Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хлор рідкий у контейнерах, коагулянти (ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини)
Очікувана вартість
270 000 000,00 UAH
UA-2023-12-15-014660-a ● 65a621aed0e14e72bd0ae54d5d9b8075
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід» |
Код ЄДРПОУ: | 34621490 |
Вебсайт: | https://www.aulivoda.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 52300, Україна , Дніпропетровська обл., смт Аули, комплекс будівель та споруд № 2 |
Контактна особа: |
Незять Вікторія 380974448434 tenderkpdorav@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2023 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2024 15:47 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2024 15:47 |
Очікувана вартість: | 270 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 350 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 тонни
Коагулянт Гідроксихлорид алюмінію
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
1000 тонни
Коагулянт Гідроксихлорид алюмінію (високоосновний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
1200 тонни
Хлор рідкий в контейнерах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 24311900-6 — Хлор
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2024 14:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2024 14:04 |
Тендерна документація нова редакція від 03.02.2024.docx | |
03 лютого 2024 14:04 |
Проект договору Нова редакція.docx | |
03 лютого 2024 14:04 |
перелік змін 03.02.2024.docx | |
18 січня 2024 13:05 |
перелік змін 18.01.2024.docx | |
18 січня 2024 13:05 |
Тендерна документація нова редакція від 18.01.2024.docx | |
15 січня 2024 10:41 |
Проект договору Нова редакція.docx | |
15 січня 2024 10:41 |
Тендерна документація нова редакція від 15.01.2024.docx | |
15 січня 2024 10:41 |
перелік змін 15.01.2024.docx | |
12 січня 2024 14:17 |
Проект договору Нова редакція.docx | |
12 січня 2024 14:17 |
Тендерна документація нова редакція 12.01.2024.docx | |
12 січня 2024 14:17 |
перелік змін 12.01.2024.docx | |
18 грудня 2023 11:00 |
Проект договору .docx | |
18 грудня 2023 11:00 |
Тендерна документація нова редакція.docx | |
18 грудня 2023 11:00 |
перелік змін.docx | |
15 грудня 2023 14:56 |
Тендерна документація.docx | |
15 грудня 2023 14:56 |
Проект договору .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо умов тендерної документації
Дата подання: 18 грудня 2023 10:06
Дата відповіді: 18 грудня 2023 10:48
Шановний Замовник, ТД додаток 1, містить текст наступного змісту: "(При великому обсязі цього документа допускається надання лише копії аркушу (або декількох аркушів) сфери акредитації, яким (якими) підтверджується входження до цієї сфери випробувань питної води за вищезазначеними показниками)".
Яку акредитацію має підтвердити Учасник, якої сфери випробувань?
Чи дана умова не стосується цієї закупівлі?
Прохання переглянути та надати пояснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом.
Тендерна документація нова редакція від 15.01.2024
Дата подання: 17 січня 2024 16:43
Дата відповіді: 18 січня 2024 09:02
Шановний Замоник файли "Тендерна документація нова редакція від 15.01.2024.docx" та "перелік змін 15.01.2024.docx" - однакові та містять іхформацію про перелік змін у вигляді порівняльної таблиці. Немає самої Тендерної документації в новій редакції від 15.01.2024
Надайте нову редакцію ТД
Відповідь: Шановний учаснику! Після прийняття рішення органу оскарження за результатом розгляду наявної скарги, замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-12-15-014660-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ЕКОЛОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:44452757
Дата подання: 19 грудня 2023 17:59
Дата подання: 19 грудня 2023 17:59
Скарга на документацію
СКАРГА
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
(в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)
15.12.2023 року комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради "Аульський водовід" (далі — Замовник, КП ДОР "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД") на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 зі змінами (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) Хлор рідкий у контейнерах, коагулянти (ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини) (далі – Закупівля). Разом з оголошенням про проведення відкритих торгів за особливостями Замовник оприлюднив тендерну документацію.
Очікувана вартість закупівлі – 270 000 000,00 грн. з ПДВ.
Відповідно до преамбули Закону України "Про публічні закупівлі" метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно з нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до п. 28. Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасні екологічні технології» (далі – Скаржник) вважає умови відкритих торгів за особливостями, викладені в тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема, принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначеним у статті 5 Закону, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 1 пункту 59 Особливостей, звертаємось до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) зі скаргою.
Скаржник як потенційний учасник відкритих торгів за Особливостями переконаний в тому, що вимоги, поставлені замовником до потенційних учасників, в тому числі Скаржника є дискримінаційними та такими, що порушують права Скаржника, зокрема на рівну конкуренцію, з огляду на таке.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі та фактичні обставини, що це підтверджують
Підстава №1
Пунктом 1.3 розділу І. Коагулянт Гідроксихлорид алюмінію Додатку 3 тендерної документації встановлено, що для підтвердження якості запропонованого товару Учасник у складі своєї пропозиції надає:
-висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований Товар, що пропонується учасником, для підтвердження можливості його застосування для очищення питної води. Висновок повинен бути дійсним на момент проведення торгів;
Пунктом 2.3 розділу ІI. Коагулянт Гідроксихлорид алюмінію (високоосновний) Додатку 3 тендерної документації встановлено, що для підтвердження якості запропонованого товару Учасник у складі своєї пропозиції надає:
-висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований Товар, що пропонується учасником, для підтвердження можливості його застосування для очищення питної води. Висновок повинен бути дійсним на момент проведення торгів;
Пунктом 3.3 розділу III. Хлор рідкий в контейнерах Додатку 3 тендерної документації встановлено, що для підтвердження якості запропонованого товару Учасник у складі своєї пропозиції надає:
-висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований Товар, що пропонується учасником, для підтвердження можливості його застосування для знезараження води в системі питного водопостачання та стічних вод. Висновок повинен бути дійсним на момент проведення торгів;
Зазначені вимоги не відповідають вимогам чинного законодавства України виходячи з наступного.
01.10.2023р. набрав чинності Закон України «Про систему громадського здоров’я».
Відповідно до п. 2 Розділу «IX. Прикінцеві та перехідні положення» зазначеного закону втратив чинність Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яким було встановлено обов’язковість наявності Висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Крім того, згідно з пп. 30 п. 3 Розділу "IX. Прикінцеві та перехідні положення" Закону України «Про систему громадського здоров’я» з Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженому Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», були виключені п.п. 7, 8, 9, якими висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на документацію, техніку, продукцію, речовини, матеріали, небезпечні фактори тощо визначалися обов'язковим дозвільним документом для їх використання.
Відповідно до Прикінцевих та перехідних положень Закону України №2573-IX від 06.09.2022 «Про систему громадського здоров’я»:
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через 12 місяців з дня набрання ним чинності.
2. Визнати такими, що втратили чинність з дня введення в дію цього Закону, зокрема Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
Відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 19.10.2023 № 1829 «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 09 жовтня 2000 року № 247» зазначено, зокрема: «НАКАЗУЮ: 1. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства охорони здоров’я України від 09 жовтня 2000 року № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 року за № 4/5195».
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
За таких умов, вимога тендерної документації в цій частині суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції. Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Підстава №2
Пунктом 1 Додатку 1 тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати довідку в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання договору.
На підтвердження вищезазначеної інформації Учасник повинен надати скановане підтвердження:
- наявність власних чи орендованих контейнерів для рідкого хлору (V 800л): на власні контейнери надати копії паспортів, на орендовані надати копію договору оренди і копії паспортів контейнерів;
- інформацію про наявність власного чи орендованого спецавтотранспорту для перевезення контейнерів з рідким хлором та ємкостей з коагулянтом. На власний автотранспорт надати копії документів на право власності і інформацію, що водії і автотранспорт мають дозвіл на перевезення небезпечних вантажів, а також копії договірів найму(оренди) транспортних засобів; за участі фізичної особи у наданні послуг перевезення договори мають бути засвідчені нотаріально.
За таких умов прийняти участь у Закупівлі можуть лише ті учасники, які мають власний чи орендований спецавтотранспорт для перевезення контейнерів з рідким хлором та ємкостей з коагулянтом.
Скаржник не має власного автопарку для перевезення коагулянту, а користується транспортно-експедиторськими послугами або послугами перевезення, що дозволяє доставити товар без можливості оренди спецавтотранспорту.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про транспортно-експедиторську діяльність»:
-транспортно-експедиторська послуга - робота, що безпосередньо пов'язана з організацією та забезпеченням перевезень експортного, імпортного, транзитного або іншого вантажу за договором транспортного експедирування;
-перевізник - юридична або фізична особа, яка взяла на себе зобов'язання і відповідальність за договором перевезення вантажу за доставку до місця призначення довіреного їй вантажу, перевезення вантажів та їх видачу (передачу) вантажоодержувачу або іншій особі, зазначеній у документі, що регулює відносини між експедитором та перевізником.
За таких умов, виконати вимогу тендерної документації в цій частині можуть лише учасники, що мають власний чи орендований спецавтотранспорт для перевезення контейнерів з рідким хлором та ємкостей з коагулянтом, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників. Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Підстава №3
Відповідно до п.4 розділу І тендерної документації Замовник закуповує:
назва предмета закупівлі: Хлор рідкий у контейнерах, коагулянти (ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини);
опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції: в даній закупівлі поділ предмету закупівлі на лоти не передбачено. Учасники подають свої тендерні пропозиції стосовно предмета закупівлі в цілому
місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): місце та обсяг поставки товарів зазначені в Додатку № 3 до тендерної документації.
строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): з 01.01.2024 по 31.12.2024 р.
Відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, в тому числі:
-інформацію та документи на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у відповідності до вимог, викладених у Додатку № 3 до тендерної документації та документів, надання яких передбачено цим Додатком до тендерної документації (якщо такі вимагаються).
Додаток 3 Документації містить технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі для Гідроксихлорид алюмінію, Коагулянт Гідроксихлорид алюмінію (високоосновний), Хлор рідкий в контейнерах.
Об’єднання найменувань у предметі закупівлі порушує принцип конкурентоспроможних торгів, а саме: «одне найменування - один лот», що призводить до того, що в процедурі закупівлі можуть брати участь лише ті учасники, які можуть запропонувати всі, без винятку, види хімічних речовин, визначені у загальному предметі закупівлі. Умисне згрупування номенклатури в один лот створює монопольне середовище, для учасника, який має налагоджені зв’язки/дистриб’юторські договори з виробниками, представниками, дистриб’юторами зазначених у документації хімічних речовин, при цьому кожне найменування може бути закуплено окремо одне від одного та бути представлене різними виробниками/постачальниками.
Звертаємо увагу Комісії, що хлор і гідроксихлорид алюмінію є речовинами, які мають абсолютно різний технологічний процес синтезу та різні сфери застосування, та різні умови поводження з товаром, різні технології виробництва, різний перелік дозвільних документів, тощо.
Хлор використовується для хлорування води (дезінфекції), відбілювання, а гідроксихлорид використовуються для очищення та підготовки питної води, в тому числі відділення води від сторонніх фізичних елементів (пилу, часток бруду тощо).
Дійсно, і хлор і коагулянт застосовується для очищення води, проте абсолютно на різних етапах, що в свою чергу свідчить про відсутність будь-яких причин для об’єднання закупівлі різних речовин в один лот.
Скаржник є одним з виробників частини продукції, що закуповується, а саме: гідроксихлорид алюмінію та не може виготовляти хлор. Скаржник має можливість забезпечити постачання належної якості гідроксихлориду алюмінію для Замовника по Закупівлі в оголошених об’ємах.
Проте, враховуючи особливості технологічного процесу, Скаржник не виробляє хлор, що в свою чергу складає лише приблизно 25% від загального обсягу закупівлі. Виробництво хлору та гідроксихлориду алюмінію не пов’язане між собою. Тобто наявність потужностей для виробництва гідроксихлориту не дає змоги на тих самих потужностях виробляти хлор. На виробництво хлору потрібна окрема ліцензія, спеціально навчений персонал, спеціалізовані склади тощо.
В Україні єдиним виробником хлору є АТ «Дніпроазот», що можна побачити на офіційному сайті їх сторінки https://www.azot.com.ua/uk/company/activity/.
Підприємства, які одночасно виробляють хлор та гідроксихлорид алюмінію на території України взагалі відсутні, а тому об’єднанні різних видів товарів в одну закупівлю порушують наші права як виробника товару.
Звертаємо увагу Комісії, що Замовником не наведено жодних тверджень чи аргументації щодо підстав об’єднання закупівлі в один лот, зважаючи на те, що кожна з позицій закупівлі постачається незалежно одна від одної. Залучення різних постачальників також дозволить провести закупівлю з максимальною економією бюджетних коштів.
Слід відмітити той факт, що проаналізувавши вимоги тендерної документації нами було встановлено, що на ринку України відсутні щонайменше два виробники, які відповідають усім в сукупності вимогам документації та відсутня продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників.
Таким чином, Замовником штучно, не враховуючи в повній мірі вимоги Закону та Особливостей щодо недискримінацїї учасників, звужено коло потенційних учасників Процедури закупівлі шляхом викладення тендерної документації таким чином, що їх задовольнити може лише ті учасники, які можуть запропонувати всі, без винятку, види хімічних речовин, визначені у загальному предметі закупівлі.
Виходячи з наведеного, взяти участь у закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що тендерна документація в цій частині містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і Скаржника, а тому має дана вимога має бути виключена з тендерної документації Замовника.
Скаржник має достатню кількість кваліфікованих працівників, обладнання та матеріально-технічної бази, що дозволить якісно та вчасно виконати всі умови договору, який буде укладено за результатами проведення процедури закупівлі.
Зазначені вище вимоги тендерної документації перешкоджають Скаржнику приймати участь у закупівлі, що порушує наші права та законні інтереси, а також штучно звужують коло учасників.
Підстава №4
Пунктами 2-4 розділу 3 додатку 2 тендерної документації встановлено, що Учасник має надати:
Витяг з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (оригінал або копія) (з терміном видачі не більше 3-х місяців до дати розкриття тендерних пропозицій).
Документ, що підтверджує статус платника податків:
-витяг (виписка) з реєстру платників ПДВ або свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (для учасників - платників податку на додану вартість);
-витяг (виписка) з реєстру платників єдиного податку або свідоцтво про сплату єдиного податку (для учасників - платників єдиного податку).
Витяг (виписка)з Реєстру ЄДРПОУ.
Згідно ч. 1, 4 ст. 22 Закону Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Закон України «Про доступ до публічної інформації» дає таке визначення головній дефініції сфери його регулювання: публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка перебуває у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 10-1 згаданого Закону, публічна інформація у формі відкритих даних – це публічна інформація у форматі, що дозволяє її автоматизоване оброблення електронними засобами, вільний та безоплатний доступ до неї, а також її подальше використання. Розпорядники інформації зобов’язані надавати публічну інформацію у формі відкритих даних на запит, оприлюднювати і регулярно оновлювати її на єдиному державному веб-порталі відкритих даних та на своїх веб-сайтах.
Відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) – це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що перебувають на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що перебувають за її межами.
Зазначений реєстр є вільним і Замовник може перевірити сам актуальну інформацію, як і реєстр платників податків та їх статус.
Таким чином, оголошуючи закупівлю Замовник порушив вимоги Закону, чим порушив право нашого підприємства на рівність усіх перед Законом.
Підстава №5
Пунктом 1 Додатку 1 тендерної документації встановлено, що на підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність з обсягом річного доходу не менше очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2022 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону.
Скаржник вважає, що дана вимога порушує його права з участю у закупівлі з огляду на наступне.
На нашу думку така вимога є дискримінаційною щодо інших учасників, які мали менший річний дохід в 2022 році та позбавляє можливості таких учасників взяти участь у процедурі закупівлі, в тому числі і нашого підприємства.
Вимога щодо розміру доходу учасника жодним чином не пов’язана з технічними характеристиками товарів по закупівлі, так само наявність або відсутність в учасника річного доходу не менше 270 000 000,00 грн. жодним чином не може впливати на якість товару, що буде поставлений. Замовник взагалі не пов’язує яким чином річний дохід в обсязі очікуваної вартості предмета закупівлі пов’язаний з якістю товару чи його технічними характеристиками, при цьому, предметом закупівлі не є страхові послуги або інші послуги, що вимагають наявність доходу для здійснення відшкодування.
Наше підприємство має чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2022 рік в розмірі 73 350,5 млн грн. (код рядка 2000) звіту про фінансові результати, разом доходи 73 358,1 млн грн (код рядка 2280). Однак, це не означає, що наше підприємство не може забезпечити потреби замовника по закупівлі в частині поставки гідроксихлорид алюмінію. При цьому, попит споживачів у 2022 році значно зменшився у зв’язку і з чим зменшився дохід, що є цілком логічним явищем.
