Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби медичного призначення за кодом ДК 021:2015 - 38430000-8 - Детектори та аналізатори (Наконечники для дозаторів, 500-5000 мкл)
Очікувана вартість
6 800,00 UAH
UA-2023-12-18-020214-a 10fb4fd6210048d29f16fff9be511389
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабіна Ганна Валеріївна

380612898189 bpck.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05499085
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського, буд. 32
Контактна особа: Бабіна Ганна Валеріївна
380612898189
bpck.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Наконечники для дозаторів, типу «макро» Eppendorf-Biohit, 500-5000 мкл. 250 шт/пак., без фільтру, нестерильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського буд. 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2023
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Тендерна документація

18 грудня 2023 17:14
Проєкт договору наконечник (1).doc
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Фільтр Можливі значення:
  • Ні
  • Так
  • Мінімальний об'єм рідини, мкл від 0 до 10000
    Кількість одиниць в упаковці від 1 до 1000 штук
    Стерильність Можливі значення:
  • Ні
  • Так
  • Матеріал Можливі значення:
  • Поліпропілен
  • Максимальний об'єм рідини, мкл від 0 до 10000

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 21 грудня 2023 00:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП "ФРІЖ ІННА ІВАНІВНА" 5 344,00
    UAH з ПДВ
    5 344,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕАЛАБ" 6 241,25
    UAH з ПДВ
    6 241,25
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    20 грудня 2023 23:13
    Електронний підпис
    20 грудня 2023 23:13
    Електронний підпис
    20 грудня 2023 23:12
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Максимальний об'єм рідини, мкл 5000
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Матеріал Поліпропілен
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Стерильність Ні
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Мінімальний об'єм рідини, мкл 500
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Фільтр Ні
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Кількість одиниць в упаковці 300 штук

    Публічні документи

    18 грудня 2023 17:31
    Електронний підпис
    18 грудня 2023 17:24
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Матеріал Поліпропілен
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Стерильність Ні
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Фільтр Ні
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Максимальний об'єм рідини, мкл 5000
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Мінімальний об'єм рідини, мкл 1000
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Кількість одиниць в упаковці 250 штук

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП "ФРІЖ ІННА ІВАНІВНА"
    #3225220465
    Переможець 5 344,00
    UAH з ПДВ
    21 грудня 2023 07:41

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 21 грудня 2023 07:41

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ФОП "ФРІЖ ІННА ІВАНІВНА"
    #3225220465
    5 344,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    27 грудня 2023 11:39
    ДУ 1 до договора 226.pdf укладений
    27 грудня 2023 11:38
    Електронний підпис укладений
    22 грудня 2023 12:24
    Договір 236.pdf укладений
    22 грудня 2023 12:24

    Виконання договору

    Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
    Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
    Сума оплати за договором: 0
    Причини розірвання договору: Покупець: Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради (далі КНП «ЗОЦСК» ЗОР), в особі директора Ємел’янова Дмитра Володимировича, що діє на підставі Рішення Запорізької обласної ради від 07.10.2021 року № 72 та Статуту, (далі – «Покупець»), з одного боку та, Постачальник: Фізична особа-підприємець Фріж Інна Іванівна, в особі Фріж Інни Іванівни, що діє на підставі державної реєстрації фізичної особі-підприємця від 29.11.2021 року № 2010350000000087808, з іншої сторони (надалі разом іменуються Сторони, а кожна окремо — Сторона), керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли взаємної згоди укласти цю додаткову угоду (далі — Додаткова угода) до Договору № 236 від 22 грудня 2023 року (далі — Договір) про таке: 1. Покупець та Постачальник дійшли згоди розірвати Договір № 236 від 22 грудня 2023 року без виконання. 2. Сторони погодили зменшення загальної суми договору на 5344,00 грн (П’ять тисяч триста сорок чотири гривні 00 копійок). 3. 3. Загальна сума договору на дату підписання цієї Додаткової угоди становить 0 гривень 00 копійок (нуль гривень нуль копійок). 4. Зміни набирають чинності з моменту підписання Сторонами Додаткової угоди. 5. З моменту набрання чинності цією Додатковою угодою решта зобов'язань Сторін, що виникли із зазначеного Договору, припиняються. Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли за Договором. 6. Сторони підтверджують відсутність будь-яких претензій одна до одної, пов’язаних з виконанням Договору. 7. Додаткова угода укладена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін.