Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з управління відходами (збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів) (контейнерна схема)
Очікувана вартість
163 300,00 UAH
UA-2023-12-15-001071-a ● 201d0351443f42b59af9195c6aa40ad3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146274 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чернишевська, будинок 26 |
Контактна особа: |
Оробінський Ігор Сергійович 380577252488 ruo20@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2023 09:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 163 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 816,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1263.63 метри кубічні
Послуги з управління відходами (збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів) (контейнерна схема)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61002, Україна, Харківська область, Харків, згідно з дислокацією об’єктів Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2023 09:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2023 09:24 |
ТД контейнерна схема 2024 + додатки.docx | |
15 грудня 2023 09:24 |
Оголошення контейнерна схема 2024.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Приберіть не законні вимогі та внесіть зміни в документацію у законодавче поле !!
Дата подання: 16 грудня 2023 14:31
Дата відповіді: 19 грудня 2023 09:36
Вимого щодо внесення відповідних змін, щодо виключення вимоги про надання інформації та підтверджуючих документів Учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції про визначення виконавцем послуги на території м. Харкова
Дана вимого не відповідає чинному законодавству України, виходячи з наступного:
- п. 1 ст. 33 Закону передбачено, що «Послуга з управління побутовими відходами є комунальною послугою і надається відповідно до законодавства про житлово-комунальні послуги та правил, встановлених Кабінетом Міністрів України, з урахуванням регіональних та місцевих планів управління відходами та правил благоустрою населеного пункту».
Правила надання послуги з управління побутовими відходами, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 08.08.2023 № 835 (далі за текстом – Правила), які «визначають механізм надання суб’єктами господарювання у сфері управління відходами незалежно від форми власності послуги з управління побутовими відходами у містах, селищах і селах» (пункт 1 Правил)
В абзаці 5 пункту 2 Правил чітко визначені споживачі, яким надаються «послуги з управління побутовими відходами у містах, селищах і селах», а саме -
«споживач - індивідуальний споживач (фізична або юридична особа, яка є співвласником багатоквартирного будинку, власником будівлі (зокрема власником індивідуального садибного житлового будинку) або колективний споживач (юридична особа, що об’єднує споживачів у будівлі та в їх інтересах укладає договір про надання послуги з управління побутовими відходами)». Пунктом 9 Правил також чітко визначено перелік місць, які обладнуються відповідними засобами для надання послуги з управління побутовими відходами у містах, селищах і селах, а саме: - «Для забезпечення надання послуги з управління відходами житлові масиви і внутрішньодворові території, дороги загального користування, зупинки громадського транспорту та інші об’єкти благоустрою населених пунктів, а також місця проведення масових заходів обладнуються контейнерними майданчиками для роздільного збирання побутових відходів, урнами для збирання побутових відходів згідно з правилами благоустрою населеного пункту, регіональними та місцевими планами управління відходами та відповідно до укладених договорів про надання послуги з управління побутовими відходами».
Однозначно, Замовник, з точки зору зазначеного конкретного правового припису в Правилах, до споживачів не відноситься;
- крім цього, при посиланні на рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 22.04.2020 року № 248, яким були визначені «виконавці послуг з вивезення побутових відходів у місті Харкові» на підставі виконання постанов Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 № 1070 та від 16.11.2011 № 1173, які відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 08.08.2023 № 835та від 25.08.2023 № 918 на даний час вже втратили чинність. А конкурс щодо визначення виконавців послуг з вивезення побутових відходів у місті Харкові за умови виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 25.08.2023 № 918 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів» на даний час не проведено.
Відповідно до вищезазначеного, Замовником, на якого не розповсюджуються Правила, а також за відсутністю на даний час проведеного в м. Харкові конкурсу відповідно до п. 6 Правил («Суб’єкти господарювання, які здійснюють операції із збирання та перевезення побутових відходів, визначаються органами місцевого самоврядування на конкурсних засадах відповідно до затвердженого Кабінетом Міністрів України порядку згідно з частиною третьою статті 33 Закону України “Про управління відходами”»), прошу виключити цю вимогу, бо інакше це вважалося би дискримінаційною вимогою до всіх учасників, що протирічить чинному законодавству.
Це питання також однозначно вирішено в процесі закупівлі за кодом UA-P-2023-11-06-004990-b де КП КВБО наполягало на тому що є яко би виконавцям послуг , але КП КВБО було відмовлено у незаконній вимозі , на що є відповідне рішення №19331 від 30.11.2023р Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до положень п. 1 ст. 33 Закону України «Про управління відходами», послуга з управління побутовими відходами є комунальною послугою, як наслідок, на неї розповсюджуються норми Закону України «Про житлово-комунальні послуги».
Зокрема, п. 6 ст. 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» передбачено, що індивідуальний споживач - це фізична або юридична особа, яка є власником (співвласником) нерухомого майна, або за згодою власника інша особа, яка користується об’єктом нерухомого майна і отримує житлово-комунальну послугу для власних потреб та з якою або від імені якої укладено відповідний договір про надання житлово-комунальної послуги.
При цьому слід враховувати принцип ієрархії нормативно-правових актів, передбачений ст. 19 Закону України «Про правотворчу діяльність», згідно якого закони мають вищу юридичну силу аніж постанови Кабінету Міністрів України.
Тому норми Закону України «Про управління відходами» мають пряму дію на суб’єкта господарської діяльності та визначають його як індивідуального споживача, який має обов’язок укласти договір про управління з побутовими відходами.
Законодавцем перехідний період дії законів «Про відходи», який втратив свою чинність, та Закону України «Про управління відходами» (далі - Закон № 2320-IX) врегульовано абз. 2 п. 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 2320-IX, де зазначено, що до визначення адміністратора послуги з управління побутовими відходами та встановлення тарифу на послугу з управління побутовими відходами функції виконавця послуги з управління побутовими відходами здійснює суб’єкт господарювання, визначений виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у встановленому порядку.
Статтею 10 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» визначено, що ціни (тарифи) на житлово-комунальні послуги встановлюються за домовленістю сторін, крім випадків, коли відповідно до закону ціни (тарифи) є регульованими. У такому разі ціни (тарифи) встановлюються уповноваженими законом державними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до закону.
В свою чергу на виконання вимог вищезазначеного законодавства, Харківською міською радою у 2020 році проведено відповідний конкурс та визначено ряд підприємств, уповноважених надавати вищевказані послуги на території м. Харкова, визначено відповідні тарифи, за наслідком чого прийнято відповідні рішення.
А в силу ч. 1 ст. 144 Конституції України рішення органів місцевого самоврядування є обов'язковими до виконання на відповідній території.
З аналізу вищевказаних норм законів, можна дійти висновку, що перехідними положеннями Закону № 2320-IX збережено право саме виконавця послуг з вивезення побутових відходів надавати такі послуги за попередніми тарифами до моменту встановлення тарифів на послуги з управління побутовими відходами.
Таким чином законодавством збережено норму, згідно якої інші суб’єкти господарювання, які надають послуги з управління побутовими відходами, без проходження процедури конкурсного відбору та без визначення виконавцем послуги рішенням органом місцевого самоврядування в місті Харкові, порушують діюче законодавство України, в тому числі в сфері законодавства про захист економічної конкуренції на засадах рівності суб’єктів господарювання перед законом.
Опрацюванням рішення від 30.11.2023 № 19331 Антимонопольного комітету України встановлено, що КП «КВПВ» звернулося до Антимонопольного комітету з вимогою про внесення змін до тендерної документації та відміну процедури закупівлі через невідповідність тендерної документації Замовника Закону України «Про управління відходами», зокрема, відсутності вимоги до учасників про наявність підтвердженого статусу виконавця послуг на території м. Харкова.
В частині внесення змін до тендерної документації скарга залишена без розгляду, що свідчить про те, що юридична оцінка відповідності нормам чинного законодавства цій вимозі органом контролю не надана.
В частині скарги щодо відміни процедури закупівлі Антимонопольним комітетом України не знайшов підстав для її задоволення, оскільки перелік підстав є вичерпним, однак жодних суджень з приводу незаконності такого кваліфікаційного критерію, як «включення вимоги про надання інформації та підтверджуючих документів Учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції про визначення виконавцем послуги на території м. Харкова" не надано.
З огляду на викладене, підстави для виключення вимоги щодо «надання інформації та підтверджуючих документів Учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції про визначення виконавцем послуги на території м. Харкова» відсутні.
Зокрема, п. 6 ст. 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» передбачено, що індивідуальний споживач - це фізична або юридична особа, яка є власником (співвласником) нерухомого майна, або за згодою власника інша особа, яка користується об’єктом нерухомого майна і отримує житлово-комунальну послугу для власних потреб та з якою або від імені якої укладено відповідний договір про надання житлово-комунальної послуги.
При цьому слід враховувати принцип ієрархії нормативно-правових актів, передбачений ст. 19 Закону України «Про правотворчу діяльність», згідно якого закони мають вищу юридичну силу аніж постанови Кабінету Міністрів України.
Тому норми Закону України «Про управління відходами» мають пряму дію на суб’єкта господарської діяльності та визначають його як індивідуального споживача, який має обов’язок укласти договір про управління з побутовими відходами.
Законодавцем перехідний період дії законів «Про відходи», який втратив свою чинність, та Закону України «Про управління відходами» (далі - Закон № 2320-IX) врегульовано абз. 2 п. 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 2320-IX, де зазначено, що до визначення адміністратора послуги з управління побутовими відходами та встановлення тарифу на послугу з управління побутовими відходами функції виконавця послуги з управління побутовими відходами здійснює суб’єкт господарювання, визначений виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у встановленому порядку.
Статтею 10 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» визначено, що ціни (тарифи) на житлово-комунальні послуги встановлюються за домовленістю сторін, крім випадків, коли відповідно до закону ціни (тарифи) є регульованими. У такому разі ціни (тарифи) встановлюються уповноваженими законом державними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до закону.
В свою чергу на виконання вимог вищезазначеного законодавства, Харківською міською радою у 2020 році проведено відповідний конкурс та визначено ряд підприємств, уповноважених надавати вищевказані послуги на території м. Харкова, визначено відповідні тарифи, за наслідком чого прийнято відповідні рішення.
А в силу ч. 1 ст. 144 Конституції України рішення органів місцевого самоврядування є обов'язковими до виконання на відповідній території.
З аналізу вищевказаних норм законів, можна дійти висновку, що перехідними положеннями Закону № 2320-IX збережено право саме виконавця послуг з вивезення побутових відходів надавати такі послуги за попередніми тарифами до моменту встановлення тарифів на послуги з управління побутовими відходами.
Таким чином законодавством збережено норму, згідно якої інші суб’єкти господарювання, які надають послуги з управління побутовими відходами, без проходження процедури конкурсного відбору та без визначення виконавцем послуги рішенням органом місцевого самоврядування в місті Харкові, порушують діюче законодавство України, в тому числі в сфері законодавства про захист економічної конкуренції на засадах рівності суб’єктів господарювання перед законом.
Опрацюванням рішення від 30.11.2023 № 19331 Антимонопольного комітету України встановлено, що КП «КВПВ» звернулося до Антимонопольного комітету з вимогою про внесення змін до тендерної документації та відміну процедури закупівлі через невідповідність тендерної документації Замовника Закону України «Про управління відходами», зокрема, відсутності вимоги до учасників про наявність підтвердженого статусу виконавця послуг на території м. Харкова.
В частині внесення змін до тендерної документації скарга залишена без розгляду, що свідчить про те, що юридична оцінка відповідності нормам чинного законодавства цій вимозі органом контролю не надана.
В частині скарги щодо відміни процедури закупівлі Антимонопольним комітетом України не знайшов підстав для її задоволення, оскільки перелік підстав є вичерпним, однак жодних суджень з приводу незаконності такого кваліфікаційного критерію, як «включення вимоги про надання інформації та підтверджуючих документів Учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції про визначення виконавцем послуги на території м. Харкова" не надано.
З огляду на викладене, підстави для виключення вимоги щодо «надання інформації та підтверджуючих документів Учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції про визначення виконавцем послуги на території м. Харкова» відсутні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-15-001071-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Автомобілі Харків-1999", Код ЄДРПОУ:45378025
Дата подання: 18 грудня 2023 15:11
ПРИБЕРІТЬ НЕЗАКОННУ ВИМОГУ !!!
Участником закупки в составе тендерного предложения об определении исполнителем услуги на территории г. Харькова. Данное требование не отвечает действующему законодательству Украины исходя из следующего: – п. 1 ст. 33 Закона предусмотрено, что «Услуга по управлению бытовыми отходами является коммунальной услугой и предоставляется в соответствии с законодательством о жилищно-коммунальных услугах и правилах, установленных Кабинетом Министров Украины, с учетом региональных и местных планов управления отходами и правил благоустройства населенного пункта». Правила предоставления услуги по управлению бытовыми отходами, утвержденные Постановлением Кабинета Министров Украины от 08.08.2023 № 835 (далее – Правила), которые «определяют механизм предоставления субъектами хозяйствования в сфере управления отходами независимо от формы собственности услуги по управлению бытовыми отходами в городах, селениях и селах» (пункт 1 Правил) В абзаце 5 пункта 2 Правил четко определены потребители, которым предоставляются «услуги по управлению бытовыми отходами в городах, селениях и селах», а именно - «потребитель – индивидуальный потребитель (физическое или юридическое лицо, являющееся совладельцем многоквартирного дома, собственником здания (в том числе владельцем индивидуального усадебного жилого дома) или коллективный потребитель (юридическое лицо, объединяющее потребителей в здании и в их интересах заключает договор о предоставлении услуги) по управлению бытовыми отходами)". Пунктом 9 Правил также четко определен перечень мест, которые оборудуются соответствующими средствами для предоставления услуги по управлению бытовыми отходами в городах, поселках и селах, а именно: - "Для обеспечения предоставления услуги по управлению отходами жилые массивы и внутридворовые территории, дороги общего пользования, остановки общественного транспорта и другие объекты благоустройства населенных пунктов, а также места проведения массовых мероприятий оборудуются контейнерными площадками для раздельного сбора бытовых отходов, урнами для сбора бытовых отходов согласно правилам благоустройства населенного пункта, региональными и местными планами отходами и в соответствии с заключенными договорами о предоставлении услуги по управлению бытовыми отходами». Однозначно, Заказчик, с точки зрения указанного конкретного правового предписания в Правилах, к потребителям не относится; - кроме этого, при ссылке на решение исполнительного комитета Харьковского городского совета от 22.04.2020 года № 248, которым были определены исполнители услуг по вывозу бытовых отходов в городе Харькове на основании выполнения постановлений Кабинета Министров Украины от 10.12.2008 № 1070 и от 16.11.2011 № 1173, которые в соответствии с постановлениями Кабинета Министров Украины от 08.08.2023 № 835 и от 25.08.2023 № 918 в настоящее время уже утратили силу. А конкурс по определению исполнителей услуг по вывозу бытовых отходов в Харькове при условии выполнения требований Постановления Кабинета Министров Украины от 25.08.2023 № 918 «Об утверждении Порядка проведения конкурса на осуществление операций по сбору и перевозке бытовых отходов» в настоящее время не проведен. Согласно вышеуказанному, Заказчиком, на которого не распространяются Правила, а также за отсутствием в настоящее время проведенного в г. Харькове конкурса в соответствии с п. 6 Правил («Субъекты хозяйствования, осуществляющие операции по сбору и перевозке бытовых отходов, определяются органами местного самоуправления на конкурсной основе в соответствии с утвержденным Кабинетом Министров Украины порядке согласно части третьей статьи 33 Закона Украины "Об управлении отходами"»), прошу исключить это требование, потому что иначе это считалось бы дискриминационным требованием ко всем участникам, что противоречит действующему законодательству. Этот вопрос также однозначно решен в процессе закупки по коду UA-P-2023-11-06-004990-b. №19331 от 30.11.2023г Антимонопольного комитета Украины.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 грудня 2023 09:37
Відповідно до положень п. 1 ст. 33 Закону України «Про управління відходами», послуга з управління побутовими відходами є комунальною послугою, як наслідок, на неї розповсюджуються норми Закону України «Про житлово-комунальні послуги».
Зокрема, п. 6 ст. 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» передбачено, що індивідуальний споживач - це фізична або юридична особа, яка є власником (співвласником) нерухомого майна, або за згодою власника інша особа, яка користується об’єктом нерухомого майна і отримує житлово-комунальну послугу для власних потреб та з якою або від імені якої укладено відповідний договір про надання житлово-комунальної послуги.
При цьому слід враховувати принцип ієрархії нормативно-правових актів, передбачений ст. 19 Закону України «Про правотворчу діяльність», згідно якого закони мають вищу юридичну силу аніж постанови Кабінету Міністрів України.
Тому норми Закону України «Про управління відходами» мають пряму дію на суб’єкта господарської діяльності та визначають його як індивідуального споживача, який має обов’язок укласти договір про управління з побутовими відходами.
Законодавцем перехідний період дії законів «Про відходи», який втратив свою чинність, та Закону України «Про управління відходами» (далі - Закон № 2320-IX) врегульовано абз. 2 п. 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 2320-IX, де зазначено, що до визначення адміністратора послуги з управління побутовими відходами та встановлення тарифу на послугу з управління побутовими відходами функції виконавця послуги з управління побутовими відходами здійснює суб’єкт господарювання, визначений виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у встановленому порядку.
Статтею 10 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» визначено, що ціни (тарифи) на житлово-комунальні послуги встановлюються за домовленістю сторін, крім випадків, коли відповідно до закону ціни (тарифи) є регульованими. У такому разі ціни (тарифи) встановлюються уповноваженими законом державними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до закону.
В свою чергу на виконання вимог вищезазначеного законодавства, Харківською міською радою у 2020 році проведено відповідний конкурс та визначено ряд підприємств, уповноважених надавати вищевказані послуги на території м. Харкова, визначено відповідні тарифи, за наслідком чого прийнято відповідні рішення.
А в силу ч. 1 ст. 144 Конституції України рішення органів місцевого самоврядування є обов'язковими до виконання на відповідній території.
З аналізу вищевказаних норм законів, можна дійти висновку, що перехідними положеннями Закону № 2320-IX збережено право саме виконавця послуг з вивезення побутових відходів надавати такі послуги за попередніми тарифами до моменту встановлення тарифів на послуги з управління побутовими відходами.
Таким чином законодавством збережено норму, згідно якої інші суб’єкти господарювання, які надають послуги з управління побутовими відходами, без проходження процедури конкурсного відбору та без визначення виконавцем послуги рішенням органом місцевого самоврядування в місті Харкові, порушують діюче законодавство України, в тому числі в сфері законодавства про захист економічної конкуренції на засадах рівності суб’єктів господарювання перед законом.
Опрацюванням рішення від 30.11.2023 № 19331 Антимонопольного комітету України встановлено, що КП «КВПВ» звернулося до Антимонопольного комітету з вимогою про внесення змін до тендерної документації та відміну процедури закупівлі через невідповідність тендерної документації Замовника Закону України «Про управління відходами», зокрема, відсутності вимоги до учасників про наявність підтвердженого статусу виконавця послуг на території м. Харкова.
В частині внесення змін до тендерної документації скарга залишена без розгляду, що свідчить про те, що юридична оцінка відповідності нормам чинного законодавства цій вимозі органом контролю не надана.
В частині скарги щодо відміни процедури закупівлі Антимонопольним комітетом України не знайшов підстав для її задоволення, оскільки перелік підстав є вичерпним, однак жодних суджень з приводу незаконності такого кваліфікаційного критерію, як «включення вимоги про надання інформації та підтверджуючих документів Учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції про визначення виконавцем послуги на території м. Харкова" не надано.
З огляду на викладене, підстави для виключення вимоги щодо «надання інформації та підтверджуючих документів Учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції про визначення виконавцем послуги на території м. Харкова» відсутні.
Зокрема, п. 6 ст. 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» передбачено, що індивідуальний споживач - це фізична або юридична особа, яка є власником (співвласником) нерухомого майна, або за згодою власника інша особа, яка користується об’єктом нерухомого майна і отримує житлово-комунальну послугу для власних потреб та з якою або від імені якої укладено відповідний договір про надання житлово-комунальної послуги.
При цьому слід враховувати принцип ієрархії нормативно-правових актів, передбачений ст. 19 Закону України «Про правотворчу діяльність», згідно якого закони мають вищу юридичну силу аніж постанови Кабінету Міністрів України.
Тому норми Закону України «Про управління відходами» мають пряму дію на суб’єкта господарської діяльності та визначають його як індивідуального споживача, який має обов’язок укласти договір про управління з побутовими відходами.
Законодавцем перехідний період дії законів «Про відходи», який втратив свою чинність, та Закону України «Про управління відходами» (далі - Закон № 2320-IX) врегульовано абз. 2 п. 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 2320-IX, де зазначено, що до визначення адміністратора послуги з управління побутовими відходами та встановлення тарифу на послугу з управління побутовими відходами функції виконавця послуги з управління побутовими відходами здійснює суб’єкт господарювання, визначений виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у встановленому порядку.
Статтею 10 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» визначено, що ціни (тарифи) на житлово-комунальні послуги встановлюються за домовленістю сторін, крім випадків, коли відповідно до закону ціни (тарифи) є регульованими. У такому разі ціни (тарифи) встановлюються уповноваженими законом державними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до закону.
В свою чергу на виконання вимог вищезазначеного законодавства, Харківською міською радою у 2020 році проведено відповідний конкурс та визначено ряд підприємств, уповноважених надавати вищевказані послуги на території м. Харкова, визначено відповідні тарифи, за наслідком чого прийнято відповідні рішення.
А в силу ч. 1 ст. 144 Конституції України рішення органів місцевого самоврядування є обов'язковими до виконання на відповідній території.
З аналізу вищевказаних норм законів, можна дійти висновку, що перехідними положеннями Закону № 2320-IX збережено право саме виконавця послуг з вивезення побутових відходів надавати такі послуги за попередніми тарифами до моменту встановлення тарифів на послуги з управління побутовими відходами.
Таким чином законодавством збережено норму, згідно якої інші суб’єкти господарювання, які надають послуги з управління побутовими відходами, без проходження процедури конкурсного відбору та без визначення виконавцем послуги рішенням органом місцевого самоврядування в місті Харкові, порушують діюче законодавство України, в тому числі в сфері законодавства про захист економічної конкуренції на засадах рівності суб’єктів господарювання перед законом.
Опрацюванням рішення від 30.11.2023 № 19331 Антимонопольного комітету України встановлено, що КП «КВПВ» звернулося до Антимонопольного комітету з вимогою про внесення змін до тендерної документації та відміну процедури закупівлі через невідповідність тендерної документації Замовника Закону України «Про управління відходами», зокрема, відсутності вимоги до учасників про наявність підтвердженого статусу виконавця послуг на території м. Харкова.
В частині внесення змін до тендерної документації скарга залишена без розгляду, що свідчить про те, що юридична оцінка відповідності нормам чинного законодавства цій вимозі органом контролю не надана.
В частині скарги щодо відміни процедури закупівлі Антимонопольним комітетом України не знайшов підстав для її задоволення, оскільки перелік підстав є вичерпним, однак жодних суджень з приводу незаконності такого кваліфікаційного критерію, як «включення вимоги про надання інформації та підтверджуючих документів Учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції про визначення виконавцем послуги на території м. Харкова" не надано.
З огляду на викладене, підстави для виключення вимоги щодо «надання інформації та підтверджуючих документів Учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції про визначення виконавцем послуги на території м. Харкова» відсутні.
Номер вимоги: UA-2023-12-15-001071-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Автомобілі Харків-1999", Код ЄДРПОУ:45378025
Дата подання: 19 грудня 2023 15:17
ПРИБЕРИТЬ НЕЗАКОННУ ВИМОГУ О ВИКОНАЦЕ ПОСЛУГ НА КОНКУРС ЯКОГО НЕ БУЛО !
Вашем требовании со ссылкой на Закон № 2320 указывается следующее: «Исполнителем услуги по управлению бытовыми отходами является субъект хозяйствования, осуществляющий сбор и перевозку бытовых отходов в установленном законодательством порядке, или администратор услуги по управлению бытовыми отходами, которые также отмечены в решении исполнительного комитета Харьковского городского совета от 22.04.2020 года № 248». Действительно, решением Исполнительного комитета Харьковского городского Совета от 22.04.2020 г. № 248 «Об определении исполнителей услуг по вывозу бытовых отходов в городе Харькове» определены «исполнители услуг по вывозу бытовых отходов в городе Харькове», при этом, в констатирующей части, на основании чего принималось указанное решение, осуществляются ссылки на нормативные документы, а именно постановления Кабинета Министров Украины от 10.12.2008 № 1070 и от 16.11.2011 № 1173, которые в соответствии с постановлениями Кабинета Министров Украины от 08.08.2023 № 835 и от 25.08.2023 № 91 . Конкурс по определению исполнителей услуг по вывозу бытовых отходов в Харькове при условии выполнения требований Постановления Кабинета Министров Украины от 25.08.2023 № 918 «Об утверждении Порядка проведения конкурса на осуществление операций по сбору и перевозке бытовых отходов» в настоящее время не проведен. В соответствии с вышеуказанным, Заказчик, на которого не распространяются Правила, а также за отсутствием в настоящее время проведенного конкурса в соответствии с пунктом 6 Правил («Субъекты хозяйствования, осуществляющие операции по сбору и перевозке бытовых отходов, определяются органами местного самоуправления на конкурсной основе в соответствии с утвержденным Кабинетом Министров Украины порядке согласно части третьей статьи 33 Закона Украины «Об управлении отходами» имеет право/не должен/может и т.п. в тендерной документации не указывать требования относительно «предоставления информации и подтверждающих документов Участником закупки в составе тендерного предложения об определении исполнителем услуги на территории г. Харькова».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 грудня 2023 14:36
Відповідно до положень п. 1 ст. 33 Закону України «Про управління відходами», послуга з управління побутовими відходами є комунальною послугою, як наслідок, на неї розповсюджуються норми Закону України «Про житлово-комунальні послуги».
Зокрема, п. 6 ст. 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» передбачено, що індивідуальний споживач - це фізична або юридична особа, яка є власником (співвласником) нерухомого майна, або за згодою власника інша особа, яка користується об’єктом нерухомого майна і отримує житлово-комунальну послугу для власних потреб та з якою або від імені якої укладено відповідний договір про надання житлово-комунальної послуги.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» - комунальні послуги - послуги з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, управління побутовими відходами.
Згідно з ч. 1 ст. 6 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» - Учасниками правовідносин у сфері надання житлово-комунальних послуг є: 1) споживачі (індивідуальні та колективні); 2) управитель; 3) виконавці комунальних послуг.
Відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 6 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», виконавцем комунальної послуги з управління побутовими відходами є - адміністратор послуги з управління побутовими відходами, а у разі його відсутності - визначений у встановленому законодавством порядку суб’єкт господарювання, який здійснює збирання та перевезення побутових відходів.
Як визначене п. 1 ч. 2 ст. 7 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» - Індивідуальний споживач зобов’язаний укладати договори про надання житлово-комунальних послуг у порядку і випадках, визначених законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» - Договір про надання комунальної послуги укладається між виконавцем відповідної послуги та споживачем або особою, яка відповідно до договору або закону укладає такий договір в інтересах споживача, або з управителем багатоквартирного будинку з метою постачання електричної енергії для забезпечення функціонування спільного майна багатоквартирного будинку.
Як визначене ч. 1 ст. 25 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» - споживачі зобов’язані укласти договір про управління побутовими відходами з виконавцем послуги з управління побутовими відходами, визначеним у встановленому законодавством порядку.
Критеріями якості надання послуг з управління побутовими відходами є дотримання графіка збирання та перевезення побутових відходів, дотримання правил надання послуг з управління побутовими відходами та інших вимог законодавства – ч. 3 ст. 25 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».
Послуга з управління побутовими відходами надається згідно з умовами договору, що укладається з урахуванням особливостей, визначених цим Законом, Законом України "Про управління відходами" та вимогами правил надання послуг з управління побутовими відходами, що затверджуються Кабінетом Міністрів України. – ч. 4 ст. 25 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».
Відповідно до вимог п. 41 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про управління відходами» - утворювач відходів - фізична особа, юридична особа, в результаті діяльності якої утворюються відходи, а також суб’єкти управління відходами, які здійснюють операції із сортування, змішування або інші операції, що призводять до зміни характеристик або складу відходів.
Крім цього, як визначене у п. 4 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про управління відходами» - утворювачі відходів, крім утворювачів відходів домогосподарств, зобов’язані у разі утворення побутових відходів укладати договір про надання послуги з управління побутовими відходами з виконавцем відповідної послуги та вносити плату за надання такої послуги відповідно до встановлених тарифів.
Аналогічні вимоги зазначені і п. 1 ч. 2 ст. 31 Закону України «Про управління відходами». Разом із тим, відповідно до вимог ч. 3 ст. 31 Закону України «Про управління відходами» - Утворювачі побутових відходів мають права та обов’язки споживачів житлово-комунальних послуг, передбачені Законом України "Про житлово-комунальні послуги".
Таким чином, будь-яка юридична особа, яка в процесі своєї діяльності утворює побутові відходи, є споживачем житлово-комунальної послуги з управління відходами, яка включає операції із збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів, відтак має права та обов’язки, які встановлюються Законами України «Про житлово-комунальні послуги» та «Про управління відходами».
При цьому слід враховувати принцип ієрархії нормативно-правових актів, передбачений ст. 19 Закону України «Про правотворчу діяльність», згідно якого закони мають вищу юридичну силу аніж постанови Кабінету Міністрів України.
Тому норми Законів України «Про житлово-комунальні послуги» та «Про управління відходами» мають пряму дію на кожного утворювача побутових відходів, в т.ч. юридичних осіб та суб’єктів господарської діяльності та визначають його як індивідуального споживача, який має обов’язок укласти договір про управління з побутовими відходами.
В свою чергу законодавцем перехідний період дії законів «Про відходи», який втратив свою чинність, та Закону України «Про управління відходами» (далі - Закон № 2320-IX) врегульовано абз. 2 п. 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 2320-IX, де зазначено, що до визначення адміністратора послуги з управління побутовими відходами та встановлення тарифу на послугу з управління побутовими відходами, функції виконавця послуги з управління побутовими відходами здійснює суб’єкт господарювання, визначений виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у встановленому порядку.
В свою чергу на виконання вимог вищезазначеного законодавства, Харківською міською радою у 2020 році проведено відповідний конкурс та визначено ряд підприємств, уповноважених надавати вищевказані послуги на території м. Харкова, визначено відповідні тарифи, за наслідком чого прийнято відповідні рішення. А в силу ч. 1 ст. 144 Конституції України рішення органів місцевого самоврядування є обов'язковими до виконання на відповідній території.
Статтею 10 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» визначено, що ціни (тарифи) на житлово-комунальні послуги встановлюються за домовленістю сторін, крім випадків, коли відповідно до закону ціни (тарифи) є регульованими. У такому разі ціни (тарифи) встановлюються уповноваженими законом державними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до закону.
Обов’язок використання суб’єктами господарювання державних регульованих цін за їх наявності, також визначений у ч. 1 ст. 10 Закону України «Про ціни та ціноутворення».
З аналізу вищевказаних норм законів, можна дійти висновку, що перехідними положеннями Закону № 2320-IX, прямо визначене суб’єкта, який виконує обов’язки виконавця послуг з управління відходами до моменту встановлення органом місцевого самоврядування нових тарифів на послуги з управління побутовими відходами, а саме суб’єкт господарювання, визначений виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у встановленому порядку, та який має виключне право на надання цієї житлово-комунальної послуги.
Ні норми Закону України «Про житлово-комунальні послуги», «Про відходи», який втратив чинність та діючого закону «Про управління відходами», не надають право надання житлово-комунальної послуги з управління побутовими, будь - кому суб’єкту господарювання, який не визначався виконавцем послуги з вивезення побутовими відходами в установленому законом порядку.
Отже норми Законів України «Про житлово-комунальні послуги» та «Про управління відходами» є спеціальними нормами відносно Закону України «Про публічні закупівлі», який має загально - правове регулювання. Відтак закупівля житлово – комунальної послуги, в т.ч. і послуги з управління побутовими відходами, повинна здійснюватися із дотриманням вимог спеціальних норм зазначених Законів.
З огляду на викладене, підстави для виключення вимоги щодо «надання інформації та підтверджуючих документів Учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції про визначення виконавцем послуги на території м. Харкова» відсутні.
Зокрема, п. 6 ст. 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» передбачено, що індивідуальний споживач - це фізична або юридична особа, яка є власником (співвласником) нерухомого майна, або за згодою власника інша особа, яка користується об’єктом нерухомого майна і отримує житлово-комунальну послугу для власних потреб та з якою або від імені якої укладено відповідний договір про надання житлово-комунальної послуги.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» - комунальні послуги - послуги з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, управління побутовими відходами.
Згідно з ч. 1 ст. 6 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» - Учасниками правовідносин у сфері надання житлово-комунальних послуг є: 1) споживачі (індивідуальні та колективні); 2) управитель; 3) виконавці комунальних послуг.
Відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 6 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», виконавцем комунальної послуги з управління побутовими відходами є - адміністратор послуги з управління побутовими відходами, а у разі його відсутності - визначений у встановленому законодавством порядку суб’єкт господарювання, який здійснює збирання та перевезення побутових відходів.
Як визначене п. 1 ч. 2 ст. 7 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» - Індивідуальний споживач зобов’язаний укладати договори про надання житлово-комунальних послуг у порядку і випадках, визначених законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» - Договір про надання комунальної послуги укладається між виконавцем відповідної послуги та споживачем або особою, яка відповідно до договору або закону укладає такий договір в інтересах споживача, або з управителем багатоквартирного будинку з метою постачання електричної енергії для забезпечення функціонування спільного майна багатоквартирного будинку.
Як визначене ч. 1 ст. 25 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» - споживачі зобов’язані укласти договір про управління побутовими відходами з виконавцем послуги з управління побутовими відходами, визначеним у встановленому законодавством порядку.
Критеріями якості надання послуг з управління побутовими відходами є дотримання графіка збирання та перевезення побутових відходів, дотримання правил надання послуг з управління побутовими відходами та інших вимог законодавства – ч. 3 ст. 25 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».
Послуга з управління побутовими відходами надається згідно з умовами договору, що укладається з урахуванням особливостей, визначених цим Законом, Законом України "Про управління відходами" та вимогами правил надання послуг з управління побутовими відходами, що затверджуються Кабінетом Міністрів України. – ч. 4 ст. 25 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».
Відповідно до вимог п. 41 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про управління відходами» - утворювач відходів - фізична особа, юридична особа, в результаті діяльності якої утворюються відходи, а також суб’єкти управління відходами, які здійснюють операції із сортування, змішування або інші операції, що призводять до зміни характеристик або складу відходів.
Крім цього, як визначене у п. 4 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про управління відходами» - утворювачі відходів, крім утворювачів відходів домогосподарств, зобов’язані у разі утворення побутових відходів укладати договір про надання послуги з управління побутовими відходами з виконавцем відповідної послуги та вносити плату за надання такої послуги відповідно до встановлених тарифів.
Аналогічні вимоги зазначені і п. 1 ч. 2 ст. 31 Закону України «Про управління відходами». Разом із тим, відповідно до вимог ч. 3 ст. 31 Закону України «Про управління відходами» - Утворювачі побутових відходів мають права та обов’язки споживачів житлово-комунальних послуг, передбачені Законом України "Про житлово-комунальні послуги".
Таким чином, будь-яка юридична особа, яка в процесі своєї діяльності утворює побутові відходи, є споживачем житлово-комунальної послуги з управління відходами, яка включає операції із збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів, відтак має права та обов’язки, які встановлюються Законами України «Про житлово-комунальні послуги» та «Про управління відходами».
При цьому слід враховувати принцип ієрархії нормативно-правових актів, передбачений ст. 19 Закону України «Про правотворчу діяльність», згідно якого закони мають вищу юридичну силу аніж постанови Кабінету Міністрів України.
Тому норми Законів України «Про житлово-комунальні послуги» та «Про управління відходами» мають пряму дію на кожного утворювача побутових відходів, в т.ч. юридичних осіб та суб’єктів господарської діяльності та визначають його як індивідуального споживача, який має обов’язок укласти договір про управління з побутовими відходами.
В свою чергу законодавцем перехідний період дії законів «Про відходи», який втратив свою чинність, та Закону України «Про управління відходами» (далі - Закон № 2320-IX) врегульовано абз. 2 п. 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 2320-IX, де зазначено, що до визначення адміністратора послуги з управління побутовими відходами та встановлення тарифу на послугу з управління побутовими відходами, функції виконавця послуги з управління побутовими відходами здійснює суб’єкт господарювання, визначений виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у встановленому порядку.
В свою чергу на виконання вимог вищезазначеного законодавства, Харківською міською радою у 2020 році проведено відповідний конкурс та визначено ряд підприємств, уповноважених надавати вищевказані послуги на території м. Харкова, визначено відповідні тарифи, за наслідком чого прийнято відповідні рішення. А в силу ч. 1 ст. 144 Конституції України рішення органів місцевого самоврядування є обов'язковими до виконання на відповідній території.
Статтею 10 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» визначено, що ціни (тарифи) на житлово-комунальні послуги встановлюються за домовленістю сторін, крім випадків, коли відповідно до закону ціни (тарифи) є регульованими. У такому разі ціни (тарифи) встановлюються уповноваженими законом державними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до закону.
Обов’язок використання суб’єктами господарювання державних регульованих цін за їх наявності, також визначений у ч. 1 ст. 10 Закону України «Про ціни та ціноутворення».
З аналізу вищевказаних норм законів, можна дійти висновку, що перехідними положеннями Закону № 2320-IX, прямо визначене суб’єкта, який виконує обов’язки виконавця послуг з управління відходами до моменту встановлення органом місцевого самоврядування нових тарифів на послуги з управління побутовими відходами, а саме суб’єкт господарювання, визначений виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у встановленому порядку, та який має виключне право на надання цієї житлово-комунальної послуги.
Ні норми Закону України «Про житлово-комунальні послуги», «Про відходи», який втратив чинність та діючого закону «Про управління відходами», не надають право надання житлово-комунальної послуги з управління побутовими, будь - кому суб’єкту господарювання, який не визначався виконавцем послуги з вивезення побутовими відходами в установленому законом порядку.
Отже норми Законів України «Про житлово-комунальні послуги» та «Про управління відходами» є спеціальними нормами відносно Закону України «Про публічні закупівлі», який має загально - правове регулювання. Відтак закупівля житлово – комунальної послуги, в т.ч. і послуги з управління побутовими відходами, повинна здійснюватися із дотриманням вимог спеціальних норм зазначених Законів.
З огляду на викладене, підстави для виключення вимоги щодо «надання інформації та підтверджуючих документів Учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції про визначення виконавцем послуги на території м. Харкова» відсутні.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-12-15-001071-a.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Автомобілі Харків-1999", Код ЄДРПОУ:45378025
ПРІБЕРІТЬ НЕЗАКОННУ ВИМОГУ !
Участником закупки в составе тендерной предложения об определении исполнителем услуги на территории г. Харькова. Данное требование не отвечает действующему законодательству исходя из следующего: – п. 1 ст. 33 Закона предусмотрено, что "Услуга по управлению бытовыми отходами является коммунальной услугой и предоставляется в соответствии с законодательством о жилищно-коммунальных услугах и правилах, установленных Кабинетом Министров Украины, с учетом региональных и местных планов управления отходами и правил благоустройства населенного пункта". Правила предоставления услуг по управлению бытовыми отходами, утвержденные Постановлением Кабинета Министров Украины от 08.08.2023 № 835 (далее – Правила) селах» (пункт 1 Правил) В абзаце 5 пункта 2 Правил четко определены потребители, которым предоставляются «услуги по управлению бытовыми отходами в городах, селениях и селах», а именно – «потребитель – индивидуальный потребитель (физическое или юридическое лицо, являющееся совладельцем многоквартирного) дома, собственником здания (в том числе владельцем индивидуального усадебного жилого дома) или коллективным потребителем (юридическое лицо, объединяющее потребителей в здании и в интересах заключающих договор о предоставлении услуги) по управлению бытовыми отходами)". Пунктом 9 Правил также четко определен перечень мест, которые оборудуются соответствующими средствами для предоставления услуг по управлению бытовыми отходами в городах, поселках и селах, а именно: Оборудуются контейнерными площадками для раздельного сбора бытовых отходов, урнами для сбора бытовых отходов, урнами для сбора бытовых отходов по управлению бытовыми отходами». Однозначно, Заказчик, с точки зрения указанного конкретного правового предписания в Правилах, к потребителям не относится; - кроме этого, при ссылке на решение исполнительного комитета Харьковского городского совета от 22.04.2020 г. № 248, которым были определены исполнители услуг по вывозу бытовых отходов в городе Харькове на основании выполнения постановлений Кабинета Министров Украины от 10.12.2008 г. № 1070 и от 16. 2011 г. № 1173, которые в соответствии с постановлениями Кабинета Министров Украины от 08.08.2023 № 835 и от 25.08.2023 № 918 в настоящее время уже утратили силу.А конкурс по определению исполнителей услуг по вывозу бытовых отходов в Харькове при условии выполнения требований Постановления Кабинета Министров Украины от 25.08.2023 № 918 «Об утверждении Порядка проведения конкурса на осуществление операций по сбору и перевозке бытовых отходов» в настоящее время не проведен. Согласно вышеуказанному, Заказчиком, на которого не распространяются Правила, а также за отсутствием в настоящее время проведенного в г. Харькове конкурса в соответствии с п. 6 Правил (Субъекты хозяйствования конкурсной основе в соответствии с утвержденным Кабинетом Министров Украины порядке согласно части третьей статьи 33 Закона Украины "Об управлении отходами", прошу исключить это требование, так как иначе это считалось бы дискриминационным требованием ко всем участникам, что противоречит действующему законодательству. Этот вопрос также однозначно решен в процессе покупки по коду UA-P-2023-11-06-004990-b. №19331 от 30.11.2023г Антимонопольного комитета Украины.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП "Комплекс з вивозу побутових відходів" |
163 248,36
UAH з ПДВ
|
163 248,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "Комплекс з вивозу побутових відходів" #33290649 |
Переможець |
163 248,36
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2023 09:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2024 15:52
|
ду 1 до 697.PDF | зміни до договору |
11 січня 2024 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 16:44
|
697 контейнерна схема.PDF | укладений |
04 січня 2024 16:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внесення змін до пунктів 9.2, 11.1, Договору та п.53 додатку 2 до Договору 2. Внесення змін до пунктів 7.4, 7.9 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 697 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |