Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОВІДІОПОЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ОВІДІОПОЛЬСЬКА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01998845 |
Місцезнаходження: | 67801, Україна , Одеська обл., смт. Овідіополь, вул. Т. Шевченка, 422 |
Контактна особа: |
Ірина Дудник +380681443656, +380485131509 buxovid@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2023 21:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 25 грудня 2023 12:21 |
Початок аукціону: | 25 грудня 2023 12:21 |
Очікувана вартість: | 1 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | .Вид забезпечення тендерних пропозицій : електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції), що має бути підтверджено у складі пропозиції окремою довідкою. Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 43500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі протягом 30 (тридцяти ) банківських днів на підставі підписаних Сторонами видаткових накладних, які засвідчують факт поставки Замовнику товару належної якості. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 грудня 2023 21:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2023 21:31 |
Тендерна документація .doc | |
16 грудня 2023 21:31 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. ФОП Маркевич Віктор Михайлович не було надано копію паспорта (а саме сторінки 5-6) у складі тендерної пропозиції, хоча прямо норма тендерної документації - сторінки 1-6.
2. ФОП Маркевич Віктор Михайлович не було надано інформацію про необхідність ліцензії або будь-якого іншого документу дозвільного характеру.
3. ФОП Маркевич Віктор Михайлович не було підтверджено досвід виконання аналогічних договорів у конкурентних закупівлях відповідно до умов тендерної документації у повному обсязі.
З урахуванням вищевикладеного, вимагаємо скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Маркевич Віктор Михайлович та розгляд пропозиції наступного учасника - ФОП Макаров Сергійі Миколайович.
1. ФОП Маркевич Віктор Михайлович не було надано копію паспорта (а саме сторінки 5-6) у складі тендерної пропозиції, хоча прямо норма тендерної документації - сторінки 1-6.
2. ФОП Маркевич Віктор Михайлович не було надано інформацію про необхідність ліцензії або будь-якого іншого документу дозвільного характеру.
3. ФОП Маркевич Віктор Михайлович не було підтверджено досвід виконання аналогічних договорів у конкурентних закупівлях відповідно до умов тендерної документації у повному обсязі.
Розглянувши ще раз тендерну документацію та документацію переможця встановлено наступне відповідно до додатку N° 1 «Кваліфікаційні критерії та документи , що підтверджують відповідність учасника вимогам, визначеним у ст. 17 Закону» доТД, що переможець надав довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (неменше 1-го заперіод 2021-2023 років) з посиланням на тендерну документацію без додавання договору.
Але враховуючи те, що на період воєнного стану відповідно до п. 48 Постанови КМУ від
12 жовтня 2022 р. N° 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Пропублічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» при закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені с т а т т е ю 16 Закону в разі проведення відкритих торгів згідно з Особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільноготранспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовується. Тобто кваліфікаційні критерії можуть не вимагаються до перших двох пунктів.
Щодо п. 1 вимоги ФОП МАКАРОВА СЕРГІЯ МИКОЛАЙОВИЧА повідомляємо, що надана Маркевичем Вікторем Михайловичем скан копія паспорту не містить будь-яких даних на сторінці 5-6, у звʼязку з чим відсутність цієї сторінки паспорту не може бути істотною підставою для відхилення пропозиції учасника, пропозиція якого більш ніж на 200 000,00 грн є меншою, за пропозицію ФОП МАКАРОВА СЕРГІЯ МИКОЛАЙОВИЧА
Щодо п. 2 вимоги ФОП МАКАРОВА СЕРГІЯ МИКОЛАЙОВИЧА повідомляємо, що в п. 2.6 Розділу 4 Додатку 2 до ТД «Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження» зазначено, що учасники повинні надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначаються дані про наявність документа дозвільного характеру, у разі якщо отримання таких документів передбачено чинним законодавством України. Тобто дана довідка надається лише у тому разі, якщо отримання отримання таких документів (дозволів, ліцензій, тощо) для виконання умов закупівлі передбачено чинним законодавством України. Враховуючи, що діяльність, що становить предмет даної закупівлі не потребує жодних дозвільних документів, надання довідки у такому разі не є необхідним.
Щодо п. 3 вимоги ФОП МАКАРОВА СЕРГІЯ МИКОЛАЙОВИЧА, повідомляємо, що Маркевичем Вікторем Михайловичем надано документи, що підтверджують вимоги, викладені у п.1 Додатку 2 до ТД, у звʼязку з чим, дана вимога є необґрунтованою та задоволенню не підлягає.
Закупівля дров для забезпечення діяльності лікарні в зимовий період, враховуючи критичну ситуацію в країні повʼязану з веденням воєнного стану, нестабільною роботою енергетичної інфраструктури - є нагальною потребою, а беручі до уваги те, що основний пріоритет тендерної пропозиції ЦІНА - 100 %,
Скарги до процедури
Дата подання: 29 грудня 2023 17:24
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000051 ● 031bd4d310374a38a30849254464deb9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 17:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2024 Одеса № 108
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 20.05.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 20.05.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.05.2024 № 108
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
21 UA-2023-12-16-001896-a 16.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-23 17:19:13
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-28 16:54:27
Пояснення на запит
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОВІДІОПОЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ «ОВІДІОПОЛЬСЬКА ЛІКАРНЯ» надає відповідь на Ваш Запит від 23.05.2024р. щодо надання пояснення яким чином та на підставі яких документів нами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартість?.
Згідно вище викладених питань пояснюємо наступне:
1.Розмір бюджетного призначення був здійснений згідно БЮДЖЕТНОГО ЗАПИТУ НА 2023-2026 РОКИ індивідуальний (Форма 2023-2)
2.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені у Службовій записці гол.інженером Куриловим О.Я.
3.Визначення очікувальної вартості, було проведено згідно аналізу ринку та модулю аналітики моніторингу публічних закупівель(bi.prozorro.org), який міститься у відкритих джерелах.
Додаток :
1. Копія БЮДЖЕТНОГО ЗАПИТУ НА 2023-2026 РОКИ індивідуальний (Форма 2023-2) - 7 арк.
2. Копія Службової записки від 3.11.2023р – 1 арк.
3. Копія аналізу ринку та модулю аналітики моніторингу публічних закупівель(bi.prozorro.org) - 1 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-8
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 грудня 2023 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець КОРОЛЬ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ |
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
1 092 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Маркевич Віктор Михайлович |
1 222 500,00
UAH з ПДВ
|
1 199 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП МАКАРОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ |
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець КОРОЛЬ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ #2733803532 |
Рішення скасоване |
1 092 750,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2024 17:42
|
|
Маркевич Віктор Михайлович #2901124635 |
Рішення скасоване |
1 199 000,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2024 17:42
|
|
Фізична особа-підприємець КОРОЛЬ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ #2733803532 |
Відхилено |
1 092 750,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2024 18:22
|
|
Маркевич Віктор Михайлович #2901124635 |
Переможець |
1 199 000,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2024 20:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 січня 2024 11:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2024 08:29
|
Дод.1 до дог.21.pdf | укладений |
31 грудня 2024 08:29
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2024 13:42
|
Дог.21 .pdf | укладений |
01 лютого 2024 13:41
|