Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Деревина дров"яна непромислового використання
Очікувана вартість
6 795 300,00 UAH
UA-2023-12-15-015465-a ● ce7b08bfa81c462b99651bf31b8430d7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41411215 |
Вебсайт: | http://olevsk-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 11001, Україна , Житомирська обл., м.Олевськ, вулиця Свято-Миколаївська, будинок 4 |
Контактна особа: |
Наталія Кручко +380977091393 osvita-tenderr@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2023 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 25 грудня 2023 12:17 |
Початок аукціону: | 25 грудня 2023 12:17 |
Очікувана вартість: | 6 795 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 976,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3108 метри кубічні
Деревина дров"яна непромислового використання однорідної породи 1-ї групи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина
1215 метри кубічні
Деревина дров"яна непромислового використання однорідної породи 2-ї групи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2023 12:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2023 12:27 |
Тендерна документація (нова редакція) (за Особливостями ).docx | |
18 грудня 2023 12:27 |
Додаток 1 (нова редакція) до ТД (кваліфікаційні крит., вимоги).docx | |
18 грудня 2023 12:27 |
Перелік змін до Тендерної документації.docx | |
15 грудня 2023 15:12 |
Тендерна документація (за Особливостями ).docx | |
15 грудня 2023 15:12 |
Додаток 3 Проєкт договору про закупівлю товару- деревина.docx | |
15 грудня 2023 15:12 |
Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні крит., вимоги).docx | |
15 грудня 2023 15:12 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx |
18 грудня 2023 12:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 грудня 2023 12:27 |
Тендерна документація (нова редакція) (за Особливостями ).docx
|
|||
18 грудня 2023 12:27 |
Додаток 1 (нова редакція) до ТД (кваліфікаційні крит., вимоги).docx
|
|||
18 грудня 2023 12:27 |
Перелік змін до Тендерної документації.docx
|
|||
15 грудня 2023 15:12 |
Тендерна документація (за Особливостями ).docx
|
|||
15 грудня 2023 15:12 |
Додаток 3 Проєкт договору про закупівлю товару- деревина.docx
|
|||
15 грудня 2023 15:12 |
Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні крит., вимоги).docx
|
|||
15 грудня 2023 15:12 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Особливості
Дата подання: 16 грудня 2023 18:18
Дата відповіді: 18 грудня 2023 10:25
Шановний Замовник! Просимо внести зміни до тендерної документації з урахуванням п. 29 Особливостей в якому зазначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердогопалива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільноготранспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей,електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником незастосовуються.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі, відповідні зміни будуть внесені.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-15-015465-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП КАЗАРІНОВА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:2606413224
Дата подання: 19 грудня 2023 20:04
Дискримінаційні вимоги
Додатком 2 тендерної документації, вами встановлено вимогу «У разі якщо учасник не є постійним лісокористувачем він має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від постійного або тимчасового лісокористувача щодо поставки товару, датований не раніше дати оголошення Замовником даної процедури закупівлі. Гарантійний лист складається із зазначенням ідентифікатора закупівлі, найменування Замовника, об’єму товару та терміну поставки». Дана вимога є дискримінаційною та значно звужує коло учасників. З метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику, Учаснику достатньо надати копію/ї чинного/их договору(ів) на момент поставки товару з постійним або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем). Постійний або тимчасовий лісокористувач не має жодного відношення до даної закупівлі (якщо він неє учасником) та може не надати гарантійні листи такого змісту, тому подібна вимога суттєво звужує коло учасників, адже деякі виробники не мають змоги або бажання надати гарантійні листи саме з таким формулюванням як встановлює Замовник. Обов’язки постійного або тимчасового лісокористувача перед потенційним учасником торгів закінчуються на стадії продажу деревини, та ніякі його гарантії не можуть свідчити про виконання договірних відносин між Учасником та Замовником.
Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги п. 1, 3, 4, 5, 6 ч. 1 та 4 статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Позиція АМКУ стосовно подібної справи викладена у рішенні №9702-р/пк-пз від 19.09.2018 на закупівлю UA-2018-08-17-000491-b
Просимо видалити з тендерної документації дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги п. 1, 3, 4, 5, 6 ч. 1 та 4 статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Позиція АМКУ стосовно подібної справи викладена у рішенні №9702-р/пк-пз від 19.09.2018 на закупівлю UA-2018-08-17-000491-b
Просимо видалити з тендерної документації дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 грудня 2023 09:35
Доброго дня, потенційний Учаснику! Розглянувши Ваше питання, надаємо наступну інформацію: відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник встановив вимогу у Додатку 2 (Технічна специфікація) тендерної документації- для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає, з метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію/ї чинного/их договору(ів) на момент поставки товару з постійним або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем) на весь обсяг цієї закупівлі. У разі, якщо учасник є постійним лісокористувачем, в складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару. У разі якщо учасник не є постійним лісокористувачем він має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від постійного або тимчасового лісокористувача щодо поставки товару, датований не раніше дати оголошення Замовником даної процедури закупівлі. Гарантійний лист складається із зазначенням ідентифікатора закупівлі, найменування Замовника, об’єму товару та терміну поставки. Наведена у договорі/ах/довідці/гарантійному листі інформація повинна бути достовірною та може бути перевірена замовником.
Дану вимогу встановлено для:
- забезпечення реалізації права Замовника на отримання легального, якісного та безпечного товару;
- унеможливлення поставки нелегальної, самовільно зрізаної деревини, що може завдати шкоди лісовому фонду України;
- підтвердження, щодо можливості поставки товару у повному обсязі відповідно до потреб Замовника;
- з метою недопущення зриву опалювального сезону 2024-2025 по 35 закладах освіти Олевської міської ради (в яких 5548 здобувачів освіти) , а також у зв’язку з негативною практикою відділу освіти, молоді та спорту Олевської міської ради Житомирської області співпраці з недобросовісними постачальниками паливної деревини.
Крім того, Ваша думка, щодо можливості не надання постійним чи тимчасовим лісокористувачем гарантійного листа є лише припущенням.
Також, при поданні тендерної пропозиції потенційні Учасники, з метою виконання договірних зобов”язань, повинні мати паливну деревину в повному обсязі, оскільки вони не можуть впевнено передбачити чи буде з ними укладено договір на закупівлю паливної деревини у відповідній кількості з постійним чи тимчасовим лісокористувачем.
Водночас, зазначене як приклад рішення АМКУ №9702-р/пк-пз від 19.09.2018 по закупівлі UA-2018-08-17-000491-b, є недоречним, оскільки стосується іншого предмета закупівлі.
Беручи до уваги вищенаведене Замовник аргументовано вказав дану вимогу Тендерної документації, а тому просимо дотримуватися зазначених вимог.
Дану вимогу встановлено для:
- забезпечення реалізації права Замовника на отримання легального, якісного та безпечного товару;
- унеможливлення поставки нелегальної, самовільно зрізаної деревини, що може завдати шкоди лісовому фонду України;
- підтвердження, щодо можливості поставки товару у повному обсязі відповідно до потреб Замовника;
- з метою недопущення зриву опалювального сезону 2024-2025 по 35 закладах освіти Олевської міської ради (в яких 5548 здобувачів освіти) , а також у зв’язку з негативною практикою відділу освіти, молоді та спорту Олевської міської ради Житомирської області співпраці з недобросовісними постачальниками паливної деревини.
Крім того, Ваша думка, щодо можливості не надання постійним чи тимчасовим лісокористувачем гарантійного листа є лише припущенням.
Також, при поданні тендерної пропозиції потенційні Учасники, з метою виконання договірних зобов”язань, повинні мати паливну деревину в повному обсязі, оскільки вони не можуть впевнено передбачити чи буде з ними укладено договір на закупівлю паливної деревини у відповідній кількості з постійним чи тимчасовим лісокористувачем.
Водночас, зазначене як приклад рішення АМКУ №9702-р/пк-пз від 19.09.2018 по закупівлі UA-2018-08-17-000491-b, є недоречним, оскільки стосується іншого предмета закупівлі.
Беручи до уваги вищенаведене Замовник аргументовано вказав дану вимогу Тендерної документації, а тому просимо дотримуватися зазначених вимог.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-12-15-015465-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Омельченко Роман Олександрович, Код ЄДРПОУ:3214315119
Дата подання: 06 січня 2024 20:32
Дата подання: 06 січня 2024 20:32
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 січня 2024 17:04
рішення від 09.01.2024 № 458.pdf
Дата публікації: 09 січня 2024 17:03
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.01.2024 № 905.pdf
Дата публікації: 17 січня 2024 12:44
рішення від 16.01.2024 № 905.pdf
Дата публікації: 18 січня 2024 15:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ від 16.01.2024 №905-р/пк-пз за процедурою закупівлі -"Деревина дров’яна непромислового використання, код 03410000-7-Деревина за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», зареєстрованої за ідентифікатором: № UA-2023-12-15-015465-a -виконано в повному обсязі
Номер скарги: UA-2023-12-15-015465-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Омельченко Роман Олександрович, Код ЄДРПОУ:3214315119
Дата подання: 31 січня 2024 20:48
Дата подання: 31 січня 2024 20:48
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 лютого 2024 16:40
Рішення від 02.02.2024 №2077.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2024 16:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.02.2024 №2538.pdf
Дата публікації: 12 лютого 2024 11:57
Рішення від 09.02.2024 №2538.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2024 11:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 грудня 2023 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП УЩАПІВСЬКИЙ ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ |
5 792 820,00
UAH з ПДВ
|
5 269 737,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Омельченко Роман Олександрович |
6 423 978,00
UAH з ПДВ
|
5 274 060,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЛАВРЕНЮК МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
5 896 572,00
UAH з ПДВ
|
5 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГМИРУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" |
6 472 350,00
UAH з ПДВ
|
6 472 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛЕВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК " ЖОКАП "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" |
6 504 840,00
UAH з ПДВ
|
6 504 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЛАВРЕНЮК МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3142410618 |
Рішення скасоване |
5 500 000,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2024 16:23
|
|
ФОП УЩАПІВСЬКИЙ ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ #3154322235 |
Рішення скасоване |
5 269 737,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2024 16:24
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Омельченко Роман Олександрович #3214315119 |
Рішення скасоване |
5 274 060,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2024 16:24
|
|
ФОП "ЛАВРЕНЮК МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3142410618 |
Рішення скасоване |
5 500 000,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2024 16:24
|
|
ФОП УЩАПІВСЬКИЙ ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ #3154322235 |
Переможець |
5 269 737,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2024 09:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 січня 2024 16:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2024 12:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2024 16:46
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2024 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2024 11:18
|
Договір №05 15.02.2024.pdf | укладений |
15 лютого 2024 11:16
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Деревина дров"яна непромислового використання однорідної породи 1-ї групи | 3108 | метри кубічні |
1 219,00
UAH
|
Деревина дров"яна непромислового використання однорідної породи 2-ї групи | 1215 | метри кубічні |
1 219,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись підпунктом 5 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» , «погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)» згідно з підпунктом 11.4.5. пункту 11.4. Договору № 05 від 15.02.2024 року (далі-Договір) Сторони домовились внести зміни до Договору і викласти в такій редакції пункт 3.2. Договору: «Ціна Договору становить 5257803 грн 00 коп (п”ять мільйонів двісті п”ятдесят сім тисяч вісімсот три гривні) без ПДВ». |
Номер договору про закупівлю: | 05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |