Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42298246 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Павлівський, будинок 1/3 |
Контактна особа: |
ІЛЬЧЕНКО ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА 380577253999 digital_zakupivli@khmr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2023 12:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 25 грудня 2023 15:05 |
Початок аукціону: | 25 грудня 2023 15:05 |
Очікувана вартість: | 1 237 852,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,97% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату наданих послуг за цим Договором, на умовах 100% післяоплати, на підставі Акту прийому-передачі наданих послуг, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 банківських днів з дати підписання Акту прийому-передачі наданих послуг за наявності бюджетного фінансування на рахунках Замовника, з урахуванням вимог Бюджетного кодексу України. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2023 12:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2023 12:09 |
ТД_ВТ_з особливостями_тех.підтр. АС_15.12.2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-22-000119 ● 2ee2d504c954454f803eeff73c5b9678
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2024 18:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.01.2024
№ 7-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.01.2024 № 7-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2023-12-15-008141-aвиявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-24 15:51:25
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з технічної підтримки «Програмного забезпечення для Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова з передачею виключних прав на володіння, користування і розпорядження Замовнику» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-008141-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Наголошуємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2024-02-16 15:33:26
ПОЯСНЕННЯ Уповноваженої особи Департаменту цифрової трансформації Харківської міської ради
Наказом УПРАВЛІННЯМ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі - Управління) від 22.01.2024 №7-3 було розпочато моніторинг процедури закупівлі UA-2023-12-15-008141-a (далі -Закупівля).
У межах проведення моніторингу Закупівлі та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 24.01.2024 посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель, було оприлюднено Запит замовнику на пояснення через електронну систему закупівель щодо пояснення, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178, зі змінами, (далі - Особливості) Замовник повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання запиту.
Прошу звернути увагу, що фактична ситуація у м. Харкові, в якому розташований Замовник Закупівлі, позбавляє можливості на даний момент на постійній основі мати доступ до електронної системи закупівель та своєчасно реагувати на запити Управління. Додатково зауважуємо, що чинне законодавство та локальні акти Замовника не регламентують періодичність перегляду інформації в електронній системі закупівель. Відповідно – існують об’єктивні обставини, які перешкоджали Уповноваженій особі в повному обсязі виконати вимоги частини 5 статті 8 Закону.
Враховуючи, що відповідно до інформації, відображеної в електронному кабінеті Уповноваженої особи на авторизованому електронному майданчику «E-tender», період усунення порушень визначено у строк з 09.02.2024 по 23.02.2024, надаються наступні пояснення.
1. Щодо питання, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
15 грудня 2023 року Замовником через електронну систему закупівель було оголошено про проведення відкритих торгів з особливостями для публічної закупівлі послуг з технічної підтримки «Програмного забезпечення для Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова з передачею виключних прав на володіння, користування і розпорядження Замовнику» (ДК 021:2015 72253200-5 Послуги з підтримки систем) за кодом ДК 021:2015 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-15-008141-a) відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі були здійснені до початку проведення Закупівлі на підставі наданої в.о. начальника відділу розвитку цифрових навичок Управління розвитку публічних послуг службової записки від 07.12.2023 б/н, в якій зазначалося про обґрунтування потреби у Закупівлі, а також про орієнтовну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація щодо послуг з технічної підтримки «Програмного забезпечення для Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова з передачею виключних прав на володіння, користування і розпорядження Замовнику», що була розроблена спеціалістами Замовника (Департаменту цифрової трансформації Харківської міської ради (далі – Департамент) на основі вимог та нормативів, що застосовуються до такого виду послуг, та надана у вигляді додатку до вищевказаної службової записки «Технічні умови до виконання послуг за Договором». Зазначений додаток був доданий до тендерної документації Замовника як Додаток 1 до тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи Замовника від 15.12.2023 № 1 та оприлюдненої на підставі пункту 24 Особливостей самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель, а також відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, разом з оголошенням про проведення відкритих торгів не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
2. Щодо питання, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Як зазначалося вище, 15 грудня 2023 року Замовником через електронну систему закупівель було оголошено про проведення відкритих торгів з особливостями для публічної Закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-15-008141-a) відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Обґрунтування розміру витрат та визначення його очікуваної вартості були здійснені до початку проведення Закупівлі на підставі отриманих трьох цінових пропозицій Замовником за результатами проведеної попередньої ринкової консультації, використовуючи метод "Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін" відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме:
з метою аналізу ринку, планування закупівлі, підготовки до проведення закупівлі, формування очікуваної вартості предмету закупівлі та визначення можливих варіантів предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень з дотримання принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону Департаментом, керуючись статтею 4 Закону та наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», було проведено попередню ринкову консультацію щодо закупівлі послуг з технічної підтримки «Програмного забезпечення для Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова з передачею виключних прав на володіння, користування і розпорядження Замовнику», кількістю - 1 послуга, зі строком надання – до 31.12.2024 року, яка не вважається для суб'єкта господарювання участю у підготовці вимог до закупівлі, збір інформації не тягне за собою ніяких зобов'язань Департаменту, як замовника в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178, що зобов’язаний здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону.
Не зважаючи на те, що Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі носить суто рекомендаційний характер, а також з врахуванням основних принципів статті 5 Закону щодо максимальної економії, ефективності використання бюджетних коштів, що стало надзвичайно актуальним в період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 року №64/2022 (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 року № 2102, Замовником все ж було проведено попередню ринкову консультацію щодо закупівлі послуг з технічної підтримки «Програмного забезпечення для Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова з передачею виключних прав на володіння, користування і розпорядження Замовнику» з метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі методом порівняння ринкових цін.
За результатами проведеної попередньої ринкової консультації було отримано три цінові пропозиції.
Оголошення (разом з наданою в.о. начальника відділу розвитку цифрових навичок Управління розвитку публічних послуг орієнтовною інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація щодо послуг з технічної підтримки «Програмного забезпечення для Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова з передачею виключних прав на володіння, користування і розпорядження Замовнику», що була розроблена спеціалістами Замовника на основі вимог та нормативів, що застосовуються до такого виду послуг у вигляді додатку до службової записки від 07.12.2023 б/н «Технічні умови до виконання послуг за Договором») та підсумки про проведення попередньої ринкової консультації щодо Закупівлі було оприлюднено на офіційному сайті Департаменту:
- https://www.digital.kharkiv.ua/post/ogoloshennya-shchodo-zdiysnennya-poperednoyi-rinkovoyi-konsultaciyi-shchodo-zakupivli-6;
- https://www.digital.kharkiv.ua/post/pidsumki-shchodo-zdiysnennya-poperednoyi-rinkovoyi-konsultaciyi-shchodo-zakupivli-5.
Використовуючи метод "Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін", на підставі отриманих цінових пропозицій в межах проведення попередньої ринкової консультації було визначено для початку середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховувалося за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де:
Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації (з цінових пропозицій), приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
Тобто, Цод = (1 241 344,00+ 1 265 000,00+ 1 207 212,00) / 3 = 1 237 852,00 грн.
Тоді було визначено очікувану вартість, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару/послуг, що розраховується за такою формулою:
ОВмрц = Цод * V,
де:
ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін;
Цод - очікувана ціна за одиницю товару/послуги;
V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується.
Тобто, ОВмрц = 1 237 852,00 * 1 послуга = 1 237 852,00 грн.
З врахуванням вищевикладеного, ОВмрц цієї закупівлі, кількістю - 1 послуга, зі строком надання – до 31.12.2024 року, було визначено 1 237 852,00 грн. (один мільйон двісті тридцять сім тисяч вісімсот п’ятдесят дві грн. 00 коп.).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до вимог Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-15-008141-a, затвердженого заступником начальника Управління Давидюком С.В. 09.02.2024, з метою вжиття заходів щодо усунення недоліків в роботі Уповноваженої особи Департаменту з останньою була проведена офіційна бесіда щодо необхідності підвищення рівня кваліфікації та недопущення у подальшому порушень вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення моніторингу процедур закупівель. На виконання пункту 3 розділу 2 Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-15-008141-a, затвердженого заступником начальника Управління Давидюком С.В. 09.02.2024, до Уповноваженої особи Департаменту були застосовані заходи щодо притягнення до матеріальної відповідальності відповідно до наказу директора Департаменту від 15.02.2024 №5/2к (додається).
2024-02-16 17:24:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
Замовником порушення усунуто шляхом притягненням до матеріальної відповідальності особи, якою допущено порушення законодавства у сфері закупівель.
2024-02-19 12:55:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 грудня 2023 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СОФТМОР СОЛЮШЕН" |
1 237 000,00
UAH з ПДВ
|
1 200 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ІЛЬЇН АНДРІЙ ІГОРОВИЧ |
1 237 852,00
UAH з ПДВ
|
1 201 852,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОФТМОР СОЛЮШЕН" #44541459 |
Переможець |
1 200 996,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2023 17:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2024 16:12
|
Дод.угода №1_від 05.03.2024.PDF | зміни до договору |
05 березня 2024 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 13:18
|
Договір №1 від 01.01.2024.pdf | укладений |
02 січня 2024 13:16
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з технічної підтримки «Програмного забезпечення для Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова з передачею виключних прав на володіння, користування і розпорядження Замовнику» (ДК 021:2015 72253200-5 Послуги з підтримки систем) | 1 | послуга |
1 200 996,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пунктів 9.3 – 9.7 та пункту 9.10 розділу 9 Договору «Строк дії Договору та порядок зміни його умов», керуючись пунктом 10.1 розділу 10 Договору «Інші умови Договору», Сторони досягли згоди щодо внесення змін до Договору, які не впливають на його істотні умови та пов’язані з приведенням окремих положень Договору у відповідність до вимог нормативно-правових актів, якими Сторони керуються під час його виконання, зокрема, Програми інформатизації Харківської міської ради на 2013-2025 роки та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: викласти в новій редакції пункт 1.3 розділу 1 Договору «Предмет Договору» та доповнити розділ 10 Договору «Інші умови Договору» пунктом 10.7. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з технічної підтримки «Програмного забезпечення для Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова з передачею виключних прав на володіння, користування і розпорядження Замовнику» (ДК 021:2015 72253200-5 Послуги з підтримки систем) | 1 | послуга |
1 200 996,00
UAH з ПДВ
|