Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Вебсайт: | https://architect-zt.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Олександр Ткачук +380412404706 tender2@drrdep.zht.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2023 12:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 33 237 342,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 332 373,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 166 186,71 (Сто шістдесят шість тисяч сто вісімдесят шість гривень 71 копійка). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 166186.71 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2023 18:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2023 18:51 |
ТД реконструкція лікувального корпусу смт. Гуйва (зі змінами від 27.12.2023).pdf | |
27 грудня 2023 18:51 |
Перелік змін від 27.12.2023.pdf | |
23 грудня 2023 17:58 |
Перелік змін 2 від 23.12.2023.pdf | |
23 грудня 2023 13:27 |
Перелік змін від 23.12.2023.pdf | |
19 грудня 2023 17:36 |
Перелік змін від 19.12.2023.pdf | |
18 грудня 2023 12:48 |
Додаток №3 до тендерної документації.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-12-000038 ● 6d83231e9d3a4bc1a41b7dd1bb1a1f6d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2024 14:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.02.2024 № 22
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
46 UA-2023-12-18-009163-a 18.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-15 15:07:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція лікувального корпусу (дитяче відділення) в обласному протитуберкульозному диспансері Житомирської обласної ради під інфекційне відділення за адресою: смт. Гуйва, вул. Бердичівська, 64 Житомирського району Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-18-009163-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме, надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-20 17:34:36
Відповідь на запит
Щодо питання яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість надаємо наступні підтверджуючі документи:
- Експертний звіт №_230627_19_в_від_13_07_2023
- Зведений кошторисний розрахунок по обʼєкту;
- Розрахунок очікуваної вартості за предметом закупівлі.
Додатково також надаємо технічне завдання за предметом закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-23 12:11:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція лікувального корпусу (дитяче відділення) в обласному протитуберкульозному диспансері Житомирської обласної ради під інфекційне відділення за адресою: смт. Гуйва, вул. Бердичівська, 64 Житомирського району Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-18-009163-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та відповідних документів стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Управляюча компанія «Комфорт-Буд» вимогам пункту 5.3 Розділу ІІІ тендерної документації, в частині підтвердження наявності відповідного досвіду виконання аналогічних договорів, співставних за складом та характером робіт за предметом закупівлі, а саме: реконструкція лікувального корпусу (дитяче відділення) під інфекційне відділення, зважаючи, що учасником на виконання зазначеної вимоги надані договори за предметом реконструкція скверу та реконструкція бульвару.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-28 17:20:25
Відповідь на запит
Щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Управляюча компанія «Комфорт-Буд» вимогам пункту 5.3 Розділу ІІІ тендерної документації, в частині підтвердження наявності відповідного досвіду виконання аналогічних договорів, співставних за складом та характером робіт за предметом закупівлі, а саме: реконструкція лікувального корпусу (дитяче відділення) під інфекційне відділення, зважаючи, що учасником на виконання зазначеної вимоги надані договори за предметом реконструкція скверу та реконструкція бульвару, зазначаємо наступне.
Відповідно до абз. 7 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. (далі – Особливості), у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до п. 48 Особливостей у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 16 Закону, для підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, Замовник може вимагати від учасників процедури наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Замовник, встановлюючи кваліфікаційну вимогу щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів у вказаній в тендерній документації вимозі, виходив з того, що цей досвід є співставним за предметом даної процедури закупівлі, та який можна вважати найбільш відповідним критерієм для забезпечення Замовнику впевненості у достатньому досвіді учасника, якісному виконанні робіт за процедурою закупівлі та ефективного використання Замовником коштів, яке Замовник зобов’язаний забезпечити.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням ч. 4 ст. 5 Закону №922 та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону №922.
Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Предметом даної закупівлі, згідно вказаного коду Єдиного закупівельного словника, є реконструкція, тобто будівельні роботи, які передбачають втручання в несучі та огороджувальні конструкції, інженерні мережі. Крім того, сюди відноситься зміна функціонального призначення або розширення геометричних форм об'єкта нерухомості.
В тендерній документації вживається саме слово "співставний", що має наступне значення - вказує на спільність (іноді одночасність) у чомусь (в існуванні, володінні, звучанні тощо) кого-, чого-небудь з кимсь, чимсь.
За характером предмету закупівлі та за предметом проекту договору, що викладений в Додатку 2 тендерної документації, договір, що буде укладатися за результатами закупівлі є договором будівельного підряду. Відповідно до ч. 2 ст. 875 Цивільного кодексу України договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема, житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта.
Як вбачається з пункту 5.3 Розділу ІІІ тендерної документації, умова щодо співставності за складом і характером робіт за аналогічним договором стосується лише складу та характеру виконаних робіт за предметом закупівлі. Співставними до таких робіт, відповідно, є договори з нового будівництва/капітального ремонту або реконструкції обʼєктів соціальної інфраструктури. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 7 та сканами підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.3.2-.5.3.3.
В тендерній документації вживається саме слово "співставний", що має наступне значення - вказує на спільність (іноді одночасність) у чомусь (в існуванні, володінні, звучанні тощо) кого-, чого-небудь з кимсь, чимсь.
При цьому, об`єкт будівництва, на якому виконуються роботи, не має принципового значення, оскільки порядок виконання будівельно-монтажних робіт на різних об`єктах регулюється одними й тими ж будівельними нормами, зокрема ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», відповідно до п.1 якого ці норми встановлюють загальні вимоги до організації будівельного виробництва під час нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або частин, лінійних об`єктів інженерно-транспортної інфраструктури.
Водночас, тендерною документацією не встановлено переліку видів робіт за аналогічним договором, досвід виконання яких учасник повинен підтвердити під час подання власної тендерної пропозиції.
Також, тендерна документація не містить вимоги про обов`язкову наявність в аналогічних договорах учасників ідентичних або однакових робіт з роботами, що передбачені в технічному завданні тендерної документації, йдеться саме про співставність робіт за предметом закупівлі, тобто робіт з нового будівництва/капітального ремонту або реконструкції.
Таким чином, відповідно до наданої учасником ТОВ «УК «Комфорт-Буд» інформації, зокрема, Довідки від 25.12.2023 № 25-7 про наявність досвіду виконання аналогічних договорів та відповідних підтверджуючих документів, ним було виконано умови тендерної документації щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору співставного за складом та характером робіт до предмету даної закупівлі.
Правомірність рішення Замовника підтверджується, зокрема, постановою Третього апеляційного адміністративного суду м. Дніпро від 29.03.2022 у справі № 280/1692/21, від 16.11.2022 у справі за № 280/4568/21, постановою Східного апеляційного господарського суду м. Харків від 08.02.2023 у справі № 905/201/21, рішенням Господарського суду Донецької області від 20.09.2021 у справі № 905/201/21.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-27 11:43:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція лікувального корпусу (дитяче відділення) в обласному протитуберкульозному диспансері Житомирської обласної ради під інфекційне відділення за адресою: смт. Гуйва, вул. Бердичівська, 64 Житомирського району Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-18-009163-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та відповідних документів: яким чином учасник процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «Управляюча компанія «Комфорт-Буд» підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації (вимога пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації), а саме, Вишки телескопічні [на автомобілі], вантажопідйомність 0,35т у кількості 16 маш.год (пункт 677 Додатку №3 до тендерної документації), зважаючи, що учасник на виконання зазначеної вимоги вказав спеціальний вантажний автомобіль ГАЗ-3307 (з автопідйомником телескопічним вантажапідіймальністю 300 кг на його базі) у кількості 10,24 маш.год.(пункт 49 Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-02).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-01 15:19:34
Відповідь на запит
Перш за все, звертаємо увагу, що умовами п. 5.1.2. тендерної документації встановлено вичерпний перелік обовʼязкової техніки, обладнання та механізмів наявність якої повинен підтвердити учасник при поданні тендерної пропозиції, а саме:
- Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т – мінімум 1 одиниця;
- Автогрейдер – мінімум 1 одиниця;
- Екскаватори одноковшеві на гусеничному ходу – мінімум 2 одиниці;
- Котки дорожні самохідні грунтові – мінімум 1 одиниця;
- Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т;
- Компресори пересувні – мінімум 1 одиниця;
- Апарат для стикового зварювання поліетиленових труб – мінімум 1 одиниця.
Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджена Учасником в повному обсязі, наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 5 та скан-копіями підтверджуючих документів.
В пункті 677 Додатку №3 до тендерної документації «Вишки телескопічні [на автомобілі], вантажопідйомність 0,35т» окремою позицією зазначена будівельна техніка, що використовується для виконання робіт. Пунктом 6 тендерної документації передбачено те, що Учасник повинен розуміти, що у випадку зазначення у Додатку 3 конкретної марки чи виробника або конкретного процесу, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи торгову марку, патент, тип або конкретне місце походження чи спосіб виробництва– необхідно розуміти зазначене, як можливість використання еквіваленту.
Учасник на виконання зазначеної вимоги вказав спеціальний вантажний автомобіль ГАЗ-3307 (з автопідйомником телескопічним вантажопідіймальністю 300 кг на його базі), з врахуванням технічних характеристик механізму, що є еквівалентом зазначеної техніки, яка не призводить до зміни трудових і технічних ресурсів та не впливає на якість робіт, зокрема не перевищує нормативну-розрахункову вартість робіт. З урахування того, що спеціальний вантажний автомобіль ГАЗ-3307 (з автопідйомником телескопічним вантажопідіймальністю 300 кг на його базі) не власний, а орендований, трудовитрати на перебазування та обслуговування не в враховуються в кількості машино-годин застосованої техніки у відповідності до КНУ «Настанова з розроблення ресурсних елементних кошторисних норм», Учасником змінена кількість машино-годин в бік зменшення.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Управляюча компанія «Комфорт-Буд» підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника містить всі види та обсяг робіт, повний їх обсяг, та всі матеріально-технічні ресурси згідно з переліком наведеним в Додатку 3 тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись із висновком Державної аудиторської служби України за результатом моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція лікувального корпусу (дитяче відділення) в обласному протитуберкульозному диспансері Житомирської обласної ради під інфекційне відділення за адресою: смт. Гуйва, вул. Бердичівська, 64 Житомирського району Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція) за ідентифікатором UA-2023-12-18-009163-a, яким при здійсненні моніторингу за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "УК "Комфорт-Буд" встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу другого частини другої пункту 44 Особливостей. 1. Орган моніторингу стверджує, у Учасник ТОВ «УК «Комфорт-Буд» на вимогу пункту 5.3.2 Розділу ІІІ тендерної документації надав договір підряду від 24.06.2021 №23, предметом закупівлі якого є «Реконструція скверу на Майдані Соборному у м. Житомирі зі встановленням флагштоку Державного прапору України» та договір підряду від 28.09.2020 № 47 з предметом закупівлі «Реконструкція території благоустрою бульвару Нового в місті Житомирі», що не відповідає аналогічному договору в розумінні цієї документації, а саме договори не співставні за складом та характером робіт. Відповідно до абз. 7 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. (далі – Особливості), у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до п. 48 Особливостей у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 16 Закону, для підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, Замовник може вимагати від учасників процедури наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Замовник, встановлюючи кваліфікаційну вимогу щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів у вказаній в тендерній документації вимозі, виходив з того, що цей досвід є співставним за предметом даної процедури закупівлі, та який можна вважати найбільш відповідним критерієм для забезпечення Замовнику впевненості у достатньому досвіді учасника, якісному виконанні робіт за процедурою закупівлі та ефективного використання Замовником коштів, яке Замовник зобов’язаний забезпечити. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням ч. 4 ст. 5 Закону №922 та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону №922. Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Предметом даної закупівлі, згідно вказаного коду Єдиного закупівельного словника, є реконструкція, тобто будівельні роботи, які передбачають втручання в несучі та огороджувальні конструкції, інженерні мережі. Крім того, сюди відноситься зміна функціонального призначення або розширення геометричних форм об'єкта нерухомості. В тендерній документації вживається саме слово "співставний", що має наступне значення - вказує на спільність (іноді одночасність) у чомусь (в існуванні, володінні, звучанні тощо) кого-, чого-небудь з кимсь, чимсь. За характером предмету закупівлі та за предметом проекту договору, що викладений в Додатку 2 тендерної документації, договір, що буде укладатися за результатами закупівлі є договором будівельного підряду. Відповідно до ч. 2 ст. 875 Цивільного кодексу України договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема, житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта. Як вбачається з пункту 5.3 Розділу ІІІ тендерної документації, умова щодо співставності за складом і характером робіт за аналогічним договором стосується лише складу та характеру виконаних робіт за предметом закупівлі. Співставними до таких робіт, відповідно, є договори з нового будівництва/капітального ремонту або реконструкції обʼєктів соціальної інфраструктури. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 7 та сканами підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.3.2-.5.3.3. В тендерній документації вживається саме слово "співставний", що має наступне значення - вказує на спільність (іноді одночасність) у чомусь (в існуванні, володінні, звучанні тощо) кого-, чого-небудь з кимсь, чимсь. При цьому, об`єкт будівництва, на якому виконуються роботи, не має принципового значення, оскільки порядок виконання будівельно-монтажних робіт на різних об`єктах регулюється одними й тими ж будівельними нормами, зокрема ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», відповідно до п.1 якого ці норми встановлюють загальні вимоги до організації будівельного виробництва під час нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або частин, лінійних об`єктів інженерно-транспортної інфраструктури. Водночас, тендерною документацією не встановлено переліку видів робіт за аналогічним договором, досвід виконання яких учасник повинен підтвердити під час подання власної тендерної пропозиції. Також, тендерна документація не містить вимоги про обов`язкову наявність в аналогічних договорах учасників ідентичних або однакових робіт з роботами, що передбачені в технічному завданні тендерної документації, йдеться саме про співставність робіт за предметом закупівлі, тобто робіт з нового будівництва/капітального ремонту або реконструкції. Разом з тим, з метою спростування вищезазначеного твердження Держаудитслужби щодо невідповідності наданих аналогічних договорів за співставністю робіт, надаємо також відповідну таблицю з порівняльним складом робіт за предметом закупівлі та наданими учасником аналогічними договорами. Таким чином, відповідно до наданих учасником ТОВ «УК «Комфорт-Буд» документів про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, ним було виконано умови тендерної документації щодо підтвердження наявності відповідного досвіду виконання аналогічного договору співставного за складом та характером робіт до предмету даної закупівлі. 2. Держаудитслужба зазначає, що Учасник ТОВ «УК «Комфорт-Буд» на виконання вимог пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації, а саме, пункту 677 Додатку №3 до тендерної документації Вишки телескопічні [на автомобілі], вантажопідйомність 0,35т у кількості 16 маш.год вказав спеціальний вантажний автомобіль ГАЗ-3307 (з автопідйомником телескопічним вантажопідіймальністю 300 кг на його базі) у кількості 10,24 маш.год. (пункт 49 Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-02), який не може бути еквівалентом приведеної у Додатку № 3 техніки в частині вантажопідйомності. Окрім цього заявлена учасником ТОВ «УК «Комфорт-Буд» кількість маш/год роботи спеціального вантажного автомобіля ГАЗ-3307 (з автопідйомником телескопічним вантажопідіймальністю 300 кг на його базі) не відповідає кількості маш/год роботи вишки телескопічної (на автомобілі), вантажопідйомність 0,35 т, зазначених Замовником у пункті 677 Додатку №3 до тендерної документації. Отже Замовник на порушення вимог абзацу другого частини другої пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «УК «Комфорт-Буд» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей визначив його переможцем та уклав з ним Договір. Вкотре звертаємо увагу, що умовами п. 5.1.2. тендерної документації встановлено вичерпний перелік обовʼязкової техніки, обладнання та механізмів наявність якої повинен підтвердити учасник при поданні тендерної пропозиції, а саме: - Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т – мінімум 1 одиниця; - Автогрейдер – мінімум 1 одиниця; - Екскаватори одноковшеві на гусеничному ходу – мінімум 2 одиниці; - Котки дорожні самохідні грунтові – мінімум 1 одиниця; - Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т; - Компресори пересувні – мінімум 1 одиниця; - Апарат для стикового зварювання поліетиленових труб – мінімум 1 одиниця. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджена Учасником в повному обсязі, наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 5 та скан-копіями підтверджуючих документів. В пункті 677 Додатку №3 до тендерної документації «Вишки телескопічні [на автомобілі], вантажопідйомність 0,35т» окремою позицією зазначена будівельна техніка, що використовується для виконання робіт. Пунктом 6 тендерної документації передбачено те, що Учасник повинен розуміти, що у випадку зазначення у Додатку 3 конкретної марки чи виробника або конкретного процесу, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи торгову марку, патент, тип або конкретне місце походження чи спосіб виробництва– необхідно розуміти зазначене, як можливість використання еквіваленту. Учасник на виконання зазначеної вимоги вказав спеціальний вантажний автомобіль ГАЗ-3307 (з автопідйомником телескопічним вантажопідіймальністю 300 кг на його базі), з врахуванням технічних характеристик механізму, що є еквівалентом зазначеної техніки, яка не призводить до зміни трудових і технічних ресурсів та не впливає на якість робіт, зокрема не перевищує нормативну-розрахункову вартість робіт. З урахування того, що спеціальний вантажний автомобіль ГАЗ-3307 (з автопідйомником телескопічним вантажопідіймальністю 300 кг на його базі) не власний, а орендований, трудовитрати на перебазування та обслуговування не в враховуються в кількості машино-годин застосованої техніки у відповідності до КНУ «Настанова з розроблення ресурсних елементних кошторисних норм», Учасником змінена кількість машино-годин в бік зменшення. Товариство з обмеженою відповідальністю «Управляюча компанія «Комфорт-Буд» підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції: - договірною ціною; - зведеним кошторисним розрахунком; - пояснювальною запискою; - локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); - підсумковою відомістю ресурсів; - проектом календарного графіку виконання робіт. Окрім того, вважаємо за необхідне також додати, що скоригованим проєктом запроєктовано припливно-витяжну систему вентиляції з механічним спонуканням. За проєктною документацією забір зовнішнього повітря має здійснюватися припливними установками через повітрозабірні грати в зовнішніх стінах та вікнах, витяжка - через існуючі вентиляційні канали та існуючі вентиляційні шахти за допомогою змонтованих на горищі вентиляційних установок. Тобто, монтаж усієї проєктної припливно-витяжної системи (як то: установлення усіх вентиляторів, фільтрів, дифузорів, клапанів, гратів, повітропроводів та усього іншого вентиляційного обладнання) технологічно має здійснюватися внутрішньо по приміщеннях. Відповідно, технічна необхідність у використанні вишки телескопічної (на автомобілі) вантажопідйомністю 0,35тн. - відсутня. Таким чином, твердження органу моніторингу щодо порушення Учасником умов тендерної документації є безпідставними. Підсумовуючи викладене, вважаємо, що Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації при здійсненні закупівлі діяв в межах наданих повноважень та у порядку встановленому Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, а також просимо Північно-східний офіс Держаудитслужби України прийняти дані аргументовані заперечення та протягом 2 днів переглянути висновок за результатом моніторингу закупівлі «Реконструкція лікувального корпусу (дитяче відділення) в обласному протитуберкульозному диспансері Житомирської обласної ради під інфекційне відділення за адресою: смт. Гуйва, вул. Бердичівська, 64 Житомирського району Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція) за ідентифікатором UA-2023-12-18-009163-a і визнати відсутність порушень законодавства у сфері публічних закупівель при проведенні даної процедури закупівлі. У разі відсутності відповіді Державної аудиторської служби щодо усунення порушень про які зазначено у висновку, керуючись ч. 10 ст. 8 Закону, Департамент буде вимушений оскаржити висновок за результатом моніторингу вказаної закупівлі у судовому порядку.
2024-03-13 19:04:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Повідомляємо, що Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-18-009163-a, розміщеного в електронній системі закупівель «06» березня 2024 року Державною аудиторською службою України. Як наслідок, 19.03.2024 року Замовником було ініційовано звернення до Житомирського окружного адміністративного суду з метою оскарження висновку моніторингу. |
Дата публікації: | 20 березня 2024 |
Номер відкриття провадження: | Справа № 240/5499/24 |
Дата відкриття провадження: | 21 березня 2024 |
Документи:
20 березня 2024 16:42
|
Електронний підпис |
20 березня 2024 16:03
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" |
33 078 024,00
UAH з ПДВ
|
33 078 024,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" #40223320 |
Переможець |
33 078 024,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2024 18:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 січня 2024 17:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2024 09:32
|
Додаткова угода № 2 до Договору № 52-24 ZH05A_02_W.pdf | зміни до договору |
29 липня 2024 09:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 травня 2024 17:31
|
Додаткова угода_1 від 30.04.2024 до Договору_52-24ZH05A_02_W.pdf | зміни до договору |
02 травня 2024 17:24
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2024 15:06
|
Договір № 52-94 ZH05A_02_W від 02.02.2024.pdf | укладений |
06 лютого 2024 14:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти пункт 3.4 розділу 3 "ДОГОВІРНА ЦІНА" в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | № 52-94 ZH05A_02_W |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти п. 18.1 розділу 18 "СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ" у новій редакції та викласти Додаток № 2 і Додаток № 3 до Договору у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | № 52-94 ZH05A_02_W |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |