додаються), а також щодо копію ліцензії (додаються до даної відповіді).
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Ваш висновок по моніторингу UA-M-2024-04-17-000008 на закупівлю ДК 021:2015:24110000-8: Промислові гази (CPV) (Кисень медичний газоподібний) повідомляємо наступне: Зважаючи на Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2023-12-19-020923-a щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, повідомляємо, що Уповноваженою особою було виконано висновок та проведено заходи направлені на недопущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень, зокрема і в частині складання тендерної документації. Зокрема, Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу Державної аудиторської служби, Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Також, Уповноважена особа планує відвідати онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа, зобов’язується в майбутньому не допускати встановлених порушень та прикласти всі зусилля для проведення закупівель виключно з відповідністю до чинного законодавства. Також повідомляємо, що замовником, задля приведення у відповідність умов договору, укладено додаткову угоду №1 від 08.05.2024р. до договору №3 від 08.01.2024р.
2024-05-10 09:55:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 13 Порядку №1082 та пунктів 3 та 24 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю та пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону при укладенні договору про закупівлю)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 грудня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД" |
425 646,00
UAH з ПДВ
|
425 646,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД" #05761873 |
Переможець |
425 646,00
UAH з ПДВ
|
02 січня 2024 11:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2024 09:53
|
ду1 (1).pdf | зміни до договору |
10 травня 2024 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 17:54
|
договір | укладений |
08 січня 2024 17:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Приведення у відповідність Додатку до договору "Специфікація" |
Номер договору про закупівлю: | №3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |