Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛОКАЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44126166 |
Місцезнаходження: | 45500, Україна , Волинська обл., селище міського типу Локачі, вул. Миру, будинок 23 |
Контактна особа: |
Олексій Опікан +380976818121 lokaciupravlinnag7@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2023 13:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 672 919,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 364,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюються в гривнях у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, на підставі видаткової накладної протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів з місцевого бюджету на зазначені цілі на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2023 13:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2023 13:25 |
ТД з додатками (м'ясо).docx |
18 грудня 2023 13:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 грудня 2023 13:25 |
ТД з додатками (м'ясо).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-29-000013 ● 41df00e3d1244a1eac8abb8b531f93c8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.01.2024 №9-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.01.2024 №9-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2023-12-18-010322-a 18.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-31 10:58:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса свинини (обрізне, охолоджене) та філе курячого (охолоджене) інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-18-010322-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-01 09:38:30
Відповідь на запит
За результатами розгляду запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області про надання пояснень (інформації та документів) у межах проведення моніторингу закупівлі м’яса свинини (обрізне, охолоджене) та філе курячого (охолоджене) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-18-010322-a) повідомляємо наступне:
1. Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначались відповідно до п.1.4 Спільного наказу МОНУ та МОЗУ від 15.08.2006 р. №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», Спільного наказу МОНУ та МОЗУ від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», а також статті 61 Основ законодавства України про охорону здоров’я (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 4, ст. 19, № 15, ст. 132; 2014 р., № 2-3, ст. 41), нормам Законів України «Про охорону дитинства» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2001, № 30, ст.142) та «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р. №771/97-ВР (зі змінами).
Розмір бюджетного призначення до предмету закупівлі розраховано, відповідно до чотирьох тижневого перспективного меню для закладів загальної середньої освіти Локачинської селищної ради, яке розроблялось на підставі норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. №305, та було погоджене начальником Володимирського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області. Технологічна документація на страви та вироби, що увійшли до меню, надана Євгеном Клопотенко та командою проєкту CultFood і погоджена державною установою «Інститут громадського здоров’я».
Розрахунок кількості предмета закупівлі ґрунтується на потребі відповідно до норми на одну дитину на день для одноразового харчування у закладах загальної середньої освіти та триразового харчування у закладах дошкільної освіти відповідно до вікової категорії (додатки 1 та 9 до норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки від 18.02.2020 р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», методом порівняння ринкових цін, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель «Prozorro», а також за даними офіційного веб-сайту Міністерства фінансів України за адресами:
https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/prods/meat-food/meat/pork/;
https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/prods/meat-food/meat/chicken/,
станом на 28.11.2023 року (додаються).
Очікувана вартість, окрім ціни товару, враховує витрати на доставку транспортом постачальника товару невеликими партіями на адреси закладів освіти Замовника (вказані в Додатку № 3 до тендерної документації).
2. Управління гуманітарної політики Локачинської селищної ради є структурним підрозділом Локачинської селищної ради. Власного веб-сайту не має.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщені на офіційному сайті Локачинської громади (Волинська область, Володимирський район) в блоці «Локачинська громада / Виконавчі органи ради / Управління гуманітарної політики / Обгрунтування закупівель» за посиланням https://lokachynska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-zakupivel-14-12-59-07-07-2023/.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЖИДАЧЕВСЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" |
1 609 882,00
UAH з ПДВ
|
1 609 882,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЖИДАЧЕВСЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" #3087606645 |
Переможець |
1 609 882,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2023 13:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 15:19
|
6_02.01.2024.pdf | укладений |
02 січня 2024 15:17
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
М’ясо свинини (обрізне, охолоджене) | 1387 | кілограм |
180,00
UAH
|
Філе куряче (охолоджене) | 8609 | кілограм |
158,00
UAH
|