Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерні сканери (код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Очікувана вартість
146 400,00 UAH
UA-2023-12-15-007162-a ● 6dd1d2883544461187210bff3758564c
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 26316700 |
Вебсайт: | https://zp.court.gov.ua/tu08/ |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, Проспект Соборний,168 |
Контактна особа: |
Чуднівець Ірина Анатоліївна +380612332578 buh@zp.court.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2023 11:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 146 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 732,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
сканер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Загальні місцеві суди м.Запоріжжя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2023
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 7 робочих днів з дати підписання належним чином оформлених Акту(-ів). Зразок Акту наведено в Додатку 2 до Договору, який є його невід’ємною частиною. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2023 12:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2023 11:46 |
ТД_сканери.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання по технічним характеристикам товару
Дата подання: 19 грудня 2023 16:35
Дата відповіді: 22 грудня 2023 12:19
Ознайомившись з Таблицею «технічні вимоги» Додатку 3 ТД, будь-ласка надайте відповіді на нищенаведені запитання по технічному параметру «Товщина носіїв», для більш якісної подготовці пропозиції: «Яке право має хтось через ролики протягувати паспорт? Хто буде відповідати за знищення або пошкодження паспорту, Виробник, або Замовник? А якщо паспорт іншої країни і менше 3 мм, наприклад паспорт ЄС?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
За своїм змістом запитання щодо дій та рішень власника документа, які гіпотетично можуть вчинятися ним після завершення закупівлі, а також щодо документів, які можуть перебувати на опрацюванні в суді, за своїм змістом не є запитанням щодо технічного параметру предмета закупівлі, тобто відповідь на зазначене запитання не охоплюється змістом поняття «роз’яснення щодо тендерної документації» та не підлягає розгляду Уповноваженою особою Замовника.
Одночасно з міркувань добросовісності та розсудливості повідомляємо про те, що технічні характеристики товару на закупівлю «Комп’ютерні сканери (код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))» розроблені Замовником на підставі листа Державної судової адміністрації України від 30.11.2023 року № 15-15397/23, яким територіальним управлінням ДСА України доведені рекомендовані технічні характеристики сканерів.
За своїм змістом запитання щодо дій та рішень власника документа, які гіпотетично можуть вчинятися ним після завершення закупівлі, а також щодо документів, які можуть перебувати на опрацюванні в суді, за своїм змістом не є запитанням щодо технічного параметру предмета закупівлі, тобто відповідь на зазначене запитання не охоплюється змістом поняття «роз’яснення щодо тендерної документації» та не підлягає розгляду Уповноваженою особою Замовника.
Одночасно з міркувань добросовісності та розсудливості повідомляємо про те, що технічні характеристики товару на закупівлю «Комп’ютерні сканери (код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))» розроблені Замовником на підставі листа Державної судової адміністрації України від 30.11.2023 року № 15-15397/23, яким територіальним управлінням ДСА України доведені рекомендовані технічні характеристики сканерів.
Усунення дискримінаційних вимог до предмету закупівлі та внесення змін до Таблиці «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» Додатку №3 тендерної документації
Дата подання: 19 грудня 2023 16:36
Дата відповіді: 22 грудня 2023 12:20
У відповідності до параметру «Товщина носіїв» Таблиці «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» Додатку №3 тендерної документації Замовник вимагає технічні характеристики: не гірше ніж 0,04-0,25 мм, візиток: не гірше ніж 128-255 г/м², пластикові картки: не менше ніж 1,4 мм, паспорт: не менше ніж 4 мм.
Прошу надати роз’яснення: товщина до 0,04 та більше 0,26 мм - це гірше чи краще? «щодо візиток»: товщина до 128 та більше 255 г/м² - це гірше чи краще? «щодо пластиковий карток»: чи буде вважатися покращенням, якщо сканер може сканувати пластикові картки менше ніж 1,4 мм?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 1.9. Додатку 3 «Технічні вимоги» до тендерної документації на закупівлю «Комп’ютерні сканери (код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))» передбачений діапазон технічних характеристик предмету закупівлі, який є обов’язковим для товару, що пропонується для закупівлі. Відхилення від технічних характеристик, зазначених у тендерній документації допускаються у разі, якщо діапазон характеристик товару, запропонованого Учасником, включає в себе визначені Замовником технічні характеристики предмету закупівлі.
Усунення дискримінаційних вимог до предмету закупівлі та внесення змін до Таблиці «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» Додатку №3 тендерної документації
Дата подання: 19 грудня 2023 16:37
Дата відповіді: 22 грудня 2023 12:21
У відповідності до параметру «Споживання енергії сканування» Таблиці «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» Додатку №3 тендерної документації Замовник вимагає технічні характеристики: «не більше ніж 22,5 Вт, режим сну: не більше ніж 3,4 Вт.»
Прошу надати роз’яснення: Вищевказана характеристика предмету закупівлі, як і всі наведені технічні характеристики предмету закупівлі вказані Замовником в Таблиці «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» Додатку №3 тендерної документації відносяться лише до ОДНОГО виробника Canon та однієї моделі Canon DR-S150, що підтверджується посиланням на сайт виробника: https://www.canon.ua/business/products/scanners/document-scanners/imageformula-dr-s150/specifications/# У відповідності до статті 3 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) – «Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.». У відповідності до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що принципами публічних закупівель є: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;».
Замовник встановив в Таблиці «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» Додатку №3 тендерної документації технічні характеристики предмету закупівлі ОДНОГО виробника Canon, що порушує права нашого підприємства, яка може запропонувати Замовнику потокові сканери інших виробників ніж Canon, але у зв’язку з тим, що Замовник прописав технічні характеристики лише під Canon, що обмежує право нашого підприємства для участі в даній закупівлі та є дискримінаційними технічними характеристиками зі сторони Замовника, тому що вказані Замовником в тендерній документації під одного виробника Canon. Крім того, Замовник ні як не аргументував в тендерній документації, чому саме Замовник визначив в Таблиці «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» Додатку №3 тендерної документації технічні характеристики предмету закупівлі, які є ідентичними моделі Canon DR-S150
У відповідності до статті 18 Закону Антимонопольний комітет України є органом оскарження. Слід зауважити, що практика Антимонопольного комітету України встановлює, що Замовник може визначати технічні характеристики предмету закупівлі, які підходять мінімум до товару ДВОХ РІЗНИХ ВИРОБНИКІВ. Підтверджуюче рішення Антимонопольного комітету України є по закупівлі UA-2023-09-04-010046-a за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-04-010046-a
На підставі вищевикладеного прошу усунути дискримінаційні умови в Таблиці «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» Додатку №3 тендерної документації, шляхом внесення змін, для того, щоб наше підприємство і інші учасники можуть запропонувати в даній процедурі закупівлі потокові сканери інших виробників ніж Canon .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерною документацією Замовника не встановлено вимог щодо конкретного виробника сканеру.
При цьому тендерною документацією на закупівлю «Комп’ютерні сканери (код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))» передбачено, що для закупівлі може бути запропонований товар, технічні параметри та характеристики якого повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники, ніж зазначені в даній документації.
Щодо наведеного Вами посилання зазначаємо про те, що за вищевказаним посиланням міститься опис конкретної моделі сканеру конкретного виробника, що не доводить того факту, що для закупівлі не можуть бути запропоновані товари інших виробників, технічні характеристики яких відповідають вимогам, зазначеним в тендерній документації або мають не гірші показники, ніж зазначені в даній документації.
Таким чином, оскільки вами не надано документального підтвердження того, що для закупівлі не можуть бути запропоновані товари які мінімум двох виробників, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
При цьому тендерною документацією на закупівлю «Комп’ютерні сканери (код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))» передбачено, що для закупівлі може бути запропонований товар, технічні параметри та характеристики якого повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники, ніж зазначені в даній документації.
Щодо наведеного Вами посилання зазначаємо про те, що за вищевказаним посиланням міститься опис конкретної моделі сканеру конкретного виробника, що не доводить того факту, що для закупівлі не можуть бути запропоновані товари інших виробників, технічні характеристики яких відповідають вимогам, зазначеним в тендерній документації або мають не гірші показники, ніж зазначені в даній документації.
Таким чином, оскільки вами не надано документального підтвердження того, що для закупівлі не можуть бути запропоновані товари які мінімум двох виробників, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій