Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК021-2015(CPV) 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації шкільного харчування)
Очікувана вартість
4 798 571,75 UAH
UA-2023-12-15-021714-a ● 427789b8ae054ac399768c5dc5f00986
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Черкаської міської ради Черкаської області |
Код ЄДРПОУ: | 26536040 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Різдвяна, 60 |
Контактна особа: |
Лобода Тетяна Володимирівна +380472716662 5schoolck@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2023 22:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 26 грудня 2023 13:36 |
Початок аукціону: | 26 грудня 2023 13:36 |
Очікувана вартість: | 4 798 571,75 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 992,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 50000,00 грн., що не перевищує 3% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником банківської гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628. Разом із банківською гарантією у складі тендерної пропозиції надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку-гаранту, та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: - відкликання тендерної пропозиції учасником/принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником/принципалом, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених цим пунктом; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка або виписка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок у повному обсязі. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника, про що учасником має бути наданий лист в довільній формі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
73325 одиниця
Код ДК021-2015(CPV) 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації шкільного харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Різдвяна, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2023 22:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2023 22:42 |
Додаток 1 до тендерної документації Примірне чотиритижневе меню для одноразового харчування учнів 2024.docx | |
15 грудня 2023 22:42 |
5 ТД харчування.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо ціни
Дата подання: 18 грудня 2023 15:15
Дата відповіді: 21 грудня 2023 18:06
Відповідно до вимог ТД: Учасник процедури закупівлі має звернути увагу на те, що вартість харчування дітей всіх вікових категорій повинна відповідати/ не має перевищувати розміру грошової норми встановленої Рішенням сесії Черкаської міської ради «Про затвердження Програми організації безкоштовного харчування у закладах загальної середньої освіти комунальної власності міста Черкаси на 2022-2024 роки» від 09.11.2021 № 13-13 (зі змінами). Просимо внести зміни в ТД та деталізувати розміргрошової норми встановленої Рішенням сесії Черкаської міської ради «Про затвердження Програми організації безкоштовного харчування у закладах загальної середньої освіти комунальної власності міста Черкаси на 2022-2024 роки» та передбачити санкціюза недотримання даної вимого, з метою уникнення відміни процедури закупівлі (наразі, якщо учасник запропонує ціну вище – права відхилити такого учасника у вас немає).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерну документацію по даній закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII, згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» №680 від 13.04.2016 року, та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Вимога тендерної документації щодо врахування учасниками розміру грошової норми встановленої Рішенням сесії Черкаської міської ради «Про затвердження Програми організації безкоштовного харчування у закладах загальної середньої освіти комунальної власності міста Черкаси на 2022-2024 роки» від 09.11.2021 № 13-13 (зі змінами) носить інформативний характер, оскільки під час подання тендерної пропозиції надання учасниками окремих розрахунків вартості харчування дітей всіх вікових категорій за одиницю дітодня не вимагається, в той час як ціна тендерної пропозиції надається щодо всієї закупівлі вцілому, яка не повинна перевищувати очікувану вартість закупівлі, а тому з урахуванням вищевикладеного таке питання залишається без задоволення.
Вимога тендерної документації щодо врахування учасниками розміру грошової норми встановленої Рішенням сесії Черкаської міської ради «Про затвердження Програми організації безкоштовного харчування у закладах загальної середньої освіти комунальної власності міста Черкаси на 2022-2024 роки» від 09.11.2021 № 13-13 (зі змінами) носить інформативний характер, оскільки під час подання тендерної пропозиції надання учасниками окремих розрахунків вартості харчування дітей всіх вікових категорій за одиницю дітодня не вимагається, в той час як ціна тендерної пропозиції надається щодо всієї закупівлі вцілому, яка не повинна перевищувати очікувану вартість закупівлі, а тому з урахуванням вищевикладеного таке питання залишається без задоволення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-15-021714-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ГУРЕЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2943524092
Дата подання: 18 грудня 2023 15:16
щодо досвіду
Відповідно до вимог ТД вимагається подання не менше трьох аналогічних договорів, який укладено через Прозорро, за кодом ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування, які надавались в закладах освіти. + позитивний відгук виданий не раніше дати оголошення торгів. Потенційний учасник повідомляє, що дані вимоги є дискримінаційними з наступних причин: 1) кількість аналогічних договорів; 2) укладений виключно через прозорро, проте є приватні навчальні заклади, де також відбувається харчування дітей; 3)відгук не раніше дати оголошення є проблематичним для виконання в силу наявності строку для його видачі, який згідно ЗУ Про звернення громадян становить 30 календарних днів; 4) виключно по коду ДК 021:2015 - 55320000-9, так як послуги харчування дітей в навчальних закладах надаються у відповідності і до інших кодів ДК, зокрема, 55520000-1 — Кейтерингові послуги, послуги їдалень, тощо; 5) які надавалися в «закладах освіти», в потенційного учасника є, наприклад договір харчування дітей під час виїзних змагань, таборі, при цьому при наданні послуг по даному договорі було дотримано норм, встановлених постановами Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», від 19.06.2002 №856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах»; 6) огологошена Замовником, який є закладом освіти. заклад освіти згідно Закону - юридична особа публічного чи приватного права, основним видом діяльності якої є освітня діяльність; найчастіше відділ освіти є стороною даного договору, а не окремий навчальний заклад.
Таким чином, просимо видалити вимоги: кількість аналогічних договорів; прив’язка до прозорро; прив’язка до конкретного коду ДК; які надавалися в «закладах освіти»; огологошена Замовником, який є закладом освіти; відгук не раніше дати оголошення.
Шановний замовнику, потенційному учаснику відомо, що дискримінаційні вимоги не є по своїй суті дискримінаційними, а є такими лише тоді, коли вони обмежують права певного учасника на участь в закупівлі. Таким чином, просимо відредагувати вимоги, в інакшому випадку 21.12 буде подана скарга до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Розгорнути
Згорнути
Таким чином, просимо видалити вимоги: кількість аналогічних договорів; прив’язка до прозорро; прив’язка до конкретного коду ДК; які надавалися в «закладах освіти»; огологошена Замовником, який є закладом освіти; відгук не раніше дати оголошення.
Шановний замовнику, потенційному учаснику відомо, що дискримінаційні вимоги не є по своїй суті дискримінаційними, а є такими лише тоді, коли вони обмежують права певного учасника на участь в закупівлі. Таким чином, просимо відредагувати вимоги, в інакшому випадку 21.12 буде подана скарга до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 грудня 2023 18:09
Тендерну документацію по даній закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII, згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» №680 від 13.04.2016 року, та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Відповідно до Розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Також, відповідно до частини 3 статті 22 Закону України встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Предметом даної закупівлі є «Код ДК021-2015(CPV) 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації шкільного харчування)», отже Замовником обґрунтовано та правомірно встановлені вимоги щодо наявності в потенційних учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за кодом ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування, які надавались в закладах освіти. Вказані вимоги не є дискримінаційними, оскільки надання послуг, що є предметом даної процедура закупівлі мають свої особливості та повинні враховувати норми, встановлені постановами Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», від 19.06.2002 №856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах» та оголошена Замовником, який є закладом освіти. Вимога щодо дати видачі відгуку, яка має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів обумовлена тим, що закупівля даних послуг здійснюється в умовах запровадженого воєнного стану, а тому Замовнику обґрунтовано необхідно мати актуальну інформацію щодо відсутності обґрунтованих претензій щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності послуг, що надавались, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків надання таких послуг саме на період проведення даної процедури закупівлі. Щодо вимоги про досвід виконання аналогічних не менше трьох договорів обумовлена тим, що така кількість є непарною та найбільш достовірно підтвердить надійність майбутнього контрагента за договором про закупівлю, оскільки Замовнику необхідно мати відповідального, добросовісного та надійного виконавця, який також з урахуванням наданого підтвердженого досвіду сумлінно виконає усі зобов’язання, що в свою чергу забезпечить підтримання безперебійного навчального процесу та відповідного шкільного харчування. Щодо посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ зазначаємо, що така вимога є абсолютно законною, обґрунтованою та не дискримінаційною, оскільки такі договори обов’язково мають бути у публічному доступі, що забезпечить відкритість та достовірність даних у них, до яких усі і в тому числі контролюючі державні органи та Замовник закупівлі мають доступ, також проведення даної процедури відбувається через електронну систему закупівель, що має особливу специфіку та потребує відповідного досвіду. З урахуванням вище викладеного, підстав для внесення змін до умов тендерної документації не вбачається.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 грудня 2023 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТЕРЕНКО ЛАРИСА ПЕТРІВНА |
4 548 571,00
UAH з ПДВ
|
3 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" |
4 505 858,87
UAH з ПДВ
|
3 699 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТЕРЕНКО ЛАРИСА ПЕТРІВНА #2581801922 |
Переможець |
3 500 000,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2023 13:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 грудня 2023 19:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 10:51
|
дод угода харчування мінус.pdf | зміни до договору |
19 січня 2024 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 12:27
|
договір ЗОШ 5.pdf | укладений |
11 січня 2024 12:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3.1 Договору викласти в новій редакції (Ціна Договору становить 3 383 999,85 грн.); Специфікацію також викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |