Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 24884653 |
Вебсайт: | https://ukrainska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Обухівський р-н місто Українка, ПЛОЩА ШЕВЧЕНКА будинок 1 |
Контактна особа: |
Олексій Шевченко +380972248925 ukrmiskrada@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2023 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 575 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 95 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за фактично надані Послуги проводяться у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, вказаний у цьому Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Актів приймання наданих послуг за формою КБ-2в та Довідок про вартість наданих послуг за формою КБ-3. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2023 16:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2023 16:45 |
Тендерна документація за Особливостями.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-29-000028 ● 261f4879851b4dff94853b51884a89ef
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2024 15:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.04.2024 № 23-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 29.04.2024 № 23-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2023-12-15-019117-a від 15.12.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-30 14:03:07
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з озеленення - улаштування та догляд за клумбами та квітниками, улаштування та догляд за газонами, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження в населених пунктах Української міської територіальної громади» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-15-019117-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1.Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. В Додатку 1 до тендерної документації Замовником на підтвердження учасниками кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» окрім інших встановлено вимогу , «… З метою дотримання строків і графіків виконання послуг, передбачених Додатком 2, замовник встановлює вимогу підтвердження у складі пропозиції учасника наявності мінімальної кількості техніки і технічних засобів, а саме:
…- Автовишки з висотою підйому робочої платформи (люльки) від 17 метрів. Обов’язкова наявність в Учасника діючого дозволу держпраці на експлуатацію автовишки…».
В складі пропозиції ПП «БРИЗ ДНІПРА» надано договір оренди сільгоспмашин транспортних засобів від 05.12.2022 укладеного з ПП «Комбінат Українка» в якому в п.п.1.1.3 зазначено про оренду автомобіля ЗІЛ-130,1994 року випуску, автопід’ємник АП-17, державний реєстраційний номер 22316 КМ. На даний транспортний засіб надано копію свідоцтва про реєстрацію КХС №427401 в якому зазначено рік випуску 1994.
Однак, в складі тендерної пропозиції ПП «БРИЗ ДНІПРА» надано (файл.Дозвіл_Вишка) дозвіл №1163.17.32 на експлуатацію автомобільного телескопічного підйомника типу АП-17А, 1993 року випуску, з терміном дії з 26 квітня 2017 по 25 квітня 2022, тобто на транспорт, який міг би використовуватись у той період.
Таким чином, на час подання тендерних пропозицій діючого дозволу Держпраці на експлуатацію вищевказаної автовишки (автомобіль ЗІЛ-130,1994 року випуску), яка зазначена в пункті 1 в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 19.12.2023 №51/02-01 ПП «БРИЗ ДНІПРА» не надано.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності ПП «БРИЗ ДНІПРА» додатку №1 до тендерної документації в частині документального підтвердження наявності в Учасника діючого дозволу Держпраці на експлуатацію автовишки?
2. В пункті 4 розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, щодо надання учасниками у складі пропозиції « Копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом».
Окрім цього, в примітці, даного додатку 1 зазначено «… Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України .Ліцензії та/або дозвільні документи повинні бути чинними протягом 2024 року.…».
Аналізом тендерної пропозиції ПП «БРИЗ ДНІПРА» копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності або довідки в довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України, не виявлено.
У зв’язку з вищезазначеним надайте інформацію чи надано у складі пропозиції ПП «БРИЗ ДНІПРА» (із зазначенням назви файлу) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності або довідки в довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-02 15:34:37
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ ПРО НАДАННЯ ПОЯСНЕННЯ ЗАХІДНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( ОБЛ.) ВІД 30.04.2024 РОКУ.
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ ПРО НАДАННЯ ПОЯСНЕННЯ ЗАХІДНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( ОБЛ.) ВІД 30.04.2024 РОКУ.
1) Рішенням уповноваженої особи виконавчого комітету Української міської ради від 15.12.2023 №234 було оголошено закупівлю Послуги з озеленення - улаштування та догляд за клумбами та квітниками, улаштування та догляд за газонами, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження в населених пунктах Української міської територіальної громади, код за ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, за процедурою відкриті торги з особливостями. Ідентифікатор закупівлі:UA-2023-12-15-019117-a.
Закупівля здійснена у рамках міської цільової Комплексної програми охорони навколишнього природного середовища на території Української міської територіальної громади на 2021-2025 роки ( далі – Програма), затвердженої рішенням сесії тридцятої (позачергової сесії) Української міської ради VIII скликання від 06.12.2021 року № 415/0/7-21-13-8 скл.-21 зі змінами відповідно до рішення тридцять четвертої сесії Української міської ради VIII скликання від 08.12.2023 року № 261.
До пояснення додаємо рішення тридцять четвертої сесії Української міської ради VIII скликання від 08.12.2023 року № 261 та Додаток (з інформацією що має відношення до запиту ДАСУ з відповідного питання).
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://ukrainska-gromada.gov.ua/wp-content/uploads/2020/07/poslugy-z-ozelenennya-terytorij-ta-utrymannya-zelenyh-nasadzhen.pdf
Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).
Відповідно до Методики пропонуються наступні етапи при визначенні очікуваної вартості:
1. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін.
2. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
3. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів.
Замовником, на етапі формування очікуваної вартості предмета закупівлі, було використано Метод порівняння ринкових цін, а саме було використано загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах в електронній системі закупівель "Prozorro" з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення озеленення територій та утримання зелених насаджень Замовника з урахуванням потреб минулих років .
Одним із принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, є максимальна економія і ефективність. Запорукою ефективного та успішного проведення процедур закупівель є їх оптимальне планування.
Зазначимо, що оголошена Замовником очікувана вартість за предметом закупівлі Послуги з озеленення - улаштування та догляд за клумбами та квітниками, улаштування та догляд за газонами, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження в населених пунктах Української міської територіальної громади, код за ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень - 9 575 000 грн з ПДВ, остаточна ціна пропозиції закупівлі за якою було підписано договір з переможцем відкритих торгів з особливостями - 8 499 441,91 грн з ПДВ. Принцип максимальної економії Замовником дотримано.
Зауважимо, що відповідно до роз’яснень МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ, способи розрахунку очікуваної вартості не є вичерпними, вибір способу та визначення очікуваної вартості здійснюється Замовником самостійно. Методика є примірною, має рекомендаційний характер, її застосування є правом замовника, але не обов’язком.
Джерело:
• https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&isSpecial=True&id=7615409c-fd23-4a8b-9297-501c6842ce30
• https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=4ddd00a6-b25c-4b71-bec7-4e80c8ae93ca&lang=uk-UA
2) Щодо встановлення ДАСУ можливої невідповідності тендерної пропозиції (далі – ТП) Переможця (ПП «Бриз Дніпра») вимогам тендерної документації (далі – ТД), а саме: «…- Автовишки з висотою підйому робочої платформи (люльки) від 17 метрів. Обов’язкова наявність в Учасника діючого дозволу держпраці на експлуатацію автовишки…».
В складі пропозиції ПП «БРИЗ ДНІПРА» надано договір оренди сільгоспмашин транспортних засобів від 05.12.2022 укладеного з ПП «Комбінат Українка» в якому в п.п.1.1.3 зазначено про оренду автомобіля ЗІЛ-130,1994 року випуску, автопід’ємник АП-17, державний реєстраційний номер 22316 КМ. На даний транспортний засіб надано копію свідоцтва про реєстрацію КХС №427401 в якому зазначено рік випуску 1994.
Однак, в складі тендерної пропозиції ПП «БРИЗ ДНІПРА» надано (файл.Дозвіл_Вишка) дозвіл №1163.17.32 на експлуатацію автомобільного телескопічного підйомника типу АП-17А, 1993 року випуску, з терміном дії з 26 квітня 2017 по 25 квітня 2022, тобто на транспорт, який міг би використовуватись у той період.
Таким чином, на час подання тендерних пропозицій діючого дозволу Держпраці на експлуатацію вищевказаної автовишки (автомобіль ЗІЛ-130,1994 року випуску), яка зазначена в пункті 1 в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 19.12.2023 №51/02-01 ПП «БРИЗ ДНІПРА» не надано».
З цього питання, аналізуючи зміст дозвільних документів - Свідоцтва і Дозволу, звертаємо увагу на те, що вони видані різними державними органами в межах своїх повноважень та бачимо наступне.
Свідоцтво КХС № 427401 видано згідно законодавству ДАІ ГУ-УМВС України в особі територіального органу МРЕВ м. ОБУХІВ на право проїзду (переміщення) дорогами загального користування транспортного засобу ЗИЛ 130, 1994 р.в., реєстраційний № 22316 КМ, ТИП ТЗ «АВТОПІДЙОМНИК-С». У Свідоцтві відсутній запис «автопід’ємник АП-17» як те зазначено у Запиті ДАСУ. Повноваження органів МВС не розповсюджуються на врегулювання будь-яких питань пов’язаних з експлуатацією та/або контролем технічного стану автопідйомника типу АП-17А.
Дозвіл №1163.17.32 видано згідно норм законодавства територіальним органом ДЕРЖПРАЦІ – ГУ Держпраці у Київській області на право експлуатувати автомобільний телескопічний підйомник типу АП-17А, 1993р.в., що віднесений законодавчо до механізмів підвищеної небезпеки. У дозволі взагалі відсутній запис щодо марки (моделі) автомобільного шасі з яким агрегатовано механізм підвищеної небезпеки типу АП-17А, оскільки повноваження органів Держпраці не розповсюджуються на врегулювання будь-яких питань щодо автомобіля (шасі) на якому встановлено механізм АП-17А.
Важливо зазначити те, що згадані органи ДАІ ГУ-УМВС України, ДЕРЖПРАЦІ та ПАТ «НАСК «ОРАНТА» (файл «Страховка_Автовишка.pdf») при вчиненні реєстраційних дій в межах своїх повноважень перевіряли технічний стан автомобіля ЗІЛ-130, автопідйомника АП-17А та всі необхідні первинні документи на предмет їх наявності та відповідності вимогам чинного законодавства. Надавати ці та будь-які інші документи не вимагалось ТД, але на підтвердження відповідності ТП вимогам ТД та Запиту ДАСУ в цій частині, Замовник звернуся до Переможця надати копії сторінок паспорта автопідйомника АП-17А (файл «Паспорт_АП-17.pdf» та фото (файл «ЗІЛ130+АП17.pdf») що, зокрема, брались до уваги Держпраці при реєстрації Дозволу №1163.17.32 і підтверджують факт наявності у ПП «Бриз Дніпра» на шасі автомобіля ЗІЛ-130, 1994р.в. автопідйомника АП-17А, 1993 р.
Щодо терміну дії Дозволу №1163.17.32 повідомляємо наступне. Відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64 «Про введення воєнного стану в Україні» Урядом прийнято ряд постанов, які регламентують порядок отримання документів дозвільного характеру на період воєнного стану, зокрема постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 №314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» (далі – Постанова №314) та від 24.03.2022 №357 «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану» (далі – Постанова №357).
Розгляд тендерної пропозиції (ТП) ПП «Бриз Дніпра» відбувався відповідно до підпункту 4 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України №357 від 24.03.2022 «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/357-2022-%D0%BF#Text) строк дії документів дозвільного характеру на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування.
Отже, дозвіл Держпраці №1163.17.32 на експлуатацію автомобільного телескопічного підйомника типу АП-17А, 1993 року випуску, з терміном дії з 26 квітня 2017 по 25 квітня 2022 з урахуванням положень Постанови КМУ №357 вважається діючим.
3) В частині Запиту щодо ліцензії у складі пропозиції ПП «БРИЗ ДНІПРА».
Акцентуємо увагу на те, що змістовно ПРИМІТКИ стосуються ФОРМ документів зазначених у Додатку 1 тендерної документації (ТД) та передбачених законодавством України (Декларація відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці; Дозвіл Держпраці на експлуатацію автовишки; Кадрові документи (Накази, Трудові книжки, Штатний розпис, тощо); Протоколи комісій по охороні праці згідно НПАОП; Акти виконаних робіт (послуг); Видаткові накладні; Свідоцтва про реєстрацію машин; Страхові поліси; Ліцензії (у разі наявності); тощо.
У випадках, якщо ФОРМИ вищезазначених документів не передбачені для певного Учасника, відсутні ФОРМИ документів або орган, що їх видає, надаються відповідні довідки в довільній формі.
ПРИМІТКИ Додатку 1 повністю кореспондуються з положеннями ТД (Розділ 5, частина 2, Інші умови тендерної документації:) за якими, зокрема, у разі якщо учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації не повинен або не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в ТД документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів, або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
На виконання вимоги ТД надати у складі ТП «Копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом» учасником ПП «Бриз Дніпра» надано:
- копію документа дозвільного характеру Дозвіл Держпраці №1163.17.32 на експлуатацію автомобільного телескопічного підйомника (файл «Дозвіл_Вишка.pdf»;
- інформацію про те, що діяльність учасника не підлягає ліцензуванню (файл «Додаток-6_ТД_ВідомостіУчасника.pdf».
Окрім зазначеного, керуючись положеннями частини 5, Розділу 3 ТД, «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами».
Згідно ст. 18 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензійні реєстри є відкритими, а відомості з ліцензійних реєстрів відображаються в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (ЄДР) в Порядку організації електронної інформаційної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів.
23 грудня 2023р. єдиною системою закупівель (ЄСЗ) розкрито реєстр отриманих тендерних пропозицій по відкритим торгам з особливостями UA-2023-12-15-019117-a з одним учасником ПП «Бриз Дніпра» та автоматично зформовано звіт (досьє) на ПП «Бриз Дніпра» з ЄДР. У звіті з ЄДР зазначені коди видів діяльності (КВЕД) ПП «Бриз Дніпра», що згідно Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» не підлягають ліцензуванню. Відповідно, у звіті відсутній запис про наявність ліцензії, що підтверджує правдивість інформації зазначеної у ТП учасника ПП «Бриз Дніпра» в тій частині, що діяльність учасника не підлягає ліцензуванню.
Керуючись вищезазначеним, УО під час розгляду ТП Учасника ПП «Бриз Дніпра» не виявлено невідповідностей в інформації та документах учасника. Відповідно, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей на протязі 24 год не розміщувалось в ЄСЗ за відсутності підстав.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА" |
8 499 441,91
UAH з ПДВ
|
8 499 441,91
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА" #39239505 |
Переможець |
8 499 441,91
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2023 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 16:02
|
Договір №2.PDF | укладений |
08 січня 2024 15:55
|