Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прання, прасування та дезінфекції постільної і натільної білизни всіх найменувань та іншого санітарно-господарчого майна (Послуги з прання і сухого чищення, код за ДК 021:2015 - 98310000-9)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2023-12-15-020983-a 110742f0ca20426ea95d9858a12a2728
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Черевко

+380961952717 t.cherevko@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний військово-медичний клінічний центр "Головний військовий клінічний госпіталь"
Код ЄДРПОУ: 07773293
Місцезнаходження: 01133, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Госпітальна, 18
Контактна особа: Тетяна Черевко
+380961952717
t.cherevko@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 грудня 2023 19:49
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2023 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2023 17:00
Початок аукціону: 27 грудня 2023 14:24
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


Закупівля послуг з прання і сухого чищення проводиться на 2024 рік.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60606 кілограм
Послуги з прання, прасування та дезінфекції постільної і натільної білизни всіх найменувань та іншого санітарно-господарчого майна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, м. Київ, Госпітальна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться після фактичного їх виконання, протягом 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на рахунок на вказані цілі. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-12-15-020983-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ГУРЕЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2943524092
Дата подання: 18 грудня 2023 16:48
щодо огляду
Відповідно до вимог ТД вимагається надати: Лист-згоду, в довільній формі, про те, що учасник надасть доступ для огляду виробничих приміщень пральні Замовником для підтвердження відповідності технологічної бази та технології, які учасник декларує при наданні пропозиції, про що Учасником та Замовником буде складено спільний акт огляду. відповідно до статті 8 Конституції України в Україні визнається і діє принцип верховенства права.
Слід зазначити, що Замовник, з метою дотримання цього принципу, зобов’язаний у свої діяльності дотримуватися законодавства України, загальновизнаних принципів і норм міжнародного права, які стосуються його сфери діяльності, а також положень його Статуту.
Ні законодавство України, ні норми міжнародного права не наділяють Замовника контролюючими функціями, зокрема функціями перевірки інших суб’єктів господарювання щодо дотримання ними вимог законодавства.
Закон не наділяє Замовника правом здійснювати будь-які перевірки дотримання учасниками вимог тендерної документації, під час здійснення ними господарчої діяльності. Права Замовника під час перевірки відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам Документації чітко визначені у Законі.
При цьому, відповідно до п. 31 Особливостей: Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
В той же час норма п.42 Особливостей надає Замовнику наступне право: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції». Таким чином вказана норма також не надає право Замовнику самостійно здійснювати перевірку учасника як до аукціону так і після його проведення, а лише дозволяє йому звернутися до відповідних органів державної влади, підприємств, установ, організацій.
На законодавчому рівні не встановлено порядку огляд приміщень на етапі кваліфікації учасника, не встановлено методології (методики, тощо) та/або критеріїв, за якими буде проводитись огляд приміщень на етапі кваліфікації учасника, а так само не встановлено наслідків огляд приміщень на етапі кваліфікації учасника, в т.ч. чи впливають будь-яким чином результати такої огляду на відповідність пропозиції учасника.
Отже, відповідно до вищезазначеного, ані Закон, ані Особливості не надає Замовнику жодних прав здійснювати огляд приміщення, де готуються страви з метою перевірки дотримання вимог законодавства та вимог тендерної документації.
Встановивши вищевказану норму у Документації, Замовник грубо порушив порядок проведення процедури закупівлі, передбачений Законом, та надав собі повноважень, які не передбачені чинним законодавством, що призвело до порушення принципів проведення закупівель, а саме принципу запобігання корупційним діям та зловживанням. Крім того, дії Замовника свідчать про порушення ним принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, оскільки Замовник самостійно вирішує у непрозорий спосіб, пропозиція кого з учасників, на його думку, може не відповідати умовам Документації, та наведена в ній інформація потребує здійснення додаткової перевірки шляхом огляду приміщень учасника.
ТАКИМ ЧИНОМ, ОГЛЯД НА ЕТАПІ КВАЛІФІКАЦІЇ Є НЕЗАКОННИМ. У ВИПАДКУ НЕВИДАЛЕННЯ ДАНОЇ ВИМОГИ, ЗМУШЕНІ БУДЕМО ІЗ ЗАЛЕЧЕННЯМ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ЗВЕРТАТИСЯ ДО КЕРІВНИЦТВА ЗАМОВНИКА ТА МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ ЗАДЛЯ ПОПЕРЕДЖЕННЯ ЗЛОВЖИВАНЬ В ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2023 22:26
15.12.2023 Замовником була оголошена закупівля на послуги з прання, прасування та дезінфекції постільної і натільної білизни всіх найменувань та іншого санітарно-господарчого майна (Послуги з прання і сухого чищення, код за ДК 021:2015 - 98310000-9), зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-12-15-020983-a.
18.12.23 о 16:48 була подана вимога UA-2023-12-15-020983-a.b1, щодо неправомірності вимоги Замовника відповідно пункту 8 Додатку № 4 Вимог до кваліфікації учасників: надати учасником Лист-згоду, складений у довільній формі, про надання можливості представнику Замовника, в разі необхідності, перевірити наявність зазначеного в пропозиції обладнання та матеріально-технічної бази.
Замовником розглянуто та опрацьовано дану вимогу. Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник в складі пропозиції має надати лист-згоду в довільній формі, про те, що учасник надасть доступ для огляду виробничих приміщень пральні Замовником для підтвердження відповідності технологічної бази та технології, які учасник декларує при наданні пропозиції, про що Учасником та Замовником буде складено спільний акт огляду.
Даний огляд жодним чином не є перевіркою суб’єктів господарювання, щодо дотримання ними вимог законодавства. Лише за необхідності Замовник зможе оглянути ті потужності, про які учасник надав інформацію в своїй пропозиції, і ніякі перевірки дотримання законодавства Замовником робитись не будуть.
Замовник є бюджетною організацією, який напряму залежить від фінансування своєї діяльності з державного бюджету України. Своєчасно надані послуги та у необхідній кількості безпосередньо залежатимуть від наявності потужності обладнання у Виконавця.
Крім того, Замовник не бачить жодних перешкод для надання такої згоди, якщо інформація надана в тендерній пропозиції відповідає тому, що є в наявності.
Хочемо звернути увагу на те, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі немає жодної вимоги про здійснення огляду приміщення, де готуються справи з метою перевірки дотримання вимог законодавства та вимог тендерної документації. Є лише вимога про надання згоди на доступ для огляду виробничих приміщень пральні Замовником для підтвердження відповідності технологічної бази та технології, які учасник декларує при наданні пропозиції, а не дотримання вимог законодавства та вимог тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, зазначена вимога не є дискримінаційною та такою, що порушує принципи здійснення закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2023 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Берклін 1 927 270,80
UAH з ПДВ
1 641 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВАЙТ-ЛАУНДРЕТТЕ" 1 666 907,42
UAH з ПДВ
1 666 907,42
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2023 09:32
Електронний підпис
26 грудня 2023 09:31
1 Цінова пропозиція.pdf
26 грудня 2023 09:31
13. Трудові книжки.pdf
26 грудня 2023 09:31
27.Сертифікат СЕЕ TORTILLA.PDF
26 грудня 2023 09:31
28.Сертифікат СЕЕ БОС.PDF
26 грудня 2023 09:31
43. Медичні книжки.pdf
26 грудня 2023 09:31
48. Копія Статуту.PDF
26 грудня 2023 09:31
49. Копія виписки.pdf

Публічні документи

26 грудня 2023 13:24
Електронний підпис
26 грудня 2023 13:21
1. Цінова пропозиція.pdf
26 грудня 2023 13:21
7. Гарантійний лист.pdf
26 грудня 2023 13:21
3.1. ОСВ.pdf
26 грудня 2023 13:21
15. Копія Витягу ПДВ.pdf
26 грудня 2023 13:21
2. Проект договору.pdf
26 грудня 2023 13:21
10. Лист-підтвердження.pdf
26 грудня 2023 13:21
8.1. Штатний розпис.pdf
26 грудня 2023 13:21
9.3. Договір.pdf
26 грудня 2023 13:21
18. ISO 9001 2005 до 02.11.2025.pdf
26 грудня 2023 13:21
21. Висновок СЕС Екодес.pdf
26 грудня 2023 13:21
30. Протокол.pdf
26 грудня 2023 13:21
9. Довідка про договори.pdf
26 грудня 2023 13:21
22. Інструкція Екодес.pdf
26 грудня 2023 13:21
14. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
26 грудня 2023 13:21
9.2. Лист відгук.pdf
26 грудня 2023 13:21
12. Наказ Євтушенко.pdf
26 грудня 2023 13:21
16. Приміщення 1.pdf
26 грудня 2023 13:21
17. Приміщення 2.pdf
26 грудня 2023 13:21
13. Статут та Опис.pdf
26 грудня 2023 13:21
5. Довідка потужності.pdf
26 грудня 2023 13:21
3. Довідка про МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Берклін

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВАЙТ-ЛАУНДРЕТТЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Берклін
#43651688
Відхилено 1 641 000,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2023 10:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВАЙТ-ЛАУНДРЕТТЕ"
#44418805
Переможець 1 666 907,42
UAH з ПДВ
30 грудня 2023 19:15

Документи

29 грудня 2023 10:22
Електронний підпис
29 грудня 2023 10:19
Протокол № 200.pdf

Документи

30 грудня 2023 19:15
Електронний підпис
30 грудня 2023 19:14
Протокол № 201-1.pdf
30 грудня 2023 19:14
Протокол № 201-2.pdf
30 грудня 2023 19:14
Протокол № 201-3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2023 19:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВАЙТ-ЛАУНДРЕТТЕ"
#44418805
1 666 907,42
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 грудня 2023 19:15
Електронний підпис
30 грудня 2023 19:14
Протокол № 201-1.pdf
30 грудня 2023 19:14
Протокол № 201-2.pdf
30 грудня 2023 19:14
Протокол № 201-3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2024 16:56
Договір № 1...pdf укладений
05 січня 2024 16:55