Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція лікувального корпусу (дитяче відділення) в обласному протитуберкульозному диспансері Житомирської обласної ради під інфекційне відділення за адресою: смт. Гуйва, вул. Бердичівська, 64 Житомирського району Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
33 237 342,00 UAH
UA-2023-12-18-009163-a 34e5c1042d5c402b937c3070b757b297
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Ткачук

+380412404706 tender2@drrdep.zht.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Вебсайт: https://architect-zt.gov.ua/
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Олександр Ткачук
+380412404706
tender2@drrdep.zht.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2023 12:48
Звернення за роз’ясненнями: до 02 січня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 січня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 січня 2024 00:00
Очікувана вартість: 33 237 342,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 332 373,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 166 186,71 (Сто шістдесят шість тисяч сто вісімдесят шість гривень 71 копійка).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 166186.71 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція лікувального корпусу (дитяче відділення) в обласному протитуберкульозному диспансері Житомирської обласної ради під інфекційне відділення за адресою: смт. Гуйва, вул. Бердичівська, 64 Житомирського району Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, Житомирський район, смт. Гуйва, вул. Бердичівська, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2023 12:48
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2023 12:48
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2023 12:48
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2023 12:48
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2023 12:48
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2023 12:48
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2023 12:48
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2023 12:48
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2023 12:48
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2023 12:48
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2023 12:48
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2023 12:48
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2023 12:48
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2023 12:48
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2023 12:48
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2023 12:48
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2023 12:48
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2023 12:48
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2023 12:48
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2023 12:48
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2023 12:48
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2023 12:48
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2023 12:48
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2023 12:48

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 166 186,71 (Сто шістдесят шість тисяч сто вісімдесят шість гривень 71 копійка).

Сума забезпечення: 166186.71 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції.
Вимоги до документу: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 166 186,71 (Сто шістдесят шість тисяч сто вісімдесят шість гривень 71 копійка) *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. Детальні умови надання забезпечення тендерної пропозиції викладено у пункті 2 Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія.
Вимоги до документу: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. У підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату). Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок р/р UA 918201720355109049002091523, відкритий в органах Казначейської служби України.
27 грудня 2023 18:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2023 17:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2023 13:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2023 17:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2023 12:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2023 18:51
ТД реконструкція лікувального корпусу смт. Гуйва (зі змінами від 27.12.2023).pdf
23 грудня 2023 17:58
ТД реконструкція лікувального корпусу смт. Гуйва (зі змінами 2 від 23.12.2023).pdf
23 грудня 2023 13:27
ТД реконструкція лікувального корпусу смт. Гуйва (зі змінами від 23.12.2023).pdf
19 грудня 2023 17:36
ТД реконструкція лікувального корпусу смт. Гуйва (зі змінами від 19.12.2023).pdf
18 грудня 2023 12:48
ТД реконструкція лікувального корпусу смт. Гуйва.pdf
27 грудня 2023 18:51
Перелік змін від 27.12.2023.pdf
23 грудня 2023 17:58
Перелік змін 2 від 23.12.2023.pdf
23 грудня 2023 13:27
Перелік змін від 23.12.2023.pdf
19 грудня 2023 17:36
Перелік змін від 19.12.2023.pdf
18 грудня 2023 12:48
Додаток №3 до тендерної документації.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерїї
Дата подання: 23 грудня 2023 15:36
Дата відповіді: 23 грудня 2023 16:13
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо повідомити в якій роботі залучатиметься Крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16т та Крани на гусеничному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 50 - 63т? Виходячи з технічного завдання, ми не вбачаємо піднімання на висоту жодного обладнання чи матеріалів вагою більше 2 тон. Для виконання даних робіт буде більш ніж достатньо крану на автомобільному ходу. Для чого вимагати дані механізми, обмежуючи таким чином коло потенційних учасників? Не виключено, що дану техніку включено при проектуванні, однак вона є радянською та застарілою, і не використовується в сучасних умовах. Просимо прибрати з тендерної документації вимоги щодо наявності в учасника вказаних механізмів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! До даної частини тендерної документації будуть внесені зміни.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-12-000038 ● 6d83231e9d3a4bc1a41b7dd1bb1a1f6d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2024 14:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


09.02.2024 № 22

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
46 UA-2023-12-18-009163-a 18.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-15 15:07:50

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція лікувального корпусу (дитяче відділення) в обласному протитуберкульозному диспансері Житомирської обласної ради під інфекційне відділення за адресою: смт. Гуйва, вул. Бердичівська, 64 Житомирського району Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-18-009163-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме, надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-20 17:34:36

Відповідь на запит

Щодо питання яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість надаємо наступні підтверджуючі документи:
- Експертний звіт №_230627_19_в_від_13_07_2023
- Зведений кошторисний розрахунок по обʼєкту;
- Розрахунок очікуваної вартості за предметом закупівлі.
Додатково також надаємо технічне завдання за предметом закупівлі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-23 12:11:41

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція лікувального корпусу (дитяче відділення) в обласному протитуберкульозному диспансері Житомирської обласної ради під інфекційне відділення за адресою: смт. Гуйва, вул. Бердичівська, 64 Житомирського району Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-18-009163-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та відповідних документів стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Управляюча компанія «Комфорт-Буд» вимогам пункту 5.3 Розділу ІІІ тендерної документації, в частині підтвердження наявності відповідного досвіду виконання аналогічних договорів, співставних за складом та характером робіт за предметом закупівлі, а саме: реконструкція лікувального корпусу (дитяче відділення) під інфекційне відділення, зважаючи, що учасником на виконання зазначеної вимоги надані договори за предметом реконструкція скверу та реконструкція бульвару.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-28 17:20:25

Відповідь на запит

Щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Управляюча компанія «Комфорт-Буд» вимогам пункту 5.3 Розділу ІІІ тендерної документації, в частині підтвердження наявності відповідного досвіду виконання аналогічних договорів, співставних за складом та характером робіт за предметом закупівлі, а саме: реконструкція лікувального корпусу (дитяче відділення) під інфекційне відділення, зважаючи, що учасником на виконання зазначеної вимоги надані договори за предметом реконструкція скверу та реконструкція бульвару, зазначаємо наступне.
Відповідно до абз. 7 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. (далі – Особливості), у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до п. 48 Особливостей у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 16 Закону, для підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, Замовник може вимагати від учасників процедури наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Замовник, встановлюючи кваліфікаційну вимогу щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів у вказаній в тендерній документації вимозі, виходив з того, що цей досвід є співставним за предметом даної процедури закупівлі, та який можна вважати найбільш відповідним критерієм для забезпечення Замовнику впевненості у достатньому досвіді учасника, якісному виконанні робіт за процедурою закупівлі та ефективного використання Замовником коштів, яке Замовник зобов’язаний забезпечити.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням ч. 4 ст. 5 Закону №922 та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону №922.
Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Предметом даної закупівлі, згідно вказаного коду Єдиного закупівельного словника, є реконструкція, тобто будівельні роботи, які передбачають втручання в несучі та огороджувальні конструкції, інженерні мережі. Крім того, сюди відноситься зміна функціонального призначення або розширення геометричних форм об'єкта нерухомості.
В тендерній документації вживається саме слово "співставний", що має наступне значення - вказує на спільність (іноді одночасність) у чомусь (в існуванні, володінні, звучанні тощо) кого-, чого-небудь з кимсь, чимсь.
За характером предмету закупівлі та за предметом проекту договору, що викладений в Додатку 2 тендерної документації, договір, що буде укладатися за результатами закупівлі є договором будівельного підряду. Відповідно до ч. 2 ст. 875 Цивільного кодексу України договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема, житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта.
Як вбачається з пункту 5.3 Розділу ІІІ тендерної документації, умова щодо співставності за складом і характером робіт за аналогічним договором стосується лише складу та характеру виконаних робіт за предметом закупівлі. Співставними до таких робіт, відповідно, є договори з нового будівництва/капітального ремонту або реконструкції обʼєктів соціальної інфраструктури. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 7 та сканами підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.3.2-.5.3.3.
В тендерній документації вживається саме слово "співставний", що має наступне значення - вказує на спільність (іноді одночасність) у чомусь (в існуванні, володінні, звучанні тощо) кого-, чого-небудь з кимсь, чимсь.
При цьому, об`єкт будівництва, на якому виконуються роботи, не має принципового значення, оскільки порядок виконання будівельно-монтажних робіт на різних об`єктах регулюється одними й тими ж будівельними нормами, зокрема ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», відповідно до п.1 якого ці норми встановлюють загальні вимоги до організації будівельного виробництва під час нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або частин, лінійних об`єктів інженерно-транспортної інфраструктури.
Водночас, тендерною документацією не встановлено переліку видів робіт за аналогічним договором, досвід виконання яких учасник повинен підтвердити під час подання власної тендерної пропозиції.
Також, тендерна документація не містить вимоги про обов`язкову наявність в аналогічних договорах учасників ідентичних або однакових робіт з роботами, що передбачені в технічному завданні тендерної документації, йдеться саме про співставність робіт за предметом закупівлі, тобто робіт з нового будівництва/капітального ремонту або реконструкції.
Таким чином, відповідно до наданої учасником ТОВ «УК «Комфорт-Буд» інформації, зокрема, Довідки від 25.12.2023 № 25-7 про наявність досвіду виконання аналогічних договорів та відповідних підтверджуючих документів, ним було виконано умови тендерної документації щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору співставного за складом та характером робіт до предмету даної закупівлі.
Правомірність рішення Замовника підтверджується, зокрема, постановою Третього апеляційного адміністративного суду м. Дніпро від 29.03.2022 у справі № 280/1692/21, від 16.11.2022 у справі за № 280/4568/21, постановою Східного апеляційного господарського суду м. Харків від 08.02.2023 у справі № 905/201/21, рішенням Господарського суду Донецької області від 20.09.2021 у справі № 905/201/21.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-27 11:43:51

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція лікувального корпусу (дитяче відділення) в обласному протитуберкульозному диспансері Житомирської обласної ради під інфекційне відділення за адресою: смт. Гуйва, вул. Бердичівська, 64 Житомирського району Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-18-009163-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та відповідних документів: яким чином учасник процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «Управляюча компанія «Комфорт-Буд» підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації (вимога пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації), а саме, Вишки телескопічні [на автомобілі], вантажопідйомність 0,35т у кількості 16 маш.год (пункт 677 Додатку №3 до тендерної документації), зважаючи, що учасник на виконання зазначеної вимоги вказав спеціальний вантажний автомобіль ГАЗ-3307 (з автопідйомником телескопічним вантажапідіймальністю 300 кг на його базі) у кількості 10,24 маш.год.(пункт 49 Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-02).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-01 15:19:34

Відповідь на запит

Перш за все, звертаємо увагу, що умовами п. 5.1.2. тендерної документації встановлено вичерпний перелік обовʼязкової техніки, обладнання та механізмів наявність якої повинен підтвердити учасник при поданні тендерної пропозиції, а саме:
- Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т – мінімум 1 одиниця;
- Автогрейдер – мінімум 1 одиниця;
- Екскаватори одноковшеві на гусеничному ходу – мінімум 2 одиниці;
- Котки дорожні самохідні грунтові – мінімум 1 одиниця;
- Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т;
- Компресори пересувні – мінімум 1 одиниця;
- Апарат для стикового зварювання поліетиленових труб – мінімум 1 одиниця.
Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджена Учасником в повному обсязі, наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 5 та скан-копіями підтверджуючих документів.
В пункті 677 Додатку №3 до тендерної документації «Вишки телескопічні [на автомобілі], вантажопідйомність 0,35т» окремою позицією зазначена будівельна техніка, що використовується для виконання робіт. Пунктом 6 тендерної документації передбачено те, що Учасник повинен розуміти, що у випадку зазначення у Додатку 3 конкретної марки чи виробника або конкретного процесу, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи торгову марку, патент, тип або конкретне місце походження чи спосіб виробництва– необхідно розуміти зазначене, як можливість використання еквіваленту.
Учасник на виконання зазначеної вимоги вказав спеціальний вантажний автомобіль ГАЗ-3307 (з автопідйомником телескопічним вантажопідіймальністю 300 кг на його базі), з врахуванням технічних характеристик механізму, що є еквівалентом зазначеної техніки, яка не призводить до зміни трудових і технічних ресурсів та не впливає на якість робіт, зокрема не перевищує нормативну-розрахункову вартість робіт. З урахування того, що спеціальний вантажний автомобіль ГАЗ-3307 (з автопідйомником телескопічним вантажопідіймальністю 300 кг на його базі) не власний, а орендований, трудовитрати на перебазування та обслуговування не в враховуються в кількості машино-годин застосованої техніки у відповідності до КНУ «Настанова з розроблення ресурсних елементних кошторисних норм», Учасником змінена кількість машино-годин в бік зменшення.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Управляюча компанія «Комфорт-Буд» підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника містить всі види та обсяг робіт, повний їх обсяг, та всі матеріально-технічні ресурси згідно з переліком наведеним в Додатку 3 тендерної документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Ознайомившись із висновком Державної аудиторської служби України за результатом моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція лікувального корпусу (дитяче відділення) в обласному протитуберкульозному диспансері Житомирської обласної ради під інфекційне відділення за адресою: смт. Гуйва, вул. Бердичівська, 64 Житомирського району Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція) за ідентифікатором UA-2023-12-18-009163-a, яким при здійсненні моніторингу за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "УК "Комфорт-Буд" встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу другого частини другої пункту 44 Особливостей. 1. Орган моніторингу стверджує, у Учасник ТОВ «УК «Комфорт-Буд» на вимогу пункту 5.3.2 Розділу ІІІ тендерної документації надав договір підряду від 24.06.2021 №23, предметом закупівлі якого є «Реконструція скверу на Майдані Соборному у м. Житомирі зі встановленням флагштоку Державного прапору України» та договір підряду від 28.09.2020 № 47 з предметом закупівлі «Реконструкція території благоустрою бульвару Нового в місті Житомирі», що не відповідає аналогічному договору в розумінні цієї документації, а саме договори не співставні за складом та характером робіт. Відповідно до абз. 7 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. (далі – Особливості), у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до п. 48 Особливостей у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 16 Закону, для підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, Замовник може вимагати від учасників процедури наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Замовник, встановлюючи кваліфікаційну вимогу щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів у вказаній в тендерній документації вимозі, виходив з того, що цей досвід є співставним за предметом даної процедури закупівлі, та який можна вважати найбільш відповідним критерієм для забезпечення Замовнику впевненості у достатньому досвіді учасника, якісному виконанні робіт за процедурою закупівлі та ефективного використання Замовником коштів, яке Замовник зобов’язаний забезпечити. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням ч. 4 ст. 5 Закону №922 та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону №922. Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Предметом даної закупівлі, згідно вказаного коду Єдиного закупівельного словника, є реконструкція, тобто будівельні роботи, які передбачають втручання в несучі та огороджувальні конструкції, інженерні мережі. Крім того, сюди відноситься зміна функціонального призначення або розширення геометричних форм об'єкта нерухомості. В тендерній документації вживається саме слово "співставний", що має наступне значення - вказує на спільність (іноді одночасність) у чомусь (в існуванні, володінні, звучанні тощо) кого-, чого-небудь з кимсь, чимсь. За характером предмету закупівлі та за предметом проекту договору, що викладений в Додатку 2 тендерної документації, договір, що буде укладатися за результатами закупівлі є договором будівельного підряду. Відповідно до ч. 2 ст. 875 Цивільного кодексу України договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема, житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта. Як вбачається з пункту 5.3 Розділу ІІІ тендерної документації, умова щодо співставності за складом і характером робіт за аналогічним договором стосується лише складу та характеру виконаних робіт за предметом закупівлі. Співставними до таких робіт, відповідно, є договори з нового будівництва/капітального ремонту або реконструкції обʼєктів соціальної інфраструктури. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 7 та сканами підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.3.2-.5.3.3. В тендерній документації вживається саме слово "співставний", що має наступне значення - вказує на спільність (іноді одночасність) у чомусь (в існуванні, володінні, звучанні тощо) кого-, чого-небудь з кимсь, чимсь. При цьому, об`єкт будівництва, на якому виконуються роботи, не має принципового значення, оскільки порядок виконання будівельно-монтажних робіт на різних об`єктах регулюється одними й тими ж будівельними нормами, зокрема ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», відповідно до п.1 якого ці норми встановлюють загальні вимоги до організації будівельного виробництва під час нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або частин, лінійних об`єктів інженерно-транспортної інфраструктури. Водночас, тендерною документацією не встановлено переліку видів робіт за аналогічним договором, досвід виконання яких учасник повинен підтвердити під час подання власної тендерної пропозиції. Також, тендерна документація не містить вимоги про обов`язкову наявність в аналогічних договорах учасників ідентичних або однакових робіт з роботами, що передбачені в технічному завданні тендерної документації, йдеться саме про співставність робіт за предметом закупівлі, тобто робіт з нового будівництва/капітального ремонту або реконструкції. Разом з тим, з метою спростування вищезазначеного твердження Держаудитслужби щодо невідповідності наданих аналогічних договорів за співставністю робіт, надаємо також відповідну таблицю з порівняльним складом робіт за предметом закупівлі та наданими учасником аналогічними договорами. Таким чином, відповідно до наданих учасником ТОВ «УК «Комфорт-Буд» документів про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, ним було виконано умови тендерної документації щодо підтвердження наявності відповідного досвіду виконання аналогічного договору співставного за складом та характером робіт до предмету даної закупівлі. 2. Держаудитслужба зазначає, що Учасник ТОВ «УК «Комфорт-Буд» на виконання вимог пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації, а саме, пункту 677 Додатку №3 до тендерної документації Вишки телескопічні [на автомобілі], вантажопідйомність 0,35т у кількості 16 маш.год вказав спеціальний вантажний автомобіль ГАЗ-3307 (з автопідйомником телескопічним вантажопідіймальністю 300 кг на його базі) у кількості 10,24 маш.год. (пункт 49 Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-02), який не може бути еквівалентом приведеної у Додатку № 3 техніки в частині вантажопідйомності. Окрім цього заявлена учасником ТОВ «УК «Комфорт-Буд» кількість маш/год роботи спеціального вантажного автомобіля ГАЗ-3307 (з автопідйомником телескопічним вантажопідіймальністю 300 кг на його базі) не відповідає кількості маш/год роботи вишки телескопічної (на автомобілі), вантажопідйомність 0,35 т, зазначених Замовником у пункті 677 Додатку №3 до тендерної документації. Отже Замовник на порушення вимог абзацу другого частини другої пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «УК «Комфорт-Буд» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей визначив його переможцем та уклав з ним Договір. Вкотре звертаємо увагу, що умовами п. 5.1.2. тендерної документації встановлено вичерпний перелік обовʼязкової техніки, обладнання та механізмів наявність якої повинен підтвердити учасник при поданні тендерної пропозиції, а саме: - Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т – мінімум 1 одиниця; - Автогрейдер – мінімум 1 одиниця; - Екскаватори одноковшеві на гусеничному ходу – мінімум 2 одиниці; - Котки дорожні самохідні грунтові – мінімум 1 одиниця; - Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т; - Компресори пересувні – мінімум 1 одиниця; - Апарат для стикового зварювання поліетиленових труб – мінімум 1 одиниця. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджена Учасником в повному обсязі, наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 5 та скан-копіями підтверджуючих документів. В пункті 677 Додатку №3 до тендерної документації «Вишки телескопічні [на автомобілі], вантажопідйомність 0,35т» окремою позицією зазначена будівельна техніка, що використовується для виконання робіт. Пунктом 6 тендерної документації передбачено те, що Учасник повинен розуміти, що у випадку зазначення у Додатку 3 конкретної марки чи виробника або конкретного процесу, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи торгову марку, патент, тип або конкретне місце походження чи спосіб виробництва– необхідно розуміти зазначене, як можливість використання еквіваленту. Учасник на виконання зазначеної вимоги вказав спеціальний вантажний автомобіль ГАЗ-3307 (з автопідйомником телескопічним вантажопідіймальністю 300 кг на його базі), з врахуванням технічних характеристик механізму, що є еквівалентом зазначеної техніки, яка не призводить до зміни трудових і технічних ресурсів та не впливає на якість робіт, зокрема не перевищує нормативну-розрахункову вартість робіт. З урахування того, що спеціальний вантажний автомобіль ГАЗ-3307 (з автопідйомником телескопічним вантажопідіймальністю 300 кг на його базі) не власний, а орендований, трудовитрати на перебазування та обслуговування не в враховуються в кількості машино-годин застосованої техніки у відповідності до КНУ «Настанова з розроблення ресурсних елементних кошторисних норм», Учасником змінена кількість машино-годин в бік зменшення. Товариство з обмеженою відповідальністю «Управляюча компанія «Комфорт-Буд» підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції: - договірною ціною; - зведеним кошторисним розрахунком; - пояснювальною запискою; - локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); - підсумковою відомістю ресурсів; - проектом календарного графіку виконання робіт. Окрім того, вважаємо за необхідне також додати, що скоригованим проєктом запроєктовано припливно-витяжну систему вентиляції з механічним спонуканням. За проєктною документацією забір зовнішнього повітря має здійснюватися припливними установками через повітрозабірні грати в зовнішніх стінах та вікнах, витяжка - через існуючі вентиляційні канали та існуючі вентиляційні шахти за допомогою змонтованих на горищі вентиляційних установок. Тобто, монтаж усієї проєктної припливно-витяжної системи (як то: установлення усіх вентиляторів, фільтрів, дифузорів, клапанів, гратів, повітропроводів та усього іншого вентиляційного обладнання) технологічно має здійснюватися внутрішньо по приміщеннях. Відповідно, технічна необхідність у використанні вишки телескопічної (на автомобілі) вантажопідйомністю 0,35тн. - відсутня. Таким чином, твердження органу моніторингу щодо порушення Учасником умов тендерної документації є безпідставними. Підсумовуючи викладене, вважаємо, що Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації при здійсненні закупівлі діяв в межах наданих повноважень та у порядку встановленому Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, а також просимо Північно-східний офіс Держаудитслужби України прийняти дані аргументовані заперечення та протягом 2 днів переглянути висновок за результатом моніторингу закупівлі «Реконструкція лікувального корпусу (дитяче відділення) в обласному протитуберкульозному диспансері Житомирської обласної ради під інфекційне відділення за адресою: смт. Гуйва, вул. Бердичівська, 64 Житомирського району Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція) за ідентифікатором UA-2023-12-18-009163-a і визнати відсутність порушень законодавства у сфері публічних закупівель при проведенні даної процедури закупівлі. У разі відсутності відповіді Державної аудиторської служби щодо усунення порушень про які зазначено у висновку, керуючись ч. 10 ст. 8 Закону, Департамент буде вимушений оскаржити висновок за результатом моніторингу вказаної закупівлі у судовому порядку.

2024-03-13 19:04:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 06 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 21 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Повідомляємо, що Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-18-009163-a, розміщеного в електронній системі закупівель «06» березня 2024 року Державною аудиторською службою України. Як наслідок, 19.03.2024 року Замовником було ініційовано звернення до Житомирського окружного адміністративного суду з метою оскарження висновку моніторингу.
Дата публікації: 20 березня 2024
Номер відкриття провадження: Справа № 240/5499/24
Дата відкриття провадження: 21 березня 2024

Документи:

20 березня 2024 16:42
Електронний підпис
20 березня 2024 16:03
Позовна заява.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 січня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" 33 078 024,00
UAH з ПДВ
33 078 024,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 січня 2024 19:28
Електронний підпис
23 січня 2024 19:26
6 Довідка пункт 47
22 січня 2024 20:00
Електронний підпис
22 січня 2024 19:59
6 Довідка п 47
22 січня 2024 19:59
5 Підпис витягу
22 січня 2024 19:59
4 Витяг про несудимість
22 січня 2024 19:59
3 Статут
18 січня 2024 23:04
Електронний підпис
18 січня 2024 23:02
Довідка мтб виправлена
04 січня 2024 20:26
Електронний підпис
04 січня 2024 20:25
43 Довідка п 47.pdf
04 січня 2024 20:25
42 Витяг_ з ЄДРПОУ.pdf
04 січня 2024 20:25
41.imd
04 січня 2024 20:25
38 Фінзвіт 2021.pdf
04 січня 2024 20:25
37 Фінзвіт 2020.pdf
04 січня 2024 20:25
36 Фінзвіт 2019.pdf
04 січня 2024 20:25
35 Фінзвіт 2018.pdf
04 січня 2024 20:25
32 Виписка.pdf
04 січня 2024 20:25
24 Заява ст 17 Медгаз.pdf
04 січня 2024 20:25
22 Субпідрядники.pdf
04 січня 2024 20:25
20 Ліцензія Комфорт.pdf
04 січня 2024 20:25
17-1 Гарантія 001077.zip
04 січня 2024 20:25
16-7 Кошторис 7.pdf
04 січня 2024 20:25
16-6 Кошторис 6.pdf
04 січня 2024 20:25
16-5 Кошторис 5.pdf
04 січня 2024 20:25
16-4 Кошторис 4.pdf
04 січня 2024 20:25
16-3 Кошторис 3.pdf
04 січня 2024 20:25
16-2 Кошторис 2.pdf
04 січня 2024 20:25
16-1 Кошторис 1.pdf
04 січня 2024 20:25
11 Відгук Флагшток.pdf
04 січня 2024 20:25
7 Довідка працівники.pdf
04 січня 2024 20:25
6 Підтвердження мтб.pdf
04 січня 2024 20:25
5 Довідка мтб.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УК "Комфорт-Буд"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

17-1 Гарантія 001077.zip

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УК "Комфорт-Буд"
#40223320
Переможець 33 078 024,00
UAH з ПДВ
19 січня 2024 18:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 січня 2024 17:50

Вимога про усунення невідповідностей

Після розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. У складі пропозиції Учасником надано Довідку № 25-5 від 25.12.2023 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі у графі «Кількість (шт.)» пунктів 16-21 якої не зазначено кількість залученого обладнання. Таким чином, вбачається наявність невідповідностей умовам пп. 5.1 п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Згідно з умовами ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2024 18:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УК "Комфорт-Буд"
#40223320
33 078 024,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2024 09:32
Додаткова угода № 2 до Договору № 52-24 ZH05A_02_W.pdf зміни до договору
29 липня 2024 09:29
Електронний підпис зміни до договору
02 травня 2024 17:31
Додаткова угода_1 від 30.04.2024 до Договору_52-24ZH05A_02_W.pdf зміни до договору
02 травня 2024 17:24
Електронний підпис укладений
06 лютого 2024 15:06
Договір № 52-94 ZH05A_02_W від 02.02.2024.pdf укладений
06 лютого 2024 14:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти пункт 3.4 розділу 3 "ДОГОВІРНА ЦІНА" в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: № 52-94 ZH05A_02_W
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти п. 18.1 розділу 18 "СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ" у новій редакції та викласти Додаток № 2 і Додаток № 3 до Договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: № 52-94 ZH05A_02_W
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML