Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Соколівської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41830324 |
Місцезнаходження: | 27641, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький район, с. Соколівське, вул. Шевченка, 23 |
Контактна особа: |
Лимар Максим Петрович 380669800970 sokolosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2023 22:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 260 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Розрахунки за Товар здійснюються у межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару. Днем передачі товару вважається день підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками видаткової накладної. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають між сторонами у разі та в межах відповідних бюджетних асигнувань затверджених на 2024 рік. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 14 грудня 2023 22:32 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 14 грудня 2023 22:32 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 14 грудня 2023 22:32 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 14 грудня 2023 22:32 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 14 грудня 2023 22:32 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 14 грудня 2023 22:32 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 14 грудня 2023 22:32 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 14 грудня 2023 22:32 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 14 грудня 2023 22:32 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 14 грудня 2023 22:32 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 14 грудня 2023 22:32 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 14 грудня 2023 22:32 |
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 14 грудня 2023 22:32 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 14 грудня 2023 22:32 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 14 грудня 2023 22:32 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 14 грудня 2023 22:32 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 14 грудня 2023 22:32 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 14 грудня 2023 22:32 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 14 грудня 2023 22:32 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 14 грудня 2023 22:32 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 14 грудня 2023 22:32 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 14 грудня 2023 22:32 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 14 грудня 2023 22:32 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 14 грудня 2023 22:32 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Учасник підтверджує, що
14 грудня 2023 22:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2023 22:32 |
ТД Сік фруктовий прямого віджиму на 2024 рік.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Радішка |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
240 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВ Радішка
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Радішка #43412399 |
Відхилено |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2023 11:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 грудня 2023 16:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
1. Відповідно до пункту 11 Додатку 5 до тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника згідно умов (вимог) Замовника Учасник має надати заповнену Форму "ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» (Згідно додатку 1 до тендерної документації). У складі тендерної пропозиції Учасником надано тендерну пропозицію від 19.12.2023 року. Яка не відповідає вимогам оформлення згідно додатку 1 до тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції заповнену Форму "ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» (Згідно додатку 1 до тендерної документації). 2. Відповідно до пункту 1.3 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має надати договір та акт виконаних робіт на дезінфекцію, дератизацію та дезінсекцію складського приміщення, що застосовується для зберігання продуктів харчування. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказані документи відсутні. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції договір та акт виконаних робіт на дезінфекцію, дератизацію та дезінсекцію складського приміщення, що застосовується для зберігання продуктів харчування. 3. Відповідно до пункту 1.6 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має надати свідоцтва про реєстрацію автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка не менше двох одиниць. У складі тендерної пропозиції Учасником замість свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу RENAULT MASTER (Реєстраційний номер ВА4519СВ), що вказаний у довідці №09-28 від 19.12.2023 р. (згідно п. 1.1 Додатку 2 до тендерної документації), надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу RENAULT MASTER (Реєстраційний номер ВА1570ОВ). Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу RENAULT MASTER (Реєстраційний номер ВА4519СВ). 4. Відповідно до підпункту 3 пункту 1.7 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має надати гарантійний лист від власника автотранспортних засобів, яким він гарантує, що дані транспортні засоби, які використовує перевізник для надання послуг з перевезення або права користування ними учаснику закупівлі, не передано іншим фізичним чи юридичним особам для здійснення господарської діяльності. У складі тендерної пропозиції Учасника гарантійний лист від власника транспортного засобу КАМАЗ 4308 (Реєстраційний номер ВА5672АК) відсутній. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції гарантійний лист від власника транспортного засобу КАМАЗ 4308 (Реєстраційний номер ВА5672АК). 5. Відповідно до пункту 1.8 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник для підтвердження дотримання температурного режиму під час транспортування має надати фото реєстратору даних температури до холодильної установки, що використовується на автотранспортному засобі (відповідно до кількості транспортних засобів). У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказані документи відсутні. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції фото реєстратору даних температури до холодильної установки, що використовується на автотранспортному засобі (відповідно до кількості транспортних засобів) або лист-пояснення в довільній формі, у якому зазначається причини неподання документів та інформації. 6. Відповідно до пункту 1.9 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має надати документи, що підтверджують проведене калібрування обладнання, задіяного в обігу товару згідно з п. 2 ст. 45 Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: 1.9.1. Свідоцтво/сертифікат про калібрування на датчик температури та реєстратор даних температури до холодильної установки, що встановлена на автотранспортному засобі; 1.9.2. Свідоцтво/сертифікат про калібрування на устаткування для відтворення кліматичних факторів (холодильна установка, встановлена на автотранспортному засобі). 1.9.3. На підтвердження компетентності лабораторії щодо її можливості проведення калібрування надати в складі тендерної пропозиції атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) лабораторії, яка видала вказані вище свідоцтва/сертифікати про калібрування. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказані документи відсутні. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції: - Свідоцтво/сертифікат про калібрування на датчик температури та реєстратор даних температури до холодильної установки, що встановлена на автотранспортному засобі; - Свідоцтво/сертифікат про калібрування на устаткування для відтворення кліматичних факторів (холодильна установка, встановлена на автотранспортному засобі). - На підтвердження компетентності лабораторії щодо її можливості проведення калібрування надати в складі тендерної пропозиції атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) лабораторії, яка видала вказані вище свідоцтва/сертифікати про калібрування. Або надати лист-пояснення в довільній формі, у якому зазначається причини неподання вищенаведених документів. 7. Відповідно до пункту 1.10 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має надати договір та акт виконаних робіт на дезінфекцію автотранспортних засобів, тари (ящиків) та піддонів, що застосовується для перевезення продуктів харчування. У складі тендерної пропозиції Учасником наданий договір №76 від 01.12.2023 року на дезінфекцію автотранспортного засобу RENAULT MASTER (Реєстраційний номер ВА1570ОВ), який не вказаний у довідці №09-28 від 19.12.2023 р. (згідно п. 1.1 Додатку 2 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції договір та акт виконаних робіт на дезінфекцію автотранспортних засобів, що вказані у довідці №09-28 від 19.12.2023 р. (згідно п. 1.1 Додатку 2 до тендерної документації), а також на тари (ящиків) та піддони, що застосовується для перевезення продуктів харчування. 8. Відповідно до пункту 1.11 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має надати дійсну довідку, що підтверджує здійснення дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі (періодичність здійснення дезінфекції транспортних засобів визначається самостійно суб’єктом господарювання, але не рідше ніж один раз на десять днів). У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказані документи відсутні. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції дійсну довідку, що підтверджує здійснення дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі (періодичність здійснення дезінфекції транспортних засобів визначається самостійно суб’єктом господарювання, але не рідше ніж один раз на десять днів). 9. Відповідно до пункту 1.12 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має надати чинне свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (гігрометри, термометри, ваги). У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказані документи відсутні. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції чинне свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (гігрометри, термометри, ваги) або надати лист-пояснення в довільній формі, у якому зазначається причини неподання вищенаведених документів. 10. Відповідно до пункту 1.13 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має надати відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції експертний висновок виданий не раніше 4 кварталу 2023 року щодо контролю якості дезінфекції методом змивів на відсутність БГКП (колі-титр), сальмонели, лістерії з поверхні яка контактує з харчовими продуктами, зокрема: кузова автотранспортних засобів з середини (ліва та права сторона та внутрішніх поверхні стін кузова); холодильних камер та або морозильних камер (внутрішня поверхня дверей); тари (ящиків) та піддонів, що застосовується для зберігання та перевезення продуктів харчування. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказані документи відсутні. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції експертний висновок виданий не раніше 4 кварталу 2023 року щодо контролю якості дезінфекції методом змивів на відсутність БГКП (колі-титр), сальмонели, лістерії з поверхні яка контактує з харчовими продуктами, зокрема: кузова автотранспортних засобів з середини (ліва та права сторона та внутрішніх поверхні стін кузова); холодильних камер та або морозильних камер (внутрішня поверхня дверей); тари (ящиків) та піддонів, що застосовується для зберігання та перевезення продуктів харчування або надати лист-пояснення в довільній формі, у якому зазначається причини неподання вищенаведеного документу. 11. Відповідно до пункту 1.14 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має надати скан-копію оригіналу акту Держпродспоживслужби на склад та автотранспортні засоби, зазначені в довідці про наявність потужностей, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Учасника. (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ№ 446 від 08.08.19). Акт повинен бути без виявлених порушень та не виданий не раніше другого півріччя 2023 року. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказаний документ відсутній. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції скан-копію оригіналу акту Держпродспоживслужби на склад та автотранспортні засоби, зазначені в довідці про наявність потужностей, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Учасника. (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ№ 446 від 08.08.19). Акт повинен бути без виявлених порушень та не виданий не раніше другого півріччя 2023 року або надати лист-пояснення в довільній формі, у якому зазначається причини неподання вищенаведеного документу. 12. Відповідно до пункту 1.15 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має надати скан-копію оригіналу акту Держпродспоживслужби на склад та автотранспортні засоби, зазначені в довідці про наявність потужностей, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на підприємстві Учасника (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ № 143-22 від 21.01.2022 року). Акт повинен бути без виявлених порушень та виданий не раніше другого півріччя 2023 року. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказаний документ відсутній. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції скан-копію оригіналу акту Держпродспоживслужби на склад та автотранспортні засоби, зазначені в довідці про наявність потужностей, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на підприємстві Учасника (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ № 143-22 від 21.01.2022 року). Акт повинен бути без виявлених порушень та виданий не раніше другого півріччя 2023 року або надати лист-пояснення в довільній формі, у якому зазначається причини неподання вищенаведеного документу. 13. Відповідно до пункту 2.1 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має надати довідку, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Кількість водіїв автотранспортного засобу повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. Також в штаті постачальника повинен бути вантажник та комірник. У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку №18-36 від 19.12.2023 року яка повідомляє про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Кількість водіїв автотранспортних засобів дорівнює повідомлений Учасником кількості одиниць спеціалізованого автотранспорт, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. Також повідомляється що до штатного розкладу підприємства входять вантажник та комірник. Надана довідка №18-36 від 19.12.2023 року не містить інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (водій автотранспортного засобу – 2 особи, вантажник та комірник) Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції довідку, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (водій автотранспортного засобу – 2 особи, вантажник та комірник). 14. Відповідно до пункту 2.2 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має надати щодо всіх вказаних працівників – підтвердження трудових відносин між Учасником або суб’єктом (суб’єктами) господарювання, якого (яких) Учасник залучає для обігу предмету закупівлі. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказані документи відсутні на водія Романова Миколи Дмитровича, вантажника та комірника. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції підтвердження трудових відносин між Учасником та водієм Романовим М.Д., вантажником та комірником. 15. Відповідно до пункту 2.3 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має надати чинні особисті медичні книжки працівників (водіїв автотранспортного засобу, комірника, вантажника). У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказані документи відсутні на комірника та вантажника. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції чинні особисті медичні книжки працівників (комірника, вантажника). 16. Відповідно до пункту 2.4 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має надати чинні медичні довідки щодо придатності до керування транспортним засобом на водіїв автотранспортних засобів. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказані документи відсутні. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції чинні медичні довідки щодо придатності до керування транспортним засобом на водіїв автотранспортних засобів. 17. Відповідно до пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасник має надати гарантійні листи. - Гарантійний лист, на підтвердження, що в зв’язку із нестабільною роботою навчальних закладів (офлайн/онлайн), яка залежить від безпекової ситуації на фоні військової агресії рф, для уникнення випадків псування продукції, постачання продукції може здійснюватися дрібними партіями в день використання товару, замовлення при цьому можуть бути подані з терміном їх виконання чотири години. - Гарантійний лист, на підтвердження, що у разі постачання Постачальником товару, який не відповідає якісним та технічним показникам згідно вимог тендерної документації Замовника і не пройшов вхідного контролю та візуального огляду, такий товар Замовником не приймається і повертається Постачальнику. Товар, який був повернутий Замовником, як такий, що не відповідає вимогам замовника, Постачальник у термін до чотирьох годин замінює на відповідний товар згідно вимог Замовника. - Гарантійний лист в якому погоджується на надання зразка товару, його лабораторне дослідження, а також на оплату послуг з лабораторних досліджень, які проводитимуться акредитованою Національним органом України з акредитації. Оплата повинна бути здійснена протягом 1 (одного) банківського дня з дня надання рахунку-фактури на дані послуги. - Гарантійний лист про те, що протягом останніх трьох років, Учасник за попереднім договором з Замовником не відмовлявся, за будь-яких причин, від виконання зобов’язань за цим договором. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказані гарантійні листи відсутні. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції вищевказані гарантійні листи. 18. Відповідно до пунктів 4.1 - 4.4 Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), учасник у складі тендерної пропозиції надає наступні документи: 4.1. Чинний Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), виданий органом із сертифікації, акредитованого НААУ на ім’я Учасника та атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органа оцінювання, який видав сертифікат про відповідність ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), що підтверджує його відповідну сферу акредитації. Сфера сертифікації – виробництво, торгівля, складування, зберігання, транспортування - якщо учасник є виробником предмету закупівлі або торгівля, складування, зберігання, транспортування – якщо учасник не є виробником товару. У разі, якщо дата видачі сертифікату (сертифікатів) перевищує 1 (один) рік, Учасник/Перевізник повинен надати Звіт про результати останньої перевірки сертифікованої системи акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, виданий не раніше ніж 12 (дванадцять) місяців відносно дати оприлюднення процедури закупівлі. 4.2. Чинний Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT), виданий органом із сертифікації, акредитованого НААУ на ім’я Учасника та атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органа оцінювання, який видав сертифікат про відповідність ДСТУ ISO 22000:2019 (ДСТУ ISO 22000:2018, IDT), що підтверджує його відповідну сферу акредитації. Сфера сертифікації – виробництво, торгівля, складування, зберігання, транспортування - якщо учасник є виробником предмету закупівлі або торгівля, складування, зберігання, транспортування – якщо учасник не є виробником товару. Якщо учасником для перевезення товару, що є предметом закупівлі залучається перевізник – надати чинний Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT), виданий органом із сертифікації, акредитованого НААУ на ім’я Перевізника та атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органа оцінювання, який видав сертифікат про відповідність ДСТУ ISO 22000:2019 (ДСТУ ISO 22000:2018, IDT), що підтверджує його відповідну сферу акредитації. Сфера сертифікації – транспортування. У разі, якщо дата видачі сертифікату (сертифікатів) перевищує 1 (один) рік, Учасник/Перевізник повинен надати Звіт про результати останньої перевірки сертифікованої системи акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, виданий не раніше ніж 12 (дванадцять) місяців відносно дати оприлюднення процедури закупівлі. 4.3. Чинний Сертифікат на систему екологічного управління якістю ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), виданий органом із сертифікації, акредитованого НААУ на ім’я Учасника та атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органа оцінювання, який видав сертифікат про відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), що підтверджує його відповідну сферу акредитації. Сфера сертифікації – виробництво, торгівля, складування, зберігання, транспортування - якщо учасник є виробником предмету закупівлі або торгівля, складування, зберігання, транспортування – якщо учасник не є виробником товару. Якщо учасником для перевезення товару, що є предметом закупівлі залучається перевізник – надати чинний Сертифікат на систему екологічного управління якістю ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), виданий органом із сертифікації, акредитованого НААУ на ім’я Перевізника та атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органа оцінювання, який видав сертифікат про відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), що підтверджує його відповідну сферу акредитації. Сфера сертифікації – транспортування У разі, якщо дата видачі сертифікату (сертифікатів) перевищує 1 (один) рік, Учасник/Перевізник повинен надати Звіт про результати останньої перевірки сертифікованої системи акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, виданий не раніше ніж 12 (дванадцять) місяців відносно дати оприлюднення процедури закупівлі. 4.4. Чинний Сертифікат на систему управління охороною здоров’я ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), виданий органом із сертифікації, акредитованого НААУ на ім’я Учасника та атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органа оцінювання, який видав сертифікат про відповідність ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), що підтверджує його відповідну сферу акредитації. Сфера сертифікації – виробництво, торгівля, складування, зберігання, транспортування - якщо учасник є виробником предмету закупівлі або торгівля, складування, зберігання, транспортування – якщо учасник не є виробником товару. У разі, якщо дата видачі сертифікату (сертифікатів) перевищує 1 (один) рік, Учасник/Перевізник повинен надати Звіт про результати останньої перевірки сертифікованої системи акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, виданий не раніше ніж 12 (дванадцять) місяців відносно дати оприлюднення процедури закупівлі. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органа оцінювання, який видав сертифікати про відповідність ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 22000:2019 (ДСТУ ISO 22000:2018, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), що підтверджує його відповідну сферу акредитації. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органа оцінювання, який видав сертифікати про відповідність ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 22000:2019 (ДСТУ ISO 22000:2018, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), що підтверджує його відповідну сферу акредитації. 19. Відповідно до пунктів 4.5 Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), Учасник у складі тендерної пропозиції надає чинний Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданий на ім’я Учасника. Сфера сертифікації – виробництво, торгівля, складування, зберігання, транспортування - якщо учасник є виробником предмету закупівлі або торгівля, складування, зберігання, транспортування – якщо учасник не є виробником товару. У разі, якщо дата видачі сертифікату (сертифікатів) перевищує 1 (один) рік, Учасник/Перевізник повинен надати Звіт про результати останньої перевірки сертифікованої системи акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, виданий не раніше ніж 12 (дванадцять) місяців відносно дати оприлюднення процедури закупівлі. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказаний документ відсутній. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції чинний Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданий на ім’я Учасника. Сфера сертифікації – виробництво, торгівля, складування, зберігання, транспортування - якщо учасник є виробником предмету закупівлі або торгівля, складування, зберігання, транспортування – якщо учасник не є виробником товару. У разі, якщо дата видачі сертифікату (сертифікатів) перевищує 1 (один) рік, Учасник/Перевізник повинен надати Звіт про результати останньої перевірки сертифікованої системи акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, виданий не раніше ніж 12 (дванадцять) місяців відносно дати оприлюднення процедури закупівлі. 20. Відповідно до пунктів 5.2 Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником Учасник повинен надати фотографії самого товару та етикетки товару, що пропонується до постачання, на яких має бути зазначено назву товару, виробника/торгову марку, його склад, ДСТУ/ТУ, термін придатності та/або ін*. *Документ, що підтверджує якість продукції та фото товару повинні бути видані на один й той же, запропонований учасником, товар. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні фотографії самого товару. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції фотографії запропонованого товару. 21. Відповідно до пунктів 5.4 Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником Учасник повинен надати гарантійний лист від виробника, з яким заключений договір, на продукцію, яка є предметом закупівлі, адресований на ім’я учасника закупівлі, в якому зазначено можливість поставки запропонованого товару у кількості та строках передбачених цією тендерною документацією. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказаний гарантійній лист відсутній. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції вищевказаній гарантійній лист. 22. Відповідно до пунктів 1 Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції опис товару, який пропонується, щодо відповідності технічним характеристикам, вказаним у цьому додатку до тендерної документації, з обов'язковим відображенням характеристик товару. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказана інформація відсутня. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції опис товару, який пропонується, щодо відповідності технічним характеристикам, вказаним у цьому додатку до тендерної документації, з обов'язковим відображенням характеристик товару.