Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Кравченко Катерина 380444199838 uoortender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2023 17:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 26 грудня 2023 11:30 |
Початок аукціону: | 26 грудня 2023 11:30 |
Очікувана вартість: | 20 512 037,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 102 560,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2023 17:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2023 17:24 |
Зміни до ТД (м’ясо).docx | |
20 грудня 2023 17:24 |
!! ТД м’ясо 2024 (зі змінами).doc |
20 грудня 2023 17:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 грудня 2023 17:24 |
Зміни до ТД (м’ясо).docx
|
|||
20 грудня 2023 17:24 |
!! ТД м’ясо 2024 (зі змінами).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-26-000056 ● f569978cf9fa4da18835a15402a9ae58
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2024 13:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.01.2024 № 14
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2023-12-18-020968-a 18.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-29 17:13:41
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі придбання м’яса (М’ясо яловиче, теляче, свинина пісна, філе куряче для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району м. Києва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-18-020968-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-30 12:10:59
Надання пояснень на запит
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення на запит Держаудитслужби від 29.01.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі: «ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (М’ясо яловиче, теляче, свинина пісна, філе куряче для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району м. Києва)», унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівлі: UA-2023-12-18-020968-a.
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 35 Закону України "Про дошкільну освіту", Закону України "Про охорону дитинства", Закону України "Про освіту", із врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку” та з метою забезпечення безперебійного, збалансованого, повноцінного харчування дітей у закладах освіти Оболонського району м. Києва протягом 2024 року, виникла потреба у здійсненні закупівлі м’яса яловичого, телячого, свинини пісної, філе курячого (за кодом ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо), про що оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури відкритих торгів (з особливостями) за ідентифікатором № UA-2023-12-18-020968-a. Пунктом 14 Особливостей передбачено, що закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
Харчування дітей у закладах освіти здійснюється відповідно до норм та порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. № 305. Орієнтовний розмір бюджетних призначень, а також технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались згідно з вимогами Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227, Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234 та Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 № 2205.
Очікувана вартість предмета Закупівлі розраховувалась з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Під час підготовки Закупівлі були проаналізовані комерційні (цінові) пропозицій продавців аналогічного товару у мережі Інтернет (в т.ч. ціни в продуктових супермаркетах Auchan, Novus, Varus, Fozzy, Megamarket, Metro), а також використаний щоденний моніторинг цін на продукти харчування, що розміщується у мережі Інтернет на офіційному сайті Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/ua/).
Очікувана вартість предмета Закупівлі визначена відповідно до середньоринкових цін на такий Товар, на підставі інформації щодо закупівлі продуктів харчування на 2024 рік (розрахунку потреби), із врахуванням норм споживання та кількості дітей в закладах дошкільної освіти та деяких комунальних закладах загальної середньої освіти.
Відповідні документи, а саме: моніторинг цін та розрахунок потреби (інформація щодо закупівлі продуктів харчування на 2024 рік) додаються до пояснень.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. На виконання вищевказаного, обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено Замовником на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням:
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/C0D0A46F19E72E60C2258A8600534648
(на підтвердження чого додатково надаємо скрін-копії сторінок публікації).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-31 16:41:13
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі придбання м’яса (М’ясо яловиче, теляче, свинина пісна, філе куряче для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району м. Києва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-18-020968-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Яким чином Замовник здійснив розгляд тендерної пропозиції учасника ПП «НІКА-1» та визначив його переможцем торгів, в частині підтвердження останнім вимог пункту 2.2 Додатку 1 до тендерної документації, а саме щодо надання «сканованих кольорових копій оригіналів наказів Учасника про прийняття на роботу працівників, що зазначені в довідці», зважаючи на те, що учасник ПП «НІКА-1» надав в складі тендерної пропозиції копію наказу на працівника, зазначеного в Довідці (пункт 4), згідно якого працівник прийнятий на випробувальний термін, строк дії якого на момент подання тендерної пропозиції завершився.
2. Чому при виявленні невідповідностей в тендерній документації ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПЕРША М’ЯСНА КОМПАНІЯ», що зазначені в протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 29.12.2023 № 325/2, Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, як це передбачено пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-05 16:45:01
Надання пояснень на запит
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення на запит Держаудитслужби від 31.01.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі: «ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (М’ясо яловиче, теляче, свинина пісна, філе куряче для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району м. Києва)», унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівлі: UA-2023-12-18-020968-a.
1.
По-перше, згідно з частиною четвертою ст.24 Кодексу законів про працю України (далі-КЗпП) працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Так, дійсно, у пункті 4 Довідки ПП "НІКА-1" від 20.12.2023 року вих.№ 137-8 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, містяться відомості про вантажника Сподонейка Юрія Олеговича.
Пунктом 2.2. Додатку 1 до Тендерної документації передбачена вимога Замовника про надання Учасником сканованих кольорових копій оригіналів наказів Учасника про прийняття на роботу працівників, що зазначені в довідці.
Частиною першою ст.26 КЗпП передбачено: "При укладенні трудового договору може бути обумовлене угодою сторін випробування з метою перевірки відповідності працівника роботі, яка йому доручається. Умова про випробування повинна бути застережена в наказі (розпорядженні) про прийняття на роботу".
"В період випробування на працівників поширюється законодавство про працю" (ч.2 ст.26 КЗпП).
Відповідно до вимог частини другої ст.27 КЗпП строк випробування при прийнятті на роботу робітників не може перевищувати одного місяця.
Строк випробування і його умови прописуються у наказі про прийняття працівника на роботу.
Згідно з Наказом №3 від 04 жовтня 2023 року Сподонейко Юрій Олегович прийнятий на роботу у приватне підприємство "НІКА-1" 05 жовтня 2023 року з випробувальним строком до 1 (одного) місяця.
Працівник своїм підписом підтвердив факт ознайомлення з цим Наказом.
Таким чином, між приватним підприємством "НІКА-1" та працівником Сподонейко Юрієм Олеговичем укладено трудовий договір, що підтверджується Наказом №3 від 04 жовтня 2023 року та всі вимоги, передбачені частиною четвертою ст. 24 КЗпП, виконані.
Стаття 28 КЗпП регламентує:
"Коли строк випробування закінчився, а працівник продовжує працювати, то він вважається таким, що витримав випробування, і наступне розірвання трудового договору допускається лише на загальних підставах".
Видавати спеціальний (окремий) наказ про остаточне прийняття особи на роботу, що пройшла випробування, не потрібно і законодавством здійснення таких дій не передбачено.
Вважається, що з моменту успішного проходження випробувального строку Сподонейко Юрій Олегович прийнятий на роботу в ПП "НІКА-1" на невизначений строк.
Аналогічні умови трансформування строкового договору у договір, що укладений на невизначений строк передбачено частиною першою ст.39-1 КЗпП. Так, якщо наступного дня після закінчення дії строкового трудового договору працівник знову виходить на роботу, а роботодавець допускає його до роботи, а отже трудові відносини фактично й далі тривають і жодна зі сторін не вимагає їх припинення, то відповідно до частини першої статті 39-1 КЗпП дія такого договору вважається продовженою на невизначений строк.
Також, при розгляді Тендерної пропозиції ПП "НІКА-1" Замовник врахував, що у складі Тендерної пропозиції цього Учасника надана особиста медична книжка Сподонейко Юрія Олеговича, який пройшов медичний огляд, він допущений до роботи вантажником, і що йому призначений наступний медичний огляд на 28 вересня 2024 року.
Крім того, у складі працівників ПП "НІКА-1", які вказані у Довідці від 20.12.2023 року вих.№ 137-8 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, містяться відомості про вантажника Сподонейка Юрія Олеговича, як особи, що перебуває у трудових відносинах з цим Учасником.
Також зауважимо, що Тендерна документація не містить жодних інших вимог про підтвердження перебування працівників Учасників у трудових відносинах з підприємством (організацією). крім надання копій наказів про прийняття на роботу. Враховуючи вищевикладене, Замовник обґрунтовано прийняв факт виконання Учасником даної вимоги Тендерної документації в повному обсязі.
По-друге, Замовник не відноситься до контролюючих органів та позбавлений можливості здійснювати перевірку підприємств стосовно перебування працівників у трудових відносинах з Учасниками.
Замовник не вважав невідповідностями в інформації та/або документах підтвердження трудових відносин Сподонейка Юрія Олеговича, що подані ПП "НІКА-1" у Тендерній пропозиції. В іншому випадку, відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, Замовник мав право розмістити повідомлення з вимогою про усунення Учасником таких невідповідностей в електронній системі закупівель, але у Замовника сумнівів щодо наданих інформації та документів не виникло.
Трудові відносини Сподонейка Юрія Олеговича, в тому числі закінчення випробувального строку при прийнятті на роботу, жодним чином не можуть бути пов'язаними з моментом подання тендерних пропозицій.
Замовник вважав, що на виконання вимог Тендерної документації, надані ПП "НІКА-1" у складі Тендерної пропозиції документи є достатніми, в зв'язку з чим його пропозиція не була відхилена, а Учасник визнаний переможцем.
2.
Дійсно, уповноваженою особою Замовника було прийняте протокольне рішення від 29.12.2023 року № 335/2 (у запиті Державної аудиторської служби про надання пояснень помилково вказаний номер рішення Замовника №325/2) про відхилення Тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Перша м'ясна компанія".
Таке рішення прийнято на підставі абзацу першого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами).
Абзац перший підпункту 2 пункту 44 Особливостей має таку редакцію:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
"Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей".
Так,
1) На виконання вимог підпунктів 1.3. та 1.5. пункту 1 розділу 1. "Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі" Тендерної документації у складі Тендерної пропозиції ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПЕРША М’ЯСНА КОМПАНІЯ" надало Договори оренди транспортних засобів, укладених між фізичною особою-підприємцем Ковергою Дмитром Сергійовичем та ТОВ "Торговий дім "Перша м'ясна компанія", строком на 1 (один) рік, а саме:
С MERCEDES-BENZ реєстраційний номер АІ2900МО від 12 липня 2023 року №3/12.07.23;
С OPEL реєстраційний номер АІ7900ОВ від 12 липня 2023 року №5/12.07.23.
Пунктом 13.2. Договорів оренди визначено, що: "Цей Договір набирає чинності з дати його підписання представниками Сторін та діє протягом терміну оренди".
Право Коверги Дмитра Сергійовича на укладення вказаних Договорів оренди виникло на підставі довіреностей від 13.07.2023 року, посвідчених приватним нотаріусом Бучанського районного нотаріального округу Київської області Леденьовим І.С. та зареєстрованих в реєстрі за № 4038 та № 4041 відповідно.
Частиною першою ст.761 ЦК України передбачено: "Право передання майна у найм має власник речі або особа, якій належать майнові права".
Тобто, Договори оренди були укладені на день раніше, ніж у Орендодавця виникло право на вчинення таких дій.
Крім того, Орендодавець Коверга Дмитро Сергійович у пункті 1.3. Договорів вказав відомості, що не відповідають дійсності. Так, Коверга Дмитро Сергійович зазначив, що він є власником транспортних засобів С MERCEDES-BENZ реєстраційний номер АІ2900МО на підставі свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СТР №000148 та С OPEL реєстраційний номер АІ7900ОВ на підставі свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СТР №000155.
В той же час, власником вказаних транспортних засобів є Коверга Валентина Миколаївна, що підтверджується свідоцтвами про реєстрацію, на які посилався Орендодавець у пунктах 1.3. Договорів оренди.
Згідно з ч. 1 ст. 638 ЦК України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі дійшли згоди за всіма істотними умовами договору.
Таким чином, у даній ситуації можна говорити про те, що в Договорах відсутня належна сторона (власник майна) або особа, якій належать майнові права, що свідчить про недійсність подібного правочину.
При розгляді Тендерної пропозиції цього Учасника Замовник дійшов висновку, що Договори оренди укладені з порушенням закону, а тому не можуть вважатися дійсними.
В даному випадку, надані Учасником документи, в яких виявлена "невідповідність", пов’язані з вчиненням нотаріальних дій, отже, Учасник процедури закупівлі – ТОВ "Торговий дім "Перша м'ясна компанія" – позбавлене можливості в законний спосіб усунути виявлені невідповідності в інформації та/або документах, поданих в Тендерній пропозиції, відповідно до пункту 43 Особливостей.
2) На виконання пункту 22 "Вимоги до постачальника" Додатку 2 до Тендерної документації вказана вимога про надання Учасником у складі Тендерної пропозиції гарантійного листа Виробника, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строком придатності та в терміни поставки, визначені Замовником у Тендерній документації з посиланням на оголошення про закупівлю.
Ця вимога розміщена у Додатку 2 до Тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги)".
У складі Тендерної пропозиції ТОВ "Торговий дім "Перша м'ясна компанія" надало Гарантійний лист ТОВ "Оптімумторг" щодо можливості поставки товару.
Вказаний лист ТОВ "Оптімумторг" від 19.12.2023 не містить вихідного номера та підпису керівника або уповноваженої особи товариства на підписання відповідних документів.
В даному випадку, можна говорити про підробку документа, оскільки наданий Гарантійний лист не відповідає вимогам, що пред'являються до документів. У разі розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, Учасник міг спробувати отримати тільки новий Гарантійний лист, що не узгоджується з вимогами пункту 43 Особливостей.
3) Пункт 6 "Вимоги до постачальника" Додатку 2 до Тендерної документації містить вимогу до Учасника надати:
"Скановані кольорові копії оригіналів особистих медичних книжок працівників Учасника, що зазначені в довідці про наявність у Учасника достатньої кількості найманих працівників, з відміткою про своєчасне проходження медичного огляду та допущення до роботи на відповідній посаді".
Із особистої медичної книжки директора Коверги Дмитра Сергійовича, наданої ТОВ "Торговий дім "Перша м'ясна компанія", вбачається, що працівник пройшов медичний огляд 18.06.2023 року.
Черговий медичний огляд Коверги Дмитра Сергійовича призначений на 18.12.2023 року.
Особиста медична книжка Коверги Дмитра Сергійовича не місить відомостей про проведені обстеження, дослідження та про проходження ним чергового медичного огляду саме 18.12.2023 року.
В зв'язку з відсутністю відомостей про проходження чергового медичного огляду Коверги Дмитра Сергійовича за 18.12.2023 року не можна вважати, що цей працівник спроможний займатися відповідним видом діяльності за станом здоров'я на день подання тендерної пропозиції.
Тобто, вимога Тендерної документації в цій частині Учасником не виконана.
Якби Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення Учасником невідповідності щодо відсутності медичного огляду, то це б означало, що Замовник фактично направляє працівника для проходження медичного огляду. Але, відповідно до вимог чинного законодавства, Замовник не наділений таким правом.
Усуненням невідповідностей в поданих ТОВ "Торговий дім "Перша м'ясна компанія" документах, в даному випадку, могло вважатися відсутність особистої медичної книжки працівника в поданій Тендерній пропозиції, за умови, що особиста медична книжка з відмітками про проходження чергового медичного огляду існувала об'єктивно.
4) На виконання підпункту 2.1. пункту 2 розділу 1. "Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі" Тендерної документації, згідно з яким Учасник повинен надати: "Довідку в довільній формі про наявність у Учасника достатньої кількості найманих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання вчасного постачання Товару до кожного окремого закладу освіти та виконання навантажувально-розвантажувальних робіт силами постачальника (зокрема - водіїв, експедиторів, вантажників, комірника чи завідувача складом, працівників складу та/або виробництва)".
У складі Тендерної пропозиції ТОВ "Торговий дім "Перша м'ясна компанія" надало Довідку від 21.12.2023, вих.№ 1766 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але в ній відсутня посада "експедитора".
Наказ від 31.12.2022 року про затвердження штатного розпису ТОВ "Торговий дім "Перша м'ясна компанія" на 2023 рік, що складається із 21 штатного працівника, також не містить посади експедитора.
Тобто, вимога Тендерної документації в цій частині Учасником не виконана.
Першим реченням абзацу другого пункту 43 Особливостей передбачено: "Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)".
Виявлені невідповідності (в їх сукупності) у поданих ТОВ "Торговий дім "Перша м'ясна компанія" документах, не могли бути усунені Учасником в порядку, передбаченому абзацом першим пункту 43 Особливостей, в зв'язку з тим, що в такому випадку Учаснику потрібно було б підробляти чи виготовляти інші документи, що не передбачено пунктом 43 Особливостей.
До речі, в даному випадку (щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення Учасником виявлених невідповідностей, про що зазначається у запиті про надання пояснень), ст.29 Закону України "Про публічні закупівлі" не застосовується, що вбачається з пункту 41 Особливостей.
Таким чином, та беручи до уваги ту обставину, що Замовник зобов'язаний своєчасно забезпечити дітей безперебійним, збалансованим, повноцінним харчуванням, Замовник не розміщував повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель, оскільки їх усунення було неможливе.
Враховуючи все наведене вище, на підставі абзацу першого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхилив тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель оскільки Тендерна пропозиція ТОВ "Торговий дім "Перша м'ясна компанія" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) інформує про заходи реагування на порушення, викладені у Висновку від 20.02.2024 р. про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-18-020968-a «ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (М’ясо яловиче, теляче, свинина пісна, філе куряче для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району м. Києва)». Замовником було здійснено перевірку прийнятих уповноваженою особою рішень щодо організації та проведення процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-12-18-020968-a. Під час перевірки встановлено: 1. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації проводились уповноваженою особою відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями). 2. За результатами електронного аукціону, електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною автоматично визнано пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПЕРША М’ЯСНА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «ТД «ПМК»). 3. В документах ТОВ «ТД «ПМК», наданих в складі тендерної пропозиції, уповноваженою особою було виявлено ряд невідповідностей, які технічно не підлягали усуненню учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Зокрема, в договорах оренди автотранспорту чи в довіреності на фізичну особу Ковергу Дмитра Сергійовича "невідповідності" пов’язані з датою вчинення нотаріальних дій, які ТОВ «ТД «ПМК» не в змозі усунути у строки та спосіб, визначені законодавством. А відсутність в особистій медичній книжці директора ТОВ «ТД «ПМК» чергової відмітки про своєчасне проходження медичного огляду – свідчить про неналежне ставлення учасника до санітарно-гігієнічних вимог та викликає сумніви в достовірності наданих документів. 4. Підпунктом 2 пункту 44 Особливостей передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, ЩО МОЖЕ БУТИ УСУНЕНА УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ відповідно до пункту 43 цих особливостей. З урахуванням зазначеного вище, уповноваженою особою прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТД «ПМК», бо виявлені невідповідності технічно не підлягають виправленню протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Окремо зауважимо, що такі дії та рішення уповноваженої особи щодо організації та проведення процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-12-18-020968-a не призвели до завдання збитків чи настання негативних наслідків для Замовника. 5. Встановлені під час перевірки факти не є достатньою підставою для притягнення уповноваженої особи, відповідальної за проведення процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-12-18-020968-a, до дисциплінарної відповідальності. Разом з цим, уповноваженій особі було наголошено про суворий контроль за неухильним дотриманням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників, а також про персональну відповідальність у разі допущення в майбутньому порушень під час організації та проведення публічних закупівель. В свою чергу, з метою поглиблення знань в сфері публічних закупівель та підвищення кваліфікаційного рівня, уповноважена особа з власної ініціативи зареєструвалась на участь у тематичних вебінарах, що організовані профільними інтернет-порталами та заплановані на найближчий час. Таким чином, всі зауваження, викладені органом державного фінансового контролю (Держаудитслужбою) у Висновку від 20.02.2024 р. про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-18-020968-a, повністю враховані та прийняті для керівництва в роботі з метою недопущення Замовником в подальшому порушень у сфері здійснення публічних закупівель.
2024-02-26 11:23:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД «ПМК» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 грудня 2023 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ „ПЕРША М'ЯСНА КОМПАНІЯ“" |
19 714 515,00
UAH з ПДВ
|
19 714 515,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "НІКА-1" |
19 994 100,00
UAH з ПДВ
|
19 994 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ „ПЕРША М'ЯСНА КОМПАНІЯ“" #44147626 |
Відхилено |
19 714 515,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2023 13:48
|
|
ПП "НІКА-1" #23717551 |
Переможець |
19 994 100,00
UAH з ПДВ
|
02 січня 2024 10:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 грудня 2023 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2024 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2024 13:12
|
ДУ 1 до 19-Т.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2024 13:10
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 16:45
|
Договір 19-Т (м’ясо).pdf | укладений |
16 січня 2024 16:43
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
М’ясо яловиче, теляче (м’якоть без кістки 1 категорії) охолоджене великими шматкам | 26000 | кілограм |
275,10
UAH з ПДВ
|
Свинина пісна не нижче 1 категорії (без кісток), м’ясна, обрізна охолоджена великими шматками | 12000 | кілограм |
186,00
UAH з ПДВ
|
Свинина пісна не нижче 1 категорії (без кісток), м’ясна, обрізна заморожена великими шматками | 250 | кілограм |
186,00
UAH з ПДВ
|
Філе куряче | 70000 | кілограм |
150,90
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ст.ст. 632, 651-654 Цивільного кодексу України, підпунктом другим пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, враховуючи положення п.п. 4.6-4.8. та підпункту 2 пункту 12.2 Договору, в зв'язку зі збільшенням ринкових цін на продукти харчування тваринного походження, про що зазначено в листі Постачальника від 10.04.2024 №170, на підставі Експертного висновку Чернігівської регіональної торгово-промислової палати ТПП України від 05.04.2024 № ЧК-92 (серія ЧН № 053587), Сторони дійшли згоди збільшити ціну за 1 (один) кг товару на : -м'ясо яловиче, теляче (м'якоть без кістки І категорії) охолоджене великими шматками на 2,16%, що складає 281,04 грн - філе куряче на 5.41%, що складає 159.06 грн |
Номер договору про закупівлю: | 19-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
М’ясо яловиче, теляче (м’якоть без кістки 1 категорії) охолоджене великими шматкам | 24441.31 | кілограм |
281,04
UAH з ПДВ
|
Свинина пісна не нижче 1 категорії (без кісток), м’ясна, обрізна охолоджена великими шматками | 12000 | кілограм |
186,00
UAH з ПДВ
|
Свинина пісна не нижче 1 категорії (без кісток), м’ясна, обрізна заморожена великими шматками | 250 | кілограм |
186,00
UAH з ПДВ
|
Філе куряче | 50810.115 | кілограм |
159,06
UAH з ПДВ
|