В зв’язку з початком війні не усі учасники можуть виконати дану вимогу, в тому числі і ми, так як деякими підприємствами з початком війни здійснюється виробничий процес у меншому обсязі або зовсім призупинений і тільки через якийсь час підприємства почали діяльність або планують розпочати діяльність. Крім того є підприємства, в яких вилучено майно для ведення діяльності окупантами та тільки зараз знаходять можливість на придбання майна для ведення діяльності. Фінансова звітність за 2022 рік через воєнні дії взагалі не може свідчити про можливість підприємства виконувати умови договору щодо поставки товару.
Додатково хочемо звернути увагу Комісії, що Замовник встановив в тендерній документації всі чотири кваліфікаційні критерії, при цьому Закон не зобов’язує їх взагалі встановлювати.
Скаржник має достатню кількість кваліфікованих працівників, обладнання та матеріально-технічної бази, що дозволить якісно та вчасно виконати всі умови договору, який буде укладено за результатами проведення процедури закупівлі.
Зазначені вище вимоги тендерної документації перешкоджають Скаржнику приймати участь у закупівлі та бути обраним переможцем, що порушує наші права та законні інтереси, а також штучно звужують коло учасників.
Обгрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів скаржника
На підставі викладеного вважаємо, що Замовником штучно обмежено коло потенційних учасників закупівлі, в тому числі Скаржника, та застосовано дискримінаційні метод формування тендерної документації, та необґрунтовано необхідність наявності вищевказаної вимоги в тендерній документації. Вимога Замовника не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників, зокрема Скаржника, та ставлять їх у нерівне становище.
Вважаємо, що вимога встановлена в тендерній документації порушують права ТОВ «СЕТ» та унеможливлюють його участь в закупівлі, а в результаті позбавляють можливості бути обраним переможцем.
Вимоги суб’єкта оскарження та їх обгрунтування
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, а частиною 4 статті 22 Закону передбачено тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи наведене, Скаржник вважає, що умови тендерної документації мають бути змінені з метою усунення названих дискримінаційних вимог та узгодження вимог замовника з приписами Особливостей та Закону.
Враховуючи викладене,
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради "Аульський водовід", з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до тендерної документації на підставах, наведених в описовій частині цієї скарги.
Додатки:
- Сертифікат якості на BUKOCHEM PAC-L4
- Сертифікат якості на BUKOCHEM PAC-M3
- Копія ТУ У 20.1-44452757-001:2022
- Договір №2022/10-03 від 03.10.2022
- ISO 9001:2015 видане Скаржнику
- ISO 14001:2015 видане Скаржнику
- ISO 45001:2018 видане Скаржнику
- Фінансова звітність Скаржника за 2022 рік
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 грудня 2023 17:47
рішення від 21.12.2023 № 20595.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2023 17:46
інформація про резолютивну частину рішення від 27.12.2023 № 21003.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2023 13:52
рішення від 27.12.2023 № 21003.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2023 17:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №21003-р/пк-пз від 27.12.2023 Замовником вносяться зміни до Тендерної документації шляхом затвердження нової редакції тендерної документації.
Номер скарги: UA-2023-12-15-014660-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ЕКОЛОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:44452757
Дата подання: 13 січня 2024 15:25
Дата подання: 13 січня 2024 15:25
Скарга на документацію
15.12.2023 року комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради "Аульський водовід" (далі — Замовник, КП ДОР "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД") на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 зі змінами (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) Хлор рідкий у контейнерах, коагулянти (ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини) (далі – Закупівля). Разом з оголошенням про проведення відкритих торгів за особливостями Замовник оприлюднив тендерну документацію.
Очікувана вартість закупівлі – 270 000 000,00 грн. з ПДВ.
12.01.2024 Замовником на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №21003-р/пк-пз від 27.12.2023 внесено зміни до тендерної документації.
Вважаємо, що Замовник не виконав рішення в повному обсязі, у зв’язку з чим вимушені повторно звернутись зі скаргою.
