Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03194499 |
Вебсайт: | http://sotsdepart.mk.ua |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вул. Мала Морська, 19 |
Контактна особа: |
Боднар Ірина Веніамінівна +380512676393 vnkontrol.dpszn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2023 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 грудня 2023 17:03 |
Очікувана вартість: | 1 883 760,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 418,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85310000-5: Послуги з надання соціальної допомоги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2023 16:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2023 16:22 |
Додаток 7.doc | |
20 грудня 2023 16:22 |
Додаток 6.docx | |
20 грудня 2023 16:22 |
Додаток 5 проєкт договору.doc | |
20 грудня 2023 16:22 |
Додаток 4.doc | |
20 грудня 2023 16:22 |
Додаток 3.docx | |
20 грудня 2023 16:22 |
Додаток 2.docx | |
20 грудня 2023 16:22 |
Додаток 1.docx | |
20 грудня 2023 16:22 |
ТД.docx | |
20 грудня 2023 16:22 |
Протокол про внесення змін до тендерної документації.pdf | |
14 грудня 2023 16:59 |
Додаток 7.doc | |
14 грудня 2023 16:59 |
Додаток 6.docx | |
14 грудня 2023 16:59 |
Додаток 5.doc | |
14 грудня 2023 16:59 |
Додаток 4.doc | |
14 грудня 2023 16:59 |
Додаток 3.docx | |
14 грудня 2023 16:59 |
Додаток 2.docx | |
14 грудня 2023 16:59 |
Додаток 1.docx | |
14 грудня 2023 16:59 |
ТД.docx |
20 грудня 2023 16:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 грудня 2023 16:22 |
Додаток 7.doc
|
|||
20 грудня 2023 16:22 |
Додаток 6.docx
|
|||
20 грудня 2023 16:22 |
Додаток 5 проєкт договору.doc
|
|||
20 грудня 2023 16:22 |
Додаток 4.doc
|
|||
20 грудня 2023 16:22 |
Додаток 3.docx
|
|||
20 грудня 2023 16:22 |
Додаток 2.docx
|
|||
20 грудня 2023 16:22 |
Додаток 1.docx
|
|||
20 грудня 2023 16:22 |
ТД.docx
|
|||
20 грудня 2023 16:22 |
Протокол про внесення змін до тендерної документації.pdf
|
|||
14 грудня 2023 16:59 |
Додаток 7.doc
|
|||
14 грудня 2023 16:59 |
Додаток 6.docx
|
|||
14 грудня 2023 16:59 |
Додаток 5.doc
|
|||
14 грудня 2023 16:59 |
Додаток 4.doc
|
|||
14 грудня 2023 16:59 |
Додаток 3.docx
|
|||
14 грудня 2023 16:59 |
Додаток 2.docx
|
|||
14 грудня 2023 16:59 |
Додаток 1.docx
|
|||
14 грудня 2023 16:59 |
ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-14-000011 ● 9e1179cb286a499d801f2d410932f686
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2024 12:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2024 № 12-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 13.02.2024 № 12-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
9. UA-2023-12-14-020496-a 14.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-15 09:27:34
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-009446-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Чому у розділу 1 тендерної документації відсутні відомості щодо зокрема: електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками?
Чому не передбачена вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі послуг?
3. Відповідно до абзацу четвертого пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Так, уповноваженою особою Замовника 20.12.2023 о 16.22 завантажено нову редакцію тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, чому в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносилися до тендерної документації?
4. Обґрунтуйте вимогу встановлену пунктом 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» додатку 2 до тендерної документації «Під аналогічним договором про закупівлю слід розуміти виконаний договір щодо закупівлі паперу для друку А4; паперу рулонного ЛУ 55-210/25 та паперу перфорованого».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-19 09:52:05
Пояснення
Пояснення щодо запиту про надання пояснень (інформації, документів) від управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області Західного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України, а також підтверджуючі докусменти, надаються у окремих файлах
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-02-19 10:01:33
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення та підтверджуючі документи
- Висновок антикор. департаменту
- Калькуляція на 2024 рік
- Довідка про наявність обладнання
- Обгрунтування
- Обгрунтування на сайт департамента
- Лист БО "Відновлення"
- Протокол про внесення змін до тендерної документації
- Розрахунок до кошторису на 2024 рік
- Пояснення
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня! Зобов’язуюсь врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей щодо порядку розміщення інформації про публічні закупівлі та пункту 17, 18 частини другої статті 22 Закону і пункту 28 Особливостей щодо формування тендерної документації. Які мої дії надалі, чи на мене буде накладатися штраф? Дякую
2024-02-26 15:50:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не зазначення коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 грудня 2023 17:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Благодійна організація |
1 883 760,00
UAH з ПДВ
|
1 883 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Благодійна організація #37600075 |
Переможець |
1 883 760,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2023 15:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2025 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 15:31
|
Договір | укладений |
02 січня 2024 15:29
|