Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області (Корегування)
Очікувана вартість
188 499 318,00 UAH
UA-2023-12-15-008899-a c286c090382f4c488d00010dbdee0be4
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аржана Ганна

380684384355 vyshneve_buhgalteriya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 44039000
Місцезнаходження: 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, Вулиця Святошинська, будинок 29
Контактна особа: Аржана Ганна
380684384355
vyshneve_buhgalteriya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 грудня 2023 12:35
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2023 00:00
Очікувана вартість: 188 499 318,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 942 496,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 979000,00 (дев’ятсот сімдесят дев’ять тисяч гривень 00 копійок)*, *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 979000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія або депозит. Розмір забезпечення має складати не більше 5% вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Депозит (безвідсотковий) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA958201720344201016400015739 У підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату)

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області (Корегування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за підряд відбувається шляхом попередньої оплати (авансу) і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Виконання робіт Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 грудня 2023 12:32
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 грудня 2023 12:32
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 грудня 2023 12:32
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 грудня 2023 12:32
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 грудня 2023 12:32
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 грудня 2023 12:32
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 грудня 2023 12:32
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 грудня 2023 12:32
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 грудня 2023 12:32
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 грудня 2023 12:32
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 грудня 2023 12:32
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 грудня 2023 12:32
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 грудня 2023 12:32
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 грудня 2023 12:32
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 грудня 2023 12:32
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 грудня 2023 12:32
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 грудня 2023 12:32
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 грудня 2023 12:32
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 грудня 2023 12:32
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 грудня 2023 12:32
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 грудня 2023 12:32
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 грудня 2023 12:32

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 979000,00 (дев’ятсот сімдесят дев’ять тисяч гривень 00 копійок)*, *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції.

Сума забезпечення: 979000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 979000,00 (дев’ятсот сімдесят дев’ять тисяч гривень 00 копійок)*, *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія або депозит. Розмір забезпечення має складати не більше 5% вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Депозит (безвідсотковий) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA958201720344201016400015739 У підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: банківська гарантія або депозит
Вимоги до документу: Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія або депозит. Розмір забезпечення має складати не більше 5% вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Депозит (безвідсотковий) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA958201720344201016400015739 У підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату)
15 грудня 2023 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2023 12:35
KV05A_26 Ідеал роботи 27.11.23.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-26-000047 ● 62797523a5b24a92aedf217695fc2389
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 січня 2024 13:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


25.01.2024 № 14

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2023-12-15-008899-a 15.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-29 17:47:38

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція будівлі «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області (Корегування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-008899-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні:
1. Інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Просимо повідомити чи укладався договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «Максима Буд»?
У разі укладання такого договору – надати його копію, підтвердження забезпечення його виконання та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель.
У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-31 17:07:40

П

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-01 14:51:21

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція будівлі «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області (Корегування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-008899-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
У зв’язку з відсутністю у відповіді замовника на запит Держаудитслужби від 29.01.2024 інформації щодо розміщення на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, повторно просимо надати запитувану інформацію.
Крім того надати пояснення щодо дати продовження строку для укладення договору про закупівлю до 22 грудня 2024 року, яка зазначена у протоколі б/н та б/д (файл Протокол продовження термінів ІДЕАЛ (Держаудитслужба)).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-07 15:05:42

Пояснення

На Ваш запит, щодо пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі «Реконструкція будівництва «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: вул. Машинобудівників, 3 м.Вишневе, Київської області » (Коригування); 45454000-4 — Реконструкція за ДК 021:2015».

1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації «Реконструкція будівництва «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: вул. Машинобудівників, 3 м.Вишневе, Київської області » (Коригування) виконаній згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та інших нормативних документів. Документація пройшла експертизу, отримано позитивний експертний звіт. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ та чинному законодавству.
При формуванні кошторису для оголошення закупівлі було взято всі технічні та якісні показники. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.

2. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення для предмета документації «Реконструкція будівництва «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: вул. Машинобудівників, 3 м.Вишневе, Київської області » (Коригування); 45454000-4 — Реконструкція за ДК 021:2015» сформований з урахуванням очікуваної вартості закупівлі.
3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 188 499 318,00грн з ПДВ.

4. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації: «Реконструкція будівництва «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: вул. Машинобудівників, 3 м.Вишневе, Київської області » (Коригування) та відповідає розміру бюджетного призначення.

5. Процедура закупівлі:
Процедура закупівлі оголошена згідно річного плану закупівель, у відповідності з вимогами пункту 10 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників», передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Відкриті торги з особливостями по предмету закупівлі «Реконструкція будівництва «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: вул. Машинобудівників, 3 м.Вишневе, Київської області » (Коригування) доступно за відповідним посиланням UA-2023-12-15-008899-a
6. Інформація щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на офіційному веб-сайті головного розпорядника: https://vyshneve-rada.gov.ua/rada/pz/8348-14.html.
7. Стосовно продовження строку для укладення договору, зазначаємо наступне.
В протоколі про продовження строку для укладення договору допущена технічна помилка. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі” та Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників» - Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Таким чином в протоколі продовження строку для укладання договору про закупівлю з учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «МАКСИМА БУД» у відкритих торгах з особливостями на закупівлю за кодом ДК 021:2015-45454000-4 (реконструкція) UA-2023-12-15-008899-а «Реконструкція будівництва «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: вул. Машинобудівників, 3 м.Вишневе, Київської області » (Коригування), слід вважати дату до 22 лютого 2024 року.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-07 14:29:19

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція будівлі «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області (Корегування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-008899-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання учасником процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «Максима Буд» (далі – учасник) вимог підпункту 5.2.1. пункту 5.2. розділу ІІІ тендерної документації в частині відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у Додатку 6 до тендерної документації, щодо працевлаштування працівників Строганова М.О., Чудака В.С., Дойонка С.В., Тельнова О.В., Шевчука Д.В. (посилання на сторінку та назву файла/ів).
2. Пояснення щодо невідповідності інформації, зазначеної у трудовій книжці Кухарчука Олександра Васильовича (посада майстер з будівельних та монтажних робіт) та у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22.12.2023 № 072 (посада бригадир/штукатур).
3. Яким чином учасник підтвердив виконання вимог підпункту 5.4. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації щодо своєї фінансової спроможності, зокрема, середньорічний дохід (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану, який має бути не менше, ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
4. Пояснення стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації згідно з пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання проєкту календарного графіку виконання робіт.
5. Зважаючи на підстави відхилення тендерної пропозиції, зазначені в пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації «Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально- технічні ресурси згідно з переліком, наведеним у Додатку 3), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей», надати пояснення щодо виконання учасником Технічного завдання, викладеного у Додатку 3, за відсутності інформації про наявність в учасника, зокрема: бульдозера/ів потужністю 132 кВт [180 к.с.] за 1 прохід, бульдозера/ів потужністю 96 кВт [130 к.с.], трактора/ів потужністю 79 кВт [108 к.с.], відвал екскаваторами "драглайн" або "зворотна лопата" з ковшом місткістю 2,5 [1,5-3] м3, бульдозерами потужністю 59 кВт [80 к.с.], та будівельних машин і механізмів зазначених останнім у розділі ІІ Відомості ресурсів витрат підрядника (файл 257_ДЦ_ВРПОД).
6. Інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання учасником вимог підпункту 10 пункту 4 розділу V тендерної документації (посилання на сторінку та назву файла/ів).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-12 08:43:34

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція будівлі «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області (Корегування)» (інформацію опубліковано в електронній системі зак

На Ваш запит, щодо пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі «Реконструкція будівництва «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: вул. Машинобудівників, 3 м.Вишневе, Київської області » (Коригування); 45454000-4 — Реконструкція за ДК 021:2015».

1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання учасником процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «Максима Буд» (далі – учасник) вимог підпункту 5.2.1. пункту 5.2. розділу ІІІ тендерної документації в частині відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у Додатку 6 до тендерної документації, щодо працевлаштування працівників Строганова М.О., Чудака В.С., Дойонка С.В., Тельнова О.В., Шевчука Д.В.
Відповідно п. 5.2. розділу ІІІ Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Від учасника вимагалось надання Довідки за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників.
Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 6 (та сканами підтвердних документів) . У складі тендерної пропозиції учасником надані скани витягів з трудових книжок.

2. Надати пояснення щодо невідповідності інформації, зазначеної у трудовій книжці Кухарчука Олександра Васильовича (посада майстер з будівельних та монтажних робіт) та у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22.12.2023 № 072 (посада бригадир/штукатур).
Вказана невідповідність є формальною помилкою, посада вважається правильною, що є записом у трудовій книжці.

3. Яким чином учасник підтвердив виконання вимог підпункту 5.4. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації щодо своєї фінансової спроможності, зокрема, середньорічний дохід (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану, який має бути не менше, ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до Інформаційної довідки від 27.12.2023 року № 1/2 згідно до чинного законодавства України, а саме частина 3 ст. 11 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», для суб’єктів малого підприємництва встановлено скорочену за показниками фінансову звітність у складі балансу ( форма № 1-М) і звіту про фінансові результати ( форма № 2-М).
Таким чином ТОВ «МАКСИМА БУД» до державного управління статистики подає щороку фінансовий звіт малого підприємництва у складі балансу ( форма № 1-М) і звіту про фінансові результати ( форма № 2-М), складання та ведення форми № 3 « Звіт про рух грошових коштів» за 4 попередні календарні роки для суб’єктів малого підприємництва не передбачено законодавством та не може бути надано учасником у складі тендерної пропозиції.

4. Пояснення стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації згідно з пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання проєкту календарного графіку виконання робіт.
Календарний графік виконання робіт передбачений як додаток №2 до Договору.
Додатки (невід’ємна частина цього договору):
№ 2. Календарний графік виконання робіт.

5. Зважаючи на підстави відхилення тендерної пропозиції, зазначені в пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації «Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально- технічні ресурси згідно з переліком, наведеним у Додатку 3), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей», надати пояснення щодо виконання учасником Технічного завдання, викладеного у Додатку 3, за відсутності інформації про наявність в учасника, зокрема: бульдозера/ів потужністю 132 кВт [180 к.с.] за 1 прохід, бульдозера/ів потужністю 96 кВт [130 к.с.], трактора/ів потужністю 79 кВт [108 к.с.], відвал екскаваторами "драглайн" або "зворотна лопата" з ковшом місткістю 2,5 [1,5-3] м3, бульдозерами потужністю 59 кВт [80 к.с.], та будівельних машин і механізмів зазначених останнім у розділі ІІ Відомості ресурсів витрат підрядника (файл 257_ДЦ_ВРПОД).

Додаток 3
до тендерної документації

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
на закупівлю по предмету
: «Реконструкція будівлі «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області» (Корегування) : технічне завдання надавалось за потреби
Замовника.

6. Інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання учасником вимог підпункту 10 пункту 4 розділу V тендерної документації

Відповідно вимог підпункту 10 пункту 4 розділу V тендерної документації
Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми (врахуванням вважається факт подання письмового підтвердження дотримання цих норм):
— постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є російська федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови;
— постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;
— Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII..
А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян російської федерації/республіки білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства російської федерації/республіки білорусь; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є російська федерація/республіка білорусь, громадянин російської федерації/республіки білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства російської федерації/республіки білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. Учасником дотримано виконання вказаних норм.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-12 14:45:18

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція будівлі «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області (Корегування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-008899-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином учасник виконав вимоги підпункту 1 пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації щодо відповідності забезпечення тендерної пропозиції вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» в частині накладання кваліфікованого електронного підпису (посилання на сторінку та назву файла/ів).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-14 13:43:07

Пояснення

На ваш запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція будівлі «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області (Корегування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-008899-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43
Надаємо пояснення щодо запитання, яким чином учасник виконав вимоги підпункту 1 пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації щодо відповідності забезпечення тендерної пропозиції вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» в частині накладання кваліфікованого електронного підпису
(посилання на сторінку та назву файла/ів).
Надаємо документи, що були надані для підтвердження відповідності забезпечення тендерної пропозиції вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» в частині накладання кваліфікованого електронного підпису.

Надання інформації про усунення порушення замовником

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ « 26 »лютого 2024 року м.Вишневе Я, МЕДВЕДЕВА Валентина, як уповноважена особа Управління освіти Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, проводячи процедуру відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі робіт «Реконструкція будівлі «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області (Корегування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-008899-a) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 021:2015-45454000-4 (реконструкція), на виконання вимог Висновку від 21.02.2024 ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у межах проведення моніторингу, керуючись пунктом 50 Особливостей, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (зі змінами) прийняла наступне рішення: 1. Скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Максима Буд» та відміни відкритих торгів з особливостями у відповідності ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами - «Реконструкція будівлі «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області (Корегування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-008899-a). 2. Відмінити відкриті торги з особливостями щодо закупівлі робіт «Реконструкція будівлі «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області (Корегування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-008899-a) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 021:2015-45454000-4 (реконструкція) з підстави, що передбачена згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. 3. Протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення оприлюднити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів щодо закупівлі робіт «Реконструкція будівлі «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області (Корегування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-008899-a) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 021:2015-45454000-4 (реконструкція).