Відповідно до преамбули Закону України "Про публічні закупівлі" метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно з нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до п. 28. Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасні екологічні технології» (далі – Скаржник) вважає умови відкритих торгів за особливостями, викладені в тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема, принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначеним у статті 5 Закону, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 1 пункту 59 Особливостей, звертаємось до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) зі скаргою.
Скаржник як потенційний учасник відкритих торгів за Особливостями переконаний в тому, що вимоги, поставлені замовником до потенційних учасників, в тому числі Скаржника є дискримінаційними та такими, що порушують права Скаржника, зокрема на рівну конкуренцію, з огляду на таке.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі та фактичні обставини, що це підтверджують
Підстава №1
Пунктом 2.3 Додатку 1 тендерної документації передбачено, що для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати діючі документи, що підтверджують факт правовідносин учасника та водіїв, які мають право на перевезення товару, що є предметом даної процедури закупівлі, та зазначені учасником у відповідній довідці, згідно із чинним законодавством України (копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника) та/або копії наказів про призначення на посаду працівників, що підтверджує факт трудових відносин працівників з учасником).
У разі залучення до поставки товару третьої сторони (перевізника), замовником вимагаються документи, що зазначені в цьому абзаці, щодо підтвердження факту трудових правовідносин водіїв, які будуть здійснювати перевезення небезпечного вантажу, що є предметом даної процедури закупівлі, з компанією, що буде здійснювати постачання товару на підставі договірних відносин із учасником.
Скаржник не має власного автопарку для перевезення коагулянту, а користується транспортно-експедиторськими послугами або послугами перевезення, що дозволяє доставити товар без можливості оренди спецавтотранспорту.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про транспортно-експедиторську діяльність»:
-транспортно-експедиторська послуга - робота, що безпосередньо пов'язана з організацією та забезпеченням перевезень експортного, імпортного, транзитного або іншого вантажу за договором транспортного експедирування;
-перевізник - юридична або фізична особа, яка взяла на себе зобов'язання і відповідальність за договором перевезення вантажу за доставку до місця призначення довіреного їй вантажу, перевезення вантажів та їх видачу (передачу) вантажоодержувачу або іншій особі, зазначеній у документі, що регулює відносини між експедитором та перевізником.
Отже, наше підприємство повинно надати документи, що підтверджують наявність трудових відносин між перевізником та його працівниками. Вважаємо, такі вимоги значно обмежують нашу участь у закупівлі, оскільки замовник вимагає надання інформації та документів виключно для працівників, що перебувають в трудових відносинах.
Однак, діюче законодавство дозволяє підприємствам наймати осіб для виконання перевезення за цивільно-правовими договорами внаслідок якого не виникають трудові правовідносини.
Ми не маємо змоги наразі встановити яким чином наш перевізник наймає осіб для виконання перевезення, оскільки Замовник вніс зміни 12.01.2024 року (п’ятниця). Останнім днем подання скарги є 13.01.2024. А тому лише в перший робочий день після вихідних можна дізнатися цю інформацію.
Разом із тим, інформація, що міститься в трудових книжках є конфіденційною на розголошення якої потрібно отримати згоду її носія. А тому, немає впевненості, що працівники перевізника нададуть згоду на розголошення такої інформації.
За таких умов, виконати вимогу тендерної документації в цій частині можуть лише учасники, що зможуть підтвердити факт саме трудових правовідносин водіїв, які будуть здійснювати перевезення небезпечного вантажу, що є предметом даної процедури закупівлі, з компанією, що буде здійснювати постачання товару на підставі договірних відносин із учасником, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників. Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Підстава №2
Пунктом 4.1 Додатку 1 тендерної документації встановлено, що на підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність з обсягом доходу за 9 місяців 2023 року не менше очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 9 місяців 2023 року. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону.
Даний пункт змінами від 12.01.2024 викладено в новій редакції.
Таким чином, учасник має надати фінансову звітність з обсягом доходу за 9 місяців 2023 року не менше очікуваної вартості предмета закупівлі.
Вважаємо, що дана вимога не відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям: 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини третьої статті 16 Закону у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета 18 закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Таким чином, Замовник обмежив право учасників підтверджувати фінансову звітність 9 місяцями 2023, що не відповідає положенням Закону та порушує його, оскільки наявність фінансової спроможності підтверджується обсягом річного доходу (виручки).
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
За таких умов, вимога тендерної документації в цій частині суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам, в тому числі Скаржнику, належним чином підготувати свої пропозиції. Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Підстава №3
Відповідно до п.4 розділу І тендерної документації Замовник закуповує:
назва предмета закупівлі: Хлор рідкий у контейнерах, коагулянти (ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини);
опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції: в даній закупівлі поділ предмету закупівлі на лоти не передбачено. Учасники подають свої тендерні пропозиції стосовно предмета закупівлі в цілому
місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): місце та обсяг поставки товарів зазначені в Додатку № 3 до тендерної документації.
строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): по 31.12.2024 р.
Відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, в тому числі:
-інформацію та документи на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у відповідності до вимог, викладених у Додатку № 3 до тендерної документації та документів, надання яких передбачено цим Додатком до тендерної документації (якщо такі вимагаються).
Додаток 3 Документації містить технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі для Гідроксихлорид алюмінію, Коагулянт Гідроксихлорид алюмінію (високоосновний), Хлор рідкий в контейнерах (зі зміанми).
Оскаржуючи об’єднання товарів по даній Закупівлі та відсутність щонайменше двох виробників Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийняла рішення №21003-р/пк-пз від 27.12.2023 в якому зазначила:
«…Разом з тим, Замовником не надано документи, які підтверджують наявність щонайменше двох виробників, продукція яких відповідає умовам Документації.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції, а також не спростував інформацію, наведену Скаржником у Скарзі.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника…».
Вважаємо, що Замовник не виконав вимоги вищевказаного рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Суть порушення:
Об’єднання найменувань у предметі закупівлі порушує принцип конкурентоспроможних торгів, а саме: «одне найменування - один лот», що призводить до того, що в процедурі закупівлі можуть брати участь лише ті учасники, які можуть запропонувати всі, без винятку, види хімічних речовин, визначені у загальному предметі закупівлі. Умисне згрупування номенклатури в один лот створює монопольне середовище, для учасника, який має налагоджені зв’язки/дистриб’юторські договори з виробниками, представниками, дистриб’юторами зазначених у документації хімічних речовин, при цьому кожне найменування може бути закуплено окремо одне від одного та бути представлене різними виробниками/постачальниками.
Звертаємо увагу Комісії, що хлор і гідроксихлорид алюмінію є речовинами, які мають абсолютно різний технологічний процес синтезу та різні сфери застосування, та різні умови поводження з товаром, різні технології виробництва, різний перелік дозвільних документів, тощо.
Хлор використовується для хлорування води (дезінфекції), відбілювання, а гідроксихлорид використовуються для очищення та підготовки питної води, в тому числі відділення води від сторонніх фізичних елементів (пилу, часток бруду тощо).
Дійсно, і хлор і коагулянт застосовується для очищення води, проте абсолютно на різних етапах, що в свою чергу свідчить про відсутність будь-яких причин для об’єднання закупівлі різних речовин в один лот.
Скаржник є одним з виробників частини продукції, що закуповується, а саме: гідроксихлорид алюмінію та не може виготовляти хлор. Скаржник має можливість забезпечити постачання належної якості гідроксихлориду алюмінію для Замовника по Закупівлі в оголошених об’ємах.
Проте, враховуючи особливості технологічного процесу, Скаржник не виробляє хлор, що в свою чергу складає лише приблизно 25% від загального обсягу закупівлі. Виробництво хлору та гідроксихлориду алюмінію не пов’язане між собою. Тобто наявність потужностей для виробництва гідроксихлориту не дає змоги на тих самих потужностях виробляти хлор. На виробництво хлору потрібна окрема ліцензія, спеціально навчений персонал, спеціалізовані склади тощо.
В Україні єдиним виробником хлору є АТ «Дніпроазот», що можна побачити на офіційному сайті їх сторінки https://www.azot.com.ua/uk/company/activity/.
Підприємства, які одночасно виробляють хлор та гідроксихлорид алюмінію на території України взагалі відсутні, а тому об’єднанні різних видів товарів в одну закупівлю порушують наші права як виробника товару.
Звертаємо увагу Комісії, що Замовником не наведено жодних тверджень чи аргументації щодо підстав об’єднання закупівлі в один лот, зважаючи на те, що кожна з позицій закупівлі постачається незалежно одна від одної. Залучення різних постачальників також дозволить провести закупівлю з максимальною економією бюджетних коштів.
Слід відмітити той факт, що проаналізувавши вимоги тендерної документації нами було встановлено, що на ринку України відсутні щонайменше два виробники, які відповідають усім в сукупності вимогам документації та відсутня продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників.
Таким чином, Замовником штучно, не враховуючи в повній мірі вимоги Закону та Особливостей щодо недискримінацїї учасників, звужено коло потенційних учасників Процедури закупівлі шляхом викладення тендерної документації таким чином, що їх задовольнити може лише ті учасники, які можуть запропонувати всі, без винятку, види хімічних речовин, визначені у загальному предметі закупівлі.
Виходячи з наведеного, взяти участь у закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що тендерна документація в цій частині містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і Скаржника, а тому має дана вимога має бути виключена з тендерної документації Замовника.
Скаржник має достатню кількість кваліфікованих працівників, обладнання та матеріально-технічної бази.
Зазначені вище вимоги тендерної документації перешкоджають Скаржнику приймати участь у закупівлі, що порушує наші права та законні інтереси, а також штучно звужують коло учасників.
Обгрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів скаржника
На підставі викладеного вважаємо, що Замовником штучно обмежено коло потенційних учасників закупівлі, в тому числі Скаржника, та застосовано дискримінаційні метод формування тендерної документації, та необґрунтовано необхідність наявності вищевказаної вимоги в тендерній документації. Вимога Замовника не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників, зокрема Скаржника, та ставлять їх у нерівне становище.
Вважаємо, що вимога встановлена в тендерній документації порушують права ТОВ «СЕТ» та унеможливлюють його участь в закупівлі, а в результаті позбавляють можливості бути обраним переможцем.
Вимоги суб’єкта оскарження та їх обгрунтування
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, а частиною 4 статті 22 Закону передбачено тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи наведене, Скаржник вважає, що умови тендерної документації мають бути змінені з метою усунення названих дискримінаційних вимог та узгодження вимог замовника з приписами Особливостей та Закону.
Враховуючи викладене,
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради "Аульський водовід", з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до тендерної документації на підставах, наведених в описовій частині цієї скарги.
Додатки:
- Сертифікат якості на BUKOCHEM PAC-L4
- Сертифікат якості на BUKOCHEM PAC-M3
- Копія ТУ У 20.1-44452757-001:2022
- Договір №2022/10-03 від 03.10.2022
- ISO 9001:2015 видане Скаржнику
- ISO 14001:2015 видане Скаржнику
- ISO 45001:2018 видане Скаржнику
- рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №21003-р/пк-пз від 27.12.2023
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 січня 2024 18:25
рішення від 16.01.2024 № 839.pdf
Дата публікації: 16 січня 2024 18:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.01.2024 № 1390.pdf
Дата публікації: 24 січня 2024 13:26
рішення від 23.01.2024 № 1390.pdf
Дата публікації: 26 січня 2024 16:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником внесені зміни до Тендерної документації шляхом затвердження нової редакції тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2024 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІКСЕН" |
250 000 000,00
UAH з ПДВ
|
207 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» |
269 920 200,00
UAH з ПДВ
|
210 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Зовнішагротранс-1" |
269 880 000,00
UAH з ПДВ
|
269 880 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІКСЕН" #43923237 |
Відхилено |
207 800 000,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2024 08:59
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» #33075701 |
Відхилено |
210 000 000,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2024 15:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 лютого 2024 14:56
|
ТОВ "Зовнішагротранс-1" #38608452 |
Переможець |
269 880 000,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2024 14:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 березня 2024 11:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2024 11:37
|
Додаткова угода № 1 до дог. 2431.pdf | зміни до договору |
29 березня 2024 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2024 11:22
|
Договір ТОВ Зовнішагротранс-1 .pdf | укладений |
29 березня 2024 11:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2431 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Коагулянт Гідроксихлорид алюмінію | 2794.87 | тонна |
39 960,00
UAH з ПДВ
|
Коагулянт Гідроксихлорид алюмінію (високоосновний) | 1000 | тонна |
42 000,00
UAH з ПДВ
|
Хлор рідкий в контейнерах | 1071.75 | тонна |
90 000,00
UAH з ПДВ
|