Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Відродження" Овруцької міської ради Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 42091121 |
Місцезнаходження: | 11100, Україна , Житомирська обл., Овруч, вулиця Франка, буд. 5А |
Контактна особа: |
Шульгина Людмила Сергіївна 380686842159 ninasemenchuk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2023 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 311 550,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 115,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються у відповідності до умов договору та цивільного кодексу України (ст. 692). Розрахунок за отриманий Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування у безготівковій формі, в гривнях, грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 7 (семи) робочих днів (які обчислюються з дня, наступного за днем отримання Товару) з моменту отримання Товару, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2023 22:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2023 22:55 |
тенд документ Відродж бенз дп на 2024.doc | |
15 грудня 2023 15:38 |
договір проект бенз диз пал на 2024.doc | |
15 грудня 2023 15:38 |
Оголош про пров відкр торгів бензин дп на 2024.doc |
15 грудня 2023 22:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 грудня 2023 22:55 |
тенд документ Відродж бенз дп на 2024.doc
|
|||
15 грудня 2023 15:38 |
договір проект бенз диз пал на 2024.doc
|
|||
15 грудня 2023 15:38 |
Оголош про пров відкр торгів бензин дп на 2024.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-25-000063 ● 5ad7c4706267409b977dc31b43904cde
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2024 10:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.03.2024
№ 30-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.03.2024 № 30-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2023-12-15-016684-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-26 16:41:55
Запит про надання пояснень (інформації, документів) № 1
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Комунальним підприємством «Відродження» Овруцької міської ради Житомирської області (далі – Замовник) по предмету «Нафта і дистиляти (бензин марки А-95, дизельне паливо» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-016684-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копій документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість (з наданням копій таких документів)?
2. Відповідно до інформації, яку розміщено в електронній системі закупівель, за результатами проведеної процедури закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти (бензин марки А-95, дизельне паливо)» Замовником укладено з ПП «Овручгазавто» договір на закупівлю пального від 04.01.2024 № 6-12/2023 (далі – Договір).
Згідно зі специфікацією № 1 до Договору, заплановано закупити бензину А-95 у кількості 5000 л за ціною 45,45 грн (з ПДВ) та дизельного палива у кількості 20000 л за ціною 45,45 грн (з ПДВ), на загальну суму 1 136 250,00 гривень.
Додатковою угодою від 19.02.2024 № 1 до Договору внесено зміни, на підставі підпунктів 3.4-3.5, 3.8 розділу ІІІ, пункту 1.1, абзаців 1-2 пункту 11.2, пункту 11.5 розділу XI Договору, та викладено специфікацію № 1 до Договору у новій редакції, а саме: бензину А-95 у кількості 360 л за ціною 45,45 грн/л (з ПДВ) та у кількості 4423,914 л за ціною 47,67 грн/л (з ПДВ), дизельного палива у кількості 1790 л за ціною 45,45 грн/л (з ПДВ) та у кількості 17340,132 л за ціною 47,73 грн/л (з ПДВ), на загальну суму 1 136 250,00 гривень.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 3.4 розділу ІІІ Договору визначено, що зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиниці товару. Зміна одиниці за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Сторонами погоджено, що у випадку зміни ціни за одиницю товару з підстав, визначених в пункті 3.4. даного Договору, постачальник зобов’язаний надати Замовнику підтверджувальні документи (довідка, експертний висновок тощо), видані компетентними органами влади, зокрема Торгово-промисловою палатою України або її регіонального підрозділу щодо підвищення цін на ринках відповідної продукції. Для підтвердження коливання ціни товару, визначеного в пункті 1.1. Договору, в документі (-ах), який(-і) видається(-ються) компетентними органами влади, повинна бути зазначена діюча ринкова ціна на товар і її порівняння з ринковою ціною на дату, з якої відбулося збільшення ціни на ринку, а також інформація про відсоток зростання ринкової ціни на товар на дату звернення Постачальника з пропозицією зміни ціни за одиницю товару. Або Постачальник підтверджує підвищення закупівельних цін з наданням відповідних документів (пункт 3.4 розділу ІІІ Договору).
Підпунктом 2 пункту 19 Особливостей передбачено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Слід зазначити, що умови передбачені у підпункті 2 пункту 11.2 Договору відповідають умовам передбаченим підпунктом 2 пункту 19 Особливостей.
В ході проведеного аналізу встановлено, що згідно додаткової угоди від 19.02.2024 № 1 до Договору, ціну на бензин А-95 збільшено на 4,88 %, а ціну на дизельне паливо збільшено на 5,02 %.
Разом з тим, проаналізувавши середні ціни на пальне по Україні згідно з даними офіційного сайту Міністерства фінансів України (електронна адреса: https://index.minfin.com.ua), на момент укладання Договору 04.01.2024 середня ціна на бензин А-95 становила 51,39 грн/л, на дизельне паливо – 51,40 грн/л.
В свою чергу, згідно даних з вищевказаного сайту, на момент укладання додаткової угоди № 1 до Договору середня ціна на бензин А-95 становила 51,08 грн/л, на дизельне паливо – 51,32 грн/л.
Крім того, слід зазначити, що за період з 05.01.2024 по 18.02.2024 (період між укладанням Договору та укладанням додаткової угоди № 1 до вказаного Договору), середні ціни на бензин А-95 та дизельне паливо були нижчі, а ніж станом на 04.01.2024, тобто фактично не підвищувались.
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення з документальним підтвердженням коливання ціни на ринку нафтопродуктів (бензин А-95, дизельне паливо) за період з моменту укладання Договору від 04.01.2024 до моменту укладання додаткової угоди від 19.02.2024 № 1 до Договору, у разі його наявності.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-29 16:52:46
Надання пояснень на запит
На запит Управління північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Державної аудиторської служби України Північного офісу Держаудитслужби від 26.03.2024 р. про надання пояснень щодо прийняття рішень, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, проведеної КП «Відродження» Овруцької міської ради Житомирської області по предмету «Нафта і дистиляти (бензин марки А-95, дизельне паливо» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-016684-a), надає наступні пояснення через електронну систему закупівель.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 із змінами (далі – Особливості), головне завдання при проведенні публічних закупівель – це забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, недискримінація учасників, неупереджене визначення переможця та недопущення зайвих витрат при закупівлі товарів, послуг і робіт.
1. Згідно п. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
Згідно Наказу № 10-ОД від 14.12.2023 р. «Про затвердження розміру витрат пального (бензину марки А-95, дизельного палива) на 2024 рік» (Копія додається) та відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, уповноваженою особою був здійснений розрахунок очікуваної вартість предмета закупівлі, який може здійснюватися методом порівняння ринкових цін.
Очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. У п. 5. Розділу ІІ Методики зазначено, що спосіб розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі залежить від виду предмета закупівлі, його розповсюдженості на ринку, порядку формування цін на нього.
Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Було здійснено аналіз ринку шляхом використання загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо).
На офіційному сайті Мінфіну за посиланням https://index.minfin. com.ua/ua/markets/fuel/reg/zhitomirskaya/ розміщено інформацію про середньозважені ціни на пальне в Житомирській області станом на дату розміщення оголошення про проведення закупівлі – на 14.12.2023 р.:
Бензин марки А-95 – 52,51 грн./л, дизельне паливо – 52,45 грн./л. Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти (09132000-3 бензин марки А-95, 09132100-4 Неетильований бензин, 09134200-9 – дизельне паливо) - Протокол № 104/2023 від 15.12.2023р. – копія додається.
Технічні вимоги до видів пального передбачені діючими Стандарами:
- Національний стандарт України «Бензини автомобільні Євро.Технічні умови» ДСТУ 7687:2015;
- Національний стандарт України «Паливо дизельне Євро.Технічні умови» ДСТУ 7688:2015.
Тендерною документацією передбачено відповідність Товару вимогам зазначених Стандартів.
Товар повинен відповідати вимогам:
Бензин – марки А-95, за класом Євро5, за вмістом біоетанолу вид Е5.
Дизельне паливо (ДП) – за класом Євро 5.
Щодо марки бензину обрано А-95, оскільки в межах міста на АЗС не постачається бензин інших марок.
Бензин – марки А-95, за класом Євро 5, за вмістом біоетанолу вид Е5; ДП – за класом Євро 5 – набагато вигідніші та ефективніші для транспортних засобів, механізмів та установок, які задіяні в господарській діяльності підприємства при наданні послуг.
Розташування АЗС у межах більше, ніж 2 км від місцерозташування замовника не є економічно доцільним для господарської діяльності підприємства.
Відповідно до Постанови КМУ № 927 від 01.08.2013 р. «Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив», екологічний клас (Євро3, Євро4, Євро5) - критерії, за якими визначають рівень екологічної безпеки автомобільного бензину та дизельного палива.
Значення норм за екологічним класом – для Євро 5 – значно менші за Євро 4, Євро 3, тому мають найменш негативний вплив на навколишнє природнє середовище.
Тому, саме такі технічні та якісні характеристики були використані до предмета закупівлі.
2. Договір на закупівлю пального № 6-12/2023 КП «Відродження» Овруцької міської ради з ПП «ОвручГазАвто» укладено 04.01.2024 р. за результатами проведення процедури відкритих торгів з Особливостями (закупівля: UA-2023-12-15-016684-a).
18 лютого 2024 р. на адресу підприємства надійшов лист № 03/02-24 від ПП «ОвручГазАвто» щодо зміни ціни на одиницю товару пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку, в зв’язку з підвищенням закупівельних цін на пальне з наданням документального підтвердження такого підвищення, зокрема дизельне паливо і бензин А-95, що підтверджувалося копіями документів (копія листа та підтверджувальних документів додається).
У п. 3.4. Договору на закупівлю пального № 6-12/2023 від 04.01.2024 р. зазначено, що Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Згідно п. 3.5 Розділу ІІІ Договору № 6-12/2023 від 04.01.2024, Сторонами погоджено, що у випадку зміни ціни за одиницю товару з підстав, визначених в п. 3.4. даного Договору, Постачальник зобов’язаний надати Замовнику підтверджувальні документи (довідка, експертний висновок тощо), видані компетентними органами влади, зокрема Торгово-промисловою палатою України або її регіонального підрозділу щодо підвищення цін на ринках відповідної продукції. Для підтвердження коливання ціни товару, визначеного в п. 1.1. Договору, в документі (-ах), який(-і) видається(-ються) компетентними органами влади, повинна бути зазначена діюча ринкова ціна на товар і її порівняння з ринковою ціною на дату, з якої відбулося збільшення ціни на ринку, а також інформація про відсоток зростання ринкової ціни на товар на дату звернення Постачальника з пропозицією зміни ціни за одиницю товару. Або Постачальник підтверджує підвищення закупівельних цін з наданням відповідних документів (договір № 6-12/2023 від 04.01.2024 та Додаткова угода № 1 від 19.02.2024 р. завантажені в електронну систему).
Поточне підвищення цін за укладеним договором на закупівлю пального № 6-12/2023 від 04.01.2024 р. відбулося без надання довідки компетентними органами влади, зокрема ТПП, оскільки динаміка середніх роздрібних цін на пальне не відображає справжню динаміку росту цін на відповідні марки пального у дрібногуртовому сегменті. Така ситуація відбувається тому, що ТПП відстежує лише середньоринові ціни роздрібного сегменту ринку, а також, у середньоринкові ціни роздрібного сегменту включаються ціни гравців вищого цінового сегменту, які можуть собі дозволити утримувати роздрібні ціни на одному рівні у разі підняття оптових цін на декілька гривень. Учасники ж середнього і нижчого цінового сегменту працюють з набагато меншою націнкою.
За результатом проведення аналізу середніх цін на пальне по Україні, встановлено, що цінова пропозиція Постачальника від 19.02.2024 р. менше ринкової.
В п. 3.8. Договору зазначається, що кожен факт зміни ціни за одиницю окремого найменування Товару узгоджуються між Сторонами договору у вигляді специфікації та Додаткової угоди.
У п. 11.1. зазначається, що зміни і доповнення до цього Договору дійсні при умові, що вони оформлені в письмовій формі і підписані уповноваженими представниками усіх Сторін.
Відповідно до п. 11.2. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Тому, на підставі вищевикладеного, керуючись п.п. 3.4-3.5., 3.8 Розділу ІІІ, п. 11.1, абз. 1-2 п. 11.2, п. 11.5 Розділу XI Договору № 6-12/2023 на закупівлю пального від 04.01.2024 р., у зв’язку із зміною ціни на одиницю товару пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку за умови документального підтвердження такого коливання, зокрема у разі підвищення закупівельних цін з наданням документального підтвердження такого підвищення (ПП «ОвручГазАвто» надано документи на підтвердження закупівельних цін), було укладено Додаткову угоду № 1 від 19.02.2024 р. до Договору на закупівлю пального № 6-12/2023 від 04.01.2024 р.
Додаток – на 14-ти арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-09 14:31:18
Запит про надання пояснень (інформації, документів) № 2
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Комунальним підприємством «Відродження» Овруцької міської ради Житомирської області (далі – Замовник) по предмету «Нафта і дистиляти (бензин марки А-95, дизельне паливо» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-016684-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копій документів).
1. Відповідно до інформації, яку розміщено в електронній системі закупівель, за результатами проведеної процедури закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти (бензин марки А-95, дизельне паливо)» Замовником укладено з ПП «Овручгазавто» договір на закупівлю пального від 04.01.2024 № 6-12/2023 (далі – Договір).
Згідно зі специфікацією № 1 до Договору, заплановано закупити бензину А-95 у кількості 5000 л за ціною 45,45 грн (з ПДВ) та дизельного палива у кількості 20000 л за ціною 45,45 грн (з ПДВ), на загальну суму 1 136 250,00 гривень.
Додатковою угодою від 19.02.2024 № 1 до Договору внесено зміни, на підставі підпунктів 3.4-3.5, 3.8 розділу ІІІ, пункту 1.1, абзаців 1-2 пункту 11.2, пункту 11.5 розділу XI Договору, та викладено специфікацію № 1 до Договору у новій редакції, а саме: бензину А-95 у кількості 360 л за ціною 45,45 грн/л (з ПДВ) та у кількості 4423,914 л за ціною 47,67 грн/л (з ПДВ), дизельного палива у кількості 1790 л за ціною 45,45 грн/л (з ПДВ) та у кількості 17340,132 л за ціною 47,73 грн/л (з ПДВ), на загальну суму 1 136 250,00 гривень.
Додатковою угодою від 25.03.2024 № 2 до Договору внесено зміни, на підставі підпунктів 3.4-3.5, 3.8 розділу ІІІ, пункту 1.1, абзаців 1-2 пункту 11.2, пункту 11.5 розділу XI Договору, та викладено специфікацію № 1 до Договору у новій редакції, а саме: бензину А-95 у кількості 360 л за ціною 45,45 грн/л (з ПДВ), у кількості 40 л за ціною 47,67 грн/л (з ПДВ) та у кількості 4214,18 л за ціною 49,59 грн/л (з ПДВ), дизельного палива у кількості 1790 л за ціною 45,45 грн/л (з ПДВ), у кількості 920 л за ціною 47,73 грн/л (з ПДВ) та у кількості 15731,291 л за ціною 49,82 грн/л (з ПДВ), на загальну суму 1 136 250,00 гривень.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 3.4 розділу ІІІ Договору визначено, що зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиниці товару. Зміна одиниці за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Сторонами погоджено, що у випадку зміни ціни за одиницю товару з підстав, визначених в пункті 3.4. даного Договору, постачальник зобов’язаний надати Замовнику підтверджувальні документи (довідка, експертний висновок тощо), видані компетентними органами влади, зокрема Торгово-промисловою палатою України або її регіонального підрозділу щодо підвищення цін на ринках відповідної продукції. Для підтвердження коливання ціни товару, визначеного в пункті 1.1. Договору, в документі (-ах), який(-і) видається(-ються) компетентними органами влади, повинна бути зазначена діюча ринкова ціна на товар і її порівняння з ринковою ціною на дату, з якої відбулося збільшення ціни на ринку, а також інформація про відсоток зростання ринкової ціни на товар на дату звернення Постачальника з пропозицією зміни ціни за одиницю товару. Або Постачальник підтверджує підвищення закупівельних цін з наданням відповідних документів (пункт 3.4 розділу ІІІ Договору).
Підпунктом 2 пункту 19 Особливостей передбачено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Слід зазначити, що умови передбачені у підпункті 2 пункту 11.2 Договору відповідають умовам передбаченим підпунктом 2 пункту 19 Особливостей.
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення з документальним підтвердженням коливання ціни на ринку нафтопродуктів (бензин А-95, дизельне паливо) за період з моменту укладання додаткової угоди від 19.02.2024 № 1 до моменту укладання додаткової угоди від 25.03.2024 № 2 до Договору, у разі його наявності.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-11 16:55:12
Надання пояснень на запит № 2
На запит № 2 (по моніторингу UA-M-2024-03-25-000063) Управління північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Державної аудиторської служби України Північного офісу Держаудитслужби від 09.04.2024 р. про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, проведеної КП «Відродження» Овруцької міської ради Житомирської області по предмету «Нафта і дистиляти (бензин марки А-95, дизельне паливо» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-016684-a), надає наступні пояснення через електронну систему закупівель.
1. Додаткову угоду № 2 від 25.03.2024 р. до Договору № 6-12/2023 на закупівлю пального від 04.01.2024 р. укладено, керуючись п.п. 3.4-3.5., 3.8 Розділу ІІІ, п. 11.1, абз. 1-2 п. 11.2, п. 11.5 Розділу XI Договору № 6-12/2023 на закупівлю пального від 04.01.2024 р., у зв’язку із зміною ціни на одиницю товару пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку за умови документального підтвердження такого коливання, зокрема довідкою виданою ТПП, на підставі листа ПП «ОвручГазАвто» № 08/03-24 від 25.03.2024 р. про підвищення цін на бензин А-95 та дизельне паливо з наданням підтверджуючих документів. Додаткова угода № 2 оприлюднена.
Документи щодо підтвердження коливання ціни товару на ринку – додаються – на 6-ти аркушах.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Комунальне підприємство «Відродження» Овруцької міської ради не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-15-016684-a, опублікованого 12.04.2024 р. в системі електронних закупівель Управлінням північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області. Відповідно до п.п. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником буде направлено адміністративний позов про скасування висновку Управління північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області до Житомирського окружного адміністративного суду до кінцевого строку оскарження |
Дата публікації: | 19 квітня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 240/8240/24/8308/24 |
Дата відкриття провадження: | 25 квітня 2024 |
Документи:
26 квітня 2024 08:47
|
Електронний підпис |
19 квітня 2024 11:48
|
Електронний підпис |
26 квітня 2024 08:41
|
Заява відправлена Відродження.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ОВРУЧГАЗАВТО " |
1 136 250,00
UAH з ПДВ
|
1 136 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ОВРУЧГАЗАВТО " #32906984 |
Переможець |
1 136 250,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2023 11:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 грудня 2023 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 травня 2024 14:05
|
дод уг 3 01 травн 2024 Відродження пальне.pdf | зміни до договору |
02 травня 2024 14:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2024 11:37
|
дод уг 2 пальне Відродження 25 бер 2024.pdf | зміни до договору |
28 березня 2024 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2024 17:07
|
дод уг пальне Відроджен ГазАвто 19 лют 2024.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2024 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 09:03
|
дог пальне Відродження на 2024.pdf | укладений |
08 січня 2024 09:01
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин марки А-95 (09132000-3 бензин марки А-95, 09132100-4 Неетильований бензин) | 5000 | літр |
45,45
UAH з ПДВ
|
Дизельне паливо (09134200-9 – дизельне паливо) | 20000 | літр |
45,45
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 6-12/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова) Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 6-12/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова) Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 6-12/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин марки А-95 (09132000-3 бензин марки А-95, 09132100-4 Неетильований бензин) | 4455.658 | літр |
51,00
UAH з ПДВ
|
Дизельне паливо (09134200-9 – дизельне паливо) | 18268.32 | літр |
49,76
UAH з ПДВ
|