2024-02-26 16:43:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 07 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто

Порушення усунуто шляхом прийняття рішення про відміну відкритих торгів

2024-02-27 11:56:56

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Максима Буд" 187 985 538,97
UAH з ПДВ
187 985 538,97
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 січня 2024 15:24
Електронний підпис
03 січня 2024 10:48
Електронний підпис
28 грудня 2023 16:08
Електронний підпис
28 грудня 2023 15:57
РОЗ'ЯСНЕННЯ.pdf
28 грудня 2023 15:57
ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА.pdf
28 грудня 2023 15:57
Квитанція №2 2022.PDF
28 грудня 2023 15:57
Квитанція №2 2018.PDF
28 грудня 2023 15:57
Звіт за 2021.pdf
28 грудня 2023 15:57
Квитанція №2 2021.pdf
28 грудня 2023 15:57
Звіт за 2020.PDF
28 грудня 2023 15:57
Звіт за 2019.PDF
28 грудня 2023 15:57
Квитанція №2 2020.PDF
28 грудня 2023 15:57
Звіт за 2022.pdf
28 грудня 2023 15:57
Додаткова угода 3 .pdf
28 грудня 2023 15:57
Звіт за 2018.PDF
28 грудня 2023 15:57
Квитанція №2 2019.PDF
28 грудня 2023 15:57
Акт 4 до ДУ 2.pdf
28 грудня 2023 15:57
Довідка про відгуки.pdf
28 грудня 2023 15:57
Акт 3 до ДУ 1.pdf
28 грудня 2023 15:57
Акт 5 до ДУ 3.pdf
28 грудня 2023 15:57
Акт до Договору 0106_20.pdf
22 грудня 2023 22:41
Електронний підпис
22 грудня 2023 22:38
ГАРАНТІЯ 37138.pdf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ЛС1_01-01-01.rtf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ЛС1_02-01-03.rtf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ЛС1_02-01-04.rtf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ЛС1_02-01-01.rtf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ЛС1_02-01-02.rtf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ДЦ_3.rtf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ЛС1_02-01-017.rtf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ЛС1_02-01-06.rtf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ЛС1_07-01-01.rtf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ЛС1_02-01-021.rtf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ВРПОД.rtf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ЛС1_07-01-04.rtf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ЛС1_02-01-020.rtf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ЛС1_07-01-02.rtf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ДЦ_2.rtf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ЛС1_02-01-014.rtf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ЛС1_02-01-07.rtf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ССР_5.rtf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ЛС1_02-01-016.rtf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ЛС1_02-01-015.rtf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ЛС1_07-01-03.rtf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ЛС2_02-01-08--1.rtf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ЛС1_02-01-012.rtf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ЛС1_02-01-05.rtf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ЛС2_02-01-018.rtf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ЛС1_02-01-010.rtf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ЛС1_02-01-09.rtf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ЛС1_02-01-011.rtf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ЛС2_02-01-013.rtf
22 грудня 2023 22:36
257_ДЦ_ЛС1_02-01-019.rtf
22 грудня 2023 22:36
Цінова пропозиція.pdf
22 грудня 2023 22:36
Штукатур.pdf
22 грудня 2023 22:36
spkie000420091011321_1-1.pdf
22 грудня 2023 22:36
вироби з мінвати.pdf
22 грудня 2023 22:36
Сертифікат на бетон.jpg
22 грудня 2023 22:36
ses-2017.pdf
22 грудня 2023 22:36
visnovok-ses-602-123-20-1_9789 (1).pdf
22 грудня 2023 22:36
Бетон.pdf
22 грудня 2023 22:36
Изоват.zip
22 грудня 2023 22:36
Scan сертифікати(1).PDF
22 грудня 2023 22:36
Сертифікат щебінь.pdf
22 грудня 2023 22:36
Висновок євроруберойд.pdf
22 грудня 2023 22:36
Звіт 2022 Квитанція 2.PDF
22 грудня 2023 22:36
Опис до Статуту.pdf
22 грудня 2023 22:36
Ліцензія Банку.pdf
22 грудня 2023 22:36
Витяг з ЄДРПОУ 20.12.23..pdf
22 грудня 2023 22:36
Статут Максима Буд 2020.pdf
22 грудня 2023 22:36
Лицензия.pdf
22 грудня 2023 22:36
Витяг з наказу Кожара.pdf
22 грудня 2023 22:36
Витяг ПДВ.pdf
22 грудня 2023 22:36
ГАРАНТІЯ 37138.pdf
22 грудня 2023 22:36
ISO 90012018 ТОВ МАКСІМА БУД.pdf
22 грудня 2023 22:36
Звіт МБ 2022.pdf
22 грудня 2023 22:36
Звіт 2022 Квитанція 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Максима Буд"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ГАРАНТІЯ 37138.pdf

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Максима Буд"
#39605709
Рішення скасоване 187 985 538,97
UAH з ПДВ
26 лютого 2024 16:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 грудня 2023 16:48
ТОВ "Максима Буд"
#39605709
Відхилено 187 985 538,97
UAH з ПДВ
26 лютого 2024 16:41

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «МАКСИМА БУД» у процедурі закупівлі № UA-2023-12-15-008899-a виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до п.5.1. Розділу ІІІ тендерної документації, учасник у складі пропозиції надає акт візуального огляду, який не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Відповідно до п.5.2. Розділу ІІІ тендерної документації, представлена довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не відповідає вимогам Додатку 6 тендерної документації. 3. Відповідно до п.5.4. Розділу ІІІ тендерної документації, довідка про наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів не відповідає вимогам Додатку 7 тендерної документації. 4. Згідно п.5.4 Розділу ІІІ учасник у складі пропозиції повинен подати у складі пропозиції копії документів, які є документами фінансової звітності для нього за чотири попередні календарні роки. Учасник у складі пропозиції надав фінансову звітність за один рік. Відсутня копія звіту про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника. Разом з тим Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови: – якщо очікувана вартість закупівлі менше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічного доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану повинен становити не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі; – якщо очікувана вартість закупівлі більше 75 млн. грн., то середньорічний доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів. 5. Згідно п.5.5 Розділу ІІІ учасник не надав: - довідки в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю, фізична особа-кінцевий бенефіціарний власник юридичної особи-учасника процедури закупівлі ( у тому числі фізична особа кінцевого бенефіціарного власника засновника такої юридичної особи, якщо засновник – інша юридична особа) – НЕ була засуджена за державну зраду або колабораційну діяльність за законами України та судимість за такі кримінальні правопорушення з фізичної особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку. - довідки в довільній формі, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи – учасника процедури закупівлі НЕ є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, а також до такої особи НЕ застосовані чинні санкції будь-якою з таких організацій: (a) Організація Об’єднаних Націй та будь-яка установа чи особа, яка належним чином призначена, уповноважена або уповноважена Організацією Об’єднаних Націй запроваджувати, керувати, впроваджувати та/або застосовувати санкції; (b) Європейський Союз та будь-яке агентство чи особа, яка належним чином призначена, уповноважена чи уповноважена Європейським Союзом вводити, адмініструвати, впроваджувати та/або застосовувати санкції; (c) Управління контролю за іноземними активами Міністерства фінансів США (OFAC), Державний департамент США та/або Міністерство торгівлі Сполучених Штатів. - довідка в довільній формі про те, що середньорічний розмір загального доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів*) учасника процедури закупівлі за останні 2 календарні роки (без врахування періоду військового стану) становить більше ніж 50 % від початкової вартості договорів, укладених цим учасником в рамках НКПВУ та ПВУ та які не завершені на день подання пропозиції такого учасника. Якщо учасник не був виконавцем (підрядником) за договорами, укладеними в рамках НКПВУ та ПВУ – інформація про це зазначається у довідці в довільній формі. *Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів або його аналога для суб’єкта господарювання. 6. Додаток 1 до тендерної документації «Тендерна (цінова) пропозиція» виявлена помилка в п.2 «Адреса місцезнаходження учасника торгів». Надати роз’яснення та виправити помилки.

Документи

26 лютого 2024 16:39
Електронний підпис
26 лютого 2024 16:38
протокол 6 Ідеал.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій