Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВОБЛТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 31319242 |
Місцезнаходження: | 54034, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Миколаївська, буд. 5-А |
Контактна особа: |
Валерія Шевченко +380504792953 okptender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2023 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 грудня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2023 14:07 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2023 14:07 |
Очікувана вартість: | 4 861 700,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 617,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 грудня 2023 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 грудня 2023 16:57 |
Додаток №3.docx.asice | |
19 грудня 2023 16:57 |
Додаток №2.docx.asice | |
19 грудня 2023 16:57 |
ТД бітумінозне та кокосове вугілля_Validation_Report.pdf | |
19 грудня 2023 16:57 |
Додаток №5.docx.asice | |
19 грудня 2023 16:57 |
Додаток №1.docx | |
19 грудня 2023 16:57 |
Додаток №2.docx | |
19 грудня 2023 16:57 |
ТД бітумінозне та кокосове вугілля.docx.asice | |
19 грудня 2023 16:57 |
Додаток №4_Validation_Report.pdf | |
19 грудня 2023 16:57 |
Додаток №1_Validation_Report.pdf | |
19 грудня 2023 16:57 |
Додаток №4.docx | |
19 грудня 2023 16:57 |
Додаток №5_Validation_Report.pdf | |
19 грудня 2023 16:57 |
Додаток №3_Validation_Report.pdf | |
19 грудня 2023 16:57 |
Додаток №1.docx.asice | |
19 грудня 2023 16:57 |
Додаток №2_Validation_Report.pdf | |
19 грудня 2023 16:57 |
Додаток №4.docx.asice | |
19 грудня 2023 16:57 |
ТД бітумінозне та кокосове вугілля.docx | |
19 грудня 2023 16:57 |
Додаток №5.docx | |
19 грудня 2023 16:57 |
Додаток №3.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Замовник:
Скаржник: ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МИКОЛАЇВОБЛТЕПЛОЕНЕРГО»
54034, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Миколаївська, буд. 5-А
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста»
04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, 21
СКАРГА
Обласним комунальним підприємством «МИКОЛАЇВОБЛТЕПЛОЕНЕРГО» у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) було оголошено відкриті торги з особливостями щодо закупівлі товарів, а саме: Активоване гранульоване вугілля (бітумінозне) 8х30; Активоване кокосове вугілля 12х40; (24954000-6: Активоване вугілля) 24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція), ідентифікатор закупівлі - UA-2023-12-19-020775-a.
Свої тендерні пропозиції надали наступні учасники:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ’ЄДНАННЯ «АРІСТА» (далі – ТОВ «ТПО «Аріста», Скаржник).
- ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЕМТЕХ».
Із протоколу № 02/01-1ВТ прийнятого уповноваженою особою обласного комунального підприємства «Миколаївоблтеплоенерго» від 02 січня 2024 року ТОВ «ТПО «Аріста» стало відомо про відхилення її тендерної пропозиції на підставі пп.2 п. 1 ст. 31 Закону та з урахуванням пп.2 п.41 Особливостей.
Відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТПО «Аріста» обґрунтовано Замовником наступною підставою:
відповідно до п.1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації вимагалось надати документи відповідно до вимог Додатку №3, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічному завданні Додаток 3 до тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді підписаного технічного завдання. Учасником (ТОВ «ТПО «АРІСТА») надано підписані технічні вимоги (завдання) №261223/5 від 26.12.2023 р. в яких виявлено невідповідності між вимогами Замовника та запропонованим Учасником товаром.
ТОВ «ТПО «Аріста» не погоджується із зазначеним рішенням Замовника, виходячи з наступного.
У зв'язку з особливостями технології виробництва та неоднорідності сировини, активоване вугілля не може мати чітко визначених значень (характеристик), тому для активованого вугілля завжди вказуються нормативні обмеження (не більше, або не менше необхідного показника). Більше того, характеристики можуть відрізнятись навіть з однієї партії товару, тому при поставці активованого вугілля робиться кілька проб, і результати при цьому можуть коливатись в діапазоні допустимих значень. Згідно пропозиції ТОВ «ТПО «АРІСТА» всі характеристики або однакові або кращі за ті, які вимагаються в тендерній документації.
Основні показники, які вказують на якісні характеристики:
Активоване гранульованого вугілля (бітумінозне) 8х30:
- Адсорбційна активність з йоду, мг/г (хв.)– 950(вимога тендеру); наша пропозиція -1003 > (більше) 950- відповідає;
- Активність по метиленовому блакитному, мг/г (хв.)- 230(вимога тендеру); наша пропозиція-232 > 230-відповідає;
- Міцність на стирання, % (хв.) - 75(вимога тендеру); наша пропозиція -75 = 75-відповідає;
- Масова частка вологи (упакованого матеріалу), макс., % - 2,0(вимога тендеру); наша пропозиція -1,5 ˂ (менше) 2,0 -відповідає;
- Ефективний розмір зерен, мм - 0,8-1,0(вимога тендеру); наша пропозиція-0,9 -відповідає;
Активоване кокосове вугілля 12х40:
- Адсорбційна активність з йоду, мг/г (хв.) - 900(вимога тендеру); наша пропозиція-997 >900-відповідає;
- Міцність (твердість) гранул, % (хв.) - 98(вимога тендеру); наша пропозиція-99 >98-відповідає;
- Вміст вологи в упаковці, макс. %- 5(вимога тендеру); наша пропозиція-4,5 ˂5 -відповідає;
- Діапазон рН - 9-11(вимога тендеру); наша пропозиція-9,1 -відповідає;
- Загальна зольність, макс. % - 4(вимога тендеру); наша пропозиція-3,3 ˂ 4 -відповідає;
- Водорозчинна зола, % - 1,0(вимога тендеру); наша пропозиція-0,6 ˂ 1,0 -відповідає.
В найменуванні деяких показників в дужках вказане скорочення «хв.», яке являється некоректним перекладом з російської мови скорочення «мин.», та має перекладатись, як (мін.), що означає мінімальне значення.
Це вказує на те, що Замовником був спотворений переклад якісних характеристик вугілля, який має критичне значення для підтвердження відповідності запропонованого Скаржником товару вимогам Замовника до предмету закупівлі.
Через це, ТОВ «ТПО «Аріста» вважає, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТПО «Аріста» відповідно до пп.2 п. 1 ст. 31 Закону та з урахуванням пп.2 п.41 Особливостей є незаконним, а тому має бути скасовано.
ТОВ «ТПО «АРІСТА, вважає що рішення Замовника було прийняте з порушенням встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, в тому числі об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Як зазначено в преамбулі Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Таким чином, Рішення Замовника від 02 січня 2024 року, оформлене Протоколом № 02/01-1ВТ щодо прийняття рішення уповноваженої особи обласного комунального підприємства «Миколаївоблтеплоенерго» про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТПО «АРІСТА», порушує права Скаржника.
Враховуючи вищезазначене, керуючись статтями 5, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення Замовника, оформлене протоколом № 02/01-1ВТ уповноваженої особи обласного комунального підприємства «Миколаївоблтеплоенерго» від 02 січня 2024 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТПО «Аріста» на підставі пп.2 п. 1 ст. 31 Закону та з урахуванням пп.2 п.41 Особливостей.
2. Провести повторну оцінку тендерної пропозиції, наданої Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста», з урахуванням викладеної в даній скарзі інформації.
У разі незадоволення даної скарги, ТОВ «ТПО «Аріста» буде змушене звертатися до відповідних органів для надання правомірної оцінки дій Замовника.
Директор
ТОВ «ТПО «Аріста» Павло ВДОВИЧЕНКО
Однією з таких дій є надання роз’яснень щодо тендерної документації замовником відповідно до пункту 51 Особливостей. Так, фізична / юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та / або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Учасник не звертався за наданням роз’яснень щодо тендерної документації, або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру до Замовником в період уточнення через електрону систему закупівель. Після закінчення аукціону та розкриття тендерної пропозиції, технічна можливість внесення змін до тендерної документації відсутня. Враховуючи вище викладене та невідповідність технічних вимог Замовник вимогу Учасника відхиляє.
Скарги до процедури
Дата подання: 12 січня 2024 12:55
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-04-000066 ● d78594a0ff2542f48443f77477f51434
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 17:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.03.2024 № 15-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 04.03.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 04.03.2024 № 15-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2023-12-19-020775-a 19.12.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-05 14:09:33
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також прошу надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-07 11:12:26
Пояснення на Запит
Пояснення наведено у протоколі
- Додаток №1.pdf
- Додаток №1.pdf.asice
- Додаток №1_Validation_Report.pdf
- Додаток №2.pdf
- Додаток №2.pdf.asice
- Додаток №2_Validation_Report.pdf
- Додаток №3.pdf
- Додаток №3.pdf.asice
- Додаток №3_Validation_Report.pdf
- Протокол ВІДПОВІДЬ.docx.doc
- Протокол ВІДПОВІДЬ.docx.doc.asice
- Протокол ВІДПОВІДЬ.docx_Validation_Report.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником прийнято заходи щодо недопущення порушень пункту 4 частини другої статті 4 Закону у пункті 7 Річного плану закупівель щодо зазначення коду економічної класифікації видатків бюджету. Крім того наказом директора №101 від 25.03.2024 р. зобов’язано уповноважену особу пройти курси з підвищення кваліфікації для уникнення допущених порушень в подальшому.
2024-03-26 16:35:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В електронній системі закупівель не розміщене підтвердження виконання рішення Комісії АМКУ.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (В електронній системі закупівель не розміщене підтвердження виконання рішення Комісії АМКУ.) • усунуто
-
2024-03-27 10:37:29
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2023 14:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Торгівельно-промислове обїєднання Аріста |
3 411 255,00
UAH
|
3 411 255,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "МЕМТЕХ" |
4 462 582,00
UAH
|
4 462 582,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Торгівельно-промислове обїєднання Аріста #33221885 |
Рішення скасоване |
3 411 255,00
UAH
|
29 січня 2024 08:59
|
|
ПП "МЕМТЕХ" #44631154 |
Рішення скасоване |
4 462 582,00
UAH
|
29 січня 2024 08:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 січня 2024 09:24
|
ТОВ Торгівельно-промислове обїєднання Аріста #33221885 |
Відхилено |
3 411 255,00
UAH
|
29 січня 2024 10:35
|
|
ПП "МЕМТЕХ" #44631154 |
Відхилено |
4 462 582,00
UAH
|
29 січня 2024 10:38
|