Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ |
Код ЄДРПОУ: | 04057600 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Юлія Гончар +380532562014 04057600ukb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2023 21:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 17 732 296,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 88 661,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплати здійснюються Замовником після пред’явлення Підрядником рахунку на оплату робіт та/або поставлене обладнання (устаткування) та після підписання Сторонами актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3), сформованих в ПК АВК-5 версії 3.8.3. не нижче або накладної на поставку обладнання (устаткування), підтверджуючих документів (накладних та товаро-транспортних накладних) та за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів. Оплата здійснюється протягом 90 (дев’яносто) календарних днів у національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника, що вказаний у реквізитах цього Договору. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2023 21:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2023 21:42 |
Додаток_4.pdf | |
15 грудня 2023 21:42 |
Додаток_5.pdf | |
15 грудня 2023 21:42 |
Тендерна документація.docx | |
15 грудня 2023 21:42 |
Додаток 3 (додатки до проєкту договору).docx | |
15 грудня 2023 21:42 |
Додаток 3 проєкт Договору.docx | |
15 грудня 2023 21:42 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
15 грудня 2023 21:42 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) – зі змінами.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-24-000031 ● 1b51fd60351841719039652a1e07b010
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2024 15:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.01.2024 № 10-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
22.01.2024 № 10-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-12-15-021483-a, 15.12.2023, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-24 20:21:36
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 17 732 296,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-15-021483-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів щодо:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
- ТОВ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" в складі тендерної пропозиції для підтвердження матеріально-технічної бази в довідці заявлено 2 власних екскаватори-навантажувачі Hidromek HMK-102B, при цьому документи про право власності надано лише на 1 одиницю екскаватора-навантажувача Hidromek HMK-102B, що суперечить умовам тендерної документації Замовника. Крім цього, Учасником надано Договір оренди офісного приміщення з терміном дії до 31.05.2024, а не до 31.12.2024, як це вимагається тендерною документацією. При цьому, гарантійного листа щодо продовження співпраці з контрагентом на весь термін виконання робіт по закупівлі в складі тендерної пропозиції не надано. Разом з цим вказаного учасника визначено переможцем процедури закупівлі. Поясніть вказане.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-25 09:47:27
Відповідь на запит по об'єкту: «Капітальний ремонт з усунення аварії частини покрівлі Комунального закладу «Полтавська дитячо-юнацька спортивна школа «ПОЛТАВА» за адресою: м. Полтава, майдан Незалежності, 24а»,ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Розглянувши Ваш запит від 24 січня 20:21на пояснення щодо ID моніторингу:
UA-M-2024-01-24-000031
1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, для визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі щодо реконструкції/ будівництва/ реставрації/ капітального ремонту замовник повинен застосувати відомість обсягів робіт і підсумкову відомість ресурсів проектно-кошторисної документації, яка має позитивну експертизу. На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість. Додатково слід зазначити, що очікувана вартість предмету закупівлі, а саме: робіт визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ. Розмір бюджетного призначення складає 17 732 296 грн (сімнадцять мільйонів сімсот тридцять дві тисячі двісті дев’яносто шість грн. 00 коп.) з ПДВ, згідно експертного звіту Філія ДП «Укрдержекспертиза» у Полтавській області (Експертний звіт №17-0187/01-23 від 19.10.2023р., реєстраційний номер ЕХ01:9730-0424-4779-1566 і затверджений проектною документацією (Наказ №110-з від 20.10.2023 року).
Надаємо пояснення, що забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на офіційному сайті Полтавської міської ради у Розділі Публічна інформація – Державні закупівлі https://www.rada-poltava.gov.ua/documents/ https://www.rada-poltava.gov.ua/document/23702
2. Також хочемо зазначити, що за взаємною згодою припинено взаємовідносини з ТОВ «ДОБРОБУД-ІНВЕСТ» та розірвано договір підряду №02-юр/24 від 04.01.2024 року по об’єкту: «Капітальний ремонт з усунення аварії частини покрівлі Комунального закладу «Полтавська дитячо-юнацька спортивна школа «ПОЛТАВА» за адресою: м. Полтава, майдан Незалежності, 24а», ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт Додатковою угодою №1 від 24.01.2024 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, з відповідальними особами проведена роз’яснювальна робота та здійснено заходи направлені на недопущення у подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
2024-02-02 10:39:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», в частині ненадання учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», в частині ненадання учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель) • усунуто
Замовником усунуто встановлені моніторингом порушення, про що повідомлено в електронній системі закупівель з наданням відповідних документів.
2024-02-12 09:17:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" |
17 732 092,40
UAH з ПДВ
|
17 732 092,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" #41267243 |
Переможець |
17 732 092,40
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2023 17:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 грудня 2023 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 16:45
|
ДУ_1.pdf | укладений |
24 січня 2024 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 14:17
|
Договір_02_юр_23.pdf | укладений |
04 січня 2024 14:15
|