Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Медичне об'єднання Луцької міської територіальної громади" |
Код ЄДРПОУ: | 01982985 |
Місцезнаходження: | 43024, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, ПРОСПЕКТ ВІДРОДЖЕННЯ, будинок 13 |
Контактна особа: |
Алла Дручек +380332252589 yodruchek@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2023 12:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 21 357 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 320 355,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2023 12:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2023 12:44 |
ТД.docx | |
15 грудня 2023 12:44 |
Додаток 5 Меню.docx | |
15 грудня 2023 12:44 |
Додаток 4 форма пропозиції.docx | |
15 грудня 2023 12:44 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx | |
15 грудня 2023 12:44 |
Додаток 2 технічні вимоги.docx | |
15 грудня 2023 12:44 |
Додаток 3 проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-26-000087 ● 5c533abae5e147669eb499bfaeb4f29e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2024 13:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.01.2024 № 13-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
26.01.2024 № 13-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2023-12-15-009392-a, 15.12.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-26 13:54:14
запит про надання пояснення
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 21 357 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-15-009392-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- на підставі яких відповідних документів (запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
Інформацію та документи з конкретним посиланням на розміщення обґрунтування необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-31 17:02:20
Відповідь на запит про надання пояснень
Комунальним підприємством «Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади» 15 грудня 2023 року для забезпечення харчування пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні у нашому закладі охорони здоров’я, було оголошено відкриті торги з особливостями UA-2023-12-15-009392-a - Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів) у відповідності до підготовленого нашими фахівцями технічного завдання на закупівлю.
Враховуючи середню річну кількість пацієнтів лікарні та вимоги наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні», робочою групою було розроблено технічну специфікацію до тендерної документації та розроблено Меню.
На основі проведених розрахунків, враховуючи вартість харчування пацієнтів у 2023 році, індекс інфляції, середню вартість продуктів харчування, оприлюднених на офіційному сайті Державної служби статистики, у вартість одного ліжко-дня, який включає в себе сніданок, обід і вечерю було закладено 110 грн на одного пацієнта на день. Ціна на послугу щодо забезпечення харчування вказана з урахуванням витрат на придбання продуктів, що використовуються для приготування їжі, усіх витрат на приготування їжі, транспортних витрат, а також сплати всіх податків, зборів і обов’язкових платежів.
Сумарна кількість пацієнтів на основі підрахунків попереднього року склала 192 100 ліжко-днів.
З них - 11 300 ліжко-днів за адресою м. Луцьк, вул. Гулака Артемоського, 18, для яких передбачено харчування в одноразовій термостійкій тарі, на яку закладено 20 грн на одного пацієнта на один ліжко-день (сніданок, обід, вечеря).
Очікувана вартість предмета закупівлі склала 21 357 000,00 грн.
Протокол робочої групи з Додатком (Меню) додається .
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ" |
21 356 440,00
UAH з ПДВ
|
21 356 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ" #42233257 |
Переможець |
21 356 440,00
UAH з ПДВ
|
25 грудня 2023 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2024 15:54
|
ДУ 2 Договір 7.pdf | зміни до договору |
05 червня 2024 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2024 11:47
|
додаткова угода 1 ФУДІ КЕЙТЕРИНГ_0001.pdf | зміни до договору |
23 січня 2024 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 16:20
|
Договір 7.pdf | укладений |
03 січня 2024 16:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перенесення кількості ліжко-днів з однієї дієти на іншу |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |