Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Комунальної установи Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №29, м. Суми, Сумської області, за адресою: м. Суми, вул. Заливна, 25 (коригування)
Очікувана вартість
2 171 163,00 UAH
UA-2023-12-15-017226-a 399e506f48ae49b3966ac2960fbfba2a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Гудімова

+380542328830 sumy-school29@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №29, м.Суми, Сумської області
Код ЄДРПОУ: 23049581
Місцезнаходження: 40000, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. ЗАЛИВНА, 25
Контактна особа: Світлана Гудімова
+380542328830
sumy-school29@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Комунальної установи Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №29, м. Суми, Сумської області, за адресою: м. Суми, вул. Заливна, 25 (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40034, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Заливна, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

15 грудня 2023 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-11-000046 ● 25d01660a4934e0ca0fdbdd4072fdb6f
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024 18:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
11.01.2024 №3-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.01.2024 №3-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20. UA-2023-12-15-017226-a 15.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-15 17:31:00

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Комунальної установи Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №29, м. Суми, Сумської області, за адресою: м. Суми, вул. Заливна, 25 (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-15-017226-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати документальне підтвердження наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178. Обґрунтуйте необхідність закупівлі додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-18 11:54:02

Відповідь на запит

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Комунальної установи Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №29, м. Суми, Сумської області, за адресою: м. Суми, вул. Заливна, 25 (коригування) повідомляємо наступне:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідають технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період виконання робіт. Роботи повинні бути виконані з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати Кошторисним нормам України, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 01.11.2021 №281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектно-кошторисній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів. Вартість робіт визначається з урахуванням наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису та наявної потреби у капітальному ремонті частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Комунальної установи Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №29, м. Суми, Сумської області за адресою: м. Суми, вул. Заливна, 25.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», з урахуванням проектно-кошторисної документації та Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проектної документації за робочим проектом: Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Комунальної установи Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №29, м. Суми, Сумської області, за адресою: м. Суми, вул. Заливна, 25 (коригування), затвердженого Філія ДП «Укрдержбудекспертиза» у Сумській області. Очікувана вартість закупівлі визначена в сумі 2 171 163,00 грн.
2. За результатами проведеної закупівлі (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2023-06-19-008486-a) між Комунальною установою Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №29, м.Суми, Сумської області та Приватним підприємством «Гольфстрім» укладено договір підряду від 11.07.2023 №10 на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Комунальної установи Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №29, м. Суми, Сумської області, за адресою: м. Суми, вул. Заливна, 25».
Під час виконання робіт на об’єкті було виявлено додаткові обсяги робіт, які не передбачені проектною документацією та основним договором (Листи ПП «Гольфстрім» від 28.07.2023 №28-01, від 04.08.2023 №04-01 додаються). У зв’язку з цим виникла необхідність у коригуванні проектно-кошторисної документації по об’єкту.
Коригуванням робочого проекту передбачено:
- демонтаж цегляної кладки, елементів опорядження стін, стель, підлог, дверних блоків;
- встановлення дверних блоків;
- опорядження стін сходової клітини (приміщення 6.2);
- опорядження стін, стель, підлог приміщення (6.1);
- опорядження стін, стель приміщень (3, 4, 5х, 9);
- опорядження приміщень (1, 10);
- опорядження стін та підлог приміщень (8, 13, 14);
- опорядження стель приміщень (13, 14, 15);
- опорядження стелі приміщення (5.1);
- влаштування покриття сходів (Сх-1), огорожі та опорядження стін;
- влаштування мощення в приміщенні, прилеглому до вісей 3, Е;
- влаштування систем пожежного захисту у приміщеннях укриття.
За результатом відповідного коригування Філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Сумській області надано Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації за робочим проектом: Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Комунальної установи Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №29, м. Суми, Сумської області, за адресою: м. Суми, вул. Заливна, 25 (коригування) від 14.12.2023 № 19-0331/01-23.
Враховуючи зазначене, відповідно до скоригованої проектно-кошторисної документації та отриманого Експертного звіту (позитивного) у Замовника виникла нагальна потреба у закупівлі додаткових робіт після укладення договору про закупівлю, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт. Закупівля додаткових робіт у того самого виконавця робіт здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Виявлені додаткові роботи є необхідними для остаточного завершення будівельних робіт по об’єкту: Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Комунальної установи Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №29, м. Суми, Сумської області, за адресою: м. Суми, вул. Заливна, 25, а також пов’язані з вже виконаними підрядником роботами за основним договором 11.07.2023 №10, оскільки додаткові роботи та будівельні роботи, виконані згідно основного договору, пов’язані між собою у технологічному процесі, виконуються в межах одного будівельного майданчика, в рамках одного об’єкта. Разом з тим, зміна підрядника на етапі виконання робіт може призвести до проблем технічного характеру, а саме до несумісності робіт з вже розпочатими та виконаними будівельними роботами, що знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, та як наслідок – збільшення терміну виконання робіт. Таким чином, залучення до виконання додаткових робіт підрядника, який вже виконував роботи на об’єкті, надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувались даним підрядником, а по закінченню робіт забезпечить належним чином передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації об’єкта.
Наразі роботи з капітального ремонту частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Комунальної установи Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №29, м. Суми, Сумської області, за адресою: м. Суми, вул. Заливна, 25 виконані в повному обсязі відповідно до вимог проектної документації та умов договору.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 22 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 26 січня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛЬФСТРІМ"
#31788156
Переможець 2 171 163,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2023 15:56

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Обгрунтування підстави.pdf укладений
15 грудня 2023 15:59
договір_14_15.12.2023.pdf укладений
15 грудня 2023 15:59

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Комунальної установи Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №29, м. Суми, Сумської області, за адресою: м. Суми, вул. Заливна, 25 (коригування) 1 роботи 2 171 163,00
UAH з ПДВ