Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Збалансований сухий корм для малих, середніх та великих порід собак
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2023-12-19-001172-a ● fe04883a03164b3eb847b2d8f4208355
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Послуга" Прилуцької міської ради Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 36979569 |
Місцезнаходження: | 17500, Україна , Чернігівська обл., місто, вул. Білецького - Носенка, 7, м. Прилуки |
Контактна особа: |
Свириденко Катерина Олександрівна +380668441712 kpposlugakp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2023 08:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 160 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15710000-8: Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3740 кілограм
Збалансований сухий корм для малих, середніх та великих порід собак
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17500, Україна, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Білецького-Носенка, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15710000-8 — Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує отримані товари, протягом 10 робочих днів з дати отримання видаткової накладної та рахунку | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2023 11:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2023 11:13 |
Перелік змін.pdf | |
21 грудня 2023 11:13 |
ТДВТзО зі змінами 21.12 сухий корм.docx |
21 грудня 2023 11:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 грудня 2023 11:13 |
Перелік змін.pdf
|
|||
21 грудня 2023 11:13 |
ТДВТзО зі змінами 21.12 сухий корм.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зразок товару
Дата подання: 20 грудня 2023 21:36
Дата відповіді: 21 грудня 2023 10:59
За пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна пропозиція — пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
У період дії правового режиму воєнного стану, згідно з абзацом 1 пункту 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин 4, 6 та 7 статті 26 Закону.
Виходячи зі змісту цих норм, частиною тендерної пропозиції будуть вважатися інформація та документи, завантажені в електронній системі конкретної закупівлі та у визначені строки. Тобто все інше поза межами електронної системи та поза межами строків подання пропозиції не буде вважатися частиною тендерної пропозиції.
Крім того, як за частиною 13 статті 29 Закону, так і за абзацом 4 пункту 38 Особливостей замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Тому постають запитання:
• чи правомірна вимога замовника до учасника надати зразок товару?
• чи правомірним буде відхилення, якщо учасник зразка не надав?
Пропонуємо Вам розглянути позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія) за схожими питаннями оскарження.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-03-005360-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-01-001915-a
Тобто умова закупівлі щодо витребування зразків запропонованого товару не відповідає нормам законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципам здійснення закупівель чи навіть нормі частини 13 статті 29 Закону та абзацу 4 пункту 38 Особливостей. У свою чергу, відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника в ситуації, коли подібна умова ставилась до учасника, але ним не виконана.
Виходить, що ви встановили невідповідності умов тендерної документації нормам закупівельного законодавства, в тому числі якщо вони є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Ви можете запросити надати фото упаковки товару та не створювати штучних перешкод
Просимо внести відповідні зміни до ТД в вигляді виключення частини про надання зразку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше зауваження взято до уваги
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "O.L.KAR - АгроЗооВет-Сервіс" |
145 486,00
UAH з ПДВ
|
145 486,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "O.L.KAR - АгроЗооВет-Сервіс" #33437883 |
Переможець |
145 486,00
UAH з ПДВ
|
01 січня 2024 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 09:14
|
Додаткова угода _1 від 19.01.2024.pdf | зміни до договору |
19 січня 2024 09:13
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 13:36
|
Договір | укладений |
15 січня 2024 13:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою покращення якості предмета закупівлі додати наступні зміни в наступних пунктах Договору №01-07 від 15.01.2024 року: «4.1. Покупець отримує товар згідно рахунка та накладної від Постачальника за узгодженням сторін строком поставки товарів від 01 січня 2024 року до 31 грудня 2024 року. 4.3. Товар поставляється партіями за заявкою Замовника із залишком терміну придатності не менше 80% від загального за місцем поставки товарів 17500, Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Білецького-Носенка, 7.» |
Номер договору про закупівлю: | 01-07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |