Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
5 275 460,80 UAH
UA-2023-12-15-021295-a ● f0338493204f48f0934cae5cbb9ef0b7
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеська державна академія будівництва та архітектури |
Код ЄДРПОУ: | 02071033 |
Вебсайт: | http://www.ogasa.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 65029, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Дідріхсона, 4 |
Контактна особа: |
Світлана Подгородецька +380487298639 sdo@ogasa.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2023 20:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 275 460,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 377,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Згідно з Постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178 п 10 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
834400 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Дідріхсона, 4; вул. Дача Ковалевського, 138; вул. Балківська, 57; вул.Старопортофранківська , 28.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2023 21:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2023 20:57 |
Протокол 4 _2_Додаток №1 ОГОЛОШЕННЯ.doc | |
15 грудня 2023 20:57 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
15 грудня 2023 20:57 |
Додаток 5 -до тендерної документації.docx | |
15 грудня 2023 20:57 |
обгрунтування очікуваної вартісті закупівлі.jpg | |
15 грудня 2023 20:57 |
Тендерна документація з особливостями на 2024 рік.docx | |
15 грудня 2023 20:57 |
Додаток 3 до тендерної документації проєкт ДОГОВОРУ.docx | |
15 грудня 2023 20:57 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
15 грудня 2023 20:57 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 17 грудня 2023 14:58
Дата відповіді: 19 грудня 2023 23:42
Шановний Замовник! Відповідно до Вашої Тендерної документації Р – загальна сума тендерної пропозиції, (загальна вартість тендерної пропозиції) у гривні (UAH), яка розраховується та вноситься Учасником на електронний майданчик наступним чином:
Р = Nплан * (Цпрогн.рдн +М + Тпер.) * 1,2, грн з ПДВ де,
Nплан – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об’єкта Споживача, кВт*год.
Цпрогн.рдн – прогнозована ціна РДН, яка для даної закупівлі за 1 кВт*год без ПДВ становить: середньозважена ціна на РДН (у торговій зоні Об'єднана Енергетична Система України (ОЕС України) за період з 01.11.2023 року по 30.11.2023 року включно за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті https://www.oree.com.ua з обов’язковим урахуванням коливання ціни в періоді постачання + 5 % (замовник встановлює величину коливання ціни виключно позитивну та однакову для всіх Учасників) (РДН з 01.11.2023 року по 30.11.2023 року включно + 5 %);
Тпер.– тариф на послуги з передачі електричної енергії затверджений регулятором для оператора системи передачі у встановленому порядку відповідно до постанови НКРЕКП 09.12.2023 № 2322 з 01.01.2024 року – 0,52857 грн за 1 кВт*год без ПДВ;
М – маржа (вартість послуг постачальника електричної енергії) в гривнях за 1 кВт*годину запропонована учасником, без ПДВ.
Примітка. Запропоноване значення вартості послуг постачальника повинно відповідати умові М>=0, у т.ч. за результатами аукціону. Визначення учасником/переможцем маржі у своїй ціновій пропозиції за результатами аукціону М<0 вважається відмовою від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції у відповідності до пп. 3 п.44 Особливостей.
Під час проведення аукціону Учасник понижує ціну тільки за рахунок зменшення М –(вартості послуг) постачальника.
1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ-20 %)
Вважаємо дану вимогу тендерної документації неправомірною з огляду на наступне: Тендерною документацією в Розділі V, п.1.2. «Оцінка тендерних пропозицій» зазначається, що: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. (у разі якщо подано дві і більше тендерних пропозицій). Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію – 100%. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням абзацу другого пункту 28 Особливостей. До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Ціна на електричну енергію встановлюється учасником у відповідності до ч. 2 ст. 56 Закону України «Про ринок електричної енергії». Учасник не включає до вартості тендерної пропозиції витрати щодо оплати послуг з розподілу електричної енергії. Ціна тендерної пропозиції повинна враховувати податки і збори, у тому числі, що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна тендерної пропозиції зазначається без ПДВ.». Згідно з вищезазначеною інформацією сказано , що саме УЧАСНИК, а не замовник, САМОСТІЙНО ВИЗНАЧАЄ і ПРОПОПОНУЄ ту ЦІНУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, за яку він готовий здійснювати постачання електричної енергії. Законом України «Про публічні закупівлі», Особливостями не передбачено право Замовника встановлювати ціну тендерної пропозиції Учасника, оскільки в такому випадку взагалі знижується сутність проведення публічних закупівель. При застосуванні даної формули із застосуванням листа- погодження про маржу у даній формулі можна стверджувати, що Замовник порушує принципи добросовісної конкуренції, максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного і неупередженого визначення переможця закупівлі передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». За допомогою даної формули розрахунку ціни Замовник ціленаправлено обмежує та унеможливлює участь потенційних Учасників грати на електронному аукціоні , а також надає технічну можливість для конкретного постачальника подати цінову пропозицію відразу, як тільки було оголошено закупівлю. Для прикладу: Закупівля https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-25-010225-a з ідентичним формуванням ціни призвела до того , що аукціон , як один із основних етапів проходження процедури закупівлі відкриті торги (з особливостями) було повністю порушено Замовником , що призвело до порушення Законодавства проведення процедури закупівлі. На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вказану вище неправомірну вимогу. У разі бездіяльності Замовника стосовно даної вимоги , щодо дискримінаційних умов тендерної закупівлі , Учаснику доведеться використати свою можливість оскарження умов тендерної документації Замовника у Антимонопольному комітеті України (АМКУ), та звернутись до уповноважених суб'єктів у сфері протидії корупції – це органи прокуратури, Національної поліції, Національне антикорупційне бюро.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Відповідаємо на Вашу вимогу щодо тендерної документації.
Щодо встановлення вимог до розрахунку тендерної пропозиції, то радимо дослідити багаточисельну та неоднорічну практики Антимонопольного комітету України з цього питання. З точки зору Антимонопольного комітету України вимога щодо маржі не містить дискримінаційний характер та не містить у собі будь яких корупційних ризиків. Наприклад, у рішенні від 25.06.2021 №14434 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-21-000724-c) Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вирішила, що: «Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині». Дана позиція АМКУ простежується і в разі відхилення чи не відхилення пропозицій Учасників, які зазначили від’ємну маржу. Наприклад у рішенні від 23.02.2023 №2152-р/пк-пз (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-03-004646-a) Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вирішила, що: «За такої ціни Пропозиції, відповідно до формули розрахунку ціни, наведеної в Документації, маржа є від'ємною. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ") була правомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині». Разом з цим, рекомендуємо ознайомитись з Річним звітом АМКУ за 2022 рік, що розглянутий Комітетом Верховної Ради України з питань економічного розвитку на своєму засіданні 25 липня 2023 року (доступне за посиланням - https://amcu.gov.ua/storage/app/uploads/public/641/87f/e95/64187fe957f1c745683055.pdf). В якому, зокрема, у підрозділі «НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНІ ПОМИЛКИ ДОПУЩЕНІ УЧАСНИКАМИ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ ПРОПОЗИЦІЙ», розділу НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНІ ПОМИЛКИ ТА ПОРУШЕННЯ ПІД ЧАС ЗАКУПІВЕЛЬ зазначається: «7. Формування ціни пропозиції з від'ємною маржою (процедури закупівель електроенергії тощо) у випадках, коли замовник у тендерній документації встановлював заборону на встановлення від'ємної маржі та вимагав гарантійний лист від учасників, що така маржа не буде від'ємною, тим самим учасники надавали у складі своїх тендерних пропозицій недостовірну інформацію в цій частині, що призводило до правомірного відхилення тендерних пропозиції таких учасників з наведених підстав». Підсумовуючи вищевикладене, Замовник в своїй закупівельній діяльності керується виключно чинним законодавством України у сфері публічних закупівель. Хочемо звернути Вашу увагу, що дані вимоги є усталеною практикою при закупівлі електричної енергії, і були застосовані, наприклад, Північним офісом Держаудитслужби - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-13-007040-a; чи ПрАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-12-013943-a.
Шановний Учасник, чекаємо Вас на аукціоні - у Вас ще є час подати свою пропозицію.
І якщо Ваша пропозіція буде найменшою, та усі документи відповідатимуть Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), Постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178, ОСОБЛИВОСТЯМИ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та тендерної документації до цієї закупівлі - будемо раді співпрацювати з Вами у 2024 році.
З повагою, уповноважена особа Світлана Подгородецька.
Відповідаємо на Вашу вимогу щодо тендерної документації.
Щодо встановлення вимог до розрахунку тендерної пропозиції, то радимо дослідити багаточисельну та неоднорічну практики Антимонопольного комітету України з цього питання. З точки зору Антимонопольного комітету України вимога щодо маржі не містить дискримінаційний характер та не містить у собі будь яких корупційних ризиків. Наприклад, у рішенні від 25.06.2021 №14434 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-21-000724-c) Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вирішила, що: «Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині». Дана позиція АМКУ простежується і в разі відхилення чи не відхилення пропозицій Учасників, які зазначили від’ємну маржу. Наприклад у рішенні від 23.02.2023 №2152-р/пк-пз (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-03-004646-a) Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вирішила, що: «За такої ціни Пропозиції, відповідно до формули розрахунку ціни, наведеної в Документації, маржа є від'ємною. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ") була правомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині». Разом з цим, рекомендуємо ознайомитись з Річним звітом АМКУ за 2022 рік, що розглянутий Комітетом Верховної Ради України з питань економічного розвитку на своєму засіданні 25 липня 2023 року (доступне за посиланням - https://amcu.gov.ua/storage/app/uploads/public/641/87f/e95/64187fe957f1c745683055.pdf). В якому, зокрема, у підрозділі «НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНІ ПОМИЛКИ ДОПУЩЕНІ УЧАСНИКАМИ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ ПРОПОЗИЦІЙ», розділу НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНІ ПОМИЛКИ ТА ПОРУШЕННЯ ПІД ЧАС ЗАКУПІВЕЛЬ зазначається: «7. Формування ціни пропозиції з від'ємною маржою (процедури закупівель електроенергії тощо) у випадках, коли замовник у тендерній документації встановлював заборону на встановлення від'ємної маржі та вимагав гарантійний лист від учасників, що така маржа не буде від'ємною, тим самим учасники надавали у складі своїх тендерних пропозицій недостовірну інформацію в цій частині, що призводило до правомірного відхилення тендерних пропозиції таких учасників з наведених підстав». Підсумовуючи вищевикладене, Замовник в своїй закупівельній діяльності керується виключно чинним законодавством України у сфері публічних закупівель. Хочемо звернути Вашу увагу, що дані вимоги є усталеною практикою при закупівлі електричної енергії, і були застосовані, наприклад, Північним офісом Держаудитслужби - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-13-007040-a; чи ПрАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-12-013943-a.
Шановний Учасник, чекаємо Вас на аукціоні - у Вас ще є час подати свою пропозицію.
І якщо Ваша пропозіція буде найменшою, та усі документи відповідатимуть Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), Постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178, ОСОБЛИВОСТЯМИ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та тендерної документації до цієї закупівлі - будемо раді співпрацювати з Вами у 2024 році.
З повагою, уповноважена особа Світлана Подгородецька.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
5 110 793,45
UAH з ПДВ
|
5 110 793,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42114410 |
Рішення скасоване |
5 110 793,45
UAH з ПДВ
|
05 січня 2024 20:17
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42114410 |
Відхилено |
5 110 793,45
UAH з ПДВ
|
05 січня 2024 20:39
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій