Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт підвалу Кордонської гімназії (захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття)) за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, с. Кордон, вул. Шкільна, 3». Коригування. Додаткові роботи.
Очікувана вартість
2 203 534,31 UAH
UA-2023-12-18-006176-a d0d78cdf5aff434d9bcb99a98ca846d9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Галат

+380485596100 vtenderosvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43187500
Вебсайт: https://vizirska-osvita.gov.ua/
Місцезнаходження: 67541, Україна , Одеська обл., Одеський район, село Першотравневе, вул. Миру, буд. 5
Контактна особа: Альона Галат
+380485596100
vtenderosvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт підвалу Кордонської гімназії (захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття)) за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, с. Кордон, вул. Шкільна, 3». Коригування. Додаткові роботи.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65371, Україна, Одеська область, Одеський район, с. Кордон, вул. Шкільна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

18 грудня 2023 12:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2023 11:32
Обгрунтування підстави.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-29-000104 ● e9323f3caeba4bb3b4c408cb64f60c1c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 січня 2024 13:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.01.2024 № 12
(дата)
м. Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 29.01.2024 року


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 12

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
29 UA-2023-12-18-006176-a 18.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-01 14:21:19

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі "Капітальний ремонт підвалу Кордонської гімназії (захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття)) за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, с. Кордон, вул. Шкільна, 3». Коригування. Додаткові роботи." (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2023-12-18-006176-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
• Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
• Просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
• Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі та вибрано для їх виконання саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГЕОБУДТРАНС", з яким укладений договір про закупівлю робіт від 13 грудня 2023 року №157/Р без використання електронної системи закупівель?
• Пунктом 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. №668 (далі -- Постанова №668), передбачено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. Яким чином виконано вищезазначену умову пункту 83 Постанови №668?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-06 20:59:12

Пояснення на запит викладено у прикріплених файлах

Пояснення на запит викладено у прикріплених файлах

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація щодо усунення порушень у прикріплених файлах

2024-02-22 11:09:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 16 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 02 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено порушення пункту 83 Постанови №668.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГЕОБУДТРАНС"
#41745297
Переможець 2 203 534,31
UAH
18 грудня 2023 12:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2025 10:20
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2024 15:32
ДУ 2 дог 157Р.pdf зміни до договору
04 березня 2024 15:31
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2024 11:02
ДУ1 дог 157Р.PDF зміни до договору
22 лютого 2024 10:57
Дог 157Р.PDF укладений
18 грудня 2023 12:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Детально в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 157/Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Детально в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 157/Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2023 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 2 139 468,67
UAH