Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 –79710000-4 – Охоронні послуги (послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони)
Очікувана вартість
1 171 800,00 UAH
UA-2023-12-16-001796-a ● a54f8f83170f49a8b886faa8511939bb
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Контактна особа: |
Надія Шевцова +380617086970 tender_uon@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2023 20:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2024 00:05 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2024 13:39 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2024 13:39 |
Очікувана вартість: | 1 171 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 859,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, відповідно до дислокації закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2024 10:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2024 10:04 |
ЗМІНИ_22.01.2024.pdf | |
22 січня 2024 10:04 |
1-ТД_охорона_зі змінами 2.pdf | |
17 січня 2024 17:25 |
Додаток_2_кваліфікаційні_критерії_зі змінами.pdf | |
17 січня 2024 17:25 |
ЗМІНИ_17.01.2024.pdf | |
17 січня 2024 17:25 |
Додаток_1_технічні_характеристики_зі змінами.pdf | |
17 січня 2024 17:25 |
1-ТД_охорона_зі змінами.pdf | |
16 грудня 2023 20:25 |
Додаток_1_технічні характеристики.pdf | |
16 грудня 2023 20:25 |
Додаток_3_лист-згода.pdf | |
16 грудня 2023 20:25 |
Додаток_4_проект договору.pdf | |
16 грудня 2023 20:25 |
1-ТД_охорона.pdf | |
16 грудня 2023 20:25 |
Додаток_2_кваліфікаційні критерії.pdf |
22 січня 2024 10:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 січня 2024 10:04 |
ЗМІНИ_22.01.2024.pdf
|
||||||
22 січня 2024 10:04 |
1-ТД_охорона_зі змінами 2.pdf
|
||||||
17 січня 2024 17:25 |
Додаток_2_кваліфікаційні_критерії_зі змінами.pdf
|
||||||
17 січня 2024 17:25 |
ЗМІНИ_17.01.2024.pdf
|
||||||
17 січня 2024 17:25 |
Додаток_1_технічні_характеристики_зі змінами.pdf
|
||||||
17 січня 2024 17:25 |
1-ТД_охорона_зі змінами.pdf
|
||||||
16 грудня 2023 20:25 |
Додаток_1_технічні характеристики.pdf
|
||||||
16 грудня 2023 20:25 |
Додаток_3_лист-згода.pdf
|
||||||
16 грудня 2023 20:25 |
Додаток_4_проект договору.pdf
|
||||||
16 грудня 2023 20:25 |
1-ТД_охорона.pdf
|
||||||
16 грудня 2023 20:25 |
Додаток_2_кваліфікаційні критерії.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток № 2
Дата подання: 17 грудня 2023 13:37
Дата відповіді: 20 грудня 2023 18:41
Доброго дня! Згідно з Додатком № 2 учасник повинен надати " посвідчення та протоколи перевірки знань до них на інженерно-технічних робітників (інженери та/або техніки) - не менше 3 осіб, що пройшли навчання в державних центрах охорони праці". Надайте будь-ласка роз'яснення, ЯКІ саме знання повинні підтверджувати ці посвідчення та протоколи. І на підставі, якого ЗАКОНУ ми, як потенційний учасник повинні звертатись саме в ДЕРЖАВНІ органи, а ні в інші, які мають право на навчання, але є приватними? Відповідь просимо надати конкретизовану, а ні ту як Ваша організація любить писати: пійди туди, не знаю куди. І просимо Вас надати роз'яснення ні в контексті Вашої улюбленною статті 22, а щось інше вигадайте, ближче до Закону. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що відповідно до п. 2.1. додатку 2 тендерної документації перелічені нормативно-правові акти відповідно щодо яких мають мати відповідні знання інженерно-технічні працівники (інженери та/або техніки) Учасника. Відповідно до ч. 8 ст. 18 Закону України «Про охорону праці» вивчення основ охорони праці, а також підготовка та підвищення кваліфікації спеціалістів з охорони праці з урахуванням особливостей виробництва відповідних об'єктів економіки забезпечуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері освіти і науки, в усіх навчальних закладах за програмами, погодженими із центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці.
Додаток № 2 частина 2
Дата подання: 17 грудня 2023 13:42
Дата відповіді: 20 грудня 2023 18:42
Згідно Додатку № 2 учасник повинен мати інженерів та/або техніки - не менше 3 осіб. Надайте будь ласка роз'яснення, а які функції повинні виконувати , ці працівники на Ваших об'єктах? І чому саме 3 особи Вам потрібно, а ні 5 чи 10? Як ви це визначили?
Відповідь: Щодо наведеного питання повідомляємо, що відповідно до додатку 1 тендерної документації наведений повний перелік послуг, що повинні виконуватися працівниками Учасника – Виконавця послуг, в тому числі послуг, що притаманні працівникам - інженери та/або техніки. В частині кількості таких працівників повідомляємо, що за об’єктами на яких необхідно надавати послуги, зокрема 279 навчальних закладів та кількості обладнання наведеного у інформації про технічні вимоги до предмета закупівлі (додаток 1 тендерної документації) Замовником розраховано саме таку кількість інженерно-технічних працівників. Замовник не заперечує, якщо Учасники має можливість залучити більшу кількість зазначених працівників 5 або 10.
Додаток № 2 частина 3
Дата подання: 17 грудня 2023 13:46
Дата відповіді: 20 грудня 2023 18:42
Згідно Додатку № 2 учасник повинен мати не менше 15 електромонтерів. Надайте будь ласка роз'яснення, на підставі якого Закону Ви це нарахували? Якщо на підставі Вашої улюбленої статті 22, то видаліть будь ласка цю маєчню з документації, поки Вас не закидали жалобами в АМКУ та почитайте нормативні акти, які супроводжують організацію охоронної діяльності. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо наведеного питання повідомляємо, що кількості таких працівників розраховано Замовником виходячи з кількості об’єктів, наведеного у дислокації закладів освіти (інформація про технічні вимоги до предмета закупівлі додатку 1 до тендерної документації) та можливим одночасним наданням відповідних послуг у декількох закладах. Таки дійсно, що роз’яснення на запитання Замовниками надаються відповідно саме до Закону України «Про публічні закупівлі», проте не ст. 22, а ст. 24 вказаного Закону, та п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від12.10.2022.
Загальне питання
Дата подання: 18 грудня 2023 13:54
Дата відповіді: 20 грудня 2023 18:44
Доброго дня! Тендерна документація та додатки до неї не містять терміну надання послуг. Дата до 31.12.2024 це не зрозуміло, тому що технінча охорона розраховується на кількість місяців. Вкажіть будь-ласка на скількі місяців розрахований бюджет закупівлі 1 171 800,00 грн.? Це річний бюджет, тобто на 12-ть місяців? Якщо так, роз'ясніть, чі вірно ми зрозуміли, що сума за результатами закупівлі буде поділятись на 12 місяців та зменшуватись на фактичний термін, якщо закупівля затягнеться так? Наприклад, якщо заключення договору буде у лютому 2024 році, то із суми кінцевої пропозиції буде віднят місяц і на цю суму буде заключен договір? Чи вірно ми розуміємо?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що строк надання послуг наведений у оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації – до 31.12.2024 року, отже очікувана вартість закупівлі розраховано на весь 2024 рік, при цьому укладення договору про закупівлю з питанням щодо врегулювання ціни такого договору, виходячи з фактичного терміну надання послуг, мають здійснюватися відповідно до вимог п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від12.10.2022.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-16-001796-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: Управління поліції охорони в Запорізькій області, Код ЄДРПОУ:40108947
Дата подання: 18 січня 2024 15:29
Скарга на порушення Замовником чинного законодавства в сфері державних закупівль
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, що Кабінетом Міністрів України прийнято Постанову від 22 грудня 2023 р. № 1364 «Про внесення зміни до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах», якою він постановив внести зміну до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охорони органами поліції охорони на договірних засадах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 (Офіційний вісник України, 2018 р., № 96, ст. 3162), доповнивши їх пунктом 19 такого змісту: “19. Заклади освіти державної та комунальної форми власності.”.
Відповідно до цього постанова Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 зі змінами внесеними Постановою КМУ від 22 грудня 2023 р. № 1364 встановлює, що заклади освіти державної і комунальної форми власності повинна охороняти виключно поліція охорони на договірних засадах.
Враховуючи вищевказані зміни, що відбулись в Українському законодавстві Замовник не може укладати договори на охорону державних та комунальних закладів освіти з суб’єктами охоронної діяльності, що не є органами поліції охорони (а так і недержавними охоронними підприємствами). Відповідно до цього процедура закупівлі, що обрана Замовником «Відкриті торгів з особливостями за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги (послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони) (оголошення за ідентифікатором UA-2023-12-16-001796-a) не відповідаю чинному законодавству, оскільки передбачає участь інших Учасників окрім поліції охорони, в тому числі недержавних охоронних підприємств.
Наказом МВС України від 14.12.2022 № 816 «Про затвердження Порядку забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах», зареєстрованим в Міністерстві
юстиції України 20 січня 2023 року за № 126/39182, встановлено механізм забезпечення охорони об’єктів, що належать до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 року № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах». Заклади освіти державної та комунальної форми власності відповідно до пункту 19 «категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» затверджених Постановою КМУ від 21.11.2018 року № 975 є об’єктом охорони виключно для поліції охорони. Пунктом 3 «Порядку забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах» затвердженого Наказом МВС України від 14.12.2022 № 816 визначено:
«Видами охорони об’єктів є фізична охорона та/або охорона за допомогою засобів охоронного призначення.
Охорона об’єктів за допомогою засобів охоронного призначення здійснюється відповідно до Інструкції з технічної експлуатації засобів охоронного призначення і організації роботи пунктів централізованого спостереження в органах, підрозділах поліції охорони, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 23 червня 2017 року № 533, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 18 липня 2017 року за № 872/30740».
Враховуючи вищевикладене Просимо Вас:
1. Скасувати процедуру закупівлі (оголошення за ідентифікатором UA-2023-12-16-001796-a) «Відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги (послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони) як таку, що її процедура не відповідає вимогам чинного Законодавства України.
2. В разі наявної необхідності, у Замовника, закупівлі таких послуг, з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 зі змінами внесеними Постановою КМУ від 22 грудня 2023 р. № 1364, пропонуємо Вам вибрати процедуру закупівлі: «Укладення прямого договору» (переговорна процедура), з одним Учасником – Управлінням поліції охорони в Запорізькій області та відповідно звернутися до Управління поліції охорони для укладення договору.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу, що Кабінетом Міністрів України прийнято Постанову від 22 грудня 2023 р. № 1364 «Про внесення зміни до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах», якою він постановив внести зміну до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охорони органами поліції охорони на договірних засадах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 (Офіційний вісник України, 2018 р., № 96, ст. 3162), доповнивши їх пунктом 19 такого змісту: “19. Заклади освіти державної та комунальної форми власності.”.
Відповідно до цього постанова Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 зі змінами внесеними Постановою КМУ від 22 грудня 2023 р. № 1364 встановлює, що заклади освіти державної і комунальної форми власності повинна охороняти виключно поліція охорони на договірних засадах.
Враховуючи вищевказані зміни, що відбулись в Українському законодавстві Замовник не може укладати договори на охорону державних та комунальних закладів освіти з суб’єктами охоронної діяльності, що не є органами поліції охорони (а так і недержавними охоронними підприємствами). Відповідно до цього процедура закупівлі, що обрана Замовником «Відкриті торгів з особливостями за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги (послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони) (оголошення за ідентифікатором UA-2023-12-16-001796-a) не відповідаю чинному законодавству, оскільки передбачає участь інших Учасників окрім поліції охорони, в тому числі недержавних охоронних підприємств.
Наказом МВС України від 14.12.2022 № 816 «Про затвердження Порядку забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах», зареєстрованим в Міністерстві
юстиції України 20 січня 2023 року за № 126/39182, встановлено механізм забезпечення охорони об’єктів, що належать до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 року № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах». Заклади освіти державної та комунальної форми власності відповідно до пункту 19 «категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» затверджених Постановою КМУ від 21.11.2018 року № 975 є об’єктом охорони виключно для поліції охорони. Пунктом 3 «Порядку забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах» затвердженого Наказом МВС України від 14.12.2022 № 816 визначено:
«Видами охорони об’єктів є фізична охорона та/або охорона за допомогою засобів охоронного призначення.
Охорона об’єктів за допомогою засобів охоронного призначення здійснюється відповідно до Інструкції з технічної експлуатації засобів охоронного призначення і організації роботи пунктів централізованого спостереження в органах, підрозділах поліції охорони, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 23 червня 2017 року № 533, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 18 липня 2017 року за № 872/30740».
Враховуючи вищевикладене Просимо Вас:
1. Скасувати процедуру закупівлі (оголошення за ідентифікатором UA-2023-12-16-001796-a) «Відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги (послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони) як таку, що її процедура не відповідає вимогам чинного Законодавства України.
2. В разі наявної необхідності, у Замовника, закупівлі таких послуг, з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 зі змінами внесеними Постановою КМУ від 22 грудня 2023 р. № 1364, пропонуємо Вам вибрати процедуру закупівлі: «Укладення прямого договору» (переговорна процедура), з одним Учасником – Управлінням поліції охорони в Запорізькій області та відповідно звернутися до Управління поліції охорони для укладення договору.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2024 10:12
З приводу наведеного питання повідомляємо, що відповідно до п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі – Закон), проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону визначений вичерпний перелік принципів якими мають в обов’язковому порядку керуватися Замовники, серед яких, передбачені такі як – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та добросовісна конкуренція серед учасників.
Виходячи з наведеного Замовники мають виконувати вимоги Закону, з урахуванням положень Постанова 1178 під час здійснення закупівлі товарів, робіт або послуг.
Відповідно до положень Постанови 1178 наразі Замовники не мають можливості застосовувати переговорні процедури закупівель товарів, робіт або послуг. Натомість п. 13 Постанови 1178 передбачається вичерпні обставини щодо укладання Замовниками договорів без використання електронної системи закупівель, серед яких відсутня обставина для укладення такого договору з підстав наведених у вимозі. Обґрунтування вимоги в даному випадку Постановою КМУ від 22 грудня 2023 р. № 1364 «Про внесення зміни до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» вважаємо недоречним так як відповідні зміни до п. 13 Постанови 1178 не внесені, в той час як Замовники під час закупівлі товарів робіт та послуг керуються, зокрема, вимогами ч. 4 ст. 3 Закону – «Відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених Законом. Зміни до Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону»
У зв’язку з вищенаведеним повідомляємо про відсутність підстав для задоволення наведеної вимоги.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону визначений вичерпний перелік принципів якими мають в обов’язковому порядку керуватися Замовники, серед яких, передбачені такі як – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та добросовісна конкуренція серед учасників.
Виходячи з наведеного Замовники мають виконувати вимоги Закону, з урахуванням положень Постанова 1178 під час здійснення закупівлі товарів, робіт або послуг.
Відповідно до положень Постанови 1178 наразі Замовники не мають можливості застосовувати переговорні процедури закупівель товарів, робіт або послуг. Натомість п. 13 Постанови 1178 передбачається вичерпні обставини щодо укладання Замовниками договорів без використання електронної системи закупівель, серед яких відсутня обставина для укладення такого договору з підстав наведених у вимозі. Обґрунтування вимоги в даному випадку Постановою КМУ від 22 грудня 2023 р. № 1364 «Про внесення зміни до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» вважаємо недоречним так як відповідні зміни до п. 13 Постанови 1178 не внесені, в той час як Замовники під час закупівлі товарів робіт та послуг керуються, зокрема, вимогами ч. 4 ст. 3 Закону – «Відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених Законом. Зміни до Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону»
У зв’язку з вищенаведеним повідомляємо про відсутність підстав для задоволення наведеної вимоги.
Номер вимоги: UA-2023-12-16-001796-a.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: Управління поліції охорони в Запорізькій області, Код ЄДРПОУ:40108947
Дата подання: 22 січня 2024 16:58
Скарга на умови закупівлі
Шановний Замовнику!
Станом на сьогоднішній день, відповідно до чинного законодавства України відповідно до п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі – Закон), проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей.
Пунктом 13 Постанови 1178 передбачані вичерпні обставини щодо укладання Замовниками договорів без використання електронної системи закупівель:
«Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли:
5) роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків:
- відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником;..».
Кабінетом Міністрів України прийнято Постанову від 22 грудня 2023 р. № 1364 «Про внесення зміни до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах», якою він постановив внести зміну до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охорони органами поліції охорони на договірних засадах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 (Офіційний вісник України, 2018 р., № 96, ст. 3162), доповнивши їх пунктом 19 такого змісту: “19. Заклади освіти державної та комунальної форми власності.”.
Відповідно до цього постанова Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 зі змінами внесеними Постановою КМУ від 22 грудня 2023 р. № 1364 встановлює, що заклади освіти державної і комунальної форми власності повинна охороняти виключно поліція охорони на договірних засадах.
Управління поліції охорони в Запорізькій області, може бути єдиним постачальником послуг охорони навчальних закладів державної та комунальної власності на території Запорізької області.
Отже наявні всі ознаки «відсутність конкуренції з технічних причин» визначені підпунктом 5 пункту 13 Постанови 1178 для укладання Замовником договору без використання електронної системи закупівель.
Для формування документального обгрунтування (підтвердження) Замовником «відсутністі конкуренції з технічних причин» з метою укладення Договору без використання електронної системи закупівель наявні всі законні підстави та нормативні документи:
- чинні Постанови Уряду України:
1. Від 22 грудня 2023 р. № 1364 «Про внесення зміни до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах».
2. Від 21.11.2018 року № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах».
3. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 7 квітня 2023 р. № 301-р. «Про схвалення Концепцію безпеки закладів освіти».
4. Від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
- Управління поліції охорони в Запорізькій області, є суб’єктом охоронної діяльності встановленим Постановою КМУ 21.11.2018 року № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах», що підтверджується:
1. Законом України „Про Національну поліцію” від 2 липня 2015 року.
2. Постановою КМ України від 13.10.2015 року № 834 про «Питання функціонування органів поліції охорони як територіальних органів Національної поліції та ліквідації деяких територіальних органів Міністерства внутрішніх справ».
3. Ліцензією Управління поліції охорони в Запорізькій області на охоронну діяльність. Управління поліції охорони в Запорізькій області (Учасник) (ЄДРПОУ 40108947) має діючу Ліцензію на охоронну діяльність. Найменування органу ліцензування – Міністерство внутрішніх справ України. Номер і дата прийняття рішення: № 1461 від 13.11.2015 року. Вказана Ліцензія є безстроковою (не має кінцевого строку дії). Перевірити наявність та чинність вказаної Ліцензії Замовник також може самостійно у відкритому доступі інтернет ресурсу на державному сайті України «Портал МВС» https://mvs.gov.ua/uk/activity/licenzuvannya за посиланням: https://mvs.gov.ua/upload/1/7/7/5/7/0/licenziia-oxorona-12-01-2024.pdf.
- «Об’єкти Замовника - заклади освіти державної і комунальної форми власності – є об’єктами охорони (на договірних засадах) виключно для поліції охорони (зокрема для Управління поліції охорони в Запорізькій області, відповідно до пункту 19 “19. Заклади освіти державної та комунальної форми власності.” категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охорони органами поліції охорони на договірних засадах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975.
- Наказом МВС України від 14.12.2022 № 816 «Про затвердження Порядку забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20 січня 2023 року за № 126/39182, встановлено механізм забезпечення охорони об’єктів, що належать до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 року № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах»: «Видами охорони об’єктів є фізична охорона та/або охорона за допомогою засобів охоронного призначення. Вид охорони визначається органами поліції охорони спільно з органом, підприємством, установою, організацією, у віданні яких перебувають об’єкти (далі - замовник), стосовно кожного окремого об’єкта з урахуванням його індивідуальних характеристик (розташування, територія, інженерна й технічна захищеність, наявність іншої охорони, протяжність поста / маршруту тощо). Охорона об’єктів за допомогою засобів охоронного призначення здійснюється відповідно до Інструкції з технічної експлуатації засобів охоронного призначення і організації роботи пунктів централізованого спостереження в органах, підрозділах поліції охорони, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 23 червня 2017 року № 533, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 18 липня 2017 року за № 872/30740».
Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог чинного законодавства в сфері державних закупівль та підтримання курсу Уряду України визначеного «Концепцію безпеки закладів освіти» (Розпорядження Кабінету Міністрів України від 7 квітня 2023 р. № 301-року) направленого на створення рівних, належних і безпечних умов здобуття освіти, організація безпечного освітнього середовища, зокрема в умовах військової агресії Російської Федерації проти України, в тому числі шляхом «Забезпечення в установленому порядку охорони закладів освіти із залученням поліції охорони»,
Просимо Вас:
1. Скасувати процедуру закупівлі (оголошення за ідентифікатором UA-2023-12-16-001796-a) «Відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги (послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони) як таку, що її процедура не відповідає вимогам чинного Законодавства України.
2. В разі наявної необхідності, у Замовника, закупівлі таких послуг, з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 зі змінами внесеними Постановою КМУ від 22 грудня 2023 р. № 1364, пропонуємо Вам обрати процедуру закупівлі: «укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів» визначену підпунктом 5 «відсутність конкуренції з технічних причин» пункту 13 Постанови 1178, коли послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання та відповідно звернутися до Управління поліції охорони для укладення договору.
Посилання на законодавство:
1. Постанова КМУ від 21.11.2018 року № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/975-2018-%D0%BF#Text.
2. Постанова КМУ від 22 грудня 2023 р. № 1364 «Про внесення зміни до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1364-2023-%D0%BF#n2.
3. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 7 квітня 2023 р. № 301-р. «Про схвалення Концепцію безпеки закладів освіти» - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/301-2023-%D1%80#Text.
4. Закон України „Про Національну поліцію” від 2 липня 2015 року - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/580-19#Text.
5. Постанова КМ України від 13.10.2015 року № 834 про «Питання функціонування органів поліції охорони як територіальних органів Національної поліції та ліквідації деяких територіальних органів Міністерства внутрішніх справ» - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/834-2015-%D0%BF#Text.
6. Наказ МВС України від 14.12.2022 № 816 «Про затвердження Порядку забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах» Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України 20 січня 2023 року за № 126/39182 - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0126-23#Text.
7. Наказ Міністерства внутрішніх справ України від 23 червня 2017 року № 533, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 18 липня 2017 року за № 872/30740 - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0872-17#Text.
Розгорнути
Згорнути
Станом на сьогоднішній день, відповідно до чинного законодавства України відповідно до п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі – Закон), проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей.
Пунктом 13 Постанови 1178 передбачані вичерпні обставини щодо укладання Замовниками договорів без використання електронної системи закупівель:
«Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли:
5) роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків:
- відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником;..».
Кабінетом Міністрів України прийнято Постанову від 22 грудня 2023 р. № 1364 «Про внесення зміни до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах», якою він постановив внести зміну до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охорони органами поліції охорони на договірних засадах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 (Офіційний вісник України, 2018 р., № 96, ст. 3162), доповнивши їх пунктом 19 такого змісту: “19. Заклади освіти державної та комунальної форми власності.”.
Відповідно до цього постанова Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 зі змінами внесеними Постановою КМУ від 22 грудня 2023 р. № 1364 встановлює, що заклади освіти державної і комунальної форми власності повинна охороняти виключно поліція охорони на договірних засадах.
Управління поліції охорони в Запорізькій області, може бути єдиним постачальником послуг охорони навчальних закладів державної та комунальної власності на території Запорізької області.
Отже наявні всі ознаки «відсутність конкуренції з технічних причин» визначені підпунктом 5 пункту 13 Постанови 1178 для укладання Замовником договору без використання електронної системи закупівель.
Для формування документального обгрунтування (підтвердження) Замовником «відсутністі конкуренції з технічних причин» з метою укладення Договору без використання електронної системи закупівель наявні всі законні підстави та нормативні документи:
- чинні Постанови Уряду України:
1. Від 22 грудня 2023 р. № 1364 «Про внесення зміни до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах».
2. Від 21.11.2018 року № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах».
3. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 7 квітня 2023 р. № 301-р. «Про схвалення Концепцію безпеки закладів освіти».
4. Від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
- Управління поліції охорони в Запорізькій області, є суб’єктом охоронної діяльності встановленим Постановою КМУ 21.11.2018 року № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах», що підтверджується:
1. Законом України „Про Національну поліцію” від 2 липня 2015 року.
2. Постановою КМ України від 13.10.2015 року № 834 про «Питання функціонування органів поліції охорони як територіальних органів Національної поліції та ліквідації деяких територіальних органів Міністерства внутрішніх справ».
3. Ліцензією Управління поліції охорони в Запорізькій області на охоронну діяльність. Управління поліції охорони в Запорізькій області (Учасник) (ЄДРПОУ 40108947) має діючу Ліцензію на охоронну діяльність. Найменування органу ліцензування – Міністерство внутрішніх справ України. Номер і дата прийняття рішення: № 1461 від 13.11.2015 року. Вказана Ліцензія є безстроковою (не має кінцевого строку дії). Перевірити наявність та чинність вказаної Ліцензії Замовник також може самостійно у відкритому доступі інтернет ресурсу на державному сайті України «Портал МВС» https://mvs.gov.ua/uk/activity/licenzuvannya за посиланням: https://mvs.gov.ua/upload/1/7/7/5/7/0/licenziia-oxorona-12-01-2024.pdf.
- «Об’єкти Замовника - заклади освіти державної і комунальної форми власності – є об’єктами охорони (на договірних засадах) виключно для поліції охорони (зокрема для Управління поліції охорони в Запорізькій області, відповідно до пункту 19 “19. Заклади освіти державної та комунальної форми власності.” категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охорони органами поліції охорони на договірних засадах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975.
- Наказом МВС України від 14.12.2022 № 816 «Про затвердження Порядку забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20 січня 2023 року за № 126/39182, встановлено механізм забезпечення охорони об’єктів, що належать до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 року № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах»: «Видами охорони об’єктів є фізична охорона та/або охорона за допомогою засобів охоронного призначення. Вид охорони визначається органами поліції охорони спільно з органом, підприємством, установою, організацією, у віданні яких перебувають об’єкти (далі - замовник), стосовно кожного окремого об’єкта з урахуванням його індивідуальних характеристик (розташування, територія, інженерна й технічна захищеність, наявність іншої охорони, протяжність поста / маршруту тощо). Охорона об’єктів за допомогою засобів охоронного призначення здійснюється відповідно до Інструкції з технічної експлуатації засобів охоронного призначення і організації роботи пунктів централізованого спостереження в органах, підрозділах поліції охорони, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 23 червня 2017 року № 533, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 18 липня 2017 року за № 872/30740».
Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог чинного законодавства в сфері державних закупівль та підтримання курсу Уряду України визначеного «Концепцію безпеки закладів освіти» (Розпорядження Кабінету Міністрів України від 7 квітня 2023 р. № 301-року) направленого на створення рівних, належних і безпечних умов здобуття освіти, організація безпечного освітнього середовища, зокрема в умовах військової агресії Російської Федерації проти України, в тому числі шляхом «Забезпечення в установленому порядку охорони закладів освіти із залученням поліції охорони»,
Просимо Вас:
1. Скасувати процедуру закупівлі (оголошення за ідентифікатором UA-2023-12-16-001796-a) «Відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги (послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони) як таку, що її процедура не відповідає вимогам чинного Законодавства України.
2. В разі наявної необхідності, у Замовника, закупівлі таких послуг, з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 зі змінами внесеними Постановою КМУ від 22 грудня 2023 р. № 1364, пропонуємо Вам обрати процедуру закупівлі: «укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів» визначену підпунктом 5 «відсутність конкуренції з технічних причин» пункту 13 Постанови 1178, коли послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання та відповідно звернутися до Управління поліції охорони для укладення договору.
Посилання на законодавство:
1. Постанова КМУ від 21.11.2018 року № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/975-2018-%D0%BF#Text.
2. Постанова КМУ від 22 грудня 2023 р. № 1364 «Про внесення зміни до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1364-2023-%D0%BF#n2.
3. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 7 квітня 2023 р. № 301-р. «Про схвалення Концепцію безпеки закладів освіти» - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/301-2023-%D1%80#Text.
4. Закон України „Про Національну поліцію” від 2 липня 2015 року - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/580-19#Text.
5. Постанова КМ України від 13.10.2015 року № 834 про «Питання функціонування органів поліції охорони як територіальних органів Національної поліції та ліквідації деяких територіальних органів Міністерства внутрішніх справ» - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/834-2015-%D0%BF#Text.
6. Наказ МВС України від 14.12.2022 № 816 «Про затвердження Порядку забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах» Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України 20 січня 2023 року за № 126/39182 - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0126-23#Text.
7. Наказ Міністерства внутрішніх справ України від 23 червня 2017 року № 533, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 18 липня 2017 року за № 872/30740 - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0872-17#Text.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2024 18:09
З приводу наведеного вимоги повідомляємо, що відповідно до п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі – Закон), проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону визначений вичерпний перелік принципів якими мають в обов’язковому порядку керуватися Замовники, серед яких, передбачені такі як – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та добросовісна конкуренція серед учасників.
Виходячи з наведеного Замовники мають виконувати вимоги Закону, з урахуванням положень Постанова 1178 під час здійснення закупівлі товарів, робіт або послуг.
Відповідно до положень Постанови 1178 наразі Замовники не мають можливості застосовувати переговорні процедури закупівель товарів, робіт або послуг. Натомість п. 13 Постанови 1178 передбачається вичерпні обставини щодо укладання Замовниками договорів без використання електронної системи закупівель, серед яких відсутня обставина для укладення такого договору з підстав наведених у вимозі. Обґрунтування вимоги в даному випадку Постановою КМУ від 22 грудня 2023 р. № 1364 «Про внесення зміни до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» вважаємо недоречним так як відповідні зміни до п. 13 Постанови 1178 не внесені, в той час як Замовники під час закупівлі товарів робіт та послуг керуються, зокрема, вимогами ч. 4 ст. 3 Закону – «Відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених Законом. Зміни до Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону»
У зв’язку з вищенаведеним повідомляємо про відсутність підстав для задоволення наведеної вимоги.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону визначений вичерпний перелік принципів якими мають в обов’язковому порядку керуватися Замовники, серед яких, передбачені такі як – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та добросовісна конкуренція серед учасників.
Виходячи з наведеного Замовники мають виконувати вимоги Закону, з урахуванням положень Постанова 1178 під час здійснення закупівлі товарів, робіт або послуг.
Відповідно до положень Постанови 1178 наразі Замовники не мають можливості застосовувати переговорні процедури закупівель товарів, робіт або послуг. Натомість п. 13 Постанови 1178 передбачається вичерпні обставини щодо укладання Замовниками договорів без використання електронної системи закупівель, серед яких відсутня обставина для укладення такого договору з підстав наведених у вимозі. Обґрунтування вимоги в даному випадку Постановою КМУ від 22 грудня 2023 р. № 1364 «Про внесення зміни до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» вважаємо недоречним так як відповідні зміни до п. 13 Постанови 1178 не внесені, в той час як Замовники під час закупівлі товарів робіт та послуг керуються, зокрема, вимогами ч. 4 ст. 3 Закону – «Відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених Законом. Зміни до Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону»
У зв’язку з вищенаведеним повідомляємо про відсутність підстав для задоволення наведеної вимоги.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-12-16-001796-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37902738
Дата подання: 20 грудня 2023 18:19
Дата подання: 20 грудня 2023 18:19
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації
Оскарження умов закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 грудня 2023 17:32
рішення від 22.12.2023 № 20696.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2023 17:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.01.2024 № 113.pdf
Дата публікації: 03 січня 2024 12:40
рішення від 02.01.2024 № 113.pdf
Дата публікації: 05 січня 2024 11:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження виконано.
Номер скарги: UA-2023-12-16-001796-a.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: Управління поліції охорони в Запорізькій області, Код ЄДРПОУ:40108947
Скарга на порущення вимог законодавства у сфері публічних закупівель Замовником
Просимо Вас:
1. Скасувати процедуру закупівлі (оголошення за ідентифікатором UA-2023-12-16-001796-a) «Відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги (послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони) в силу того, що її процедура не відповідає вимогам чинного Законодавства України.
2. В разі потреби закупівлі таких послуг забов’язати Замовника вибрати процедуру закупівлі: «Укладення прямого договору» (переговорна процедура), з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 зі змінами внесеними Постановою КМУ від 22 грудня 2023 р. № 1364, з одним Учасником – Управлінням поліції охорони в Запорізькій області та відповідно звернутися до Управління поліції охорони в Запорізькій облсті для укладення договору.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2023-12-16-001796-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Управління поліції охорони в Запорізькій області, Код ЄДРПОУ:40108947
Дата подання: 18 січня 2024 12:54
Дата подання: 18 січня 2024 12:54
Скарга на порущення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме вибір Замовником процедури проведення закупівлі послуг такої що не відповідає вимогам чинного законодавства
Управління поліції охорони в Запорізькій області просить Антимонопольний комітет України:
1. Скасувати процедуру закупівлі (оголошення за ідентифікатором UA-2023-12-16-001796-a) «Відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги (послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони), як таку що не відповідає вимогам чинного Законодавства України.
2. В разі потреби закупівлі таких послуг (послуги охорони закладів освіти державної чи комунальної форми власності) Замовником, забов’язати Замовника вибрати процедуру закупівлі: «Укладення прямого договору» (переговорна процедура), з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 зі змінами внесеними Постановою КМУ від 22 грудня 2023 р. № 1364, з одним Учасником – Управлінням поліції охорони в Запорізькій області та відповідно звернутися до Управління поліції охорони для укладення договору як до єдиного постачальника вказаних послуг.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 січня 2024 15:15
рішення від 22.01.2024 № 1199.pdf
Дата публікації: 22 січня 2024 15:14
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.01.2024 № 1658.pdf
Дата публікації: 29 січня 2024 13:26
рішення від 26.01.2024 № 1658.pdf
Дата публікації: 31 січня 2024 16:29
Номер скарги: UA-2023-12-16-001796-a.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37902738
Дата подання: 21 лютого 2024 14:21
Дата подання: 21 лютого 2024 14:21
Скарга на рішення Замовника (неправомірне відхилення пропозиції)
Скарга на результат кваліфікаціїї
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 лютого 2024 17:49
Рішення від 23.02.2024 № 3423.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2024 17:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2024 № 4107.pdf
Дата публікації: 06 березня 2024 12:29
Рішення від 05.03.2024 № 4107.pdf
Дата публікації: 08 березня 2024 13:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження виконано
Номер скарги: UA-2023-12-16-001796-a.a7
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37902738
Скарга на рішенні Замовника (безпідставне відхилення)
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2023-12-16-001796-a.b8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37902738
Дата подання: 01 травня 2024 13:54
Дата подання: 01 травня 2024 13:54
Скарга на дії Замовника (безпідставне відхилення)
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 травня 2024 16:19
рішення від 03.05.2024 № 7891.pdf
Дата публікації: 03 травня 2024 16:19
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.05.2024 № 8347.pdf
Дата публікації: 13 травня 2024 16:44
рішення від 10.05.2024 № 8347.pdf
Дата публікації: 15 травня 2024 12:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження виконано
Дата виконання рішення замовником: 07 червня 2024 22:23
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-06-06-000003 • 4949026acf3e4acc9807faeb7cedeafd
Автор звернення:
Дата створення звернення:
6 червня 2024
•
10:16
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Процедура оголошена 16.12.2023 року. Замовником усіляко затягується процедура, у зв'язку з заключенням з другим учасником Управлінням поліції у Запорізькій області договорів без використання електронної системи, що є порушенням чинного законодавства. Наводимо приклад: 6) Додатково хочемо звернути увагу Колегії на дії Замовника. Відповідно до ст. 2 Закону до Замовників, які користуються у своїх закупівлях виключно цим Законом, належать усі без виключення Замовники, які здійснюють свою діяльність за рахунок державних коштів і Замовни Департамент освіти та науки ЗМР не є виключенням. Тому Замовник повинен у своїй діяльності враховувати норми Закону та Особливостей, проте Замовник ігнорує чинне завконодавство. Так, ним була застосована переговорна процедура, тоді коли ця закупівля не була завершена належним чином. За даними системи Прозорро Замовником та його підпорядкованими відділами 16.02.2024 року були опубліковані звіти про закупівлю без використання електронної системи на охрону об’єктів з дислокації Додатку № 1 до тендерної документації укладеними з другим учасником Управлінням поліції охорони в Запорізькій області, а саме:
1) Департамент освіти та науки ЗМР:
- UA-2024-02-21-010616-a - дія договору з 17.02.2024р. по 31.04.2024р.
- Дата підписання: 16.02.2024р. 14:57,
- Ціна договору: 217,08 грн. з ПДВ,
- Предмет:
код ДК 021:2015 – 79710000-4 – Охоронні послуги (послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони)
- UA-2024-03-26-013129-a дія договору до 31.05.2024р.
- Дата підписання: 26.03.2024р. 22:53
- Ціна договору: 300,00
- Предмет:
код ДК 021:2015 – 79710000-4 – Охоронні послуги (послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони)
2) Центральний відділ освіти департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (ЄДРПОУ 37611417):
- UA-2024-02-21-012100-a дія договору 17 лют. 2024 – 31 бер. 2024
- Дата підписання: 16.02.2024 р.
- Ціна договору: 7236,00 грн. з ПДВ,
Предмет договору: Послуги зі спостереження за об"єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації "тривожна кнопка", за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони.
- UA-2024-04-08-011806-a дія договору 17 лют. 2024 – 31 трав. 2024 (доп.угода № 2 до договору № НЗ-49/03-59320);
- Дата підписання: 08.04.2024р. 17:09
- Ціна договору: 10000,00 з ПДВ
Предмет: Послуги зі спостереження за об"єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації "тривожна кнопка", за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони.
Інформація з системи: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, заклади підпорядковані Центральному відділу освіти.
3) Правобережний відділ освіти департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (ЄДРПОУ 37611401):
- UA-2024-02-23-011851-a дія договору до 31 бер. 2024;
- Дата підписання: 16.02.2024 р. 16:00
- Ціна договору: 5354,64 грн.
- Предмет: послуги за кодом ДК 021:2015 – 79710000-4 – Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень, а саме послуги зі спостереження за обєктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації "тривожна кнопка", за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони)
Інформація з системи: 69096,Україна,Запорізька область,м. Запоріжжя,заклади освіти підпорядковані Правобережному відділу освіти ДОН ЗМР.
4) Лівобережний відділ освіти департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (ЄДРПОУ 37611422):
- UA-2024-02-19-006023-a дія договру 17 лют. 2024 – 31 бер. 2024,
- Дата підписання: 16.02.12:44,
- Ціна договору: 6801,84грн. з ПДВ
- Предмет: ДК 021:2015 – 79710000-4 – Охоронні послуги (послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони).
Інформація з системи: 69002, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Заклади освіти Лівобережного відділу освіти.
5) ЗАКЛАД ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "КОМУНАРСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР МОЛОДІ ТА ШКОЛЯРІВ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЄДРПОУ 19269331)
- UA-2024-02-19-005455-a дія договору 17 лют. 2024 – 31 бер. 2024,
- Дата підписання: 16 лют. 12:14
- Ціна договору: 144,72 з ПДВ
- Предмет: послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони
- UA-2024-03-29-000738-a дія договору 1 квіт. 2024 – 31 трав. 2024
- Дата підписання: 29 бер. 09:20
- Ціна договору: 200,00 з ПДВ
- Предмет закупівлі: Охоронні послуги (послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони)
Інформація з системи: 69104, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вул.Ситова,17а.
6) ЗАПОРІЗЬКИЙ КОЛЕГІУМ "МАЛА ГУМАНІТАРНА АКАДЕМІЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ (ЄДРПОУ 20522373)
- UA-2024-02-21-002089-a дія договору 17 лют. 2024 – 31 бер. 2024,
- Дата підписання: 16 лют. 15:00,
- Ціна договору: 72,36 грн.
- Предмет послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони.
З наданої вище інформації можливо побачити, що договора без використання електронної системи були підписані 16.02.2024 року, коли не було подано жодної скарги, процедура не була заблокована чи завершена в пользу Управління поліції охорони в Запорізькій області, а попередній договір на охоронні послуги був зменшений додатковою угодою до 15% попередньої закупівлі, а ні на 20% (надається у складі скарги). Тобто підстави для застосування переговорної процедури відповідно ст. 40 Закону були відсутні. Більш того тендерна пропозиція Скаржника була на стадії розгляду. (перший протокол № 2-Н/1 на відхилення пропозиції Скаржника був датований якраз 16.02.2024 р. та завантажений у неробочий час, вже після підписання вказаних договорів). Таким чином наявні ознаки узгоджених дій та змови між Замовником та другим учасником цієї закупівлі Управлінням поліції охорони в Запорізькій області, що порушують права Скаржника відповідно до п.п. 4 статті 10 та пункт 6 статті 11 Закону № 922-VIII у частині неупередженного та рівного ставлення до всіх Учасників, а також ст. 40 Закону та Особливостей в цілому.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2024 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ" |
304 668,00
UAH з ПДВ
|
166 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Управління поліції охорони в Запорізькій області |
334 800,00
UAH з ПДВ
|
167 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ" #37902738 |
Рішення скасоване |
166 000,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 18:03
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 лютого 2024 00:00
|
Управління поліції охорони в Запорізькій області #40108947 |
Рішення скасоване |
167 400,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 18:03
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 лютого 2024 00:00
|
ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ" #37902738 |
Рішення скасоване |
166 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2024 22:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 квітня 2024 18:48
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 квітня 2024 00:00
|
Управління поліції охорони в Запорізькій області #40108947 |
Рішення скасоване |
167 400,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2024 22:04
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 30 квітня 2024 00:00
|
ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ" #37902738 |
Очікує рішення |
166 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2024 22:04
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 11 червня 2024 00:00
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 10 липня 2024 16:05 |
Кінець періоду оскарження: | 21 липня 2024 00:00 |
Дата скасування відміни: | 10 липня 2024 16:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
10 липня 2024 16:05
|
Електронний підпис |
10 липня 2024 16:03
|
Протокол 2-В.doc |
Скарги:
Номер скарги: UA-2023-12-16-001796-a.c9
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37902738
Дата подання: 16 липня 2024 13:49
Дата подання: 16 липня 2024 13:49
Оскарження скасування торгів
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 липня 2024 17:45
Рішення від 18.07.2024 №12360.pdf
Дата публікації: 18 липня 2024 17:44
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.07.2024 №12686.pdf
Дата публікації: 25 липня 2024 11:42
Рішення від 24.07.2024 №12686.pdf
Дата публікації: 29 липня 2024 14:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження виконано.
Дата виконання рішення замовником: 23 серпня 2024 11:10
Виконано
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2024 23:35 |
Кінець періоду оскарження: | 11 січня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 11 січня 2025 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг на 2024 рік |
Документи:
31 грудня 2024 23:35
|
Електронний підпис |
31 грудня 2024 23:30
|
Протокол 2-В_1.doc |