Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інші енергоносії (Пелети паливні з лушпиння соняшника)
Очікувана вартість
2 061 396,00 UAH
UA-2023-12-18-002001-a ● 2814cc3bd2f040a79f8269c6a7caabc1
Запит (ціни) пропозицій
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
18 грудня 2023
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗУВАТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43946489 |
Місцезнаходження: | 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, село Лозуватка, вул.Миру, будинок 69 |
Контактна особа: |
Олена Юріївна +380989438079 tender.upravlinnya.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Постачальник зобов'язується у період з 01.01.2024 року по 31.03.2024 року постачати інші енергоносії, а саме: пелети паливні з лушпиння соняшника для закладів освіти та культури Лозуватської сільської ради, а Споживач – прийняти і оплатити товар на умовах даного Договору.
Загальна кількість постачання товару – 305,392 т. Кількість постачання товарів для кожного окремого закладу зазначена у Додатку 1 до Договору. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків та потреб замовника.
Ціна на товар може бути змінена у разі зміни обсягу окремих витрат, пов’язаних з виробництвом, транспортуванням та постачанням товару, з причин, які не залежать від Постачальника, зокрема збільшення або зменшення ставок податків та зборів, мінімальної заробітної плати, орендної плати та амортизаційних відрахувань, підвищення або зниження цін і тарифів на паливо-енергетичні та інші матеріальні ресурси, зміна системи оподаткування. Підтвердженням зміни ціни є рішення або довідка уповноваженого на те органу.
З метою оплати отриманого за умовами Договору товару, Постачальник надає Замовнику накладну на товар та рахунок.
Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Всі розрахунки за договором проводяться у безготівковій формі в національній валюті України – гривні.
Строк (термін) постачання товару: з 01.01.2024 по 31.03.2024 р.
Місце постачання товару: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, Заклади освіти та культури Лозуватської сільської ради, згідно Додатку №1 до Договору.
Поставку товару Постачальник здійснює згідно заявок Замовника, які може бути надано будь-яким із засобів електронного зв’язку (телефоном, електронною поштою тощо) протягом дії договору за потребою Замовника, але не рідше ніж 2 (два) рази на місяць.
Розвантаження товару здійснює Постачальник своїми силами.
Постачальник разом з продукцією надає Замовнику рахунок, накладну на товар (підписується закладом, що отримує товар), сертифікат якості та всю супровідну документацію на кожну партію товару згідно вимог діючого законодавства.
Поставка Товару здійснюється з суворим дотриманням асортименту, кількості та якості Товару, в упаковці, яка відповідає характеру Товару та забезпечує його схоронність при перевезенні.
Постачальник забезпечує таке пакування Товару, яке повинно забезпечувати неушкодженість Товару під час його транспортування до кінцевого пункту призначення зазначеного у Договорі, проведення вантажно-розвантажувальних робіт щодо Товару та тривалого зберігання товару.
Упаковка та маркування Товару, що поставляється за цим Договором, повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів і нормативно-технічної документації на такий Товар. Тара та упаковка Товару повинні бути міцними, чистими, сухими, без стороннього запаху та порушення цілісності.
Вартість упаковки та маркування входить до вартості Товару. Упаковка поверненню Постачальнику не підлягає.
Зобов'язання Постачальника щодо поставки вважається виконаним, після того, як він передав належної якості Товар, у кількості, визначеній у заявці на конкретну дату, представнику Замовника в місці поставки.
Приймання Товару згідно Заявки за кількістю та якістю здійснюється Представником Замовника відповідно до чинного законодавства у присутності уповноваженого Представника Постачальника.
Представник Замовника розпочинає приймання Товару згідно Заявки при наявності у Постачальника встановлених нормативно-правовими актами України супровідних документів (або копій документів), що засвідчують його якість і безпеку, дату та місце його виготовлення, примірник товарно-транспортної накладної.
У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та цим Договором.
Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання даного Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо). Під час настання цих обставин замовник чи постачальник протягом п’яти робочих днів повідомляє іншу сторону в письмовій формі про такі обставини та їх причину. Замовник або Постачальник продовжує виконувати свої зобов’язання за Договором, наскільки це практично можливо, вживає усі розумні альтернативні засоби виконання Договору.
Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються уповноваженими на це органами влади або іншими компетентними органами.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених пунктом 19 Особливостей.
Розгорнути
Згорнути
Загальна кількість постачання товару – 305,392 т. Кількість постачання товарів для кожного окремого закладу зазначена у Додатку 1 до Договору. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків та потреб замовника.
Ціна на товар може бути змінена у разі зміни обсягу окремих витрат, пов’язаних з виробництвом, транспортуванням та постачанням товару, з причин, які не залежать від Постачальника, зокрема збільшення або зменшення ставок податків та зборів, мінімальної заробітної плати, орендної плати та амортизаційних відрахувань, підвищення або зниження цін і тарифів на паливо-енергетичні та інші матеріальні ресурси, зміна системи оподаткування. Підтвердженням зміни ціни є рішення або довідка уповноваженого на те органу.
З метою оплати отриманого за умовами Договору товару, Постачальник надає Замовнику накладну на товар та рахунок.
Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Всі розрахунки за договором проводяться у безготівковій формі в національній валюті України – гривні.
Строк (термін) постачання товару: з 01.01.2024 по 31.03.2024 р.
Місце постачання товару: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, Заклади освіти та культури Лозуватської сільської ради, згідно Додатку №1 до Договору.
Поставку товару Постачальник здійснює згідно заявок Замовника, які може бути надано будь-яким із засобів електронного зв’язку (телефоном, електронною поштою тощо) протягом дії договору за потребою Замовника, але не рідше ніж 2 (два) рази на місяць.
Розвантаження товару здійснює Постачальник своїми силами.
Постачальник разом з продукцією надає Замовнику рахунок, накладну на товар (підписується закладом, що отримує товар), сертифікат якості та всю супровідну документацію на кожну партію товару згідно вимог діючого законодавства.
Поставка Товару здійснюється з суворим дотриманням асортименту, кількості та якості Товару, в упаковці, яка відповідає характеру Товару та забезпечує його схоронність при перевезенні.
Постачальник забезпечує таке пакування Товару, яке повинно забезпечувати неушкодженість Товару під час його транспортування до кінцевого пункту призначення зазначеного у Договорі, проведення вантажно-розвантажувальних робіт щодо Товару та тривалого зберігання товару.
Упаковка та маркування Товару, що поставляється за цим Договором, повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів і нормативно-технічної документації на такий Товар. Тара та упаковка Товару повинні бути міцними, чистими, сухими, без стороннього запаху та порушення цілісності.
Вартість упаковки та маркування входить до вартості Товару. Упаковка поверненню Постачальнику не підлягає.
Зобов'язання Постачальника щодо поставки вважається виконаним, після того, як він передав належної якості Товар, у кількості, визначеній у заявці на конкретну дату, представнику Замовника в місці поставки.
Приймання Товару згідно Заявки за кількістю та якістю здійснюється Представником Замовника відповідно до чинного законодавства у присутності уповноваженого Представника Постачальника.
Представник Замовника розпочинає приймання Товару згідно Заявки при наявності у Постачальника встановлених нормативно-правовими актами України супровідних документів (або копій документів), що засвідчують його якість і безпеку, дату та місце його виготовлення, примірник товарно-транспортної накладної.
У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та цим Договором.
Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання даного Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо). Під час настання цих обставин замовник чи постачальник протягом п’яти робочих днів повідомляє іншу сторону в письмовій формі про такі обставини та їх причину. Замовник або Постачальник продовжує виконувати свої зобов’язання за Договором, наскільки це практично можливо, вживає усі розумні альтернативні засоби виконання Договору.
Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються уповноваженими на це органами влади або іншими компетентними органами.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених пунктом 19 Особливостей.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
305.392 тонни
Пелети паливні з лушпиння соняшника, 8мм, ДСТУ 7124, 1 тонна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, Заклади освіти та культури Лозуватської сільської ради, згідно Додатку №1 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
31 березня 2024
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Тендерна документація
18 грудня 2023 09:49 |
Проект Договору пелети.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Група якості |
Можливі значення:
|
|
Відповідність стандарту |
Можливі значення:
|
|
Діаметр | 8 | |
Сировина |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 грудня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ЯЖБОРОВСЬКИЙ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
1 372 737,04
UAH з ПДВ
|
1 372 737,04
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "МАТЮШЕНКО МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
1 441 450,24
UAH з ПДВ
|
1 441 450,24
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "КОВТУН РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ" |
1 450 612,00
UAH з ПДВ
|
1 450 612,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "Катрющенко Андрій Сергійович" |
1 465 881,60
UAH з ПДВ
|
1 465 881,60
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НДП"ЕКОДІМ" |
1 481 151,00
UAH з ПДВ
|
1 481 151,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП КІМ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
1 508 638,00
UAH з ПДВ
|
1 508 638,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП КРЮЧКОВА ОЛЬГА ЮРІЇВНА |
1 581 930,56
UAH з ПДВ
|
1 581 930,56
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Савонюк О.Ю. |
1 584 984,48
UAH з ПДВ
|
1 584 984,48
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП " ІГНАТЬЄВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ " |
1 586 511,44
UAH з ПДВ
|
1 586 511,44
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СХІД АЛЬЯНС" |
1 679 656,00
UAH з ПДВ
|
1 679 656,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" |
1 771 273,60
UAH з ПДВ
|
1 771 273,60
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ЯЖБОРОВСЬКИЙ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #2947818998 |
Очікує рішення |
1 372 737,04
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2023 12:01
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 09 квітня 2024 12:59 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутня потреба у товарі Інші енергоносії (Пелети паливні з лушпиння соняшника) у зв’язку із закінченням опалювального періоду, в якому мав би бути використаний даний вид палива. |
Документи:
09 квітня 2024 13:00
|
Електронний підпис |
09 квітня 2024 12:59
|
Протокол 115.pdf |