Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Волохонський +380442067433 tender_tender_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2023 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 114 077 580,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 570 387,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до проекту договору | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до проекту договору | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2023 14:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2023 14:42 |
ТД (нова редакція).pdf | |
22 грудня 2023 14:42 |
Перелік змін 22.12.23.pdf | |
21 грудня 2023 15:53 |
Перелік змін 21.12.23.pdf | |
15 грудня 2023 09:47 |
Перелік змін 15.12.23.pdf |
22 грудня 2023 14:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
22 грудня 2023 14:42 |
ТД (нова редакція).pdf
|
|||||||||
22 грудня 2023 14:42 |
Перелік змін 22.12.23.pdf
|
|||||||||
21 грудня 2023 15:53 |
Перелік змін 21.12.23.pdf
|
|||||||||
15 грудня 2023 09:47 |
Перелік змін 15.12.23.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1.Проект на Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території парку культури та відпочинку по вул. Київський Шлях, 69-а у м. Бориспіль Київської області розроблений. Відповідно до п.5.1 (Розділ V Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)/Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)) Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Додаток 2 до тендерної документації, а саме технічне завдання, включає в себе Відомість обсягів робіт та Відомість ресурсів відповідно до вимог чинного законодавства.
2.Містобудівні умови наявні.
3.Проект на Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території парку культури та відпочинку по вул. Київський Шлях, 69-а у м. Бориспіль Київської області пройшов експертизу та отримав позитивний експертний висновок.
4.Дозвіл на початок будівництва отримується після укладення договору за результатом закупівлі.
5.Відповідно до вимог пункту 2 Розділу 5 тендерної документації «Учасник повинен надати копію чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт» Отже Учасник відповідальний за перевезення демонтованих конструкцій.
6.Відповідно до п 4 відомості обсягів робіт зазначено в Додатку 2 до тендерної документації передбачено перевезення грунту до 20 км на тимчасовий відвал.
7.Технічні умови на водопостачання та карта водного господарства передбачені проектом.
8.Проектування зовнішніх мереж електропідключення об’єкту буде розроблено окремим проектом.
9.Монтуються повірені лічильники.
10. Протоколи опору контуру заземлення та ізоляції по об’єкту, виконує підрядна організація.
11.Технічний нагляд здійснюється замовником.
12.ГІП - безпосередній розробник проектно-кошторисної документації.
13.Відеонагляд на об'єкті не передбачено.
14.Замовник займається прийняттям об’єкту в експлуатацію.
15.Проектом передбачено монолітна конструкція, заміна на готову залізобетонну конструкцію неможлива.
Вимоги про усунення порушення
Якщо учасник не був виконавцем (підрядником) за договорами, укладеними з замовником – інформація про це зазначається у довідці в довільній формі.»
Вищезазначена вимога має дискримінаційний характер та унеможливлює прийняття участі у закупівлі учасникам, які уже мають заключені договори з Замовником, але їхній розмір середньорічного отриманого доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів коштів) за останні 2 календарні роки становить більше ніж 50 % від початкової вартості договорів, укладених цим учасником з замовником та які не завершені на день подання пропозиції такого учасника.
Так, якщо у Учасника укладено Договір із Замовником на суму 20 млн. грн виходячи з вищезазначеної вимоги середньорічного отриманого доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів коштів) за останні 2 календарні роки має становити не більше 10 млн. грн, Однак якщо учасник має середньорічний отриманий дохід (середнє арифметичне значення річних оборотів коштів) за останні 2 календарні роки 100 млн. грн, що підтверджує його кваліфікацію та надійність, але при цьому учасник не відповідає вимогам тендерної документації.
Наявність вищезазначеної вимоги є дискримінаційною та суттєво звужує потенційне коло учасників та суперечить принципам здійснення публічних закупівель передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо виключити дану вимогу з переліку вимог тендерної документації.
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-24-000014 ● 1bea090286644e38b4cbaff0e651f896
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2024 14:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2024 № 285
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-12-14-021001-a 14.12.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-29 15:15:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту на території парку культури та відпочинку по вул. Київський Шлях, 69-а у м. Бориспіль Київської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-14-021001-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-01 09:23:20
Відповідь на звернення
Доброго дня!
Щодо першого питання надаємо Зведений кошторисний розрахунок та позитивний експертний звіт
Щодо другого питання: https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2023/12/obgruntuvannya-ky%E3%80%93%E3%80%93vskyy%E3%80%93-shlyah-69.pdf
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АСТОН ЛЮКС" |
113 132 709,07
UAH з ПДВ
|
113 132 709,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АСТОН ЛЮКС" #41024509 |
Переможець |
113 132 709,07
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2023 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 15:23
|
1-24.PDF | укладений |
12 січня 2024 15:22
|