Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43187500 |
Вебсайт: | https://vizirska-osvita.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 67541, Україна , Одеська обл., Одеський район, село Першотравневе, вул. Миру, буд. 5 |
Контактна особа: |
Альона Галат +380485596100 vtenderosvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
18 грудня 2023 12:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2023 11:32 |
Обгрунтування підстави.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-29-000104 ● e9323f3caeba4bb3b4c408cb64f60c1c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2024 13:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2024 № 12
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 29.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 12
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
29 UA-2023-12-18-006176-a 18.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-01 14:21:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі "Капітальний ремонт підвалу Кордонської гімназії (захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття)) за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, с. Кордон, вул. Шкільна, 3». Коригування. Додаткові роботи." (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2023-12-18-006176-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
• Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
• Просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
• Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі та вибрано для їх виконання саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГЕОБУДТРАНС", з яким укладений договір про закупівлю робіт від 13 грудня 2023 року №157/Р без використання електронної системи закупівель?
• Пунктом 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. №668 (далі -- Постанова №668), передбачено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. Яким чином виконано вищезазначену умову пункту 83 Постанови №668?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-06 20:59:12
Пояснення на запит викладено у прикріплених файлах
Пояснення на запит викладено у прикріплених файлах
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація щодо усунення порушень у прикріплених файлах
2024-02-22 11:09:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено порушення пункту 83 Постанови №668.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГЕОБУДТРАНС" #41745297 |
Переможець |
2 203 534,31
UAH
|
18 грудня 2023 12:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2025 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2024 15:32
|
ДУ 2 дог 157Р.pdf | зміни до договору |
04 березня 2024 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2024 11:02
|
ДУ1 дог 157Р.PDF | зміни до договору |
22 лютого 2024 10:57
|
Дог 157Р.PDF | укладений |
18 грудня 2023 12:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Детально в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 157/Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Детально в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 157/Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |