Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Масло солодковершкове не менше 73% жирності фасоване (180 г) ДСТУ 4399:2005, код 15530000-2 – Вершкове масло за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
149 520,00 UAH
UA-2023-12-15-017753-a ● 1fd195830a3143ca98399cc392818233
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СУМСЬКА ПОЧАТКОВА ШКОЛА № 28 СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 21108256 |
Місцезнаходження: | 40009, Україна , Сумська обл., місто Суми, ВУЛИЦЯ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО, будинок 22 |
Контактна особа: |
Оксана Чубур +380542224841, +380542224841 nvk_42@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2023 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 149 520,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 495,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
420 кілограм
Масло солодковершкове не менше 73% жирності фасоване (180 г) ДСТУ 4399:2005
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Данила Галицького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2023 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2023 16:01 |
Тендерна 15.12.2023 Вершкове масло.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-15-017753-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОСТІР ЯКОСТІ", Код ЄДРПОУ:44988075
Дата подання: 19 грудня 2023 09:27
неправомірні вимоги в тендерній документації
На вимогу Замовника надати у складі пропозиції Сертифікат виробника/постачальника на систему управління безпечністю харчових продуктів (відповідає вимогам ISO 22000:2018);виданий на ім'я Учасника та чинні на дату подання. Сфера застосування – виробництво молочної продукції/торгівля продуктами харчування, Сертифікат виробника/постачальника на систему управління якістю (відповідає вимогам ISO 9001:2015), виданий на ім'я Учасника та чинні на дату подання; Сфера застосування – виробництво молочної продукції/торгівля продуктами харчування, Сертифікат виробника/постачальника на систему управління безпекою ланцюга постачання (відповідає вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT), виданий на ім'я Учасника та чинні на дату подання; Сфера застосування – виробництво молочної продукції/торгівля продуктами харчування, Сертифікат виробника/постачальника на систему щодо протидії корупції (відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT)), виданий на ім'я Учасника та чинні на дату подання; Сфера застосування – виробництво молочної продукції/торгівля продуктами харчування, Сертифікат виробника/постачальника на систему екологічного управління (відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданий на ім'я Учасника та чинні на дату подання; Сфера застосування – виробництво молочної продукції/торгівля продуктами харчування, Сертифікат виробника/постачальника на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці(відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT)), виданий на ім'я Учасника та чинні на дату подання; Сфера застосування – виробництво молочної продукції/торгівля продуктами харчування, Сертифікат виробника/постачальника на систему управління інформаційною безпекою (відповідає вимогам ДСТУ ISO/ IEC 27001:2015 (ISO/ IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDT), виданий на ім'я Учасника та чинні на дату подання; Сфера застосування – виробництво молочної продукції/торгівля продуктами харчування, повідомляємо, що відповідно до пункту 7 статті 21 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою. Оскільки вказана вимога не є законною, вимагаємо виключення її зі складу тендерної документації.
Додатково просимо надати обґрунтування вказаної вимоги щодо кожного із зазначених сертифікатів. І надати роз’яснення щодо вимоги надати документальне підтвердження проведення лабораторних досліджень умов праці (за показниками важкості та напруженості праці) на кожного працівника визначеного учасником (вказаних в довідці) відповідно на закріплене за ним робоче місце (професію), з позитивними висновками, які оформлені лабораторією атестованою на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, даний факт атестації відповідної лабораторії має бути підтверджено, в складі пропозиції, документом виданим державною службою України з питань праці, оскільки із визначення не зрозуміло, які саме дослідження і за якими конкретними показниками мають бути проведені і надані у складі пропозиції.
Повідомляємо, що відповідно до пункту 11 статті 26 закону України “Про публічні закупівлі” відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником
Розгорнути
Згорнути
Додатково просимо надати обґрунтування вказаної вимоги щодо кожного із зазначених сертифікатів. І надати роз’яснення щодо вимоги надати документальне підтвердження проведення лабораторних досліджень умов праці (за показниками важкості та напруженості праці) на кожного працівника визначеного учасником (вказаних в довідці) відповідно на закріплене за ним робоче місце (професію), з позитивними висновками, які оформлені лабораторією атестованою на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, даний факт атестації відповідної лабораторії має бути підтверджено, в складі пропозиції, документом виданим державною службою України з питань праці, оскільки із визначення не зрозуміло, які саме дослідження і за якими конкретними показниками мають бути проведені і надані у складі пропозиції.
Повідомляємо, що відповідно до пункту 11 статті 26 закону України “Про публічні закупівлі” відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником
Скасована
Дата: 19 грудня 2023 19:32
Причина: некоректне посилання на законодавство
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" |
149 520,00
UAH з ПДВ
|
149 520,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" #00447853 |
Переможець |
149 520,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2023 16:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2023 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2024 12:16
|
Додаткова угода Юрія 3.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2024 12:16
|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 13:55
|
Договір Юрія 3 01масло.pdf | укладений |
08 січня 2024 13:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відкриття нового розрахункового рахунку, у звязку з цим між сторонами була укладена додаткова угода про зміну реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 3/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |