Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 –79710000-4 – Охоронні послуги (послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони)
Очікувана вартість
1 171 800,00 UAH
UA-2023-12-16-001796-a a54f8f83170f49a8b886faa8511939bb
Відкриті торги з особливостями    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Шевцова

+380617086970 tender_uon@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
Контактна особа: Надія Шевцова
+380617086970
tender_uon@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2023 20:25
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2024 00:05
Початок аукціону: 05 лютого 2024 13:39
Початок аукціону: 05 лютого 2024 13:39
Очікувана вартість: 1 171 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 859,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, відповідно до дислокації закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2023 20:25
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2023 20:25
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2023 20:25
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2023 20:25
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2023 20:25
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2023 20:25
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2023 20:25
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2023 20:25
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2023 20:25
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2023 20:25
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2023 20:25
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2023 20:25
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2023 20:25
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2023 20:25
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2023 20:25
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2023 20:25
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2023 20:25
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2023 20:25
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2023 20:25
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2023 20:25
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2023 20:25
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 16 грудня 2023 20:25
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2023 20:25
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 16 грудня 2023 20:25
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2023 20:25
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 16 грудня 2023 20:25

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

22 січня 2024 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2024 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2023 20:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2024 10:04
ЗМІНИ_22.01.2024.pdf
22 січня 2024 10:04
1-ТД_охорона_зі змінами 2.pdf
17 січня 2024 17:25
Додаток_2_кваліфікаційні_критерії_зі змінами.pdf
17 січня 2024 17:25
ЗМІНИ_17.01.2024.pdf
17 січня 2024 17:25
Додаток_1_технічні_характеристики_зі змінами.pdf
17 січня 2024 17:25
1-ТД_охорона_зі змінами.pdf
16 грудня 2023 20:25
Додаток_1_технічні характеристики.pdf
16 грудня 2023 20:25
Додаток_3_лист-згода.pdf
16 грудня 2023 20:25
Додаток_4_проект договору.pdf
16 грудня 2023 20:25
1-ТД_охорона.pdf
16 грудня 2023 20:25
Додаток_2_кваліфікаційні критерії.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток № 2
Дата подання: 17 грудня 2023 13:37
Дата відповіді: 20 грудня 2023 18:41
Доброго дня! Згідно з Додатком № 2 учасник повинен надати " посвідчення та протоколи перевірки знань до них на інженерно-технічних робітників (інженери та/або техніки) - не менше 3 осіб, що пройшли навчання в державних центрах охорони праці". Надайте будь-ласка роз'яснення, ЯКІ саме знання повинні підтверджувати ці посвідчення та протоколи. І на підставі, якого ЗАКОНУ ми, як потенційний учасник повинні звертатись саме в ДЕРЖАВНІ органи, а ні в інші, які мають право на навчання, але є приватними? Відповідь просимо надати конкретизовану, а ні ту як Ваша організація любить писати: пійди туди, не знаю куди. І просимо Вас надати роз'яснення ні в контексті Вашої улюбленною статті 22, а щось інше вигадайте, ближче до Закону. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що відповідно до п. 2.1. додатку 2 тендерної документації перелічені нормативно-правові акти відповідно щодо яких мають мати відповідні знання інженерно-технічні працівники (інженери та/або техніки) Учасника. Відповідно до ч. 8 ст. 18 Закону України «Про охорону праці» вивчення основ охорони праці, а також підготовка та підвищення кваліфікації спеціалістів з охорони праці з урахуванням особливостей виробництва відповідних об'єктів економіки забезпечуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері освіти і науки, в усіх навчальних закладах за програмами, погодженими із центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці.
Додаток № 2 частина 2
Дата подання: 17 грудня 2023 13:42
Дата відповіді: 20 грудня 2023 18:42
Згідно Додатку № 2 учасник повинен мати інженерів та/або техніки - не менше 3 осіб. Надайте будь ласка роз'яснення, а які функції повинні виконувати , ці працівники на Ваших об'єктах? І чому саме 3 особи Вам потрібно, а ні 5 чи 10? Як ви це визначили?
Відповідь: Щодо наведеного питання повідомляємо, що відповідно до додатку 1 тендерної документації наведений повний перелік послуг, що повинні виконуватися працівниками Учасника – Виконавця послуг, в тому числі послуг, що притаманні працівникам - інженери та/або техніки. В частині кількості таких працівників повідомляємо, що за об’єктами на яких необхідно надавати послуги, зокрема 279 навчальних закладів та кількості обладнання наведеного у інформації про технічні вимоги до предмета закупівлі (додаток 1 тендерної документації) Замовником розраховано саме таку кількість інженерно-технічних працівників. Замовник не заперечує, якщо Учасники має можливість залучити більшу кількість зазначених працівників 5 або 10.
Додаток № 2 частина 3
Дата подання: 17 грудня 2023 13:46
Дата відповіді: 20 грудня 2023 18:42
Згідно Додатку № 2 учасник повинен мати не менше 15 електромонтерів. Надайте будь ласка роз'яснення, на підставі якого Закону Ви це нарахували? Якщо на підставі Вашої улюбленої статті 22, то видаліть будь ласка цю маєчню з документації, поки Вас не закидали жалобами в АМКУ та почитайте нормативні акти, які супроводжують організацію охоронної діяльності. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо наведеного питання повідомляємо, що кількості таких працівників розраховано Замовником виходячи з кількості об’єктів, наведеного у дислокації закладів освіти (інформація про технічні вимоги до предмета закупівлі додатку 1 до тендерної документації) та можливим одночасним наданням відповідних послуг у декількох закладах. Таки дійсно, що роз’яснення на запитання Замовниками надаються відповідно саме до Закону України «Про публічні закупівлі», проте не ст. 22, а ст. 24 вказаного Закону, та п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від12.10.2022.
Загальне питання
Дата подання: 18 грудня 2023 13:54
Дата відповіді: 20 грудня 2023 18:44
Доброго дня! Тендерна документація та додатки до неї не містять терміну надання послуг. Дата до 31.12.2024 це не зрозуміло, тому що технінча охорона розраховується на кількість місяців. Вкажіть будь-ласка на скількі місяців розрахований бюджет закупівлі 1 171 800,00 грн.? Це річний бюджет, тобто на 12-ть місяців? Якщо так, роз'ясніть, чі вірно ми зрозуміли, що сума за результатами закупівлі буде поділятись на 12 місяців та зменшуватись на фактичний термін, якщо закупівля затягнеться так? Наприклад, якщо заключення договору буде у лютому 2024 році, то із суми кінцевої пропозиції буде віднят місяц і на цю суму буде заключен договір? Чи вірно ми розуміємо?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що строк надання послуг наведений у оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації – до 31.12.2024 року, отже очікувана вартість закупівлі розраховано на весь 2024 рік, при цьому укладення договору про закупівлю з питанням щодо врегулювання ціни такого договору, виходячи з фактичного терміну надання послуг, мають здійснюватися відповідно до вимог п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від12.10.2022.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-12-16-001796-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: Управління поліції охорони в Запорізькій області, Код ЄДРПОУ:40108947
Дата подання: 18 січня 2024 15:29
Скарга на порушення Замовником чинного законодавства в сфері державних закупівль
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, що Кабінетом Міністрів України прийнято Постанову від 22 грудня 2023 р. № 1364 «Про внесення зміни до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах», якою він постановив внести зміну до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охорони органами поліції охорони на договірних засадах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 (Офіційний вісник України, 2018 р., № 96, ст. 3162), доповнивши їх пунктом 19 такого змісту: “19. Заклади освіти державної та комунальної форми власності.”.
Відповідно до цього постанова Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 зі змінами внесеними Постановою КМУ від 22 грудня 2023 р. № 1364 встановлює, що заклади освіти державної і комунальної форми власності повинна охороняти виключно поліція охорони на договірних засадах.
Враховуючи вищевказані зміни, що відбулись в Українському законодавстві Замовник не може укладати договори на охорону державних та комунальних закладів освіти з суб’єктами охоронної діяльності, що не є органами поліції охорони (а так і недержавними охоронними підприємствами). Відповідно до цього процедура закупівлі, що обрана Замовником «Відкриті торгів з особливостями за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги (послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони) (оголошення за ідентифікатором UA-2023-12-16-001796-a) не відповідаю чинному законодавству, оскільки передбачає участь інших Учасників окрім поліції охорони, в тому числі недержавних охоронних підприємств.
Наказом МВС України від 14.12.2022 № 816 «Про затвердження Порядку забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах», зареєстрованим в Міністерстві
юстиції України 20 січня 2023 року за № 126/39182, встановлено механізм забезпечення охорони об’єктів, що належать до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 року № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах». Заклади освіти державної та комунальної форми власності відповідно до пункту 19 «категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» затверджених Постановою КМУ від 21.11.2018 року № 975 є об’єктом охорони виключно для поліції охорони. Пунктом 3 «Порядку забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах» затвердженого Наказом МВС України від 14.12.2022 № 816 визначено:
«Видами охорони об’єктів є фізична охорона та/або охорона за допомогою засобів охоронного призначення.
Охорона об’єктів за допомогою засобів охоронного призначення здійснюється відповідно до Інструкції з технічної експлуатації засобів охоронного призначення і організації роботи пунктів централізованого спостереження в органах, підрозділах поліції охорони, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 23 червня 2017 року № 533, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 18 липня 2017 року за № 872/30740».
Враховуючи вищевикладене Просимо Вас:

1. Скасувати процедуру закупівлі (оголошення за ідентифікатором UA-2023-12-16-001796-a) «Відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги (послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони) як таку, що її процедура не відповідає вимогам чинного Законодавства України.
2. В разі наявної необхідності, у Замовника, закупівлі таких послуг, з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 зі змінами внесеними Постановою КМУ від 22 грудня 2023 р. № 1364, пропонуємо Вам вибрати процедуру закупівлі: «Укладення прямого договору» (переговорна процедура), з одним Учасником – Управлінням поліції охорони в Запорізькій області та відповідно звернутися до Управління поліції охорони для укладення договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2024 10:12
З приводу наведеного питання повідомляємо, що відповідно до п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі – Закон), проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону визначений вичерпний перелік принципів якими мають в обов’язковому порядку керуватися Замовники, серед яких, передбачені такі як – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та добросовісна конкуренція серед учасників.
Виходячи з наведеного Замовники мають виконувати вимоги Закону, з урахуванням положень Постанова 1178 під час здійснення закупівлі товарів, робіт або послуг.
Відповідно до положень Постанови 1178 наразі Замовники не мають можливості застосовувати переговорні процедури закупівель товарів, робіт або послуг. Натомість п. 13 Постанови 1178 передбачається вичерпні обставини щодо укладання Замовниками договорів без використання електронної системи закупівель, серед яких відсутня обставина для укладення такого договору з підстав наведених у вимозі. Обґрунтування вимоги в даному випадку Постановою КМУ від 22 грудня 2023 р. № 1364 «Про внесення зміни до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» вважаємо недоречним так як відповідні зміни до п. 13 Постанови 1178 не внесені, в той час як Замовники під час закупівлі товарів робіт та послуг керуються, зокрема, вимогами ч. 4 ст. 3 Закону – «Відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених Законом. Зміни до Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону»
У зв’язку з вищенаведеним повідомляємо про відсутність підстав для задоволення наведеної вимоги.
Номер вимоги: UA-2023-12-16-001796-a.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: Управління поліції охорони в Запорізькій області, Код ЄДРПОУ:40108947
Дата подання: 22 січня 2024 16:58
Скарга на умови закупівлі
Шановний Замовнику!
Станом на сьогоднішній день, відповідно до чинного законодавства України відповідно до п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі – Закон), проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей.
Пунктом 13 Постанови 1178 передбачані вичерпні обставини щодо укладання Замовниками договорів без використання електронної системи закупівель:
«Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли:
5) роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків:
- відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником;..».
Кабінетом Міністрів України прийнято Постанову від 22 грудня 2023 р. № 1364 «Про внесення зміни до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах», якою він постановив внести зміну до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охорони органами поліції охорони на договірних засадах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 (Офіційний вісник України, 2018 р., № 96, ст. 3162), доповнивши їх пунктом 19 такого змісту: “19. Заклади освіти державної та комунальної форми власності.”.
Відповідно до цього постанова Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 зі змінами внесеними Постановою КМУ від 22 грудня 2023 р. № 1364 встановлює, що заклади освіти державної і комунальної форми власності повинна охороняти виключно поліція охорони на договірних засадах.
Управління поліції охорони в Запорізькій області, може бути єдиним постачальником послуг охорони навчальних закладів державної та комунальної власності на території Запорізької області.
Отже наявні всі ознаки «відсутність конкуренції з технічних причин» визначені підпунктом 5 пункту 13 Постанови 1178 для укладання Замовником договору без використання електронної системи закупівель.
Для формування документального обгрунтування (підтвердження) Замовником «відсутністі конкуренції з технічних причин» з метою укладення Договору без використання електронної системи закупівель наявні всі законні підстави та нормативні документи:
- чинні Постанови Уряду України:
1. Від 22 грудня 2023 р. № 1364 «Про внесення зміни до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах».
2. Від 21.11.2018 року № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах».
3. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 7 квітня 2023 р. № 301-р. «Про схвалення Концепцію безпеки закладів освіти».
4. Від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
- Управління поліції охорони в Запорізькій області, є суб’єктом охоронної діяльності встановленим Постановою КМУ 21.11.2018 року № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах», що підтверджується:
1. Законом України „Про Національну поліцію” від 2 липня 2015 року.
2. Постановою КМ України від 13.10.2015 року № 834 про «Питання функціонування органів поліції охорони як територіальних органів Національної поліції та ліквідації деяких територіальних органів Міністерства внутрішніх справ».
3. Ліцензією Управління поліції охорони в Запорізькій області на охоронну діяльність. Управління поліції охорони в Запорізькій області (Учасник) (ЄДРПОУ 40108947) має діючу Ліцензію на охоронну діяльність. Найменування органу ліцензування – Міністерство внутрішніх справ України. Номер і дата прийняття рішення: № 1461 від 13.11.2015 року. Вказана Ліцензія є безстроковою (не має кінцевого строку дії). Перевірити наявність та чинність вказаної Ліцензії Замовник також може самостійно у відкритому доступі інтернет ресурсу на державному сайті України «Портал МВС» https://mvs.gov.ua/uk/activity/licenzuvannya за посиланням: https://mvs.gov.ua/upload/1/7/7/5/7/0/licenziia-oxorona-12-01-2024.pdf.
- «Об’єкти Замовника - заклади освіти державної і комунальної форми власності – є об’єктами охорони (на договірних засадах) виключно для поліції охорони (зокрема для Управління поліції охорони в Запорізькій області, відповідно до пункту 19 “19. Заклади освіти державної та комунальної форми власності.” категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охорони органами поліції охорони на договірних засадах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975.
- Наказом МВС України від 14.12.2022 № 816 «Про затвердження Порядку забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20 січня 2023 року за № 126/39182, встановлено механізм забезпечення охорони об’єктів, що належать до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 року № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах»: «Видами охорони об’єктів є фізична охорона та/або охорона за допомогою засобів охоронного призначення. Вид охорони визначається органами поліції охорони спільно з органом, підприємством, установою, організацією, у віданні яких перебувають об’єкти (далі - замовник), стосовно кожного окремого об’єкта з урахуванням його індивідуальних характеристик (розташування, територія, інженерна й технічна захищеність, наявність іншої охорони, протяжність поста / маршруту тощо). Охорона об’єктів за допомогою засобів охоронного призначення здійснюється відповідно до Інструкції з технічної експлуатації засобів охоронного призначення і організації роботи пунктів централізованого спостереження в органах, підрозділах поліції охорони, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 23 червня 2017 року № 533, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 18 липня 2017 року за № 872/30740».


Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог чинного законодавства в сфері державних закупівль та підтримання курсу Уряду України визначеного «Концепцію безпеки закладів освіти» (Розпорядження Кабінету Міністрів України від 7 квітня 2023 р. № 301-року) направленого на створення рівних, належних і безпечних умов здобуття освіти, організація безпечного освітнього середовища, зокрема в умовах військової агресії Російської Федерації проти України, в тому числі шляхом «Забезпечення в установленому порядку охорони закладів освіти із залученням поліції охорони»,

Просимо Вас:

1. Скасувати процедуру закупівлі (оголошення за ідентифікатором UA-2023-12-16-001796-a) «Відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги (послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони) як таку, що її процедура не відповідає вимогам чинного Законодавства України.
2. В разі наявної необхідності, у Замовника, закупівлі таких послуг, з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 зі змінами внесеними Постановою КМУ від 22 грудня 2023 р. № 1364, пропонуємо Вам обрати процедуру закупівлі: «укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів» визначену підпунктом 5 «відсутність конкуренції з технічних причин» пункту 13 Постанови 1178, коли послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання та відповідно звернутися до Управління поліції охорони для укладення договору.

Посилання на законодавство:

1. Постанова КМУ від 21.11.2018 року № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/975-2018-%D0%BF#Text.
2. Постанова КМУ від 22 грудня 2023 р. № 1364 «Про внесення зміни до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1364-2023-%D0%BF#n2.
3. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 7 квітня 2023 р. № 301-р. «Про схвалення Концепцію безпеки закладів освіти» - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/301-2023-%D1%80#Text.
4. Закон України „Про Національну поліцію” від 2 липня 2015 року - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/580-19#Text.
5. Постанова КМ України від 13.10.2015 року № 834 про «Питання функціонування органів поліції охорони як територіальних органів Національної поліції та ліквідації деяких територіальних органів Міністерства внутрішніх справ» - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/834-2015-%D0%BF#Text.
6. Наказ МВС України від 14.12.2022 № 816 «Про затвердження Порядку забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах» Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України 20 січня 2023 року за № 126/39182 - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0126-23#Text.

7. Наказ Міністерства внутрішніх справ України від 23 червня 2017 року № 533, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 18 липня 2017 року за № 872/30740 - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0872-17#Text.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2024 18:09
З приводу наведеного вимоги повідомляємо, що відповідно до п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі – Закон), проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону визначений вичерпний перелік принципів якими мають в обов’язковому порядку керуватися Замовники, серед яких, передбачені такі як – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та добросовісна конкуренція серед учасників.
Виходячи з наведеного Замовники мають виконувати вимоги Закону, з урахуванням положень Постанова 1178 під час здійснення закупівлі товарів, робіт або послуг.
Відповідно до положень Постанови 1178 наразі Замовники не мають можливості застосовувати переговорні процедури закупівель товарів, робіт або послуг. Натомість п. 13 Постанови 1178 передбачається вичерпні обставини щодо укладання Замовниками договорів без використання електронної системи закупівель, серед яких відсутня обставина для укладення такого договору з підстав наведених у вимозі. Обґрунтування вимоги в даному випадку Постановою КМУ від 22 грудня 2023 р. № 1364 «Про внесення зміни до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» вважаємо недоречним так як відповідні зміни до п. 13 Постанови 1178 не внесені, в той час як Замовники під час закупівлі товарів робіт та послуг керуються, зокрема, вимогами ч. 4 ст. 3 Закону – «Відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених Законом. Зміни до Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону»
У зв’язку з вищенаведеним повідомляємо про відсутність підстав для задоволення наведеної вимоги.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-12-16-001796-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37902738
Дата подання: 20 грудня 2023 18:19
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації
Оскарження умов закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 грудня 2023 17:32
рішення від 22.12.2023 № 20696.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2023 17:32
рішення від 02.01.2024 № 113.pdf
Дата публікації: 05 січня 2024 11:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження виконано.
Номер скарги: UA-2023-12-16-001796-a.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: Управління поліції охорони в Запорізькій області, Код ЄДРПОУ:40108947
Скарга на порущення вимог законодавства у сфері публічних закупівель Замовником
Просимо Вас: 1. Скасувати процедуру закупівлі (оголошення за ідентифікатором UA-2023-12-16-001796-a) «Відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги (послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони) в силу того, що її процедура не відповідає вимогам чинного Законодавства України. 2. В разі потреби закупівлі таких послуг забов’язати Замовника вибрати процедуру закупівлі: «Укладення прямого договору» (переговорна процедура), з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 зі змінами внесеними Постановою КМУ від 22 грудня 2023 р. № 1364, з одним Учасником – Управлінням поліції охорони в Запорізькій області та відповідно звернутися до Управління поліції охорони в Запорізькій облсті для укладення договору.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2023-12-16-001796-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Управління поліції охорони в Запорізькій області, Код ЄДРПОУ:40108947
Дата подання: 18 січня 2024 12:54
Скарга на порущення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме вибір Замовником процедури проведення закупівлі послуг такої що не відповідає вимогам чинного законодавства
Управління поліції охорони в Запорізькій області просить Антимонопольний комітет України: 1. Скасувати процедуру закупівлі (оголошення за ідентифікатором UA-2023-12-16-001796-a) «Відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги (послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони), як таку що не відповідає вимогам чинного Законодавства України. 2. В разі потреби закупівлі таких послуг (послуги охорони закладів освіти державної чи комунальної форми власності) Замовником, забов’язати Замовника вибрати процедуру закупівлі: «Укладення прямого договору» (переговорна процедура), з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 зі змінами внесеними Постановою КМУ від 22 грудня 2023 р. № 1364, з одним Учасником – Управлінням поліції охорони в Запорізькій області та відповідно звернутися до Управління поліції охорони для укладення договору як до єдиного постачальника вказаних послуг.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 січня 2024 15:15
рішення від 22.01.2024 № 1199.pdf
Дата публікації: 22 січня 2024 15:14
рішення від 26.01.2024 № 1658.pdf
Дата публікації: 31 січня 2024 16:29
Номер скарги: UA-2023-12-16-001796-a.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37902738
Дата подання: 21 лютого 2024 14:21
Скарга на рішення Замовника (неправомірне відхилення пропозиції)
Скарга на результат кваліфікаціїї
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 лютого 2024 17:49
Рішення від 23.02.2024 № 3423.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2024 17:49
Рішення від 05.03.2024 № 4107.pdf
Дата публікації: 08 березня 2024 13:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження виконано
Номер скарги: UA-2023-12-16-001796-a.a7
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37902738
Скарга на рішенні Замовника (безпідставне відхилення)
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2023-12-16-001796-a.b8
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37902738
Дата подання: 01 травня 2024 13:54
Скарга на дії Замовника (безпідставне відхилення)
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 травня 2024 16:19
рішення від 03.05.2024 № 7891.pdf
Дата публікації: 03 травня 2024 16:19
рішення від 10.05.2024 № 8347.pdf
Дата публікації: 15 травня 2024 12:02

Документи подані скаржником

20 грудня 2023 18:16
Додаток Зброя.pdf
20 грудня 2023 18:16
Додаток Наручники.pdf
20 грудня 2023 18:16
рішення від 24.05.2019 № 6633.pdf
20 грудня 2023 18:16
Додаток (ДБЖ).pdf
20 грудня 2023 18:16
Додаток Екіпіровка.pdf
20 грудня 2023 18:16
Скрін (ДСТУ 50134-7 2017).pdf
20 грудня 2023 18:16
Документи Комісія.pdf
20 грудня 2023 18:16
Сертифікат ПЦС MISTO.pdf
20 грудня 2023 18:16
ДСТУ_4030-2001.pdf
20 грудня 2023 18:16
Договори (ДОН).pdf
20 грудня 2023 18:16
Витяг з ЄДРПОУ ПЗ 06.12.23.pdf
20 грудня 2023 18:16
Штатний розпис.pdf
20 грудня 2023 18:16
Скрін (ДСТУ 50131-7 2014).pdf
20 грудня 2023 18:16
рішення від 03.03.2021 № 4063.pdf
20 грудня 2023 18:16
ISO 9001.pdf
20 грудня 2023 18:16
Сертифікат ПЦС Орлан.pdf
20 грудня 2023 18:16
Декларація.pdf
20 грудня 2023 18:16
Скрін (ДСТУ 50518 2019).pdf
20 грудня 2023 18:16
Ліцензія.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

18 січня 2024 11:30
Витяг ЄДРЮО ФОП та ГФ

Документи подані замовником

24 січня 2024 21:43
Пояснення до скарги.pdf
24 січня 2024 21:45
Пояснення до скарги.docx

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

21 лютого 2024 13:12
Протокол 2Н-1.doc
21 лютого 2024 13:30
Доказ № 4.pdf
21 лютого 2024 13:39
ЗМІНИ_22.01.2024.pdf
21 лютого 2024 14:13
Електронний підпис

Документи подані замовником

02 квітня 2024 18:12
Протокол від 02.04.2024.pdf

Документи Органу Оскарження

23 лютого 2024 17:49
Рішення від 23.02.2024 № 3423.pdf
08 березня 2024 13:58
Рішення від 05.03.2024 № 4107.pdf

Документи подані скаржником

30 квітня 2024 15:39
Доказ № 5.pdf
30 квітня 2024 15:39
Довідки (доказ № 6).pdf
30 квітня 2024 15:39
Рішення від 05.03.2024 № 4107.pdf
30 квітня 2024 15:39
Пояснення (доказ № 2).pdf
30 квітня 2024 15:39
Додаткова угода ПЗ.pdf
30 квітня 2024 15:39
Протокол 2_1_відхилення.doc
30 квітня 2024 16:58
Перелік договорів.pdf
30 квітня 2024 17:58
Електронний підпис

Документи подані скаржником

01 травня 2024 13:50
Доказ № 5.pdf
01 травня 2024 13:50
Додаткова угода ПЗ.pdf
01 травня 2024 13:50
Пояснення (доказ № 2).pdf
01 травня 2024 13:50
Рішення від 05.03.2024 № 4107.pdf
01 травня 2024 13:50
Довідки (доказ № 6).pdf
01 травня 2024 13:52
Електронний підпис
08 травня 2024 12:31
Протокол 2_1_відхилення.doc

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

03 травня 2024 16:19
рішення від 03.05.2024 № 7891.pdf
15 травня 2024 12:02
рішення від 10.05.2024 № 8347.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2024 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ" 304 668,00
UAH з ПДВ
166 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Управління поліції охорони в Запорізькій області 334 800,00
UAH з ПДВ
167 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 квітня 2024 16:58
Електронний підпис
25 квітня 2024 16:55
Пояснення.pdf
25 квітня 2024 16:55
Інформаційний лист.pdf
25 квітня 2024 16:53
Довідки.pdf
25 квітня 2024 16:53
Відгук.pdf
03 квітня 2024 15:07
Електронний підпис
03 квітня 2024 15:05
Обгрунтування АНЦ.pdf
05 лютого 2024 14:55
Електронний підпис
05 лютого 2024 14:51
Обгрунтування АНЦ.pdf
23 січня 2024 15:43
Електронний підпис
23 січня 2024 15:43
Електронний підпис
23 січня 2024 15:40
Електронний підпис
23 січня 2024 15:40
Електронний підпис
20 січня 2024 13:17
Електронний підпис
20 січня 2024 13:17
Електронний підпис
20 січня 2024 13:16
ISO 18788.pdf.asice.zip
20 січня 2024 13:16
Загальні довідки.pdf
20 січня 2024 13:16
Протокол.pdf.asice.zip
20 січня 2024 13:16
Протокол.pdf
20 січня 2024 13:16
Інші документи.rar
20 січня 2024 13:16
п. 47 Особливостей.pdf
20 січня 2024 13:16
ISO 18788.pdf
20 січня 2024 13:16
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Управління поліції охорони в Запорізькій області

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ"
#37902738
Рішення скасоване
166 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2024 18:03
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 лютого 2024 00:00
Управління поліції охорони в Запорізькій області
#40108947
Рішення скасоване
167 400,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2024 18:03
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 лютого 2024 00:00
ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ"
#37902738
Відхилено
166 000,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2024 19:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 квітня 2024 18:48
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 квітня 2024 00:00
Управління поліції охорони в Запорізькій області
#40108947
Очікує рішення
167 400,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2024 19:28
Обґрунтування аномально низької ціни
до 30 квітня 2024 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Вимога про усунення невідповідностей

1. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази: - наданий не в повному обсязі Дозвіл на кімнату зберігання зброї від 28.10.2021 А№003230, а саме - відсутній додаток; - надані Договір оренди приміщення від 31.01.2022 №262 та Акт здачі-приймання приміщення до нього. Орендодавцями за договором зазначені Онищенко Вадим Андрiйович, Гурковський Сергiй Вiкторович, Руденок Олексiй Iванович, але підпис останнього відсутній; - наданий документ, що підтверджує право власності орендодавця на зазначене приміщення, відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, в якому власником 1/3 частки виступає Руденок Тетяна Петрівна, проте Орендодавцями за договором оренди приміщення від 31.01.2022 №262 зазначений, в тому числі Руденок Олексiй Iванович, що суперечить відомостям з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. 2. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації: - відсутнє посвідчення про допуск до роботи до 1000 В електромонтера ОПС Селіванова В.М. - надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, де зазначена кількість охоронників груп швидкого реагування (ГШР), проте у тендерній документації вимагаються охоронники мобільних груп. - надані посвідчення з охорони праці та витяг з протоколу на інженера Баскакова, проте у довідці він не зазначається. Також, посвідчення на інженера Баскакова з перевірки знань за НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» та за НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями» не надаються. - надані не в повному обсязі посвідчення з перевірки знань на інженерно-технічних працівників (інженери та/або техніки) щодо проходження навчання з охорони праці, зокрема, у складі тендерної пропозиції надані 7 сканованих перших сторінок вказаних посвідчень, в той час як друга сторінка (оборотна сторінка) таких посвідчень 6. 3. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору наданий відгук від 23.01.2024, що не відповідає вимогам пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання в повному обсязі Дозволу на кімнату зберігання зброї від 28.10.2021 А№003230 з додатком; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання Договору оренди приміщення від 31.01.2022 №262 та Акту здачі-приймання приміщення до нього оформлених у повному обсязі щодо підписання зазначених документів всіма сторонами правочину в тому числі Руденок Олексій Іванович; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання документів, що підтверджують право власності орендодавця Руденок Олексій Іванович на приміщення, яке орендується учасником відповідно до договору оренди від 31.01.2022 № 262; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання посвідчення про допуск до роботи до 1000 В електромонтера ОПС Селіванова В.М.; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання виправленої довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, із зазначенням кількості охоронників саме мобільних груп. - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації в частині уточнення інформації щодо працівника інженера Баскакова В.В. та документів з охорони праці за НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» та за НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями» або пояснення щодо незалучення зазначеного працівника; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання посвідчень з перевірки знань на інженерно-технічних працівників (інженери та/або техніки) щодо проходження навчання з охорони праці в повному обсязі; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленого відгуку на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору відповідно вимогам пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи