Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі (заходи з термомодернізації) адміністративної будівлі департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради за адресою: вул. Гоголя, 251 в м.Черкаси (Коригування))
Очікувана вартість
1 687 532,00 UAH
UA-2023-12-15-017959-a 124c6a60446a4d1a9ce40e583f319631
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Письменний Сергій Володимирович

+380472373386 voloshyn2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Письменний Сергій Володимирович
+380472373386
voloshyn2021@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі (заходи з термомодернізації) адміністративної будівлі департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради за адресою: вул. Гоголя, 251 в м.Черкаси (Коригування))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Гоголя, 251
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

15 грудня 2023 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2023 16:06
Експертний звіт.pdf
15 грудня 2023 16:06
ОБГРУНТУВАННЯ_ДОД РОБОТИ_ГОГОЛЯ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-11-000081 ● 9d34bdcbf383446390f96e17692a3b15
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024 17:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.01.2024 Одеса № 5

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.01.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 11.01.2024.

Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.01.2024 № 5

Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
18 UA-2023-12-15-017959-a 15.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-12 16:08:56

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме фізичну особу-підприємця Скринник Олександр Олександрович з якою укладений договір підряду від 12.12.2023 № 25/23 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-17 14:00:53

Пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі (заходи з термомодернізації) адміністративної будівлі департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради за адресою: вул. Гоголя, 251 в м.Черкаси (Коригування))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-017959-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме фізичну особу-підприємця Скринник Олександр Олександрович з якою укладений договір підряду від 12.12.2023 № 25/23 без використання електронної системи закупівель?
На Ваш запит у межах проведення даного моніторингу повідомляємо наступне:
По першому питанню:
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник керувався наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», і у відповідності до «Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281, що встановлюють порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: очікувана вартість предмета закупівлі розрахована за допомогою програмного комплексу АВК-5, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері будівництва, з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при виконанні будівельних робіт та відповідно до проектної (кошторисної) документації за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі (заходи з термомодернізації) адміністративної будівлі департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради за адресою: вул. Гоголя, 251 в м.Черкаси (Коригування)», а також даними експертного звіту (позитивного) № 24-0581/01-23 (24-0268/01-23) від 06.12.2023р. та зведеним кошторисним розрахунком на роботи, які і є предметом даної закупівлі.
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники мають керуватися даними кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва.
По другому питанню:
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
24.07.2023р. між Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради і ФОП Скринник Олександр Олександрович укладено договір на виконання робіт ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі (заходи з термомодернізації) адміністративної будівлі департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради за адресою: вул. Гоголя, 251 в м. Черкаси». Водночас, під час виконання робіт, виявилась необхідність виконання додаткових робіт, що не було передбачено кошторисною документацією.
Відповідно до оновленої кошторисної документації на "Капітальний ремонт будівлі (заходи з термомодернізації) адміністративної будівлі департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради за адресою: вул. Гоголя, 251 в м. Черкаси (коригування)" і експертного звіту (позитивного) № 24-0581/01-23 (24-0268/01-23) від 06.12.2023р. у Замовника постала потреба у здійсненні закупівлі додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт, а саме у ФОП Скринник Олександр Олександрович.
Враховуючи вищевикладене, закупівля додаткових робіт "Капітальний ремонт будівлі (заходи з термомодернізації) адміністративної будівлі департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради за адресою: вул. Гоголя, 251 в м. Черкаси (коригування)" була здійснена згідно з підпунктом 8 пункту 13 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року без застосування процедури відкритих торгів, шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів з ФОП Скринник Олександр Олександрович з наступним обов'язковим оприлюдненням в електронній системі закупівель звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатками до пояснення надаємо наступні документи:
1. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
2. Експертний звіт (позитивний) № 24-0581/01-23 (24-0268/01-23) від 06.12.2023р.;
3. Кошторисні розрахунки


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 19 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 25 січня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Скринник Олександр Олександрович
#3012416197
Переможець 1 687 532,00
UAH
15 грудня 2023 16:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2024 10:29
Договір укладений
15 грудня 2023 16:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Відсутність фінансування у 2023 році